Praathoek/ "Onofficiële Zandbak"

Reactiescore
1.039
Nee, dat heb je met stamgenoten he;) (Ja ik weet dat ik eigenlijk me niet echt stamgenoot mag noemen maar tegen Ctrl. posten zal ik sws niet)
 
Reactiescore
559
Nee, dat heb je met stamgenoten he;) (Ja ik weet dat ik eigenlijk me niet echt stamgenoot mag noemen maar tegen Ctrl. posten zal ik sws niet)

niet openlijk nee :)
als jij iets hebt te zeggen doe je dat wel via via, mag n ander het opknappen :rolleyes:
 
Reactiescore
559
Leg uit? Als ik wil dat iemand iets weet vertel ik het hem/haar wel;)

Van:p? Haar ex-medespeler?

dat ligt aan de situatie ^^ en anders lul je gwn mee en zeg je tegen n ander wat anders

maar goed heb dit onderwerp al keer gehad met je in de chat dus geen zin om daar weer mn energie in te stoppen om dat weer uit te leggen aan je .-.-
je hebt echt n dikke plaat voor je kop
 
Reactiescore
1.039
Pfoe, ik krijg -zoals elke keer tot op heden- wel weer een erg duidelijk antwoord...
 

DeletedUser58575

Guest
Doet me een beetje denken aan een discussie die ik met iemand had, waarbij ik ook geen enkele vorm van een antwoord kon krijgen over wat ik nu misdaan had :p
 
Reactiescore
559
Pfoe, ik krijg -zoals elke keer tot op heden- wel weer een erg duidelijk antwoord...

schijnheilige -.-
het was in de chat anders duidelijk genoeg voor je, had je ook toegegeven daar

maar ja toch handig als je altijd net doet of je van niks weet he :)
 
Reactiescore
1.039
Ja, er is 1 ding geweest (waarvan ik wel zelf bewijzen moest zoeken) waarvan ik snap day je t niet leuk vind idd; maar de rest?
 
Bovenaan