.Pi VS Tables & N-S

Reactiescore
1.367

DeletedUser63918

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Echte vrienden snappen zijn punt misschien wel en respecteren zijn beslissing.

Dus als jij een echte vriend was van bijv. een voetbal speler van club A, jullie strijden tegen club B voor het kampioenschap, maar je vriend loopt over naar de concurrent club B. Lijkt dat je wel eerlijk?

T zit hem vooral in dat massa gedeelte. En ik geloof best dat er een paar rondzwerven in N-S die weten waar ze mee bezig zijn maar t is grotendeels stacken tot je een ons weegt en dan maar zien waar het schip strand. Ik denk dat jullie het niet gaan volhouden zo. En ik had zeker een stuk meer respect voor jou als leider gehad als je je bij je standpunt had gehouden dat Bg`s/naps onhandig zijn en je beter het hele zootje in 1 stam kon hebben.

Sj44kie, jullie doen hetzelfde? Een massa bunker hebben en dan durven jullie wel. Nu jullie genoeg safe hebben mag er oorlog komen. Jullie safe is groter dan dat van N-S want jullie hebben 1 front, de andere kant (westen) is nu nog amper front.
N-S ligt omsingeld en zou altijd zijn gehele fronten gestackt moeten houden, want er bestaat een kans dat het westen of zuiden ineens aanvalt. Dus je moet niet denken dat N-S meer safe heeft dan jullie. In tegendeel zelfs.
 
Reactiescore
1.367
Re: .Pi VS Tables & N-S

Dus als jij een echte vriend was van bijv. een voetbal speler van club A, jullie strijden tegen club B voor het kampioenschap, maar je vriend loopt over naar de concurrent club B. Lijkt dat je wel eerlijk?



Sj44kie, jullie doen hetzelfde? Een massa bunker hebben en dan durven jullie wel. Nu jullie genoeg safe hebben mag er oorlog komen. Jullie safe is groter dan dat van N-S want jullie hebben 1 front, de andere kant (westen) is nu nog amper front.
N-S ligt omsingeld en zou altijd zijn gehele fronten gestackt moeten houden, want er bestaat een kans dat het westen of zuiden ineens aanvalt. Dus je moet niet denken dat N-S meer safe heeft dan jullie. In tegendeel zelfs.

soms mis ik echt de bedank knop
 

DeletedUser

Guest
Wauw, je gehele front altijd gestacked houden. Zoiets heet keuzes maken ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Dus als jij een echte vriend was van bijv. een voetbal speler van club A, jullie strijden tegen club B voor het kampioenschap, maar je vriend loopt over naar de concurrent club B. Lijkt dat je wel eerlijk?



Sj44kie, jullie doen hetzelfde? Een massa bunker hebben en dan durven jullie wel. Nu jullie genoeg safe hebben mag er oorlog komen. Jullie safe is groter dan dat van N-S want jullie hebben 1 front, de andere kant (westen) is nu nog amper front.
N-S ligt omsingeld en zou altijd zijn gehele fronten gestackt moeten houden, want er bestaat een kans dat het westen of zuiden ineens aanvalt. Dus je moet niet denken dat N-S meer safe heeft dan jullie. In tegendeel zelfs.

dit is grappig volgens mij was het tables die eerst liep te klagen dat N-S zoveel safe had :p
 

DeletedUser

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Dus als jij een echte vriend was van bijv. een voetbal speler van club A, jullie strijden tegen club B voor het kampioenschap, maar je vriend loopt over naar de concurrent club B. Lijkt dat je wel eerlijk?



Sj44kie, jullie doen hetzelfde? Een massa bunker hebben en dan durven jullie wel. Nu jullie genoeg safe hebben mag er oorlog komen. Jullie safe is groter dan dat van N-S want jullie hebben 1 front, de andere kant (westen) is nu nog amper front.
N-S ligt omsingeld en zou altijd zijn gehele fronten gestackt moeten houden, want er bestaat een kans dat het westen of zuiden ineens aanvalt. Dus je moet niet denken dat N-S meer safe heeft dan jullie. In tegendeel zelfs.

is gewoon beetje hypocriet om te pochen dat je geen bg/nap nodig hebt maar wanneer jullie beetje aan het verliezen zijn direct een nap aangaan (Ringo iig) maar klopt dat .Pi amper offensief gezien tegenstand heeft gehad misschien dat er binnenkort een verandering in komt nu jullie meer ademruimte hebben :p? Laten we iig niet teveel met modder gooien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63918

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

dit is grappig volgens mij was het tables die eerst liep te klagen dat N-S zoveel safe had :p

Klopt hebben ze ook, maar .Pi heeft als je naar de kaart kijkt meer.
Dat geld nu dat .Pi half Serve heeft en jij je nog populairder gedraagt dan voorheen.
 

DeletedUser1206

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Dus als jij een echte vriend was van bijv. een voetbal speler van club A, jullie strijden tegen club B voor het kampioenschap, maar je vriend loopt over naar de concurrent club B. Lijkt dat je wel eerlijk?



Sj44kie, jullie doen hetzelfde? Een massa bunker hebben en dan durven jullie wel. Nu jullie genoeg safe hebben mag er oorlog komen. Jullie safe is groter dan dat van N-S want jullie hebben 1 front, de andere kant (westen) is nu nog amper front.
N-S ligt omsingeld en zou altijd zijn gehele fronten gestackt moeten houden, want er bestaat een kans dat het westen of zuiden ineens aanvalt. Dus je moet niet denken dat N-S meer safe heeft dan jullie. In tegendeel zelfs.

Als wij hem zelf weggepest hebben zou ik ermee kunnen leven ja :) jullie hebben blijkbaar zoiets doms gedaan om hem weg te krijgen en de VV notabene aan ons te geven xD. En volgens mij vecht N-S alleen nog maar tegen .Pi nu en heeft het een front van zo`n 50 dorpen? tegenover een pi dat in het zuiden vecht met N-S en Tables & in het noordoosten mot heeft met D.
 

DeletedUser63918

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

is gewoon beetje hypocriet om te pochen dat je geen bg/nap nodig hebt maar wanneer jullie beetje aan het verliezen zijn direct een nap aangaan (Ringo's geval iig) maar klopt dat .Pi amper offensief gezien tegenstand heeft gehad misschien dat er binnenkort een verandering in komt nu jullie meer ademruimte hebben :p? Laten we iig niet teveel met modder gooien

Zijn 2 massa's geweest op Zakitakii, ofja 2 maal over de 300 incommings en er loopt er nu een op Aes.
Dus ze zijn wel bezig op offensief vlak.

De NAP was er niet met als hoofdreden dat het noorden het zwaarder had, maar met een probleem in het zuiden (Geef hier niets over weg, maar de beslissing was zeker verstandig).
Ik poch niet dat we het niet hebben? En we leiden tegen .Pi al iets langer bezoek, kijk maar naar de stats van Zakitakii.
 

DeletedUser

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Klopt hebben ze ook, maar .Pi heeft als je naar de kaart kijkt meer.
Dat geld nu dat .Pi half Serve heeft en jij je nog populairder gedraagt dan voorheen.

lol misschien moet je mijn oude post eens teruglezen dan :p
zit geen verandering in ;)
 

DeletedUser

Guest
ik bedoelde dat Ringo ermee pochtte ;) en dat jullie amper incs hebben op .Pi
 

DeletedUser63918

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Als wij hem zelf weggepest hebben zou ik ermee kunnen leven ja :) jullie hebben blijkbaar zoiets doms gedaan om hem weg te krijgen en de VV notabene aan ons te geven xD. En volgens mij vecht N-S alleen nog maar tegen .Pi nu en heeft het een front van zo`n 50 dorpen? tegenover een pi dat in het zuiden vecht met N-S en Tables & in het noordoosten mot heeft met D.

Met .Pi en |D| is nog niets gebeurd? Alleen wat geroezemoes op het AF.
Verder ligt N-S ingesloten dus kunnen ze niet al hun def kwijt aan het front. Iets waar jullie een veel luxere situatie in hebben.
En zover ik weet is er niets gebeurd? Ik speel igg sinds een week of 2 niet meer doordat mijn RL dat niet toe laat, maar heb nooit iets gemerkt over geclaimde dorpen die ten onrechte (!) veranderd werden.

lol misschien moet je mijn oude post eens teruglezen dan :p
zit geen verandering in ;)

Jawel, want je had zonder Serve nooit een oorlog verklaard. Dus ingame ben je wel een stuk populairder geworden, ofja toen dan.

ik bedoelde dat Ringo ermee pochtte ;) en dat jullie amper incs hebben op .Pi

Dat kon ik er niet op uit maken, excuses hiervoor. Weet totaal niet of er iets loopt vanuit Tabels, dus daar ga ik niet op in.
 
Reactiescore
1.367
ik bedoelde dat Ringo ermee pochtte ;) en dat jullie amper incs hebben op .Pi

Ja hij pochte ermee, maar dat wil niet zeggen dat hij het niet nuttig kan vinden mocht het nodig zijn.

maar volgens mij heeft hij nooit gezegd nooit een bg/nap te nemen
 

DeletedUser

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Klopt hebben ze ook, maar .Pi heeft als je naar de kaart kijkt meer.
Dat geld nu dat .Pi half Serve heeft en jij je nog populairder gedraagt dan voorheen.

Ramon is altijd al een irritant mannetje geweest hoor. Met of zonder Serve
 

DeletedUser63918

Guest
Ja hij pochte ermee, maar dat wil niet zeggen dat hij het niet nuttig kan vinden mocht het nodig zijn.

maar volgens mij heeft hij nooit gezegd nooit een bg/nap te nemen

Hij zei dat het slecht was om een NAP of BG te hebben, want je kon beter een stam hebben dan 2 verdeeld met een klein stukje gezamenlijk forum.
Als ik het me goed herriner.
 
