Praathoek/ "Onofficiële Zandbak"

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek/ "Onofficiële Zandbak"

Nee hoor, jij hoort goed bij hardcode. Als ik co zou wouden dan is het met een topspeler... zoals in het verleden meermaals is aangeboden.

@hardcode, als jij nu de niet controllers niet meer persoonlijk in de grond boord moet ik hier niet meer langs komen. En als je ook geen peuter taal (die is typerend door woorden te gebruiken van alles wat in een pamper zit) meer spreekt dan is het helemaal overbodig dat ik langs kom...
Ohh maar grebo blijf dan lekker, het zal me verder een zorg wezen, maar vind het wel grappig dat jij in het verleden leeft...
Je bent geen topspeler, je speelt met de meest waardeloze spelers die ik ooit gezien heb en mijn co...dat is een schat van een meid die tevens beter TW speelt dan 99% van die fake pro`s, verbaasd ook verder niemand gezien ze op elke wereld die ze speelt in topstammen speelt met topspelers.

Als je mij niet pro vind...zal me een zorg wezen, ik heb jou niets meer te bewijzen behalve dat Ctrl de wereld wint.

Nee niet meer bem die net verleerd....
en toch reageer je erop...intelligentie is zoals altijd ver te zoeken.
 

DeletedUser29801

Guest
Bewijzen hardcode... bewijs dat ik geen kansen heb gehad om op nr 1 accounts te spelen.

PJ heeft een goede mensenkennis dat weet ik al jaren.

En je pamper taal is o zo intelligent.
 

DeletedUser58575

Guest
Grebo vind je het niet komisch dat je steeds om bewijzen vraagt maar er zelf nooit aanbiedt?
 
Reactiescore
1.018
Pj eiste alles op en ik weet vrij zeker dat die 10k berichten die pj naar me stuurde op skype -buiten het feit dat het genoeg is voor een ip ban- toch echt van pj zelf kwameb;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
Tja was het PJ of zijn co? Speelt eci altijd even eerlijk? Jij? Wie zal het zeggen he.

Ik zal het zeggen:
50centjohn heeft men aangezet tot stabben om zo control te bevoordelen, maar Hardcode wist hier niks vanaf.
Jammer genoeg is het toch niet echt een man van principes en heeft hij 50centjohn er niet mee geconfronteerd.
Uit het laatste kun je al concluderen dat hij er vrijwel achter staat, en het hem allemaal wel goed uit kwam.

Overigens betreur ik het wel dat jullie nog altijd ruzie op het AF maken en dat terwijl de wereld zo zinloos is, er al maanden (of jaren?) geen enkel lichtpuntje is voor de ene partij.. Overigens ook dat we het alweer over PJ hebben.

Pj eiste alles op en ik weet vrij zeker dat die 10k berichten die pj naar me stuurde op skype -buiten het feit dat het genoeg is voor een ip ban- toch echt van pj zelf kwameb;)

Alsof jij zo een frisse bent? :)

Jij stuurde als stamleider van PM interne informatie over bepaalde situaties naar een speler (hardcode) spelende op een andere wereld puur zodat hij in een vrijwel nutteloze irrelevante discussie nieuw onderwerpen kon aansnijden en de tegenstander er mee kon confronteren. Als stamleider zijnde houd je je werelden gescheiden en ga je niet lekken naar andere zodat zij jou stamgenoot neer kunnen halen, zelfs niet als het niet eens lukte. Ik kreeg het laatste ter oren, en betreur jouw loyaliteit wel een beetje. Tevens is dit ook de reden dat een ander iets heeft naar jou, iets dat ik associeer met het woord 'afkeer'.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
En jij bent een billelikker Lars.
Sowieso dat je als stamleider informatie over één van je leden naar een maatje van een andere wereld stuurt zodat hij interne informatie heeft waarmee die je stamgenoot kon confronteren als buitenstaander zijnde. Je weet over welke situatie ik het heb. Ik wilde je er toch even mee confronteren.
zou jij je excuus dan niet naar monique maken?
 
