DeletedUser29801
Guest
Zet die plaat af en mop verder het wordt hier weer nodig.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
als je geen onzin zou komen spuien was het niet nodig geweest. Ik zeg toch dat die gozer nooit in Ctrl gespeeld heeft, lijkt me sterk dat jij dan beweert dat het wel zo is gezien jij 99.9999% van de spelers in Ctrl neit kent.
Maargoed, regel maar dat die gozer hier op het AF zijn verhaal komt doen, dan heb jeje bewijs.
Het is een speler die op w1 heeft gespeeld. ..daar had ik het over...
Mij intresseert het geen jota wie er in control speelt of gespeeld heeft....
Vond het wel grappig dat er eentje zei dat hij verkeerde scrips had gebruikt binnen control....maar daar is de witte was goedvoor...wat gebruik jij voor de was? Hihihih omo?
je moet niet alles geloven dat je op internet leest grebo....in het geval dat je dat wel doet: ik ben een vrouw, 48jaar oud en ben niet zo intelligent.
Hahaha de redenering van Wars hier is toch wel prachtig.
"Ik doe een beschuldiging die gegrond is op iets dat elke idioot kan schrijven. Hier heb je het, nu moeten jullie maar bewijzen dat het niet zo is want ik ga geen enkele vorm van argumentatie of bewijs leveren dat het wel zo is. Wanneer jullie dan na een tijdlang zoeken naar bewijsmateriaal hebben kunnen bewijzen dat ik uit mijn nek lul, doe ik gewoon een nieuwe beschuldiging."
Heet deze hobby 'hoe Ctrl. bezig te houden zonder zelf enige vorm van inspanning te hoeven leveren?
Sorry ik kwam toevallig nog eens op dit forum kijken en schoot letterlijk hardop in de lach toen ik dit las![]()
Hardcode... dat heb ik al bewezen hier op het forum... met 2 posten van jouw hier op het forum, blijkbaar vergeet je dat weer eens.
Mister proper, ga jij nu maar door met uw taak... je stam leiden, je co netjes leren schrijven op het AF. En haal je rotzooi hier nu maar uit mijn ogen voor ze mij betichten van pedofiel.
welke w1 speler? nog nooit gehoord van hem.Nieuwe speler? Is een wereld 1 speler die teminste onder zijn eigen spelers naam praat.
Hardcode hasl die plaat voor je ogen weg....
Hardcode... dat heb ik al bewezen hier op het forum... met 2 posten van jouw hier op het forum, blijkbaar vergeet je dat weer eens.
Mister proper, ga jij nu maar door met uw taak... je stam leiden, je co netjes leren schrijven op het AF. En haal je rotzooi hier nu maar uit mijn ogen voor ze mij betichten van pedofiel.
welke w1 speler? nog nooit gehoord van hem.
maar wil het nog wel even navragen voor je in mn stam hoor (a)
het zit je nog al dwars dat ik z'n co ben he
ben benieuwd wat je nog meer gaat verzinnen.
maar ga vooral door je bent erg vermakelijk![]()
Toevallig niemand hier die na w19 interesse heeft in een andere grote wereld?
Ik heb een tijdje bij jullie gezeten (A) (de premade dan wel)
Mensen te kort?
Ben bang dat een erg groot deel zal stoppen, weet alleen niet of dat nu positief of negatief gaat uitpakken.
Nee hoor, jij hoort goed bij hardcode. Als ik co zou wouden dan is het met een topspeler... zoals in het verleden meermaals is aangeboden.het zit je nog al dwars dat ik z'n co ben he
ben benieuwd wat je nog meer gaat verzinnen.
maar ga vooral door je bent erg vermakelijk![]()