Reactiescore
1.367
Hij zei dat het slecht was om een NAP of BG te hebben, want je kon beter een stam hebben dan 2 verdeeld met een klein stukje gezamenlijk forum.
Als ik het me goed herriner.

ja, maar ook hij weet dat tables niet overkomt naar n-s en andersom ook niet. en hij is niet gek, dus dan maar eieren nemen
 

DeletedUser

Guest
Mij maakt het niet uit hoor, is alleen een teken dat Under/tafel het wederom niet alleen aan durft om een strijd te strijden

wat er ook gebeurd ik ben trots op N-S wij hebben nog nooit een Bg hoeven te paaien om mee te doen
dat ordo-under-tafel nooit iets alleen durft maakt ze gewoon lachwekkend

eerst gebruikten ze Pact (mislukt)
daarna gebruikten ze WSO (mislukt
Daarna gebruikten ze Serve (mislukt

en nu gaan ze het met PI proberen

wie weet lukt het dan wel een keer maar dan zal Pi de kredicts krijgen en niet Tafel
en N-S zal de kredicts krijgen door al diverse oorlogen te weerstaan en mochten we een oorlog verliezen (zit er wel in want we zijn alleen maar kwantiteit ) dan hebben we het toch mooi lang volgehouden:D en zijn we verslagen niet door 1 stam maar door meerdere en dat is geen schande:p

Hij vond het lachwekkend :p
 

DeletedUser72441

Guest
Kan je nu echt niet lezen ofwat?:eek:
BTK zegt dat hij de vv naar de leiding heeft gestuurd.
Is sjaakie leiding? Nee dus:)

En als het wel zo was, wat dan?
BTK heeft zelf uitgelegd dat de leiding misbruikt maakt om zelf dorpen te kunnen claimen, hij was er zat van en wilde de vv niet bij Tables leggen en wel bij .Pi, dat is zijn eigen keus en dan moest Tables maar zorgvuldiger met zijn leden om gaan:)


Zoals je zelf zegt heeft BTK je uitgelegd... BTK claimde dorpen die Totaal tegen de groeilijnen waren die voor het account vooropgesteld waren, verder kan overleg hierover gewoon al eens veel oplossen in plaats van je vrienden te backstabben over iets dwaas als 2 claims die hij niet pakt in safegebied. verder moet je ook je stamgenoten niet gaan CF'en zonder meer.
De ECHTE reden waarom BTK uit tables is gestapt is omdat hij een laffe hond is. ja inderdaad een laffe hond die meermaals zijn gedacht veranderde in verband met zijn groei. het was net of hij trok een nieuwe onderbroek aan.
Eerst wou Mijne majesteit een Co omdat hij het zelf niet aankon. Stamleiding vind hem een co. Ik vraag hem of hij een front zou willen beginnen als SAFE speler ( als je zoveel front hebt en zo weinig leden is het niet vanzelfsprekend dat er mensen zijn zonder front...) om onze stamgenoten te ondersteunen. Hij gaat akkoord want hij heeft een co. deze co is 4 dagen afwezig wegens ziekte (kan iedereen gebeuren toch?) dus komt hij zeggen. Nee ik wil toch geen front. ik wil een fusie met het 2de safe gelegen lid van de stam ( Wat dus inhoud dat hij niet wil vechten voor zijn dorpen, maar deze wil verkrijgen door internen, terwijl de speler niet eens in zijn buurt ligt). Ik zeg dus tegen hem dat dit beter niet gebeurt en dat hij desnoods tijdelijk alle spelers uit zijn cluster moet kuisen tot er een betere oplossing te vinden is(wereld veranderd zo snel).
Vervolgens vraagt Mijne Majesteit om een nieuwe co, EN als er een goede co komt wil hij dan toch naar het front indien de co het front regelt (kan jij echt niks ofzo). Dus opnieuw komen wij met een co voorstel af, Die hij prompt weigert omdat hij zijn cluster alleen wil uitkuisen:confused:.

DAT is het ACCOUNT BTK. Dan gaat hij vervolgens uit de stam. richt een stam op die zegt "WE stab BACK":confused:
Waar is onze stab?
Hij geeft vervolgens zijn VV aan .pi en laat ze internen.
.pi lanceert vervolgens een mooi offensief tegen het nieuwe verkregen front die BTK op een wipje heeft gecreëerd zodat ze op een diefje even zowel een letterlijke als een figuurlijke backstab kunnen waarmaken.

mooie oorlog .pi , mooie stab BTK ;-)
 
Reactiescore
1.367
Hij vond het lachwekkend :p

daar staat BG, en tot mijn weten hebben wij alleen een nap :eek:
en ach dan moet hij zijn woorden terug nemen, als wij (samen met bondgenoten) de wereld winnen lachen wij het laatste
 

DeletedUser63918

Guest
Hij vond het lachwekkend :p

Pffff. De king. Als hij het lachwekkend vond moest hij hem maar niet accepteren..
Het eerste voorstel voor een BG kwam vanuit N-S..

Wederom? De eerste strijd was Ordo vs N-S, hierbij heeft Ordo in offensief en defensief gedeelte geen hulp gekregen?
En nee dorpjes laten internen door Serve was geen meedoen aan een oorlog..

En als je tables front nu kijkt moet die het zelf ook snappen..
 
Bovenaan