Praathoek W69

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Corus is defensief zeker niet het beste team en op W65 ook gezien. Zijn zeker niet slecht en waren op die wereld 1 vd beste accounts. Maar ik zie Corus wel verliezen van meerdere teams.
 
Reactiescore
766
Relatief gezien misschien, maar in absolute aantallen lijkt me zeer weinig. En dat is niet onlogisch gezien de dalende nummers aan spelers.

Verder speelde men het vroeger wel veel meer barebones dan nu, dat kan je als voordeel voor de huidige spelers noemen want die spelen veel efficienter, en men kan nu meer etc., je kan het ook uitleggen als men wist toen goed de barebones middelen te benutten om toch bijna alles van nu te kunnen doen Vereist veel meer inzet en inzicht.



Klinkt als, ik weet na het inlezen dat ds3 gelijk heeft dus ik druip maar af.

Hij heeft zeker geen gelijk en denk dat weinig tot geen personen behoefte hebben aan zijn Posts. Hij kan ook wel claimen dat het niet door de forum wedstrijd komt, maar zijn post counter en activiteit op het forum is flink toegenomen sinds de herverkiezing, toeval, neem ik aan.
 

DeletedUser69481

Guest
Geen scripts? Ik gebruik Sangu al sinds W10, dat is al vrij lang. Tevens het enige script dat ik gebruik.

De rest van de scripts zijn nutteloos as fuck.
Oh, dacht misschien dat w10 volgens jouw interpretatie ook viel onder de noob new gen werelden.

Op de allereerste werelden waren deze scripts er in ieder geval niet.
 
Reactiescore
766
Bruh, ga eerst wat presteren voor je mij uitdaagt om met je te fronten :p


Geen scripts? Ik gebruik Sangu al sinds W10, dat is al vrij lang. Tevens het enige script dat ik gebruik.

De rest van de scripts zijn nutteloos as fuck.
Dus jij strooit er nog handmatig 1000 bevelen uit? :(
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jij mag eerder iets laten zien IG en daarna op AF stoer komen chatten over W5.

Linkjes in mn handtekening zijn al prestaties die jij niet evenaart. Laat staan dat ik al mn topaccounts even zou benoemen :p
Hij heeft zeker geen gelijk en denk dat weinig tot geen personen behoefte hebben aan zijn Posts. Hij kan ook wel claimen dat het niet door de forum wedstrijd komt, maar zijn post counter en activiteit op het forum is flink toegenomen sinds de herverkiezing, toeval, neem ik aan.
Verbanden trekken... wat leren ze jullie op school tegenwoordig?

Op je tweede post: ik heb co’s daarvoor :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Oh, dacht misschien dat w10 volgens jouw interpretatie ook viel onder de noob new gen werelden.

Op de allereerste werelden waren deze scripts er in ieder geval niet.

Hoe kan je dat denken? W10 werd gedomineerd door wellicht de tweede of derde beste stam van de geschiedenis op .NL. Noobwereld was het dus zeer zeker niet.
 
Reactiescore
766
Linkjes in mn handtekening zijn al prestaties die jij niet evenaart. Laat staan dat ik al mn topaccounts even zou benoemen :p

Verbanden trekken... wat leren ze jullie op school tegenwoordig?

Op je tweede post: ik heb co’s daarvoor :p
Daarom, het enige wat jij een beetje kan is deffen, meer niet. Heb buiten w64 ook nog nooit eerder van jou gehoord, ben jij nu ook een noob? Ik ben er niet vanaf w5 maar wel vanaf w24. Dat ik jouw naam in, wat zal het zijn, zo’n 10-15 werelden niet heb gezien buiten w64 zegt dan ook meer dan genoeg volgens jouw maatstaven?
 
Reactiescore
634
Linkjes in mn handtekening zijn al prestaties die jij niet evenaart. Laat staan dat ik al mn topaccounts even zou benoemen

Eerste keer dat ik nu naar prestaties van Coruscant ga verwijzen.

4 wereld gespeeld
Waarvan 2 server winst en 1x 2e plek.

Genoeg Oude Garde meegemaakt die Coruscant even weg ging spelen.
Uit eindelijk staan wij er nog.

Mocht iemand die W69 speelt ons uitdagen, kan ik dit nog begrijpen.
Maar jij komt hier even de grote jonge uithangen terwijl je geen W69 speelt.
Dus wie ben jij ???

