.Pi VS Tables & N-S

DeletedUser

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Jawel, want je had zonder Serve nooit een oorlog verklaard. Dus ingame ben je wel een stuk populairder geworden, ofja toen dan.

Weer zit je fout :p
Ten eerste hadden we te maken met een spion die jullie in onze stam hadden zitten en was nog een front account.
Die moest eerst weg gewerkt worden wat ook gebeurt is en er moest dus weer nieuw front gevormt worden eer er actie kon komen tegen jullie.
Ten tweede waren we bezig met een goede solide stamcluster te vormen zodat serve en ordo niet veel konden beginnen.
Wat we ook gezien hebben bij de aanval vanuit ordo waar 3 dorpen winst zijn geboekt door jullie.
Ten derde lag onze focus op dat moment vooral bij serve omdat dat belangrijker was en jullie toch niet veel konden en we problemen hadden met de spion en front.
Dusja zonder serve had de aanval ook gekomen met hetzelfde resultaat.
 
Reactiescore
1.367
Pffff. De king. Als hij het lachwekkend vond moest hij hem maar niet accepteren..
Het eerste voorstel voor een BG kwam vanuit N-S..

Wederom? De eerste strijd was Ordo vs N-S, hierbij heeft Ordo in offensief en defensief gedeelte geen hulp gekregen?
En nee dorpjes laten internen door Serve was geen meedoen aan een oorlog..

En als je tables front nu kijkt moet die het zelf ook snappen..


het zelfde geld voor N-S
 

DeletedUser63918

Guest
Weer zit je fout :p
Ten eerste hadden we te maken met een spion die jullie in onze stam hadden zitten en was nog een front account.
Die moest eerst weg gewerkt worden wat ook gebeurt is en er moest dus weer nieuw front gevormt worden eer er actie kon komen tegen jullie.
Ten tweede waren we bezig met een goede solide stamcluster te vormen zodat serve en ordo niet veel konden beginnen.
Wat we ook gezien hebben bij de aanval vanuit ordo waar 3 dorpen winst zijn geboekt door jullie.
Ten derde lag onze focus op dat moment vooral bij serve omdat dat belangrijker was en jullie toch niet veel konden en we problemen hadden met de spion en front.
Dusja zonder serve had de aanval ook gekomen met hetzelfde resultaat.

Voor zover ik uiteindelijk heb gehoord was de 'spion' een irl van M., maar wat er voor info doorkwam (nogmaals wat ik wist om wat voor info het ging) was het alleen wanneer Zakitakii een massa kreeg. Die tot 3x toe gecanceld was?
Dat is het enigste wat ik ooit hoorde vanuit .Pi. Geen concrete datums, tijden, plannen alleen van je kutn een massa verwachten binnenkort.
De aanval vanuit Ordo was van 2 spelers? Ja, dan is het een echte aanval. Was meer dat toen Sj44kie een aanval wou lanceren en Ordo wel in was omdat de spelers daar vast lagen..
En jullie cluster was al weken dicht? zat amper plek tussen. Jullie lagen vast daar, dus dat argument klopt niet.
Hetzelfde resultaat? Geen idee. Was het eerder geweest dan waren er misschien mensen die wel vv konden en de speler ook de tijd hadden om te deffen.


het zelfde geld voor N-S
Klopt, maar Ringo kwam over van Ordo/Tables kreeg altijd hulp..
 

DeletedUser

Guest
Pffff. De king. Als hij het lachwekkend vond moest hij hem maar niet accepteren..
Het eerste voorstel voor een BG kwam vanuit N-S..

Wederom? De eerste strijd was Ordo vs N-S, hierbij heeft Ordo in offensief en defensief gedeelte geen hulp gekregen?
En nee dorpjes laten internen door Serve was geen meedoen aan een oorlog..

En als je tables front nu kijkt moet die het zelf ook snappen..

klopt ik zeg toch ook enkel dat het hypocriet was niet ? ;)
en die NAP of BG komt op zelfde neer jullie voeren nu beiden oorlog tegen .Pi
 
Reactiescore
1.367
Re: .Pi VS Tables & N-S

Klopt, maar Ringo kwam over van Ordo/Tables kreeg altijd hulp..

Dat is ringo, niet heel N-S.
en of het waar is weet ik niet, maar ordo/tables zelf weet het wel.

klopt ik zeg toch ook enkel dat het hypocriet was niet ? ;)
en die NAP of BG komt op zelfde neer jullie voeren nu beiden oorlog tegen .Pi

ach ja, doet het ertoe?
nee, niet echt maar dit komt van .pi zelf door beiden de oorlog te verklaren ;)
 

DeletedUser63918

Guest
klopt ik zeg toch ook enkel dat het hypocriet was niet ? ;)
en die NAP of BG komt op zelfde neer jullie voeren nu beiden oorlog tegen .Pi
Mwah, ik lees het af alleen mee. Speel gelukkig niet meer, ofja, nu is het gelukkig zeker na wat ik hoor omtrent BTK.


Dat is ringo, niet heel N-S.
en of het waar is weet ik niet, maar ordo/tables zelf weet het wel.

Ringo is toch wel de gene die vanuit het N-S verwoord, dus dan nam ik aan dat het op heel N-S ging.
En nee er was geen hulp van buiten af.
 
Reactiescore
1.367
Ringo post hier ja, maar ik weet niet of heel n-s het altijd met zijn uitspraken eens is.
ik ben dat niet altijd, en ik zie iedere poster hier als individu en representeerd alleen zichzelf tenzij ze zeggen vanuit heel (stam invullen) verklaren wij jullie de oorlog of iets dergelijks
 

DeletedUser

Guest
Voor zover ik uiteindelijk heb gehoord was de 'spion' een irl van M., maar wat er voor info doorkwam (nogmaals wat ik wist om wat voor info het ging) was het alleen wanneer Zakitakii een massa kreeg. Die tot 3x toe gecanceld was?
Dat is het enigste wat ik ooit hoorde vanuit .Pi. Geen concrete datums, tijden, plannen alleen van je kutn een massa verwachten binnenkort.
De aanval vanuit Ordo was van 2 spelers? Ja, dan is het een echte aanval. Was meer dat toen Sj44kie een aanval wou lanceren en Ordo wel in was omdat de spelers daar vast lagen..
En jullie cluster was al weken dicht? zat amper plek tussen. Jullie lagen vast daar, dus dat argument klopt niet.
Hetzelfde resultaat? Geen idee. Was het eerder geweest dan waren er misschien mensen die wel vv konden en de speler ook de tijd hadden om te deffen.

Lol pm's werden gewoon doorgestuurd hor en werden bij ordo op het forum gezet stonden gewoon datums en doelen bij alleen was die laatste niet uitgesteld maar een fake pm die alleen mello heeft gehad om hem te ontmaskeren als spion omdat mitchje telkens een grote mond had als hij info kreeg :p.
en waar jij zogenaamd niks van wist :p
Aanval vanuit ordo was met 5 spelers lieve schat en 5 dagen onder vuur mag je toch wel een aanval noemen ja.
Nee is niet waar enigste speler die vast lag was wildcard maar die ging wat BB's edelen om zo een sterker front te vormen.
En in het noorden hadden we ook nog de stam TR die we eerst weg wilde hebben.
En de rim helemaal uitschakelen.
Dus heeft niks met populair zijn te maken maar gewoon eerst nog andere prio's hebben.

Ja hetzelfde resultaat comatoes zat namelijk al sochtends vroeg op de aankomstdag op zaki dus VV was er wel zeker.
En is er maar met de halve stam aangevallen.
 

DeletedUser63918

Guest
Lol pm's werden gewoon doorgestuurd hor en werden bij ordo op het forum gezet stonden gewoon datums en doelen bij alleen was die laatste niet uitgesteld maar een fake pm die alleen mello heeft gehad om hem te ontmaskeren als spion omdat mitchje telkens een grote mond had als hij info kreeg :p.
en waar jij zogenaamd niks van wist :p
Aanval vanuit ordo was met 5 spelers lieve schat en 5 dagen onder vuur mag je toch wel een aanval noemen ja.
Nee is niet waar enigste speler die vast lag was wildcard maar die ging wat BB's edelen om zo een sterker front te vormen.
En in het noorden hadden we ook nog de stam TR die we eerst weg wilde hebben.
En de rim helemaal uitschakelen.
Dus heeft niks met populair zijn te maken maar gewoon eerst nog andere prio's hebben.

Ja hetzelfde resultaat comatoes zat namelijk al sochtends vroeg op de aankomstdag op zaki dus VV was er wel zeker.
En is er maar met de halve stam aangevallen.
Ik wist er echt niets van? Ik hoorde van M. dat we ons klaar moesten maken voor een massa, die kwam niet enz.
Heb nooit meer info gezien. En een massa verwachte we altijd al met het front dat er was..

5 spelers? Dan zat ik er toch wel veel langs, excuses hiervoor. Ik wist dat er aanvallen vanuit Zaki en Aes liepen. Meer niet.

Tsjah, je hebt nog altijd het geluk dat je de aanval opent tegen een stam die al oorlog heeft, maar dat dan niet om jullie credits weg te nemen. Persoonlijk denk ik dat het resultaat anders geweest zou zijn.
 

DeletedUser1206

Guest
daar staat BG, en tot mijn weten hebben wij alleen een nap :eek:
en ach dan moet hij zijn woorden terug nemen, als wij (samen met bondgenoten) de wereld winnen lachen wij het laatste

De wereld winnen? I dont think so mate, Zie 3 verschillende stammen hem eerder winnen als jullie ;)
 

DeletedUser72441

Guest
Ja hetzelfde resultaat comatoes zat namelijk al sochtends vroeg op de aankomstdag op zaki dus VV was er wel zeker.
En is er maar met de halve stam aangevallen.

heb ik zelf geen weet meer van.:confused: ofwel is het omdat ik veel vv draai ofwel omdat jij oude koeien uit de gracht aan het halen bent
 
Reactiescore
1.367
De wereld winnen? I dont think so mate, Zie 3 verschillende stammen hem eerder winnen als jullie ;)

Als de samenwerking tussen tables en n-s beiden bevalt, waarom dan niet samenwerken tegen de rest?

Lijkt me een goede en dodelijke samenwerking
 

DeletedUser

Guest
heb ik zelf geen weet meer van.:confused: ofwel is het omdat ik veel vv draai ofwel omdat jij oude koeien uit de gracht aan het halen bent

Miss je co kan ook jullie stuurde in ieder geval telkens pm's naar mij vanaf zaki en was ondertekend met comatoes
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Miss je co kan ook jullie stuurde in ieder geval telkens pm's naar mij vanaf zaki en was ondertekend met comatoes

Oeh, dan moet het wel kloppen!

Met vriendelijke groet,
Ramon - Stabberlord van Pi
 
Reactiescore
1.367
Iedereen dacht dat we grond gingen happen tegen Ordo. Maar inderdaad, eindfase is een grote stap verder. Hopelijk voor ons halen we die als eenheid.

zoals we het nu doen gaat dat denk ik goedkomen
 

DeletedUser71655

Guest
Je beseft toch dat we een screen hebben waar gewoon sjaakie op staat als VV'er van Pyramids? Complete onzin is het niet, dat weet je. :) Dat jullie het nog steeds ontkennen is één grote grap en laat maar weer zijn wat voor onbetrouwbare honden jullie zijn, wat we ook hebben kunnen zien sinds Ramon het voortouw heeft binnen Pi.

Met Harmen en Edwin heb ik altijd goed zaken kunnen doen en heb ik enorm genoten van de samenwerking die wij hadden tegen Serve. Ramon laat een zeer agressieve stijl van Pi zien en laat tevens zien waarom Pi gewoon niet meer verdiend op deze wereld te staan. :) Maar goed, gezien het front dat gemaakt wordt met borno onder andere, kunnen we concluderen dat jullie met ons ook de strijd opzoeken. Is het wel zo slim geweest dan om zo openlijk al de oorlog te verklaren met N-S en Tables, is dan de grote vraag...

Ik ontken het helemaal niet, maar je insinueert dat sjaakie de vv van BTK heeft gehad, terwijl dat niet het geval is.

Beginnen jullie nou net over 'onbetrouwbare honden'?:D
Wie heeft het Pyramids account gepakt zonder toestemming van de eigenaar?
Wie heeft een vv accie van iemand uit |D| in Serve uitgenodigd om Serve door te spitten?

Juist ja, allemaal |D|, alsof dat wel netjes is.

CbC is op dreef :p

Sorry kan het gewoon niet laten c:

Sjonge jonge, de nieuwe kontenlikker van CbC?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

T zit hem vooral in dat massa gedeelte. En ik geloof best dat er een paar rondzwerven in N-S die weten waar ze mee bezig zijn maar t is grotendeels stacken tot je een ons weegt en dan maar zien waar het schip strand. Ik denk dat jullie het niet gaan volhouden zo. En ik had zeker een stuk meer respect voor jou als leider gehad als je je bij je standpunt had gehouden dat Bg`s/naps onhandig zijn en je beter het hele zootje in 1 stam kon hebben.

ik heb nog steeds geen BG hoor dus geen probleem en de nap is iets heel anders

maar je vergeet wel onze ligging, centrum van w36 als jullie daar hadden gelegen waren jullie al weggeedelt egweest

Die 1e zin snap ik niet dus dat zoek je maar uit. En de 2e... omdat je nu nog genoeg def hebt ja ^^ als er straks genoeg spelers op n-s haar deur kloppen moet je is kijken hoelang je het volhoud met je stacktacktiek.

beter stacken dan die eigenwijze jeugd die denkt met skills te moeten winnen dus alles dodgen en zo binnen 2 dagen hun account verliezen. diverse werelden hebben dat al bewezen
 
Bovenaan