Praathoek/ "Onofficiële Zandbak"

Reactiescore
559
Ja, er is 1 ding geweest (waarvan ik wel zelf bewijzen moest zoeken) waarvan ik snap day je t niet leuk vind idd; maar de rest?
bewijzen zoeken?

ik had het over dat moment waar je info verstrekt aan iemand anders om je stamgenoot te kakken te laten zetten op het AF en waardoor je andere stamgenoot indirect beschuldigt word voor het doorgeven van die info (wat jij door lulde) en jij niet eens de ballen hebt om dat voor iedereen recht te zetten -.-
 
Reactiescore
7
Je hebt het nu over dat met Roald?

Dat ie heel laf mijn W29-account met kata's wilde plat gooien?
Omdat hij er al die tijd niet echt zo goed doorkwam als hij wilde?
En wist dat ik alleen maar kon dodgen omdat ik er alleen voor stond?

Don't worry, jij bent niet de enige dan die die info heeft doorgegeven.
Ik denk dat jullie halve stam dat gedaan heeft, omdat ze het een smerige streek vonden.

Sorry Laila als ze jou daarop aangekeken hebben.
Ik weet dat jij een speler bent die zulke info niet door zou geven, hoe rot je zoiets ook vinden zal.
Daarin lijk je toch echt te veel op mij :)
 

DeletedUser

Guest
mwah, het klopt dat ze de info niet doorgegeven heeft. Iets dat ik ook gemeld heb in dat topic. Het grappige is dat nadat ik dat van jou gehoord heb mea er 3 andere mensen buiten lars om zijn die dat bevestigd hebben :p

Is nu een klein detail natuurlijk, maar het zegt genoeg over de status die roald genoot binnen de stam.
 
Reactiescore
7
mwah, het klopt dat ze de info niet doorgegeven heeft. Iets dat ik ook gemeld heb in dat topic. Het grappige is dat nadat ik dat van jou gehoord heb mea er 3 andere mensen buiten lars om zijn die dat bevestigd hebben :p

Is nu een klein detail natuurlijk, maar het zegt genoeg over de status die roald genoot binnen de stam.

"Grappig" detail:
Ik heb het zelf niet eens van Lars gehoord.
We spraken elkaar wel eens op skype, maar hebben altijd het principe gehanteerd om niet over zulke dingen te praten.
En dat deden we dus ook niet.
Net zoals Laila dat ook nooit gedaan heeft en ik haar daar ook niet naar gevraagd heb.

Maar wat ik al zei, de helft van hun stam heeft het wel gedaan via pm, waaronder heel wat spelers die ik niet eens kende.
En ik kreeg het ook te horen van een aantal niet-Para-spelers.
Zegt genoeg over de verontwaardiging die er binnen Para over was :eek:

Al heb ik zelf toen wel ffjes gedacht, dat het mss was om mij te laten stressen,
zodat ik bij de volgende aanval van Roald fouten zou gaan maken :p
 

DeletedUser29801

Guest
Tuurlijk jij wast alle vuiltjes wel weg op TW, maar praat eens over de vuile was van een andere wereld op die wereld dan zou het forum hier wat netter blijven.
 

DeletedUser

Guest
ritchard1 gisteren om 16:36 uur
dat zeg ik niet, te veel info :) , accounten zijn nog altijd in gebruik. valspelen hoort soms bij het spel als je in top wilt komen :p
warsofdemonsters gisteren om 16:35 uur
onder welke namen bij ctrl als ik vragen mag ?
ritchard1 gisteren om 16:34 uur
mijn broer deed mee aan co-play, we speelden op 2 accounts, met verschillende internet ip :)

mijn beste blijft tog wereld 1,
warsofdemonsters gisteren om 16:33 uur
onder de richward??
ritchard1 gisteren om 16:32 uur
jup , Control. was een goede clan :)
warsofdemonsters gisteren om 16:28 uur
bij ctrl??
ritchard1 gisteren om 16:25 uur
kan mogelijk zijn.
warsofdemonsters gisteren om 16:11 uur
he
 

DeletedUser

Guest
Re: Praathoek/ "Onofficiële Zandbak"

Tuurlijk jij wast alle vuiltjes wel weg op TW, maar praat eens over de vuile was van een andere wereld op die wereld dan zou het forum hier wat netter blijven.
niets beters te doen dan hier chagrijnen?

ritchard1 gisteren om 16:36 uur
dat zeg ik niet, te veel info :) , accounten zijn nog altijd in gebruik. valspelen hoort soms bij het spel als je in top wilt komen :p
warsofdemonsters gisteren om 16:35 uur
onder welke namen bij ctrl als ik vragen mag ?
ritchard1 gisteren om 16:34 uur
mijn broer deed mee aan co-play, we speelden op 2 accounts, met verschillende internet ip :)

mijn beste blijft tog wereld 1,
warsofdemonsters gisteren om 16:33 uur
onder de richward??
ritchard1 gisteren om 16:32 uur
jup , Control. was een goede clan :)
warsofdemonsters gisteren om 16:28 uur
bij ctrl??
ritchard1 gisteren om 16:25 uur
kan mogelijk zijn.
warsofdemonsters gisteren om 16:11 uur
he

bullshit, no offense, maar iemand die mijn stam een clan noemt heeft echt 100% niet op een account in Ctrl gespeeld...

Gewoon een speler die stoer doet en denkt dat hij erbij hoort als hij zegt dat hij in Ctrl gespeeld heeft. Mocht hij wel in Ctrl gespeeld hebben kent hij mijn naam, die van 50centjohn, flock en natuurlijk de richward...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
Er heeft nooit iemand in Ctrl. gezeten die zulk belaberd Nederlands typte.
Overigens kan iedereen die zomaar zeggen, vind het dan ook vreemd dat je dit zomaar voor waarheid aanneemt. Hoe heet degene die dit allemaal beweerd?
 

DeletedUser

Guest
is simpel . als je gewoon de ip adressen controleert van de ctrl leden en de account is het opgelost .
 

DeletedUser

Guest
Doe een supportje en laat Ctrl controleren, naar mijn kennis is er niemand in Ctrl die dan ook maar iets richting een waarschuwing ontvangt.

Ik vind het wel mooi dat we intussen erkenning bij nieuwere spelers hebben gekregen dat ze doen alsof ze op accounts in Ctrl spelen :)
 

DeletedUser29801

Guest
Nieuwe speler? Is een wereld 1 speler die teminste onder zijn eigen spelers naam praat.
Hardcode hasl die plaat voor je ogen weg....
 

DeletedUser

Guest
grebo, een speler die een stam een clan noemt, praat over meedoen aan co-play en doet alsof hij in een stam gespeeld heeft waar niemand hem kent...lijkt me eerder een nieuwe speler dan een ervaren speler.

Haal jij die poep eens uit je ogen en verdwijn hier, alleen maar bullshit spammen.
 
Bovenaan