.Pi VS Tables & N-S

Reactiescore
1.367
maandag sturen maandag aankomst :cool:
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
nee joh wij zijn de Griekenland van TW :cool:

als ze het over een "paar" jaar niet terug betaald hebben sturen we gewoon de belastingdienst om heel griekenland te internen
 

DeletedUser

Guest
als ze het over een "paar" jaar niet terug betaald hebben sturen we gewoon de belastingdienst om heel griekenland te internen

daar zijn jullie goed in hé internen :D tegen dan hebben we de wereld allang gewonnen joh
 
Reactiescore
1.367
daar zijn jullie goed in hé internen :D tegen dan hebben we de wereld allang gewonnen joh

ik heb t over griekenland :)
jullie zullen ook een poosje duren maar geen jaren, zoveel geduld heb ik niet met onze prooi
 

DeletedUser

Guest
Jullie krijgen ons toch nooit zolang we alles witwassen :cool: zorg maar dat jullie zelf sterk staan :p voordat je het weet komen wij jullie innen
 
Reactiescore
1.367
Jullie krijgen ons toch nooit zolang we alles witwassen :cool: zorg maar dat jullie zelf sterk staan :p voordat je het weet komen wij jullie innen

wij gaan gewoon teamen met Rusia!
 

DeletedUser

Guest
.Pi vs Tables
8QgV3.png


.Pi vs N-S
8QgZl.png
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser19172

Guest
en wat zegt dit? niets :)
alleen jullie zijn in de aanval geweest op 2 stammen die eerst elkaar bestreden

het feit dat die 2 stammen samengingen is laf, niet dat pi nu 2 vijanden heeft. Dat vervolgens tables begint te deffen met bijl lijkt me geen excuus om te gaan janken dat er nog geen effectieve tegenaanval is geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
en wat zegt dit? niets :)
alleen jullie zijn in de aanval geweest op 2 stammen die eerst elkaar bestreden

Neuh ordo viel ons ook aan dus is hun eigen fout geweest door met 2 stammen te gaan vechten.
En daarnaast had ik ook er voor kunnen kiezen om met of tables of met N-S te gaan samenwerken.
Maar vond 3 stammen die tegen elkaar vechten een stuk leuker :D
Jammer dat er bij jullie de angst is ingeslagen maarja die nap tussen tables en N-S is alleen maar voordelig voor ons :p
 
Bovenaan