- Reactiescore
- 1.383
wat Danny wil zeggen is dat je niet zomaar risicovolle acties moet ondernemen puur voor respect.
dit dus, bedankt
wat Danny wil zeggen is dat je niet zomaar risicovolle acties moet ondernemen puur voor respect.
Echte vrienden snappen zijn punt misschien wel en respecteren zijn beslissing.
T zit hem vooral in dat massa gedeelte. En ik geloof best dat er een paar rondzwerven in N-S die weten waar ze mee bezig zijn maar t is grotendeels stacken tot je een ons weegt en dan maar zien waar het schip strand. Ik denk dat jullie het niet gaan volhouden zo. En ik had zeker een stuk meer respect voor jou als leider gehad als je je bij je standpunt had gehouden dat Bg`s/naps onhandig zijn en je beter het hele zootje in 1 stam kon hebben.
Dus als jij een echte vriend was van bijv. een voetbal speler van club A, jullie strijden tegen club B voor het kampioenschap, maar je vriend loopt over naar de concurrent club B. Lijkt dat je wel eerlijk?
Sj44kie, jullie doen hetzelfde? Een massa bunker hebben en dan durven jullie wel. Nu jullie genoeg safe hebben mag er oorlog komen. Jullie safe is groter dan dat van N-S want jullie hebben 1 front, de andere kant (westen) is nu nog amper front.
N-S ligt omsingeld en zou altijd zijn gehele fronten gestackt moeten houden, want er bestaat een kans dat het westen of zuiden ineens aanvalt. Dus je moet niet denken dat N-S meer safe heeft dan jullie. In tegendeel zelfs.
Dus als jij een echte vriend was van bijv. een voetbal speler van club A, jullie strijden tegen club B voor het kampioenschap, maar je vriend loopt over naar de concurrent club B. Lijkt dat je wel eerlijk?
Sj44kie, jullie doen hetzelfde? Een massa bunker hebben en dan durven jullie wel. Nu jullie genoeg safe hebben mag er oorlog komen. Jullie safe is groter dan dat van N-S want jullie hebben 1 front, de andere kant (westen) is nu nog amper front.
N-S ligt omsingeld en zou altijd zijn gehele fronten gestackt moeten houden, want er bestaat een kans dat het westen of zuiden ineens aanvalt. Dus je moet niet denken dat N-S meer safe heeft dan jullie. In tegendeel zelfs.
dit is grappig volgens mij was het tables die eerst liep te klagen dat N-S zoveel safe had
is gewoon beetje hypocriet om te pochen dat je geen bg/nap nodig hebt maar wanneer jullie beetje aan het verliezen zijn direct een nap aangaan (Ringo's geval iig) maar klopt dat .Pi amper offensief gezien tegenstand heeft gehad misschien dat er binnenkort een verandering in komt nu jullie meer ademruimte hebben ? Laten we iig niet teveel met modder gooien
Klopt hebben ze ook, maar .Pi heeft als je naar de kaart kijkt meer.
Dat geld nu dat .Pi half Serve heeft en jij je nog populairder gedraagt dan voorheen.
Als wij hem zelf weggepest hebben zou ik ermee kunnen leven ja jullie hebben blijkbaar zoiets doms gedaan om hem weg te krijgen en de VV notabene aan ons te geven xD. En volgens mij vecht N-S alleen nog maar tegen .Pi nu en heeft het een front van zo`n 50 dorpen? tegenover een pi dat in het zuiden vecht met N-S en Tables & in het noordoosten mot heeft met D.
lol misschien moet je mijn oude post eens teruglezen dan
zit geen verandering in
ik bedoelde dat Ringo ermee pochtte en dat jullie amper incs hebben op .Pi
ik bedoelde dat Ringo ermee pochtte en dat jullie amper incs hebben op .Pi
Klopt hebben ze ook, maar .Pi heeft als je naar de kaart kijkt meer.
Dat geld nu dat .Pi half Serve heeft en jij je nog populairder gedraagt dan voorheen.
Ja hij pochte ermee, maar dat wil niet zeggen dat hij het niet nuttig kan vinden mocht het nodig zijn.
maar volgens mij heeft hij nooit gezegd nooit een bg/nap te nemen
Hij zei dat het slecht was om een NAP of BG te hebben, want je kon beter een stam hebben dan 2 verdeeld met een klein stukje gezamenlijk forum.
Als ik het me goed herriner.
Mij maakt het niet uit hoor, is alleen een teken dat Under/tafel het wederom niet alleen aan durft om een strijd te strijden
wat er ook gebeurd ik ben trots op N-S wij hebben nog nooit een Bg hoeven te paaien om mee te doen
dat ordo-under-tafel nooit iets alleen durft maakt ze gewoon lachwekkend
eerst gebruikten ze Pact (mislukt)
daarna gebruikten ze WSO (mislukt
Daarna gebruikten ze Serve (mislukt
en nu gaan ze het met PI proberen
wie weet lukt het dan wel een keer maar dan zal Pi de kredicts krijgen en niet Tafel
en N-S zal de kredicts krijgen door al diverse oorlogen te weerstaan en mochten we een oorlog verliezen (zit er wel in want we zijn alleen maar kwantiteit ) dan hebben we het toch mooi lang volgehouden en zijn we verslagen niet door 1 stam maar door meerdere en dat is geen schande
Kan je nu echt niet lezen ofwat?
BTK zegt dat hij de vv naar de leiding heeft gestuurd.
Is sjaakie leiding? Nee dus
En als het wel zo was, wat dan?
BTK heeft zelf uitgelegd dat de leiding misbruikt maakt om zelf dorpen te kunnen claimen, hij was er zat van en wilde de vv niet bij Tables leggen en wel bij .Pi, dat is zijn eigen keus en dan moest Tables maar zorgvuldiger met zijn leden om gaan
Hij vond het lachwekkend
Hij vond het lachwekkend