Mijn stukje nog niet gelezen, Roald? :
Als je dan toch te keer wilt gaan, neem dan meteen ruim de helft van PM mee:
't Was van het begin af aan toch al duidelijk dat Perarsu een "poppetje" was van PJ?
De een the bad guy en de ander de vriendelijkheid zelve, om Ctrl. maar richting MT te krijgen, zodat ze toch onder controle van Para bleven, we trapten er alleen niet in

En en passant werd MT natuurlijk keurig aan het Para-handje gehouden
Uiteraard deed MT wat Para wilde, je bent BG of niet, he dan moet je toch hetzelfde doel voor ogen hebben en houden
Ctrl. W29 was een fijne stam ja, maar voor jou niet voldoende.
Terwijl jij je voordeed als de grootste Para-hater die er in Ctrl. W29 zat, wilde jij de winnende stam.
Jij was degene die het liefste oorlog met Para had, ipv deel van de alliantie te blijven.
Had er elke keer oh zo mooie praatjes over, dat je wel lekker knallen wilde, want je stopte toch na de zomervakantie.
Jouw haat naar Daniel/S.Vanneste die fuseerde met CuppyCake, kwam voort uit het feit dat Daniel weigerde jou gratis dorpen van die accounts te geven, tijdens die fusie.
Heb je je ooit afgevraagd waarom Daniel je die dorpen niet gaf?
Jij dacht omdat hij alles voor zichzelf wilde hebben, maar klopt dat wel??
Wel als je denkt zoals jij meestal denkt, maar probeer eens te denken als Daniel deed....
want jij wilde dorpen hebben die tegen Para aanlagen, zodat je je kon voorbereiden op een oorlog met Para,
terwijl Daniel eerst nog de BG wilde redden en niet meteen een oorlog aangaan.
Dat was ook de reden dat je die dorpen niet kreeg toen, dat mag je nu wel weten.
Vind je het gek dat jouw stab van Ctrl. W29 voor mij als een verrassing kwam?
Jij noemt het altijd : "Mea was naïef dat ze het niet door had"
maar als de grootste Para-hater en voorstander van een oorlog met Para
zo ineens totaal onverwacht overstapt naar de stam die hij wilde backstabben....
na, ik denk dat iedereen dan naïef zal zijn geweest
Al ging er bij mij wel een belletje rinkelen dat jij wel eens niet te vertrouwen kon zijn toen je al veel eerder op het Ctrl. W29 stamleidersforum de opmerking maakte om Para te stabben, iets waarvan je zei dat dat voor jou wel makkelijker zou zijn om te doen dan voor ons (Daniel en mij).
Dus leuk dat je nu zo afgeeft op Lars, maar kijk vooral eens goed naar jezelf.