Reactiescore
1.018
Alsof jij zo een frisse bent? :)

Jij stuurde als stamleider van PM interne informatie over bepaalde situaties naar een speler (hardcode) spelende op een andere wereld puur zodat hij in een vrijwel nutteloze irrelevante discussie nieuw onderwerpen kon aansnijden en de tegenstander er mee kon confronteren. Als stamleider zijnde houd je je werelden gescheiden en ga je niet lekken naar andere zodat zij jou stamgenoot neer kunnen halen, zelfs niet als het niet eens lukte. Ik kreeg het laatste ter oren, en betreur jouw loyaliteit wel een beetje. Tevens is dit ook de reden dat een ander iets heeft naar jou, iets dat ik associeer met het woord 'afkeer'.
Als jij op basis van 1 incident op een wereld die met een aantal weken in vredesmodus zou gaan prima, zijn genoeg mensen die weten wat ze aan me hebben. De enige die in PM aan het leiden was was pj en zelfs dat was niet nodig. Als de 90 dagen ingaan wint de stam die na die 90 dagen de meeste dorpen heeft dus in principe had zelfs mt heropgericht kunnen worden om te winnen. In PM heb ik nooit de nood gevoelt om mezelf leider te noemen, enuge wat ik daar gedaan heb is praten met mensen. MT heb ik naar de overwinning geleid op de in mijn ogen de juiste manier en ondanks de kritiek die we kregen van iedereen die de situatie ook maar het kleinste beetje kende hebben we altijd vaatgehouden aan Para als enige bg, wat pj ook weer gedaan had. Hoe de overstap van ctrl naar para ging was een van vele incidenten en ik heb mea en daniel volgens mij beiden nog een plek binnen mt aangeboden.
Wat ik gedaan heb heb ik toegegeven (als enige) en ik heb er geen moeite mee, het is niet zo dat ik beloften maak die ik niet waar kan of wil waarmaken oid.
PM was nooit een stam, MT was dat, MT is voor mij de enige echte stam van wereld 29, zonder groepjes in de stam zelf

Wat je zelf niet kan moet je niet aan een ander vragen om te doen.
Waarom zou jimmy zn excuses aan monique aanbieden?
 

DeletedUser29801

Guest
Wat je zelf niet kan moet je niet aan een ander vragen om te doen.

Kan jij je excuses aanbieden aan iemand waar je woorden mee hebt gehad?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7
Wat je zelf niet kan moet je niet aan een ander vragen om te doen.

Kan jij je excuses aanbieden aan iemand waar je woorden mee hebt gehad?

Grebo, Grebo
Eerst Laila zwart maken en als t niet waar blijkt wat je zegt
geen excuses aan willen bieden? :eek:
 

DeletedUser29801

Guest
Grebo, Grebo
Eerst Laila zwart maken en als t niet waar blijkt wat je zegt
geen excuses aan willen bieden? :eek:

Laila zwart maken? Nee hoor, PJ heeft een goede mensenkennis. Dat ze pamper taal gebruikt denk ik dat daar een andere invloed is die mee speelt.

Maar als ik het toch gedaan moest hebben ... mijn excuus Laila of mag ik van je een hulp piet maken of kaas piet of zeg het maar :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
zou jij je excuus dan niet naar monique maken?

Ik heb nooit ruzie of iets met Monique gehad hoor, laten we sowieso haar naam er maar buiten houden.
Dit is mening van mij over Lars, daar heeft monique weinig mee te maken ;)

Als jij op basis van 1 incident op een wereld die met een aantal weken in vredesmodus zou gaan prima, zijn genoeg mensen die weten wat ze aan me hebben. De enige die in PM aan het leiden was was pj en zelfs dat was niet nodig.

Als de 90 dagen ingaan wint de stam die na die 90 dagen de meeste dorpen heeft dus in principe had zelfs mt heropgericht kunnen worden om te winnen. In PM heb ik nooit de nood gevoelt om mezelf leider te noemen, enuge wat ik daar gedaan heb is praten met mensen. MT heb ik naar de overwinning geleid op de in mijn ogen de juiste manier en ondanks de kritiek die we kregen van iedereen die de situatie ook maar het kleinste beetje kende hebben we altijd vaatgehouden aan Para als enige bg, wat pj ook weer gedaan had.

Hoe de overstap van ctrl naar para ging was een van vele incidenten en ik heb mea en daniel volgens mij beiden nog een plek binnen mt aangeboden. Wat ik gedaan heb heb ik toegegeven (als enige) en ik heb er geen moeite mee, het is niet zo dat ik beloften maak die ik niet waar kan of wil waarmaken oid. PM was nooit een stam, MT was dat, MT is voor mij de enige echte stam van wereld 29, zonder groepjes in de stam zelf

Wat leuter je nu allemaal.. Het gaat niet om het stadium van de desbetreffende wereld, zelfs je functie is niet relevant. Een buitenstaander interne informatie geven over één van jou leden, is alles behalve een schone zaak, en dat weet jij zelf ook. Jij, een allemansvriend, denkt hier nogal luchtig over, onwetend dat je hiermee andere in het harnas jaagt.

Zelf weet ik ook wel dat PJ de enige was die PM heeft hoeven sturen.
MT was ook maar een poppetje van PJ, alles dat PJ wilde van MT is gebeurd.
Rahp was de enige (buiten leiders van de start) die daar iets tegen in kon brengen.
De reden dat Perarsu bevelhebber werd in MT, was omdat die slechts deed wat PJ hem zei te doen.
Daarmee zou ik dus ook niet durven beweren dat jij MT naar de overwinning heb kunnen leiden. Daar heb je de capaciteiten niet van, hoe aardig je ook mag zijn. Sowieso allemansvriend en sterke leider met principes matched al niet. Maar dat is niet mijn punt.

Control was op w29 ook een vrij hechte stam, fijne mensen om mee te zitten, dat kan iedereen wel beamen.
PM was nooit een stam, maar wel de winnende stam. Dit omdat geen stam de ballen had om banden te breken en vijanden zo danig slecht waren om er iets tegen te doen. Sowieso was w29 één van de slechtste werelden, buiten het vele hacken e.d. hebben er nauwelijks toppers gespeeld. In de start viel dat nog wel mee, zoals altijd. De mid en late game waren beroerd. Hoe dan ook, had die wereld betere overwinningsvoorwaarden dan deze wereld, die wel zijn leuke tijden heeft gekend.

Waarom je ineens zo diep op stammen wil induiken blijft mij een raadsel, je ontwijkt totaal mijn boodschap..
 
Reactiescore
7
Wat leuter je nu allemaal.. Het gaat niet om het stadium van de desbetreffende wereld, zelfs je functie is niet relevant. Een buitenstaander interne informatie geven over één van jou leden, is alles behalve een schone zaak, en dat weet jij zelf ook. Jij, een allemansvriend, denkt hier nogal luchtig over, onwetend dat je hiermee andere in het harnas jaagt.


Mijn stukje nog niet gelezen, Roald? :
Dat ie heel laf mijn W29-account met kata's wilde plat gooien?
Omdat hij er al die tijd niet echt zo goed doorkwam als hij wilde?
En wist dat ik alleen maar kon dodgen omdat ik er alleen voor stond?

Don't worry, jij bent niet de enige dan die die info heeft doorgegeven.
Ik denk dat jullie halve stam dat gedaan heeft, omdat ze het een smerige streek vonden.

Sorry Laila als ze jou daarop aangekeken hebben.
Ik weet dat jij een speler bent die zulke info niet door zou geven, hoe rot je zoiets ook vinden zal.
Daarin lijk je toch echt te veel op mij :)

Als je dan toch te keer wilt gaan, neem dan meteen ruim de helft van PM mee:
"Grappig" detail:
Ik heb het zelf niet eens van Lars gehoord.
We spraken elkaar wel eens op skype, maar hebben altijd het principe gehanteerd om niet over zulke dingen te praten.
En dat deden we dus ook niet.
Net zoals Laila dat ook nooit gedaan heeft en ik haar daar ook niet naar gevraagd heb.

