Praathoek W69

Reactiescore
5.693
Ik hoef maar 1x te klikken om te bevestigen dat ik geen bot ben, lol. 1x klikken maar :p
Nou ik moet als een kleuter vakjes aanklikken met verkeerslichten of taxis. Dan doe ik dat, is het niet goed, next. Ben je rustig 5 minuten bezig. Complete onzin.

hahahaha, vraag je nu echt een script voor iets dat bedoeld is om scripten tegen te gaan? xD
Kan me herinneren dat het vroeger wel degelijk te vermijden was met iets, maar wat het was geen idee meer.
 
Reactiescore
5.693
Hoeven jullie geen imbecielen vakjes aan tikken dan?
 

DeletedUser77014

Guest
Hoeven jullie geen imbecielen vakjes aan tikken dan?
nop

Toevoeging; ik hoef maar 1 ding aan te klikken, vind dit persoonlijk wel raar. Want op mijn vorige account op W69 werd ik geblokkeerd vanwege ''illegale scripts''. Deze scripts draaien nog steeds op Radical al *enkele weken tot een maand*, zonder een nieuwe blokkade gekregen te hebben.
 

DeletedUser77014

Guest
als ik farm wel, nu zit er niet veel farmen in xD
Hier ist ook onmogelijk met Cala in de buurt, maar ik heb wel ff 850k ondertussen afgepakt. :D
b2c98e76f304616267fe590552dc2fd0.png
 
Reactiescore
2.386
Hahaha, begrijpelijk. Still tho, zeker niet verkeerd. En vergeet niet voor te edelen / recappen hé? Ook daarmee kan je toch nog een mooi aantal slopen.
En een backtimepje hier en daar kan ook geen kwaad.
Je wou een backtime?
vwr3rvarhf5m.jpg
 

DeletedUser73927

Guest
Noice, meer rapportjes graag! Ramp toeristen is altijd leuk :D
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Wel je eigen dorpsinfo wegdoen maar niet dat van de vijand, yikes
 
Reactiescore
2.386
Reactiescore
581
Klinkt alsof je veel te duur gedeft hebt dan
Vermoedelijk is de account (één van de grotere in die regio) voor het grootste deel offence. Dan ben je er snel doorheen, als er een mooie gecoordineerde aanval op je wordt opgezet. Tenminste... bij spelers die denken dat deffen gelijk staat aan blokken ;) en vooral als de aanval wat langer duurt. Het verraad voor mij altijd het niveau van de tegenstanders... die schat ik dan lager in.
 
Reactiescore
89
Vermoedelijk is de account (één van de grotere in die regio) voor het grootste deel offence. Dan ben je er snel doorheen, als er een mooie gecoordineerde aanval op je wordt opgezet. Tenminste... bij spelers die denken dat deffen gelijk staat aan blokken ;) en vooral als de aanval wat langer duurt. Het verraad voor mij altijd het niveau van de tegenstanders... die schat ik dan lager in.

Wij waren grotendeels deff aangezien we wisten wat er kwam en hebben het meeste zelf moeten deffen, paar foutjes hier en daar maar over algemeen goed gedeffd. Ze vielen met 7 a 8 mensen ons aan en veel van hun aanvallen (vooral treinen) liepen sneller dan onze deff omdat onze cluster wat verspreid ligt.
 
Reactiescore
581
Grotendeels def en één van de grotere spelers in de buurt? Dat is wel heel bijzonder, dan ben je vast een frequente bezoeker van de premiumbeurs. Maar goed, daar gaat het niet om en daar is op zich ook niets mis mee. Wel met je initiele keuze... speel je defence dan moet je cluster compact zijn. Speel je offence, dan domineer je (als het goed is) alle spelers in je omgeving en kan je (gek genoeg) meer verspreid liggen.

Na TWMaps bekeken te hebben:

Zeg... neem mij niet in de maling. Jij bent 1 van de 2 grotere spelers bij mij in de buurt. Je ligging is behoorlijk compact, never nooit, dat ze een dorp van mij gepakt hadden.
 
Reactiescore
89
Grotendeels def en één van de grotere spelers in de buurt? Dat is wel heel bijzonder, dan ben je vast een frequente bezoeker van de premiumbeurs. Maar goed, daar gaat het niet om en daar is op zich ook niets mis mee. Wel met je initiele keuze... speel je defence dan moet je cluster compact zijn. Speel je offence, dan domineer je (als het goed is) alle spelers in je omgeving en kan je (gek genoeg) meer verspreid liggen.

Na TWMaps bekeken te hebben:

Zeg... neem mij niet in de maling. Jij bent 1 van de 2 grotere spelers bij mij in de buurt. Je ligging is behoorlijk compact, never nooit, dat ze een dorp van mij gepakt hadden.

Heb je al gekeken hoe cave ligt? xD en als je slim de events gebruikt moet je niet zoveel pp gooien hoor, kijk maar naar Misbruik2.0. En zullen zien na de eerste massa op jou hoeveel dorpen je verliest :p kijk ook even welke dorpen we verloren hebben voor je spreekt aub.

EDIT: ook zat ik net in fusie met MasterMarkB dus vandaar dat ik veel punten had.
 
Reactiescore
581
Heb je al gekeken hoe cave ligt? xD en als je slim de events gebruikt moet je niet zoveel pp gooien hoor, kijk maar naar Misbruik2.0. En zullen zien na de eerste massa op jou hoeveel dorpen je verliest :p kijk ook even welke dorpen we verloren hebben voor je spreekt aub.

EDIT: ook zat ik net in fusie met MasterMarkB dus vandaar dat ik veel punten had.
Ik verlies nooit dorpen, niet als ik er meer dan 1 heb (en zelfs dat is pas 1 keer gebeurd). En zoals ik al aangegeven had bij de rollback-fail, sta ik met mijn ene dorpje (alleen even gestart om mijn accounts levend te houden) momenteel op delete.

Ik zou gewoon wat minder Weed roken en wat beter TW gaan spelen, als ik jullie was... drama om met die ligging nog dorpen te verliezen. En ja, dat durf ik te zeggen, WeedisTrash noobs...
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan