Praathoek/ "Onofficiële Zandbak"

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit ruzie of iets met Monique gehad hoor, laten we sowieso haar naam er maar buiten houden.
Dit is mening van mij over Lars, daar heeft monique weinig mee te maken ;)
Je hebt haar beschuldigt wat je net beschrijft als laf en waar je allemaal woorden voor hebt die een heleboel mensen voor jouw hebben.

Daarvoor mag je best je excuus maken ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Mijn stukje nog niet gelezen, Roald? :


Als je dan toch te keer wilt gaan, neem dan meteen ruim de helft van PM mee:







't Was van het begin af aan toch al duidelijk dat Perarsu een "poppetje" was van PJ?
De een the bad guy en de ander de vriendelijkheid zelve, om Ctrl. maar richting MT te krijgen, zodat ze toch onder controle van Para bleven, we trapten er alleen niet in :p
En en passant werd MT natuurlijk keurig aan het Para-handje gehouden :D

Uiteraard deed MT wat Para wilde, je bent BG of niet, he dan moet je toch hetzelfde doel voor ogen hebben en houden ;)



Ctrl. W29 was een fijne stam ja, maar voor jou niet voldoende.
Terwijl jij je voordeed als de grootste Para-hater die er in Ctrl. W29 zat, wilde jij de winnende stam.
Jij was degene die het liefste oorlog met Para had, ipv deel van de alliantie te blijven.
Had er elke keer oh zo mooie praatjes over, dat je wel lekker knallen wilde, want je stopte toch na de zomervakantie.

Jouw haat naar Daniel/S.Vanneste die fuseerde met CuppyCake, kwam voort uit het feit dat Daniel weigerde jou gratis dorpen van die accounts te geven, tijdens die fusie.
Heb je je ooit afgevraagd waarom Daniel je die dorpen niet gaf?
Jij dacht omdat hij alles voor zichzelf wilde hebben, maar klopt dat wel??
Wel als je denkt zoals jij meestal denkt, maar probeer eens te denken als Daniel deed....
want jij wilde dorpen hebben die tegen Para aanlagen, zodat je je kon voorbereiden op een oorlog met Para,
terwijl Daniel eerst nog de BG wilde redden en niet meteen een oorlog aangaan.
Dat was ook de reden dat je die dorpen niet kreeg toen, dat mag je nu wel weten.

Vind je het gek dat jouw stab van Ctrl. W29 voor mij als een verrassing kwam?
Jij noemt het altijd : "Mea was naïef dat ze het niet door had"
maar als de grootste Para-hater en voorstander van een oorlog met Para
zo ineens totaal onverwacht overstapt naar de stam die hij wilde backstabben....
na, ik denk dat iedereen dan naïef zal zijn geweest

Al ging er bij mij wel een belletje rinkelen dat jij wel eens niet te vertrouwen kon zijn toen je al veel eerder op het Ctrl. W29 stamleidersforum de opmerking maakte om Para te stabben, iets waarvan je zei dat dat voor jou wel makkelijker zou zijn om te doen dan voor ons (Daniel en mij).

Dus leuk dat je nu zo afgeeft op Lars, maar kijk vooral eens goed naar jezelf.

Mea kom nou is van je roze wolk af, w29 ctrl was inderdaad een leuke stam, maar ik wilde wel meer dan met een stapel inactieven ten onder gaan. Ik tegenstelling tot de meeste andere controllers kon ik het al gauw goed vinden met spelers van onze bontgenoot en had ik daar ook mijn contacten. Toen ik een plan zodanig had uitgewerkt dat ieder de afweging goed kon nemen salut of de bg voort zetten, kreeg ik daar nauwelijks reacties op en hield het voor mij op. Een derde optie ging open, met de hele stam naar onze bontgenoot stappen.

En ik wil altijd knallen, dat zijn geen praatjes. Niet voor niets dat ik sinds w29 op 3 van de 3 werelden frontaccounts heb? Allereerst was het geen haat, en ten tweede ging het mij helemaal niet om gratis dorpjes. Het ging mij erom dat zowel cuppycake als s.vanneste zo egoistisch als maar kan waren door een totaal onlogische fusie te gaan doen. Ik had sowieso maar één groeirichting. En omdat mijn linker en rechterbuurman gingen fuseren werd die ene groeirichting wel moeilijk als je maar een front van 15 dorpen breed heb.. Zeker als stamleiders kun je simpelweg geen fusie doen die één lid totaal vast legt, 3 - 4 maanden niet meer groeien, niet de moeite hebben gedaan nieuwe spelers te zoeken en ook nog eens vrij inactief te zijn als leider.

Ik wilde lekker knallen, of dat nou op Paranoia of op salut was, maakte voor mij niets uit.
Jullie werden alle inactief toen para een ultimatum stelde. Ik wil best een leuke oorlog voeren, maar niet als ik die met 5 inactieven moet voeren. Verder had ik sowieso al banden in para daarom dat ik het leuk vond om er tegen te gaan.

Para stabben? Dat heb ik niet gezegd.
Para stelde een ultimatum, als wij niet slaagden wilde para ons 3 weken een nap bieden zodat wij, de kleine partij ons voor konden bereiden. Mijn suggesties, tussen de vele andere, was om die 3 weken niet eens aan te nemen en zelf de aanval te openen.

Je hebt haar beschuldigt wat je net beschrijft als laf en waar je allemaal woorden voor hebt die een heleboel mensen voor jouw hebben.

Daarvoor mag je best je excuus maken ;)

Leuke verdraaiing, niet anders van jou gewend.
Ik heb slechts éénmalig gesuggereerd dat 'Laila' jou interne informatie had gegeven, dit omdat jullie co spelers zijn. Nog een punt waar Lars niet de ballen had de 'verdenking' van laila af te halen en er voor uit te komen.

Je eerste zin is weer erg typerend, hoe jij met al die blijvende haat kan leven, is voor mij altijd al een raadsel geweest. Blijf gerust in de waan dat ieder mij zou haten, neem eens een kijkje in golden awards w38, dat is behoorlijk tegenstrijdig. Maar moei je maar niet teveel met dingen, dat zou je weeral in kwaad daglicht zetten :)
 
Reactiescore
2.039
Zelf weet ik ook wel dat PJ de enige was die PM heeft hoeven sturen.
MT was ook maar een poppetje van PJ, alles dat PJ wilde van MT is gebeurd.
Rahp was de enige (buiten leiders van de start) die daar iets tegen in kon brengen.

Denk je dat ja?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Ik wist al dat je je aangevallen zou voelen Elko.
Vandaar de vermelding 'buiten de leiders van de start.'
In de mid-game was jij MT al verlaten, of wij hebben beide verschillende definities van het daadwerkelijke begin van de mid-game.
 

DeletedUser

Guest
Leuke verdraaiing, niet anders van jou gewend.
Ik heb slechts éénmalig gesuggereerd dat 'Laila' jou interne informatie had gegeven, dit omdat jullie co spelers zijn. Nog een punt waar Lars niet de ballen had de 'verdenking' van laila af te halen en er voor uit te komen.

Je eerste zin is weer erg typerend, hoe jij met al die blijvende haat kan leven, is voor mij altijd al een raadsel geweest. Blijf gerust in de waan dat ieder mij zou haten, neem eens een kijkje in golden awards w38, dat is behoorlijk tegenstrijdig. Maar moei je maar niet teveel met dingen, dat zou je weeral in kwaad daglicht zetten :)
Verdraaing? heb je monique beschuldigt of niet? ohh je geeft het antwoord al, dat heb je gedaan. Je legt nu de schuld bij Lars, maar jij bent degene die de verdenking uitsprak. Niet netjes van je en daar spreek ik je op aan.

Haat? ik zie geen haat hoor, misschien dat jij eens minder negatief moet zijn. Hoe je met al die negativiteit het spel kunt spelen blijft mij een raadsel. Ik zeg overigens niet dat "ieder" je haat, ik zeg enkel dat er een heleboel mensen dezelfde woorden voor jou hebben als waar jij lars mee beschreef.

Als jij nu nog steeds denkt dat ik mij bezig houdt met wat mensen van mij denken heb je echt geen idee van wie ik eigenlijk ben. Zul je waarschijnlijk ook nooit weten.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Verdraaing? heb je monique beschuldigt of niet? ohh je geeft het antwoord al, dat heb je gedaan. Je legt nu de schuld bij Lars, maar jij bent degene die de verdenking uitsprak. Niet netjes van je en daar spreek ik je op aan.

