Ik was geen spy
maar als leidinggevende zomaar hun rechten gebruiken om claims van mijn edelgebied weg te halen en ze zelf te claimen omdat ze er anders toch maar stonden(wat het nut is van edellijnen d.m.v. claims) ZONDER enige vorm van overleg of heads-up, ja kijk, dan moet het voor mij echt niet meer.
dan kan ik ook stabben en moeilijk doen, en dan lijkt het mij logisch dat ik de vv niet drop in de eigen stam
ik heb die onmiddelijk naar de leider van .pi gegooid want mij ook logisch lijkt als enige vijand in de buurt wantja, ik zag jullie ook zo nu
en daarom is de vv nu daar
Het komt voor jullie gastjes natuurlijk heel makkelijk uit om mij spy te noemen nu omdat er daadwerkelijk via ons account vroeger info gelekt was.
maar ik was en ben nog steeds geen spy van .pi
dat was ik niet en dat ben ik nu ook niet want een spy zit in een andere stam, nu ben ik eigenlijk een 'overloper' maar dat ook nog niet eens want ik heb vv gegeven en niet zomaar ineens hun stam gejoind.
dus je zegt wat je wilt over mij/btk/pi of whatever maar nadat wat mattie deed, al ging het om 1 claim(gewoon principe gastjes), toen was mijn emmer vol op deze k*t wereld en ben ik gestopt
goe er zijn al leden van tables zelf die mij hierin gelijk geven maar niet veel gaan zeggen omdat ze afhankelijk zijn van de stamdef en de vijand niet mogen joinen
dat ze info hebben gekregen via de pm's is niet mijn probleem. of toch nietmeer.
hierbij mijn zegje en je doet er allemaal mee wat je wil en je denkt wat je wil
christiaan|BTK