Petitechou

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20490

Guest
Bappos,

Alsjeblieft zeg, je moet je eigen posten eens objectief terug lezen. Je bent net een kind die altijd zijn gelijk wil krijgen en geniet van de aandacht die hij daarvoor vangt. In jouw ogen zie jij het allemaal, hoe jij het in de topics verteld. Ruimte voor andere views zijn er niet. Bappos heeft gelijk *punt*

In je woonomgeving zal je waarschijnlijk ook domineren met je kinderlijke gedrag. Een open mind heb je in elk geval niet. Neem dat van mij aan. Je denkt dat je goed kan discussiëren, doordat je meestal de discussie wint. Bappos, geloof mij. Je wint de discussie omdat mensen het zat zijn om constant zich moeten herhalen om eindelijk eens de hoge toren (waar jij vanaf blaast) te bereiken en door te dringen in die grijze massa van jou. Ja, jij steekt bijna ziekelijk veel energie om de discussie maar te winnen.

Natuurlijk weet ik niet wat jij in het dagelijks leven doet. Maar denk als jij met deze instelling/houding, zoals je hier op het forum gedraagt op je werk projecteert dat je dan snel het pispaaltje bent van de collega's OF eruit wordt geknikkerd via één of andere smoes. Zoals je contract wordt niet verlengd. Maar de reden laat ik open.

Tot zover genoeg aandacht voor Bappos. Ik wil iedereen vriendelijk doch dringend verzoeken om dit mens aka Bappos in zijn waarde te laten en niet meer te reageren op ZIJN post. Hoe hard hij ook van zijn toren afblaast.

Sommige mensen moeten eerst genegeerd worden voordat zij eens inzien wat diegene nu eigenlijk handiger kan aanpakken. Want elk mens heeft de gave om na verloop van tijd onzeker te worden over zich zelf en de vraag te stellen. Doe ik het wel goed?

Als laatste, je hebt 3 minuten aandacht van mij gekregen :D
 

DeletedUser

Guest
jappe,

denk dat er actie genoeg is op het forum:rolleyes: zodat jullie mij niet teveel missen
 

DeletedUser16768

Guest
Laat ik eens je bericht in delen splitsen:

Bappos,

Alsjeblieft zeg, je moet je eigen posten eens objectief terug lezen. Je bent net een kind die altijd zijn gelijk wil krijgen en geniet van de aandacht die hij daarvoor vangt. In jouw ogen zie jij het allemaal, hoe jij het in de topics verteld. Ruimte voor andere views zijn er niet. Bappos heeft gelijk *punt*

Ik ga alleen discussies aan als ik overtuigd ben dat ik gelijk heb. Natuurlijk kan je niet altijd gelijk hebben, maar ik verwacht dan wel zeer goede argumenten van mijn tegenstander om me ongelijk te geven. Dit heb ik tot nu toe nog niet gezien en al helemaal niet in deze discussie.

In je woonomgeving zal je waarschijnlijk ook domineren met je kinderlijke gedrag. Een open mind heb je in elk geval niet. Neem dat van mij aan. Je denkt dat je goed kan discussiëren, doordat je meestal de discussie wint. Bappos, geloof mij. Je wint de discussie omdat mensen het zat zijn om constant zich moeten herhalen om eindelijk eens de hoge toren (waar jij vanaf blaast) te bereiken en door te dringen in die grijze massa van jou. Ja, jij steekt bijna ziekelijk veel energie om de discussie maar te winnen.

Open minded, haha je gebruikt woorden die je waarschijnlijk zelf niet goed kent. Ten eerste laat je je eigen zwakte al zien door woonomgeving erin te betrekken, voor zover je het niet weet. Iedereen is een poppetje op TribalWars, hoe ver je jouw poppetje doorzet is aan jouzelf. Mijn berichten hier zijn 0,0 te betrekken op mijn eigen leven. Dat jij dat naar boven moet halen geeft al aan dat je het in de discussie zelf moeilijk hebt.
Verder over de rest, ik win discussies omdat ik argumenten toon die (vaak) feitelijk onderbouwd zijn. Ik noem dingen die recht toe recht aan zijn en ik ben voor niemand bang in een discussie. Grijze massa gebruiken, dat is zo 2008;). Mensen zijn het niet zat in een discussies, mensen zien in dat ze ongelijk hebben en stoppen daarom maar met die discussie en gaan verder op de man spelen.
He wacht, dat doe jij nu;)

Natuurlijk weet ik niet wat jij in het dagelijks leven doet. Maar denk als jij met deze instelling/houding, zoals je hier op het forum gedraagt op je werk projecteert dat je dan snel het pispaaltje bent van de collega's OF eruit wordt geknikkerd via één of andere smoes. Zoals je contract wordt niet verlengd. Maar de reden laat ik open.