Haat? ik zie geen haat hoor, misschien dat jij eens minder negatief moet zijn. Hoe je met al die negativiteit het spel kunt spelen blijft mij een raadsel. Ik zeg overigens niet dat "ieder" je haat, ik zeg enkel dat er een heleboel mensen dezelfde woorden voor jou hebben als waar jij lars mee beschreef.

Als jij nu nog steeds denkt dat ik mij bezig houdt met wat mensen van mij denken heb je echt geen idee van wie ik eigenlijk ben. Zul je waarschijnlijk ook nooit weten.

En jij legt schuld bij mij omdat ik zogenaamd nog iets goed te maken heb met Monique?
Volgens mij ben ik vaardig genoeg in te schatten dat dat wel snor zit.

We kunnen hier wel degelijk spreken van haat, je kwam niet voor niets naar het w29 forum toe hopende dat je mij de grond in kon stampen. Dat getuigt toch van een diepliggende frustratie, ook iets dat je meermaals geuit en indirect bevestigd heb.

Ook daar ga je de mist in, ik noemde Lars een allemansvriend, helemaal niemand zal mij dat noemen.
Misschien mijn grootste nadeel en daarmee voordeel, ik kies altijd gelijk partij en mijn drijfveer is om zij die mij niet te vriend hebben volledig af te breken, op alle vlakken.

Ik weet wel dat je doelt op 'afkeer'
Mogelijk op deze wereld, andere werelden absoluut niet.
En mocht dat wel zo zijn, laat het me eigenlijk ook koud, ben niet gekomen om mijzelf te laten opheerlijken, gekomen om domweg te spammen met virtuele 'vrienden' of voor tijdverdrijf.

Hey daar schudt ik je de hand, dat interesseert mij ook niets.
 

DeletedUser26555

Guest
Ik hoor die naam pj vallen.

Als het de PJ is die op w3 in cervix als stamleider was.
Dan kan ik jullie volgen.
 
Reactiescore
7
Ik hoor die naam pj vallen.

Als het de PJ is die op w3 in cervix als stamleider was.
Dan kan ik jullie volgen.

Is idd dezelfde PJ, maar die speelt niet op W19.
Hoeft hier ook niet verder besproken te worden, doen ze maar op 't stille W29-forum :p
 

DeletedUser

Guest
En jij legt schuld bij mij omdat ik zogenaamd nog iets goed te maken heb met Monique?
Volgens mij ben ik vaardig genoeg in te schatten dat dat wel snor zit.

We kunnen hier wel degelijk spreken van haat, je kwam niet voor niets naar het w29 forum toe hopende dat je mij de grond in kon stampen. Dat getuigt toch van een diepliggende frustratie, ook iets dat je meermaals geuit en indirect bevestigd heb.

Ook daar ga je de mist in, ik noemde Lars een allemansvriend, helemaal niemand zal mij dat noemen.
Misschien mijn grootste nadeel en daarmee voordeel, ik kies altijd gelijk partij en mijn drijfveer is om zij die mij niet te vriend hebben volledig af te breken, op alle vlakken.

Ik weet wel dat je doelt op 'afkeer'
Mogelijk op deze wereld, andere werelden absoluut niet.
En mocht dat wel zo zijn, laat het me eigenlijk ook koud, ben niet gekomen om mijzelf te laten opheerlijken, gekomen om domweg te spammen met virtuele 'vrienden' of voor tijdverdrijf.

Hey daar schudt ik je de hand, dat interesseert mij ook niets.
"getuigd van diepliggende frustratie" -> nee ik kwam mea helpen :eek:
"meermaals geuit en indirect bevestigd" -> indirect bewijs geldt niet als bewijs, maar heb zoals wel vaker gezegd enkel een probleem met je gedrag. Ik heb geen frustraties of haat met je. Ga eens googlen naar de definitie van haat voor je zulke bullshit komt spuien.

"ik kies altijd gelijk partij" -> yes daarom heb je twee stammen gestabt :eek:

Even over het P&P gebeuren: je bent beter geworden in P&P, heb me kostelijk vermaakt in de tijd dat je slechter was dan je nu bent met de berichten hier op w19 die we gewisseld hebben :) Waarschijnlijk heb je het inzicht wel om goed te zijn in P&P, maar je mist nog iets...Je geeft geen fijne emoties weer in je berichten waar mensen zich in herkennen. Misschien als je dat kunt dat je in 1x beter wordt in het P&P gebeuren.