Die linkje kan je in je gat stoppen.
Ga spelen en laat zien dat je goed bent

Joachim,

Waar kom jij je mee bemoeien ?
Ben jij een grote jonge ?
Gisteren liep je nog in luiers rond.

W69 ban opgelopen en nu wat mee chatten omdat je 20k erin hebt gepompt
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Isidorus van Sevilla op W24. Zoek maar op als je toch van W24 bent. En dat ligt trouwens aan jou. Voor 64 heb ik op 59, 58, 52, 49, 47 defensief gedomineerd zowat.

Neem daar een paar classic bij en mn palmares komen al boven die van een doorsnee speler zoals jij.

Wat zegt 1000 aanvallen eruit gooien met 1C uberhaupt over skills? Man man man, newgen.
 
Reactiescore
5.701
Daarom, het enige wat jij een beetje kan is deffen, meer niet. Heb buiten w64 ook nog nooit eerder van jou gehoord, ben jij nu ook een noob? Ik ben er niet vanaf w5 maar wel vanaf w24. Dat ik jouw naam in, wat zal het zijn, zo’n 10-15 werelden niet heb gezien buiten w64 zegt dan ook meer dan genoeg volgens jouw maatstaven?

Als je vanaf 24 speelt en op het AF te vinden bent, dan ken je ds3 echt wel.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Grappig dat die net een wereld noemt waarin ik lange tijd rang 1 stond (rofl)
 

DeletedUser69481

Guest
Isidorus van Sevilla op W24. Zoek maar op als je toch van W24 bent. En dat ligt trouwens aan jou. Voor 64 heb ik op 59, 58, 52, 49, 47 defensief gedomineerd zowat.

Neem daar een paar classic bij en mn palmares komen al boven die van een doorsnee speler zoals jij.

Wat zegt 1000 aanvallen eruit gooien met 1C uberhaupt over skills? Man man man, newgen.
Wacht eerst zeg je dat prestaties op new gen werelden niet mee tellen door het lage niveau en nu kom je opeens pronken met defensieve prestaties op new gen werelden?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Hij is een newgen dus ik haal recente werelden aan. Mijn W5, 16, 18, 24, 36, 37, 39, 42, 43 prestaties heeft die duidelijk geen weet van.

Laat staan Classics.
 
Reactiescore
1.075
welke deb denkt hier te winnen van The Snipe 2019?
 
Reactiescore
766
Als je vanaf 24 speelt en op het AF te vinden bent, dan ken je ds3 echt wel.
Ik zeg niet dat ik toen op het af te vinden was, enkel dat ik daar heb gespeeld...
Isidorus van Sevilla op W24. Zoek maar op als je toch van W24 bent. En dat ligt trouwens aan jou. Voor 64 heb ik op 59, 58, 52, 49, 47 defensief gedomineerd zowat.

Neem daar een paar classic bij en mn palmares komen al boven die van een doorsnee speler zoals jij.

Wat zegt 1000 aanvallen eruit gooien met 1C uberhaupt over skills? Man man man, newgen.

Zeg ook nergens dat je geen skills hebt, dat is weer eigen interpretatie. Ik zeg dat je enkel kan deffen en alleen dat hebt laten zien. Waar was je op w65 waar acc na acc werd gebroken? Waarom ging je daar niet even spelen en een acc rechttrekken? Omdat je daar een grote kans hebt te verliezen(mijn eigen interpretatie)

Dan derbij, wie ben jij om iedereen hier even zwart te maken? Ik lees een lijstje door en zie dat mijn team (dba) als beste speler wordt genoemd, joepie, blij mee, tof. Zie je vervolgens een paar berichten eronder 1 of andere arrogante kuttekop roepen dat we dat niet verdienen bla bla bla want we zijn echt noob bla bla? Voor wat doe je dat, geef daar nou eens antwoord op?
 
Reactiescore
634
Hij is een newgen dus ik haal recente werelden aan. Mijn W5, 16, 18, 24, 36, 37, 39, 42, 43 prestaties heeft die duidelijk geen weet van.

Laat staan Classics.

Omdat elke wereld weer iets aparts heeft, boeit jouw eerdere werelden niks.
Enige reden waarom ik naar prestaties van Coruscant aanhaalde was om aan te tonen dat er in die werelden ook Oude garde aanwezig waren die ons even een lesje zouden leren.

Jij speelt nu geen W69.
Dus kunnen we ook niet zien hoe jij tegenover One stand gehouden zou hebben.

Of als jij juist naast een PP Booster gelegen zou hebben
 
Bovenaan