Pispaaltje van je collega's? Mmz je bent echt lekker bezig hiero. Ik werk nu al 3 jaar bij 1 bedrijf, 2x contract verlengd. Oftewel nog 1x en ik ben vaste medewerker. Dus ja, je hebt 100% gelijk niemand wilt mij hebben:rolleyes:.
Maar ja, om weer terug te komen op TW, daar hoort het tenminste over te gaan. Ik ben redelijk geliefd mag ik wel zeggen, veel gevraagd door spelers om mee te doen op een wereld. Heb weinig vijanden en veel vrienden, dat de spammerds op dit forum niet mijn vrienden zijn hebben ze aan zichzelf te danken.

Tot zover genoeg aandacht voor Bappos. Ik wil iedereen vriendelijk doch dringend verzoeken om dit mens aka Bappos in zijn waarde te laten en niet meer te reageren op ZIJN post. Hoe hard hij ook van zijn toren afblaast.
Sommige mensen moeten eerst genegeerd worden voordat zij eens inzien wat diegene nu eigenlijk handiger kan aanpakken. Want elk mens heeft de gave om na verloop van tijd onzeker te worden over zich zelf en de vraag te stellen. Doe ik het wel goed?

Onzeker zal je me niet snel maken. Mensen zijn hier te arrogant om niet te reageren. Daarom is het forum ook zo boeiend, de discussies omtrent de oorlogen etc. Jouw aanvraag hier is niet alleen zinloos maar ook nog eens doelloos. Haha je denkt even hier koning te worden van W8 forum, nah helaas jongeman dat is je niet gelukt. Ik stel voor dat je de volgende keer met argumenten komt omtrent TW en het niet op de persoonlijke boeg te gooien. Mijn posts op het W8 forum zijn inhoudelijk 1 van de betere op het W8 forum, verder ben ik niet schuw om eens wat sarcastische uitspraken te doen. Helaas voor jou heb je de verkeerde proberen te pakken;).

Nah ik ga nu weer verder met waar ik goed in ben, probeer jij dan ook eens iets goed te doen? Ingame + forum bereik je namelijk vrij weinig momenteel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12828

Guest
Het wereld 8 forum is en blijft leuk, mensen gooien elkaar dood met discussies zoals bappos en puc27 nu doen, zorgt regelmatig voor een glimlach op mijn gezicht :D.
 

DeletedUser

Guest
Het wereld 8 forum is en blijft leuk, mensen gooien elkaar dood met discussies zoals bappos en puc27 nu doen, zorgt regelmatig voor een glimlach op mijn gezicht :D.

'k vind Jappe ook wel een leuke aanwinst voor hier, lekker nutteloze posts post die xD en respect voor ferdy's post van vandaag over SBD en fouten, die vond ik mooi om te lezen, en kwam wat openener over dan zijn normale posts
 

DeletedUser

Guest
LOL moet ik voor de gein is hier wat sollicitaties droppen van FOG leden :eek:

stuur ze igm, of geeft dat teveel info prijs...
dan zal ik wel zien wie de backstabbers zijn, maar ferdy, met sollicitaties bedoel ik wel recente van max 2 weken terug
+ moeten ze nog steeds lid van FOG zijn
 

DeletedUser

Guest
stuur ze igm, of geeft dat teveel info prijs...
dan zal ik wel zien wie de backstabbers zijn, maar ferdy, met sollicitaties bedoel ik wel recente van max 2 weken terug
+ moeten ze nog steeds lid van FOG zijn

10 djock FOG 5.988.051 601 9963

is een hele lange
 

DeletedUser

Guest
Hebben we al gehad, heeft FOG ook al verklaard..


Nieuwe graag? Of was dit mislukte propaganda tegen fog? Waar Ferdy zo goed in schijnt te zijn...
 

DeletedUser

Guest
weten we...
ben er allang mee in overleg met de bepaalde spelers van Djock

Ze vinden de stam noob zo simpel is het, zo een spelers zijn groot en top 10
maar brengen jou stam niets bij. Als je ballen aan je lijf hebt kick je hem gewoon. 2soll's al wanneer is de 3de?
 

