Praathoek W69

Reactiescore
89
Ik verlies nooit dorpen, niet als ik er meer dan 1 heb (en zelfs dat is pas 1 keer gebeurd). En zoals ik al aangegeven had bij de rollback-fail, sta ik met mijn ene dorpje (alleen even gestart om mijn accounts levend te houden) momenteel op delete.

Ik zou gewoon wat minder Weed roken en wat beter TW gaan spelen, als ik jullie was... drama om met die ligging nog dorpen te verliezen. En ja, dat durf ik te zeggen, WeedisTrash noobs...

makellijk spreken als je zelf op delete staat en maar 1 dorp hebt :p

en heb even naar je stats gekeken en je hebt zelf dorpen verloren et een veel betere cluster en veel meer dorpen dan ons xD
 
Reactiescore
1.454
Nee want dan zal het zijn, 'noobs, edel dorp dat op delete staat'

Ach de enige noob is hij. Als het daadwerkelijk klopt dat hij nog nooit een dorp verloren heeft, heeft die 0 ervaring met een front of ook maar enige massa
 
Reactiescore
581
makellijk spreken als je zelf op delete staat en maar 1 dorp hebt :p

en heb even naar je stats gekeken en je hebt zelf dorpen verloren et een veel betere cluster en veel meer dorpen dan ons xD
Je kent mij niet en dat is niet erg. Ik speel met een paar verschillende accounts en ook niet meer zo vaak. Overigens kan je, jezelf laten internen of als je de wereld (zo goed als) gewonnen hebt en er ontstaat alsnog onenigheid in de stam, jezelf op delete zetten.

Alleen op mijn eerste wereld (W11) heb ik de stam verlaten, de nummer 1 weg gespeeld (we zaten in dezelfde stam) en daarna dorpen zelf verloren, mooie leerschool. Op W12 was ik MB van The Surgeon, dan sta je aan hem veroverde dorpen af, idem op W41 voor Oeps. Daartussen heb ik nimmer dorpen verloren, tenzij ik de account weg gaf aan de stam of op delete zetten.

Alleen op W54 heb ik mijn dorp (ik had er een) verloren aan Trains (drie spelers maakte een mooie actie). Op die wereld ben ik echter herstart op Swedish Chef en heb ik alsnog aan de top gespeeld, uiteindelijk in hetzelfde Trains.

Natuurlijk zie je wel veel kleine dorpjes op verschillende werelden. Maar dat is niet gek... als je vier accounts hebt en je voor de start van een wereld die je serieus gaat spelen, de vlaggen moet ruilen met de andere accounts. Zodat de account waarmee je start de beste vlaggen heeft.
 
Reactiescore
581
Dank je en dan zien zij daar 'verloren dorpen', maar dat waren -en jij weet dat- die ik weggaf aan stamgenoten omdat de tegenstander(s) spontaan op delete gingen, als ik naar hun front sprong :)

Goed om je weer te zien, op W70 start ik weer serieus ;)
 
Reactiescore
581
Dat was grotendeels van mijn MB en een beetje van mij, kon ik hem met mij meenemen naar het front. Wat vaker mislukte dan lukte, omdat de tegenstanders het dan weer lieten afweten :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik verlies nooit dorpen, niet als ik er meer dan 1 heb (en zelfs dat is pas 1 keer gebeurd). En zoals ik al aangegeven had bij de rollback-fail, sta ik met mijn ene dorpje (alleen even gestart om mijn accounts levend te houden) momenteel op delete.

Ik zou gewoon wat minder Weed roken en wat beter TW gaan spelen, als ik jullie was... drama om met die ligging nog dorpen te verliezen. En ja, dat durf ik te zeggen, WeedisTrash noobs...

https://nl.twstats.com/nl36/index.p...pe=lose&newplayer=1980125&oldtribe=7922&pn=-1

Leugens! Al zijn uiteraard niet al die dorpen door jou verloren. Het grotendeel wel.
 
Reactiescore
581
https://nl.twstats.com/nl36/index.p...pe=lose&newplayer=1980125&oldtribe=7922&pn=-1

Leugens! Al zijn uiteraard niet al die dorpen door jou verloren. Het grotendeel wel.
En iedereen op die wereld weet hoe het zat :)

Niets verloren, hield massa na massa stand tegen D, sta ook in de (jaarlijkse) awards van die wereld, als beste deffer. Pakte vaak een paar dorpen van D tijdens de massa's op mij. Maar 1x was internet hier weg, had een aannemer de kabel kapot getrokken bij werkzaamheden, en verloor ik dorpen. Toen ik in de middag op de account kwam, was het weer heel snel afgelopen. Geef mij eender welke compleet kapot gespeelde account en binnen 48 uur veroveren ze helemaal niets meer.

Echter speelde ik die wereld met mijn maatje Absurd. naast mij. Toen die aankondigde dat hij ging stoppen, heb ik mijn dorpen aan D en hun BG (Radium) geschonken. Heb ze zelf leeg gezet. Dus dan heb je veel 'veroverde' dorpen op TWstats, maar zijn het leeg gezette dorpen ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Zoals ik zeg; niet alles was jouw schuld of echte verliezen. Dat weet ik best hoor, maar je verloor wel dorpen.

En klopt over die awards, je staat onder mij daar.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
1x boven me Edwin! Op W37 stond je wel boven me, zoals je zegt: stammies.
 
Reactiescore
581
Idem hier... en dat hebben we zeker :) Paar weken geleden de accounts even opgestart (om ze -vooral de vlaggen- niet te verliezen) en dan begint het toch weer te kriebelen. Tijd om weer eens serieus te gaan spelen ;)

1x boven me Edwin! Op W37 stond je wel boven me, zoals je zegt: stammies.
Het is je gegund! ;) Maar om zeker te weten wie de beste is, moeten we eens de degens kruisen!
 
Reactiescore
581
Misschien op een classic ;)
Daar heb je me... :D Pas 1x geprobeerd en daar ben ik geen expert, hele seconde, boerlimiet etc... heb een hoop geleerd de eerste keer.

Moet je absoluut doen.
Nu heb je zogenaamde oude Garde die even komen zeggen wie Noobs zijn :)
Doe ik ook zeker en deze keer in ieder geval als duo. Kyle (hier De Pretbedervers en op W36 zat hij op Absurd.) wil starten met mij, dus W70 staat al vast.

Onder andere ik, hahaha... sorry ;)
 
Bovenaan