Roald jochie, misschien over een paar jaar zul je snappen dat je echt niets waard bent voor me en dat je woorden me niets boeien. Ongetwijfeld boeien mijn woorden je ook niet, maar laat me je nog 1 advies geven: Spreek niet van woorden als haat als je geen idee wat voor kracht die woorden dragen. Ik haat je niet, ik mag hopen dat niemand op TW elkaar haat, want het is een veel te krachtige emotie voor een spelletje. Onthoud dat het daadwerkelijk een spelletje is en geniet, want daarvoor is het spelletje bedoeld.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
"getuigd van diepliggende frustratie" -> nee ik kwam mea helpen :eek:
"meermaals geuit en indirect bevestigd" -> indirect bewijs geldt niet als bewijs, maar heb zoals wel vaker gezegd enkel een probleem met je gedrag. Ik heb geen frustraties of haat met je. Ga eens googlen naar de definitie van haat voor je zulke bullshit komt spuien.

"ik kies altijd gelijk partij" -> yes daarom heb je twee stammen gestabt :eek:

Even over het P&P gebeuren: je bent beter geworden in P&P, heb me kostelijk vermaakt in de tijd dat je slechter was dan je nu bent met de berichten hier op w19 die we gewisseld hebben :) Waarschijnlijk heb je het inzicht wel om goed te zijn in P&P, maar je mist nog iets...Je geeft geen fijne emoties weer in je berichten waar mensen zich in herkennen. Misschien als je dat kunt dat je in 1x beter wordt in het P&P gebeuren.

Roald jochie, misschien over een paar jaar zul je snappen dat je echt niets waard bent voor me en dat je woorden me niets boeien. Ongetwijfeld boeien mijn woorden je ook niet, maar laat me je nog 1 advies geven: Spreek niet van woorden als haat als je geen idee wat voor kracht die woorden dragen. Ik haat je niet, ik mag hopen dat niemand op TW elkaar haat, want het is een veel te krachtige emotie voor een spelletje. Onthoud dat het daadwerkelijk een spelletje is en geniet, want daarvoor is het spelletje bedoeld.

Nou word ie mooi, ik associeer jou gedrag jegens mij wel degelijk met 'afkeer'
En zodoende kunnen we dus ook spreken van 'haat'

d23f43a32c.png


Verkeerde interpretatie, zet mij voor een keuze en ik weet vrij snel al waar ik voor wil gaan. Maakt iemand me dit onmogelijk dan ben ik wel voor redenvatbaar en wil ik mijn keuze nog wel eens wenden. Tevens is het gegeven voorbeeld niet correct, in feiten koos ik al een partij, control. Om tegen Paranoia te gaan. Control koos het bontgenootschap met para te houden. Daar kon ik wel mee leven, enkel wilde ik toen veel liever naar Para. Wetende dat die bontgenootschap hoogwaarschijnlijk maar tijdelijk had aangehouden en de contacten zouden verwateren in de loop der tijd. Ook kon ik PJ altijd wel peilen en wist ik wel hoe de vork in de steel zat.

Alles is een kwestie van oefening Jimmy, ik realiseer me ook heus wel dat ik hier de eersteklas clown ben geweest en je me ronduit heb uitgelachen. Stiekem kan ik er wel om lachen. Maar in 4 jaar tijd kun je wel het één en ander leren. Beginnende met wat passiever zijn op het AF en enkel nuttige posts maken waar ook daadwerkelijk iets te halen valt.

Vergelijkingen leggen is niet mijn ding, emoties tonen om posts kracht bij te zetten is niet mijn stijl.
Het spelletje maakt me allemaal weinig uit, ik speel vanwege de communicatieve aspecten, leidinggevende zijn is daar een mooie vordering op.

Het is maar net hoe je dingen interpreteert, men noemt mij wel eens een vijand. Ookal zie ik hen als tegenstander. Zelfde geldt voor haat, mogen is jou definitie 'extreem vijandschap' waar de mijne 'afkeer' is.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan