.Pi VS Tables & N-S

Reactiescore
1.367
Re: .Pi VS Tables & N-S

maar je vergeet wel onze ligging, centrum van w36 als jullie daar hadden gelegen waren jullie al weggeedelt egweest

zulke uitspraken kun je niet bewijzen dus beter ook niet zegen :)
 

DeletedUser60969

Guest
.Pi val N-S eens wat harder lastig, nu zitten ze mij te pesten :mad:
 

DeletedUser

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

ik heb nog steeds geen BG hoor dus geen probleem en de nap is iets heel anders

maar je vergeet wel onze ligging, centrum van w36 als jullie daar hadden gelegen waren jullie al weggeedelt egweest

Nee met die ligging had ik allicht een betere stam gemaakt dan N-S :p

beter stacken dan die eigenwijze jeugd die denkt met skills te moeten winnen dus alles dodgen en zo binnen 2 dagen hun account verliezen. diverse werelden hebben dat al bewezen

Stacken is altijd beter alleen kan je niet altijd alles stacken sommige spelers zoals jou doen aan overstacken waardoor er op andere fronten te weinig is en daar verliezen geleden worden.
 

DeletedUser

Guest
Ik ontken het helemaal niet, maar je insinueert dat sjaakie de vv van BTK heeft gehad, terwijl dat niet het geval is.

Beginnen jullie nou net over 'onbetrouwbare honden'?:D
Wie heeft het Pyramids account gepakt zonder toestemming van de eigenaar?
Wie heeft een vv accie van iemand uit |D| in Serve uitgenodigd om Serve door te spitten?

Juist ja, allemaal |D|, alsof dat wel netjes is.



Sjonge jonge, de nieuwe kontenlikker van CbC?:rolleyes:

Dit is zo makkelijk te weerleggen.
Wat ben jij toch een kneusje Jessey :D
Jullie offenderen een NAP continu, overtreden de NAP zelfst.
Ik heb het account niet genomen hoor. Het werd via vv aan mij gezet. Ik weet daarmee nog steeds het wachtwoord van pyramids niet.
Ik weet, en dat is nog altijd zo. Van zodra Serve weg is/was, vervalt de emotionele waarde van het account voor velen. Dat, en het constante gezeur van ons bij phil heeft ertoe gebracht dat jullie eindelijk een NAP niet kunnen aanvallen (iets wat blijkbaar niet logisch is bij onze lieve heer Jitter). Vandaar dat ik Serve op een vv-accountje heb gezet. Nee, ik heb Serve niet doorspeurt op intel. Serve was dood, wat valt er nog te lezen. Serve was afgelopen maand al een zinkend schip. Maar het was wel frappant hoe snel jullie je onterecht behandeld voelden daardoor(door 'afname' van die vv) Hoezo, via vv durf je wel grote mond opzetten, en met eigen account niet?

Wat ga ik toch zo genieten van jou :D. Prijs je zelf vereerd dat je aan ons grenst:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Ja gesprekken in gaan met bedreigingen is niet belachelijk wilde je zeggen :p
Dat je medeleider Dei stabt is ook niet belachelijk wilde je zeggen :p
Dat zelfs een dei speler die nu in |D| zit en eigenlijk altijd al zat en Dei stabt is ook niet belachelijk zeker :p

Dat .pi het niet verdiend om nog op deze wereld te staan is jou mening ;) maarja als jij het zegt is het natuurlijk gelijk een feit :p

Waar stab ik Dei dan? Leg dat maar is uit ;)
 

DeletedUser57683

Guest
Beginnen jullie nou net over 'onbetrouwbare honden'?:D
Wie heeft het Pyramids account gepakt zonder toestemming van de eigenaar?
Wie heeft een vv accie van iemand uit |D| in Serve uitgenodigd om Serve door te spitten?

Juist ja, allemaal |D|, alsof dat wel netjes is.

Als Sjaakie zich gewoon had gedragen op Pyramids en niet ondanks de NAP was gaan deffen.
Hadden wij niets met het account en Serve nodig gehad, aangezien Sjaakie liet merken hoe het verloop van deze wereld gespeeld moet gaan worden.
Kun je D niet kwalijk nemen dat wij ervoor kiezen om niet met een mesje op een gunfight aan te komen he ;)

Al met al wordt het steeds grappiger, de ene helft van Pi hangt de moraalridder uit, terwijl de andere helft in het modder rond rolt.
Dan beginnen de vragen echt wel te stijgen, hoe lang houden jullie dit vol :p
 

DeletedUser

Guest
Wat krijg ik zin om mij hiermee te gaan bemoeien :D!

@VV Pyra:

We zijn een NAP heren van |D|. Dat Sjaakie die aanvallen stuurde was een tegenaanval. Aangezien Gino al onze dorpen aanviel die wij net hadden overgenomen. Dit is allemaal uit gepraat dus snap niet waarom |D| hier op moet door hameren. Verder zijn we geen BG en is het dus toegestaan om op Pyra te deffen. Wel netjes van |D| om mijn dorpen leeg te zetten en heb daar toch respect voor. Ben blij dat er tenminste 1 iemand is die normaal in gesprek kan met |D|.