DeletedUser12828

Guest
'k vind Jappe ook wel een leuke aanwinst voor hier, lekker nutteloze posts post die xD en respect voor ferdy's post van vandaag over SBD en fouten, die vond ik mooi om te lezen, en kwam wat opener over dan zijn normale posts

Daarom vind ik de propaganda die op w8 gevoerd wordt wat interessanter(en leuker) dan op w1, daar beseft vaak wel iemand dat je voor lul staat als je een domme uitspraak zou doen, vaak posten ze het dan niet. (er zijn ook uitzonderingen godlight bv.)

Genoeg over w1 :p, terug naar w8.

Mede door spelers die sterk in hun schoenen staan en niet bang zijn om hun zegje te doen zonder meteen in te zien dat ze voor lul staan en wat personen die een redelijk groot ego hebben maakt wereld 8 zo'n leuke wereld (de meeste op het OF maken het wel waar met hun woorden die ze gebruiken ingame).
 

DeletedUser15937

Guest
stuur ze igm, of geeft dat teveel info prijs...
dan zal ik wel zien wie de backstabbers zijn, maar ferdy, met sollicitaties bedoel ik wel recente van max 2 weken terug
+ moeten ze nog steeds lid van FOG zijn

ferdy81 op 26.05. om 18:54 uur
Beste,

Bedankt voor je interesse in ons team. We gaan je sollicitatie bespreken en hopen je zo snel mogelijk een terugkoppeling te kunnen geven.

Greetz Ferdy

.........................

Verder maak je maar niet druk hoor, we hebben hem al vanwege zijn ligging. Als persoonzijnde had xxxxxxx een goede kans gemaakt ;)
 

DeletedUser

Guest
Bappos,

Alsjeblieft zeg, je moet je eigen posten eens objectief terug lezen. Je bent net een kind die altijd zijn gelijk wil krijgen en geniet van de aandacht die hij daarvoor vangt. In jouw ogen zie jij het allemaal, hoe jij het in de topics verteld. Ruimte voor andere views zijn er niet. Bappos heeft gelijk *punt*

In je woonomgeving zal je waarschijnlijk ook domineren met je kinderlijke gedrag. Een open mind heb je in elk geval niet. Neem dat van mij aan. Je denkt dat je goed kan discussiëren, doordat je meestal de discussie wint. Bappos, geloof mij. Je wint de discussie omdat mensen het zat zijn om constant zich moeten herhalen om eindelijk eens de hoge toren (waar jij vanaf blaast) te bereiken en door te dringen in die grijze massa van jou. Ja, jij steekt bijna ziekelijk veel energie om de discussie maar te winnen.

Natuurlijk weet ik niet wat jij in het dagelijks leven doet. Maar denk als jij met deze instelling/houding, zoals je hier op het forum gedraagt op je werk projecteert dat je dan snel het pispaaltje bent van de collega's OF eruit wordt geknikkerd via één of andere smoes. Zoals je contract wordt niet verlengd. Maar de reden laat ik open.

Tot zover genoeg aandacht voor Bappos. Ik wil iedereen vriendelijk doch dringend verzoeken om dit mens aka Bappos in zijn waarde te laten en niet meer te reageren op ZIJN post. Hoe hard hij ook van zijn toren afblaast.

Sommige mensen moeten eerst genegeerd worden voordat zij eens inzien wat diegene nu eigenlijk handiger kan aanpakken. Want elk mens heeft de gave om na verloop van tijd onzeker te worden over zich zelf en de vraag te stellen. Doe ik het wel goed?

Als laatste, je hebt 3 minuten aandacht van mij gekregen :D


nou de discussie heeft die van jou blijkbaar gewonnen, jij bent pist off, bappos niet;) heeft die toch zijn zin *punt*
 

DeletedUser

Guest
ferdy81 op 26.05. om 18:54 uur
Beste,

Bedankt voor je interesse in ons team. We gaan je sollicitatie bespreken en hopen je zo snel mogelijk een terugkoppeling te kunnen geven.

Greetz Ferdy

.........................

Verder maak je maar niet druk hoor, we hebben hem al vanwege zijn ligging. Als persoonzijnde had xxxxxxx een goede kans gemaakt ;)

welk deel van mijn post snap jij niet?
ik zeg igm, lol, ik kan zeer makkelijk namaken ze...
 

DeletedUser25273

Guest
Haal je kop eens uit het zand struisvogel. Er hebben meerdere spelers gesolliciteerd omdat FOG in huidige staat een zinkend schip is en het gewoon aflegt tegen VIB. (valt toch moeilijk te ontkennen) Wij hoeven niet voor te kauwen wie het geweest zijn, wij hebben ze afgewezen. Je kunt zelf vast wel een inschatting maken welke spelers een kans dachten te maken bij VIB....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan