.Pi VS Tables & N-S

DeletedUser

Guest
Medeleider Dei gestabt? Wij hielden ons aan de NAP-tijd. Hij verliet Dei vroeger en opende de aanval op de Werner. De medeleider van Dei heeft ons dus juist gestabt.

Je komt maar met één feitje, en daarmee sla je al de plank volledig mis.

lol dit bedoel ik dus met hoe blind je bent :p

[23-4-2014 1:04:55] Tom: en fre heeft zojuist vv weer terug geven
[23-4-2014 1:05:01] Tom: en t staat er nogal beroerd voor
[23-4-2014 1:20:18] Tom: njah fre zou alvast in t voren gaan werken (dodge etc)
[23-4-2014 1:20:31] Tom: maar dat is niet gebeurd en ik kom net weer on nadat ik paar uur geleerd heb voor morgen
[23-4-2014 1:20:35] Tom: en dus niets gedaan

[23-4-2014 1:25:01] Fré: laat treinen van borno ff doorlopen, wil je .
[23-4-2014 1:25:25] Ramon :D: (shake)
[23-4-2014 1:25:29] Ramon :D: waarom
[23-4-2014 1:25:30] Fré: (nod)
[23-4-2014 1:25:33] Fré: Trust me ;)
[23-4-2014 1:25:43] Fré: Everything has a reason
[23-4-2014 1:25:56] Ramon :D: (shake)
[23-4-2014 1:26:02] Fré: (nod)
[23-4-2014 1:26:12] Fré: heb vv doorgeplaatst omdat mijn TBR fucked is door vv's :p
[23-4-2014 1:26:17] Fré: en heb hem nu wel nodig :p
[23-4-2014 1:27:49] Ramon :D: maar waarom zou ik in vredesnaam treinen door laten
[23-4-2014 1:27:59] Fré: omdat dat een reden heeft :p
[23-4-2014 1:28:03] Fré: Als bg zijnde naar ons toe :p
[23-4-2014 1:28:30 | 1:28:36 bewerkt] Ramon :D: dan komt borno in |D|
[23-4-2014 1:28:54] Fré: (clap)
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: .Pi
Zijde 2:
Stammen: Tables, N-S

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 176
Kant 2: 14
Verschil: 162

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,540,750
Kant 2: 111,839
Verschil: 1,428,911

chart


jaja leuk dat gezaag van |D| maar het gaat over .Pi vs N-S en Tables :p
 

DeletedUser

Guest
lol dit bedoel ik dus met hoe blind je bent :p

[23-4-2014 1:04:55] Tom: en fre heeft zojuist vv weer terug geven
[23-4-2014 1:05:01] Tom: en t staat er nogal beroerd voor
[23-4-2014 1:20:18] Tom: njah fre zou alvast in t voren gaan werken (dodge etc)
[23-4-2014 1:20:31] Tom: maar dat is niet gebeurd en ik kom net weer on nadat ik paar uur geleerd heb voor morgen
[23-4-2014 1:20:35] Tom: en dus niets gedaan

[23-4-2014 1:25:01] Fré: laat treinen van borno ff doorlopen, wil je .
[23-4-2014 1:25:25] Ramon :D: (shake)
[23-4-2014 1:25:29] Ramon :D: waarom
[23-4-2014 1:25:30] Fré: (nod)
[23-4-2014 1:25:33] Fré: Trust me ;)
[23-4-2014 1:25:43] Fré: Everything has a reason
[23-4-2014 1:25:56] Ramon :D: (shake)
[23-4-2014 1:26:02] Fré: (nod)
[23-4-2014 1:26:12] Fré: heb vv doorgeplaatst omdat mijn TBR fucked is door vv's :p
[23-4-2014 1:26:17] Fré: en heb hem nu wel nodig :p
[23-4-2014 1:27:49] Ramon :D: maar waarom zou ik in vredesnaam treinen door laten
[23-4-2014 1:27:59] Fré: omdat dat een reden heeft :p
[23-4-2014 1:28:03] Fré: Als bg zijnde naar ons toe :p
[23-4-2014 1:28:30 | 1:28:36 bewerkt] Ramon :D: dan komt borno in |D|
[23-4-2014 1:28:54] Fré: (clap)

Auwch, good one :)
 

DeletedUser

Guest
lol dit bedoel ik dus met hoe blind je bent :p

[23-4-2014 1:04:55] Tom: en fre heeft zojuist vv weer terug geven
[23-4-2014 1:05:01] Tom: en t staat er nogal beroerd voor
[23-4-2014 1:20:18] Tom: njah fre zou alvast in t voren gaan werken (dodge etc)
[23-4-2014 1:20:31] Tom: maar dat is niet gebeurd en ik kom net weer on nadat ik paar uur geleerd heb voor morgen
[23-4-2014 1:20:35] Tom: en dus niets gedaan

[23-4-2014 1:25:01] Fré: laat treinen van borno ff doorlopen, wil je .
[23-4-2014 1:25:25] Ramon :D: (shake)
[23-4-2014 1:25:29] Ramon :D: waarom
[23-4-2014 1:25:30] Fré: (nod)
[23-4-2014 1:25:33] Fré: Trust me ;)
[23-4-2014 1:25:43] Fré: Everything has a reason
[23-4-2014 1:25:56] Ramon :D: (shake)
[23-4-2014 1:26:02] Fré: (nod)
[23-4-2014 1:26:12] Fré: heb vv doorgeplaatst omdat mijn TBR fucked is door vv's :p
[23-4-2014 1:26:17] Fré: en heb hem nu wel nodig :p
[23-4-2014 1:27:49] Ramon :D: maar waarom zou ik in vredesnaam treinen door laten
[23-4-2014 1:27:59] Fré: omdat dat een reden heeft :p
[23-4-2014 1:28:03] Fré: Als bg zijnde naar ons toe :p
[23-4-2014 1:28:30 | 1:28:36 bewerkt] Ramon :D: dan komt borno in |D|
[23-4-2014 1:28:54] Fré: (clap)

Hoe kun je een onbemand account stabben?
Jaidie zat toevallig telkens met pcproblemen iedere maal dat er actie was. Het was onze speler in Dei! die de vv had. Als Dei! iets, maar dan ook maar iets van onderzoek had gedaan, dan hadden ze de link met .Chasing meteen gevonden. Wij hadden er geen problemen mee dat ze die zouden vinden. Jullie wisten die uberhaupt ook. Daar is niets backstab aan. Wij hebben netjes onze NAP-periode met dei afgewacht, een volle week na opzeg(mits we borno aanspraken op te vroege aanvallen).

Dat is iets wat niet van .Pi kan gezegd worden ;) Die recruteren zonder enig doordacht beleid, offenderen een bondgenoot met vv eraan en actief deffen. Doen het zelfde met een NAP, vallen de NAP zelfst aan. Ramon
Kruip onder je steen jongen ;)
 

DeletedUser

Guest
Lieve mensen ik snap dat het hoog zit tussen D en Pi maar wat al eerder is aangekaart, dit is het toppic over N-S Tables en Pi en niet Pi en D dus laten we ontoppic blijven :)
 

DeletedUser57683

Guest
Lieve mensen ik snap dat het hoog zit tussen D en Pi maar wat al eerder is aangekaart, dit is het toppic over N-S Tables en Pi en niet Pi en D dus laten we ontoppic blijven :)

Wie zegt dat D niet aan het VV'tjes draaien is tegen .Pi? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Kan je nu echt niet lezen ofwat?:eek:
BTK zegt dat hij de vv naar de leiding heeft gestuurd.
Is sjaakie leiding? Nee dus:)

En als het wel zo was, wat dan?
BTK heeft zelf uitgelegd dat de leiding misbruikt maakt om zelf dorpen te kunnen claimen, hij was er zat van en wilde de vv niet bij Tables leggen en wel bij .Pi, dat is zijn eigen keus en dan moest Tables maar zorgvuldiger met zijn leden om gaan:)

Als een vijandelijke speler een v.v. bij mij zou droppen zou ik in gesprek gaan met leiding van tegenpartij wat te doen

En Kakashi kan dat beamen want vorige week kreeg ik een v.v. van een lid van hun MB stam. ik heb dit toen gelijk gemeld
en qua ligging kon Tables erniks mee dus toen heb ik dorpen evenredig willen verdelen cf wens van de stoppende speler

dus oude stamleden van hem, onze leden en de vijand kreeg dorpen (soms af en toe edeltjes geblokt)

zo hoor je het op te lossen vind ikzelf
 

DeletedUser

Guest
Je beseft toch dat we een screen hebben waar gewoon sjaakie op staat als VV'er van Pyramids? Complete onzin is het niet, dat weet je. :) Dat jullie het nog steeds ontkennen is één grote grap en laat maar weer zijn wat voor onbetrouwbare honden jullie zijn, wat we ook hebben kunnen zien sinds Ramon het voortouw heeft binnen Pi.

Met Harmen en Edwin heb ik altijd goed zaken kunnen doen en heb ik enorm genoten van de samenwerking die wij hadden tegen Serve. Ramon laat een zeer agressieve stijl van Pi zien en laat tevens zien waarom Pi gewoon niet meer verdiend op deze wereld te staan. :) Maar goed, gezien het front dat gemaakt wordt met borno onder andere, kunnen we concluderen dat jullie met ons ook de strijd opzoeken. Is het wel zo slim geweest dan om zo openlijk al de oorlog te verklaren met N-S en Tables, is dan de grote vraag...

Het leek in 1e opzicht een slimme keus om te profiteren van een oorlog tussen 2 andere stammen wat door onze 2 stammen gezien werd als een zwakke keus aangezien je eigenlijk gewoon lekker je eigen oorlog moet uitzoeken en niet moet bemoeien met een al lopende oorlog

Dit heeft ons besluiten om een tactische tegenzet te gaan doen en we zien wel in de toekomst hoe dit uitpakt
 

DeletedUser

Guest
Het leek in 1e opzicht een slimme keus om te profiteren van een oorlog tussen 2 andere stammen wat door onze 2 stammen gezien werd als een zwakke keus aangezien je eigenlijk gewoon lekker je eigen oorlog moet uitzoeken en niet moet bemoeien met een al lopende oorlog

Dit heeft ons besluiten om een tactische tegenzet te gaan doen en we zien wel in de toekomst hoe dit uitpakt

Die oorlog was natuurlijk al gaande, nadat jullie die mass op mij hadden gedaan, dus met eigen oorlog uitzoeken is niet helemaal correct daar de aanvallen al liepen
 

DeletedUser

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Hoe kun je een onbemand account stabben?
Jaidie zat toevallig telkens met pcproblemen iedere maal dat er actie was. Het was onze speler in Dei! die de vv had. Als Dei! iets, maar dan ook maar iets van onderzoek had gedaan, dan hadden ze de link met .Chasing meteen gevonden. Wij hadden er geen problemen mee dat ze die zouden vinden. Jullie wisten die uberhaupt ook. Daar is niets backstab aan. Wij hebben netjes onze NAP-periode met dei afgewacht, een volle week na opzeg(mits we borno aanspraken op te vroege aanvallen).

Dat is iets wat niet van .Pi kan gezegd worden ;) Die recruteren zonder enig doordacht beleid, offenderen een bondgenoot met vv eraan en actief deffen. Doen het zelfde met een NAP, vallen de NAP zelfst aan. Ramon
Kruip onder je steen jongen ;)

Lol dus zogenaamd met een onbemand account mag je alles doen zonder dat het een backstab is :p
Wel grappig dat je dan ons dingen verwijt die wij met een onbemand account doen :p

En hoezo ondoordacht je noemde bth zelfs een mooie recruit :p

Het leek in 1e opzicht een slimme keus om te profiteren van een oorlog tussen 2 andere stammen wat door onze 2 stammen gezien werd als een zwakke keus aangezien je eigenlijk gewoon lekker je eigen oorlog moet uitzoeken en niet moet bemoeien met een al lopende oorlog

Dit heeft ons besluiten om een tactische tegenzet te gaan doen en we zien wel in de toekomst hoe dit uitpakt

lol als we echt wilde profiteren hadden we wel met N-S of met tables gaan samenwerken.
Daarnaast speelde ordo met een spion in .Pi en hebben ons ook aangevallen dus hoezo moeten wij onze eigen oorlog gaan zoeken zeker als je ons front met tables ziet.
Is dat een nieuwe regel van TW als er 2 stammen oorlog voeren mag je ze niet aanvallen ongeacht of ze jou aanvallen.
En volgens mij stuurde jij in pm dat je call en sjaakie niet met rust zou laten.

Oja en dat tables aan alle stammen rondom N-S gevraagd heeft om een BG of gezamenlijke aanval is ook verboden zeker :p
 

DeletedUser

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Lol dus zogenaamd met een onbemand account mag je alles doen zonder dat het een backstab is :p
Wel grappig dat je dan ons dingen verwijt die wij met een onbemand account doen :p

En hoezo ondoordacht je noemde bth zelfs een mooie recruit :p



lol als we echt wilde profiteren hadden we wel met N-S of met tables gaan samenwerken.
Daarnaast speelde ordo met een spion in .Pi en hebben ons ook aangevallen dus hoezo moeten wij onze eigen oorlog gaan zoeken zeker als je ons front met tables ziet.
Is dat een nieuwe regel van TW als er 2 stammen oorlog voeren mag je ze niet aanvallen ongeacht of ze jou aanvallen.
En volgens mij stuurde jij in pm dat je call en sjaakie niet met rust zou laten.

Oja en dat tables aan alle stammen rondom N-S gevraagd heeft om een BG of gezamenlijke aanval is ook verboden zeker :p

nee niks is verboden

en je blijft maar over onze laatste gesprekken hebben maar je vergeet die pm,s die al weken ervoor plaatsvonden tussen wild card en mij, hij probeerde me over te halen samen te werken en verwees me later naar jou toe

jij wilde graag samenwerken en kwam ermee dat cebio sj44kie wilde aanpakken en ik vond dat oke want wilde coco en sj44kie ook nog aanpakken zoals ik zoveel mensen wil aanpakken want we liggen nu eenmaal met de stam in het centrum van de wereld en dan lig je vaak omsloten door alle stammen

dus nog steeds kanp dat onze massa noob stam nog bestaat zou ik zeggen
 

DeletedUser1206

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

nee niks is verboden

en je blijft maar over onze laatste gesprekken hebben maar je vergeet die pm,s die al weken ervoor plaatsvonden tussen wild card en mij, hij probeerde me over te halen samen te werken en verwees me later naar jou toe

jij wilde graag samenwerken en kwam ermee dat cebio sj44kie wilde aanpakken en ik vond dat oke want wilde coco en sj44kie ook nog aanpakken zoals ik zoveel mensen wil aanpakken want we liggen nu eenmaal met de stam in het centrum van de wereld en dan lig je vaak omsloten door alle stammen

dus nog steeds kanp dat onze massa noob stam nog bestaat zou ik zeggen

T zit hem vooral in dat massa gedeelte. En ik geloof best dat er een paar rondzwerven in N-S die weten waar ze mee bezig zijn maar t is grotendeels stacken tot je een ons weegt en dan maar zien waar het schip strand. Ik denk dat jullie het niet gaan volhouden zo. En ik had zeker een stuk meer respect voor jou als leider gehad als je je bij je standpunt had gehouden dat Bg`s/naps onhandig zijn en je beter het hele zootje in 1 stam kon hebben.
 

DeletedUser

Guest
Sinds sj44kie nu in .Pi zit is dit uiteraard niet meer van toepassing.

En het enige dat ik jou vroeg is om eventueel in de toekomst gelijktijdig een massa op Ordo te doen. Meer was het niet, jij bent aangekomen met je vraag om een BG, en dan heb ik je doorverwezen naar de leiding ja
 
Reactiescore
1.367
Re: .Pi VS Tables & N-S

En ik had zeker een stuk meer respect voor jou als leider gehad als je je bij je standpunt had gehouden dat Bg`s/naps onhandig zijn en je beter het hele zootje in 1 stam kon hebben.

ben je nu serieus?
WAAROM ZOU JE IN HEMELSNAAM 360GRADEN FRONT AANGAAN ALS JE NIET DE WERELD SOWIESO WINT?!

T zit hem vooral in dat massa gedeelte. En ik geloof best dat er een paar rondzwerven in N-S die weten waar ze mee bezig zijn maar t is grotendeels stacken tot je een ons weegt en dan maar zien waar het schip strand.

hoezo is dat dom? als we genoeg def hebben omdat te doen waarom moeilijk doen???
 

DeletedUser1206

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

ben je nu serieus?
WAAROM ZOU JE IN HEMELSNAAM 360GRADEN FRONT AANGAAN ALS JE NIET DE WERELD SOWIESO WINT?!



hoezo is dat dom? als we genoeg def hebben omdat te doen waarom moeilijk doen???



Die 1e zin snap ik niet dus dat zoek je maar uit. En de 2e... omdat je nu nog genoeg def hebt ja ^^ als er straks genoeg spelers op n-s haar deur kloppen moet je is kijken hoelang je het volhoud met je stacktacktiek.
 
Reactiescore
1.367
Re: .Pi VS Tables & N-S

Die 1e zin snap ik niet dus dat zoek je maar uit. En de 2e... omdat je nu nog genoeg def hebt ja ^^ als er straks genoeg spelers op n-s haar deur kloppen moet je is kijken hoelang je het volhoud met je stacktacktiek.

niveau laag houden hé? lukt je goed :)

En ik had zeker een stuk meer respect voor jou als leider gehad als je je bij je standpunt had gehouden dat Bg`s/naps onhandig zijn en je beter het hele zootje in 1 stam kon hebben.

ben je nu serieus?
WAAROM ZOU JE IN HEMELSNAAM 360GRADEN FRONT AANGAAN ALS JE NIET DE WERELD SOWIESO WINT?!

als wij 60% van de wereld bezitten en de rest allemaal rim spelers zijn, dan kun je een 360 graden front doen.
maar met 4 gelijkwaardige tegenstanders red je dat niet
 

DeletedUser

Guest
wat Danny wil zeggen is dat je niet zomaar risicovolle acties moet ondernemen puur voor respect.
 
Bovenaan