Praathoek/ "Onofficiële Zandbak"

DeletedUser

Guest
als je geen onzin zou komen spuien was het niet nodig geweest. Ik zeg toch dat die gozer nooit in Ctrl gespeeld heeft, lijkt me sterk dat jij dan beweert dat het wel zo is gezien jij 99.9999% van de spelers in Ctrl neit kent.

Maargoed, regel maar dat die gozer hier op het AF zijn verhaal komt doen, dan heb jeje bewijs.
 

DeletedUser

Guest
als je geen onzin zou komen spuien was het niet nodig geweest. Ik zeg toch dat die gozer nooit in Ctrl gespeeld heeft, lijkt me sterk dat jij dan beweert dat het wel zo is gezien jij 99.9999% van de spelers in Ctrl neit kent.

Maargoed, regel maar dat die gozer hier op het AF zijn verhaal komt doen, dan heb jeje bewijs.

oogjes dicht en snaveltjes toe .
steeds hetzelfde verhaal
 

DeletedUser29801

Guest
Het is een speler die op w1 heeft gespeeld. ..daar had ik het over...
Mij intresseert het geen jota wie er in control speelt of gespeeld heeft....
Vond het wel grappig dat er eentje zei dat hij verkeerde scrips had gebruikt binnen control....maar daar is de witte was goedvoor...wat gebruik jij voor de was? Hihihih omo?
 

DeletedUser58575

Guest
Hahaha de redenering van Wars hier is toch wel prachtig.

"Ik doe een beschuldiging die gegrond is op iets dat elke idioot kan schrijven. Hier heb je het, nu moeten jullie maar bewijzen dat het niet zo is want ik ga geen enkele vorm van argumentatie of bewijs leveren dat het wel zo is. Wanneer jullie dan na een tijdlang zoeken naar bewijsmateriaal hebben kunnen bewijzen dat ik uit mijn nek lul, doe ik gewoon een nieuwe beschuldiging."

Heet deze hobby 'hoe Ctrl. bezig te houden zonder zelf enige vorm van inspanning te hoeven leveren? :p
Sorry ik kwam toevallig nog eens op dit forum kijken en schoot letterlijk hardop in de lach toen ik dit las :D
 

DeletedUser

Guest
Het is een speler die op w1 heeft gespeeld. ..daar had ik het over...
Mij intresseert het geen jota wie er in control speelt of gespeeld heeft....
Vond het wel grappig dat er eentje zei dat hij verkeerde scrips had gebruikt binnen control....maar daar is de witte was goedvoor...wat gebruik jij voor de was? Hihihih omo?

je moet niet alles geloven dat je op internet leest grebo....in het geval dat je dat wel doet: ik ben een vrouw, 48jaar oud en ben niet zo intelligent.
 

DeletedUser29801

Guest
je moet niet alles geloven dat je op internet leest grebo....in het geval dat je dat wel doet: ik ben een vrouw, 48jaar oud en ben niet zo intelligent.

Weet ik toch...ik geloof geen jota van wat jij zegt....dat zouden ze binnen control ook eens moeten beginnen te doen.
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft mij niet te geloven, sterker nog, ik adviseer je niets te geloven van wat ik zeg. Het is enkel wel zo dat 99% van wat ik zeg de waarheid is en dat kunnen de mensen van Ctrl bevestigen.

Het is enkel ook zo dat je zwartmakerij vermoeiend wordt, zeker gezien je geen normale discussie kan voeren met feiten. In Nederland geldt zoiets als onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dit betekent eigenlijk dat, tot jij met een feit, bron of iets komt dat bevestigd wat jij zegt komt, wij binnen Ctrl en iedereen daarbuiten niets te maken hebben met de idiote aantijgingen die jij maakt.

Dus Grebo, ik wacht op de dag dat jij met een argument komt dat een redelijke basis heeft. Tot die tijd lijkt het me dat je weinig hier nog te zoeken hebt.
 

DeletedUser29801

Guest
Hardcode... dat heb ik al bewezen hier op het forum... met 2 posten van jouw hier op het forum, blijkbaar vergeet je dat weer eens.

Mister proper, ga jij nu maar door met uw taak... je stam leiden, je co netjes leren schrijven op het AF. En haal je rotzooi hier nu maar uit mijn ogen voor ze mij betichten van pedofiel.
 

DeletedUser26555

Guest
Hahaha de redenering van Wars hier is toch wel prachtig.

"Ik doe een beschuldiging die gegrond is op iets dat elke idioot kan schrijven. Hier heb je het, nu moeten jullie maar bewijzen dat het niet zo is want ik ga geen enkele vorm van argumentatie of bewijs leveren dat het wel zo is. Wanneer jullie dan na een tijdlang zoeken naar bewijsmateriaal hebben kunnen bewijzen dat ik uit mijn nek lul, doe ik gewoon een nieuwe beschuldiging."

Heet deze hobby 'hoe Ctrl. bezig te houden zonder zelf enige vorm van inspanning te hoeven leveren? :p
Sorry ik kwam toevallig nog eens op dit forum kijken en schoot letterlijk hardop in de lach toen ik dit las :D

Waar is die verdomde bedankknop als je hem nodig hebt...:D
 

DeletedUser

Guest
Hardcode... dat heb ik al bewezen hier op het forum... met 2 posten van jouw hier op het forum, blijkbaar vergeet je dat weer eens.

Mister proper, ga jij nu maar door met uw taak... je stam leiden, je co netjes leren schrijven op het AF. En haal je rotzooi hier nu maar uit mijn ogen voor ze mij betichten van pedofiel.

Er staan nergens bewijzen en anders doe je er goed aan die nogmaals aan te halen.

Overigens doet mijn co hier niets verkeerd op het forum en staat nergens iets in de richting van pedofilie...wat ik overigens weer een rare opmerking vind.
 

DeletedUser29801

Guest
Ik heb in het verleden op het forum bewezen dat jij een leugenaar bent. Dus stop nu maar met bewijzen te vragen.

Lees juist, jij moet die troep weg halen, Duckje zal wel begrijpen waarom, hij is een belg en soms hebben woorden bij ons een andere betekenis.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk grebo ik ben de leugenaar...happy? Dan kun je nu weggaan.

Ik zeg niets verkeerds dus ik haal niets weg. Mocht je er een probleem mee hebben verzoek ik je weg te blijven van het algemeen forum want dan hoor je hier duidelijk niet thuis.
 
Reactiescore
559
Nieuwe speler? Is een wereld 1 speler die teminste onder zijn eigen spelers naam praat.
Hardcode hasl die plaat voor je ogen weg....
welke w1 speler? nog nooit gehoord van hem.:rolleyes:
maar wil het nog wel even navragen voor je in mn stam hoor (a)


Hardcode... dat heb ik al bewezen hier op het forum... met 2 posten van jouw hier op het forum, blijkbaar vergeet je dat weer eens.

Mister proper, ga jij nu maar door met uw taak... je stam leiden, je co netjes leren schrijven op het AF. En haal je rotzooi hier nu maar uit mijn ogen voor ze mij betichten van pedofiel.

het zit je nog al dwars dat ik z'n co ben he :D
ben benieuwd wat je nog meer gaat verzinnen.
maar ga vooral door je bent erg vermakelijk :D
 

DeletedUser

Guest
welke w1 speler? nog nooit gehoord van hem.:rolleyes:
maar wil het nog wel even navragen voor je in mn stam hoor (a)

het zit je nog al dwars dat ik z'n co ben he :D
ben benieuwd wat je nog meer gaat verzinnen.
maar ga vooral door je bent erg vermakelijk :D

Zeg nu niet dat ze moet doorgaan, dan blijft ze hier straks nog rondhangen...:'(
 

DeletedUser56459

Guest
Toevallig niemand hier die na w19 interesse heeft in een andere grote wereld? :D
Ik heb een tijdje bij jullie gezeten (A) (de premade dan wel:()
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53787

Guest
Toevallig niemand hier die na w19 interesse heeft in een andere grote wereld? :D
Ik heb een tijdje bij jullie gezeten (A) (de premade dan wel:()

Mensen te kort?
Ben bang dat een erg groot deel zal stoppen, weet alleen niet of dat nu positief of negatief gaat uitpakken.
 

DeletedUser56459

Guest
Mensen te kort?
Ben bang dat een erg groot deel zal stoppen, weet alleen niet of dat nu positief of negatief gaat uitpakken.

Niet meteen tekort hoor, zoals je ziet gaat het goed bij ons.
Maar kan beter als alle accounts bemand geraken.

Helaas zoals altijd kent oeps iedereen overal.
Dus moest iemand verder willen ken ik de stam al wel.
 

DeletedUser29801

Guest
het zit je nog al dwars dat ik z'n co ben he :D
ben benieuwd wat je nog meer gaat verzinnen.
maar ga vooral door je bent erg vermakelijk :D
Nee hoor, jij hoort goed bij hardcode. Als ik co zou wouden dan is het met een topspeler... zoals in het verleden meermaals is aangeboden.

@hardcode, als jij nu de niet controllers niet meer persoonlijk in de grond boord moet ik hier niet meer langs komen. En als je ook geen peuter taal (die is typerend door woorden te gebruiken van alles wat in een pamper zit) meer spreekt dan is het helemaal overbodig dat ik langs kom...
 
Bovenaan