@On-Topic:

Succes aan alle betrokken partijen. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71655

Guest
Dit is zo makkelijk te weerleggen.
Wat ben jij toch een kneusje Jessey :D
Jullie offenderen een NAP continu, overtreden de NAP zelfst.
Ik heb het account niet genomen hoor. Het werd via vv aan mij gezet. Ik weet daarmee nog steeds het wachtwoord van pyramids niet.
Ik weet, en dat is nog altijd zo. Van zodra Serve weg is/was, vervalt de emotionele waarde van het account voor velen. Dat, en het constante gezeur van ons bij phil heeft ertoe gebracht dat jullie eindelijk een NAP niet kunnen aanvallen (iets wat blijkbaar niet logisch is bij onze lieve heer Jitter). Vandaar dat ik Serve op een vv-accountje heb gezet. Nee, ik heb Serve niet doorspeurt op intel. Serve was dood, wat valt er nog te lezen. Serve was afgelopen maand al een zinkend schip. Maar het was wel frappant hoe snel jullie je onterecht behandeld voelden daardoor(door 'afname' van die vv) Hoezo, via vv durf je wel grote mond opzetten, en met eigen account niet?

Wat ga ik toch zo genieten van jou :D. Prijs je zelf vereerd dat je aan ons grenst:D:D:D

Zegt maar weer genoeg dat je direct met woorden zoals 'kneusje' moet gaan strooien:eek:
Het werd via vv aan jou gezet ja, maar jij hebt er wel achter aan gezeten om diegene de vv aan jou te laten geven, aangezien het niet in overleg met de eigenaar was, heb je dat acc niet op een nette manier verkregen.

Zoals Yorin al zegt zijn de aanvallen een reactie op de aanvallen van Cheshire, Cheshire viel in de nacht alleen aanvallen op onze dorpen, wat jij ook weet, dat die nacht er nog niks bekend was hebben we direct gereageerd erop, de volgende dag werd duidelijk dat het fakes waren.

Je kan gemakkelijk info van ex Serve accounts vinden op het Serve forum, daarbij snap ik het nut niet om een account in Serve te zetten, enige reden die ik kan bedenken is om het forum door te spitten.

Via vv wel een grote mond opzetten? Waar heb je het over?

Als Sjaakie zich gewoon had gedragen op Pyramids en niet ondanks de NAP was gaan deffen.
Hadden wij niets met het account en Serve nodig gehad, aangezien Sjaakie liet merken hoe het verloop van deze wereld gespeeld moet gaan worden.
Kun je D niet kwalijk nemen dat wij ervoor kiezen om niet met een mesje op een gunfight aan te komen he ;)

Al met al wordt het steeds grappiger, de ene helft van Pi hangt de moraalridder uit, terwijl de andere helft in het modder rond rolt.
Dan beginnen de vragen echt wel te stijgen, hoe lang houden jullie dit vol :p

Jullie laten ook merken hoe het verloop van deze wereld gaat worden, jullie 'bron' in .Pi die info doorzegt naar jullie, of zegt dat jullie niks?:rolleyes:

Tuurlijk kan ik |D| dat dan wel kwalijk nemen? Jullie klagen zelf dat wij vies spel spelen, dus krijgen jullie het recht dat ook te doen volgens jullie?
Zoiets als dit: Als .Pi in de sloot springt, springt |D| ook in de sloot?:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat krijg ik zin om mij hiermee te gaan bemoeien :D!

@VV Pyra:

We zijn een NAP heren van |D|. Dat Sjaakie die aanvallen stuurde was een tegenaanval. Aangezien Gino al onze dorpen aanviel die wij net hadden overgenomen. Dit is allemaal uit gepraat dus snap niet waarom |D| hier op moet door hameren. Verder zijn we geen BG en is het dus toegestaan om op Pyra te deffen. Wel netjes van |D| om mijn dorpen leeg te zetten en heb daar toch respect voor. Ben blij dat er tenminste 1 iemand is die normaal in gesprek kan met |D|.

@On-Topic:

Succes aan alle betrokken partijen. ;)

dit is eveneens antwoord op ons kleine jesseytje:
Het gaat niet om die ene verdwaalde clear hoor. Dat was inderdaad een foute dodge(twas een aanval, maar kom, 1tje kunnen we nog door de vingers zien, ook al werd die clear verstuurd voor gino begon met aanvallen. Gino startte om 2u?, Sj44kie viel aan om iets voor 12)

Het gaat hem echter wel om die edels die sj44kie stuurde NADAT alles al was uitgeklaard. Dat gebeurde pas de nacht erop ;) En nee, niet enkel jullie 'zijde' lag onder vuur, net zo goed de 'mijne' als die van gino. En ook daar zijn bewijzen van.(als gino me de berichten doorstuurt :p )
 

DeletedUser

Guest
dit is eveneens antwoord op ons kleine jesseytje:
Het gaat niet om die ene verdwaalde clear hoor. Dat was inderdaad een foute dodge(twas een aanval, maar kom, 1tje kunnen we nog door de vingers zien, ook al werd die clear verstuurd voor gino begon met aanvallen. Gino startte om 2u?, Sj44kie viel aan om iets voor 12)

Het gaat hem echter wel om die edels die sj44kie stuurde NADAT alles al was uitgeklaard. Dat gebeurde pas de nacht erop ;) En nee, niet enkel jullie 'zijde' lag onder vuur, net zo goed de 'mijne' als die van gino. En ook daar zijn bewijzen van.(als gino me de berichten doorstuurt :p )

Ja ik weet dat alles onder vuur lag. Daarom zeg ik ook, dat is allang uitgepraat. Maar het is inderdaad niet goed van Jitter geweest om die edels te sturen.
 

DeletedUser

Guest
Fré zette bewust een vv account in Serve.
Dit deed hij niet om het forum door te spitten of info te krijgen van account. Hij vroeg namelijk direct aan mij of ik de archieven nog nodig had of niet, niet voor eigen gebruik. Ik heb hem gezegd dat ik de archieven niet nodig had waarna Serve is opgeheven.

Meer is er niet aan de hand omtrent het gevalletje van de VV account in Serve.
 

DeletedUser57683

Guest
Wat krijg ik zin om mij hiermee te gaan bemoeien :D!

@VV Pyra:

We zijn een NAP heren van |D|. Dat Sjaakie die aanvallen stuurde was een tegenaanval. Aangezien Gino al onze dorpen aanviel die wij net hadden overgenomen. Dit is allemaal uit gepraat dus snap niet waarom |D| hier op moet door hameren. Verder zijn we geen BG en is het dus toegestaan om op Pyra te deffen. Wel netjes van |D| om mijn dorpen leeg te zetten en heb daar toch respect voor. Ben blij dat er tenminste 1 iemand is die normaal in gesprek kan met |D|.


Het gaat er niet om dat het mag, dat er ge-vv't wordt tegen een NAP, het gaat erom dat wanneer iemand anders aangeeft dat ie het ook wil doen, er vanuit Pi aangegeven word dat zoiets niet netjes is om te doen en even later doen jullie het zelf. Een ''verhaal'' als dat komt gewoon niet over ;)




Jullie laten ook merken hoe het verloop van deze wereld gaat worden, jullie 'bron' in .Pi die info doorzegt naar jullie, of zegt dat jullie niks?:rolleyes:

Tuurlijk kan ik |D| dat dan wel kwalijk nemen? Jullie klagen zelf dat wij vies spel spelen, dus krijgen jullie het recht dat ook te doen volgens jullie?
Zoiets als dit: Als .Pi in de sloot springt, springt |D| ook in de sloot?:D

Als er al een bron in Pi zou zitten, waar ligt dan de fout?
Bij D of bij Pi. Denk dat er in dat geval eerst naar het recruiterings beleid van Pi gekeken moet worden. Recruiteren hoort namelijk niet over 1 nachtje ijs te gaan :p
En in my defence, ik riep al vanaf dag 1 dat het binnen Pi niet liep zoals het zou moeten lopen, die weddenschap loopt nog steeds he :D

Ten eerste denk ik niet dat wij dat recht nodig hebben hoor.
Menig speler heeft er daar al wel zijn ervaringen mee gehad. Echter als er op z'n manier uitgedaagd wordt en dat is wat er gedaan is, moet je ook mans genoeg zijn op de klappen te kunnen incasseren. Zowel IG als op P&P gebeuren :p
 

DeletedUser

Guest
Wat zijn jullie toch een stel jankerts echt, ga in godsnaam ergens anders door blijven janken of doe het gezellig bij elkaar. stelletje kleuters.
Ik heb nu die vv van pyra en ik doe het zeer netjes dus ophouden met dat gejank crybabies.

En dan kunnen we nu miss weer terug naar de orde van de dag helaas D hier in dit toppic geen aandacht voor jullie, en als de rest nu ook zo verstandig is om het gewoon te negeren en ontoppic te blijven dat maakt het voor Tables en N-S ook plezieriger
 
Reactiescore
1.145
Wat zijn jullie toch een stel jankerts echt, ga in godsnaam ergens anders door blijven janken of doe het gezellig bij elkaar. stelletje kleuters.
Ik heb nu die vv van pyra en ik doe het zeer netjes dus ophouden met dat gejank crybabies.

En dan kunnen we nu miss weer terug naar de orde van de dag helaas D hier in dit toppic geen aandacht voor jullie, en als de rest nu ook zo verstandig is om het gewoon te negeren en ontoppic te blijven dat maakt het voor Tables en N-S ook plezieriger

Haha precies wat ik dacht :p
nog meer onzin in dit topic daar hebben ze |D| niet voor nodig :p
 
Bovenaan