Maar wat ik al zei, de helft van hun stam heeft het wel gedaan via pm, waaronder heel wat spelers die ik niet eens kende.
En ik kreeg het ook te horen van een aantal niet-Para-spelers.
Zegt genoeg over de verontwaardiging die er binnen Para over was :eek:

Al heb ik zelf toen wel ffjes gedacht, dat het mss was om mij te laten stressen,
zodat ik bij de volgende aanval van Roald fouten zou gaan maken :p




Zelf weet ik ook wel dat PJ de enige was die PM heeft hoeven sturen.
MT was ook maar een poppetje van PJ, alles dat PJ wilde van MT is gebeurd.
Rahp was de enige (buiten leiders van de start) die daar iets tegen in kon brengen.
De reden dat Perarsu bevelhebber werd in MT, was omdat die slechts deed wat PJ hem zei te doen.
Daarmee zou ik dus ook niet durven beweren dat jij MT naar de overwinning heb kunnen leiden. Daar heb je de capaciteiten niet van, hoe aardig je ook mag zijn. Sowieso allemansvriend en sterke leider met principes matched al niet. Maar dat is niet mijn punt.

't Was van het begin af aan toch al duidelijk dat Perarsu een "poppetje" was van PJ?
De een the bad guy en de ander de vriendelijkheid zelve, om Ctrl. maar richting MT te krijgen, zodat ze toch onder controle van Para bleven, we trapten er alleen niet in :p
En en passant werd MT natuurlijk keurig aan het Para-handje gehouden :D

Uiteraard deed MT wat Para wilde, je bent BG of niet, he dan moet je toch hetzelfde doel voor ogen hebben en houden ;)

Control was op w29 ook een vrij hechte stam, fijne mensen om mee te zitten, dat kan iedereen wel beamen.
PM was nooit een stam, maar wel de winnende stam. Dit omdat geen stam de ballen had om banden te breken en vijanden zo danig slecht waren om er iets tegen te doen. Sowieso was w29 één van de slechtste werelden, buiten het vele hacken e.d. hebben er nauwelijks toppers gespeeld. In de start viel dat nog wel mee, zoals altijd. De mid en late game waren beroerd. Hoe dan ook, had die wereld betere overwinningsvoorwaarden dan deze wereld, die wel zijn leuke tijden heeft gekend.

Waarom je ineens zo diep op stammen wil induiken blijft mij een raadsel, je ontwijkt totaal mijn boodschap..

Ctrl. W29 was een fijne stam ja, maar voor jou niet voldoende.
Terwijl jij je voordeed als de grootste Para-hater die er in Ctrl. W29 zat, wilde jij de winnende stam.
Jij was degene die het liefste oorlog met Para had, ipv deel van de alliantie te blijven.
Had er elke keer oh zo mooie praatjes over, dat je wel lekker knallen wilde, want je stopte toch na de zomervakantie.

Jouw haat naar Daniel/S.Vanneste die fuseerde met CuppyCake, kwam voort uit het feit dat Daniel weigerde jou gratis dorpen van die accounts te geven, tijdens die fusie.
Heb je je ooit afgevraagd waarom Daniel je die dorpen niet gaf?
Jij dacht omdat hij alles voor zichzelf wilde hebben, maar klopt dat wel??
Wel als je denkt zoals jij meestal denkt, maar probeer eens te denken als Daniel deed....
want jij wilde dorpen hebben die tegen Para aanlagen, zodat je je kon voorbereiden op een oorlog met Para,
terwijl Daniel eerst nog de BG wilde redden en niet meteen een oorlog aangaan.
Dat was ook de reden dat je die dorpen niet kreeg toen, dat mag je nu wel weten.

Vind je het gek dat jouw stab van Ctrl. W29 voor mij als een verrassing kwam?
Jij noemt het altijd : "Mea was naïef dat ze het niet door had"
maar als de grootste Para-hater en voorstander van een oorlog met Para
zo ineens totaal onverwacht overstapt naar de stam die hij wilde backstabben....
na, ik denk dat iedereen dan naïef zal zijn geweest

Al ging er bij mij wel een belletje rinkelen dat jij wel eens niet te vertrouwen kon zijn toen je al veel eerder op het Ctrl. W29 stamleidersforum de opmerking maakte om Para te stabben, iets waarvan je zei dat dat voor jou wel makkelijker zou zijn om te doen dan voor ons (Daniel en mij).

Dus leuk dat je nu zo afgeeft op Lars, maar kijk vooral eens goed naar jezelf.
 
Bovenaan