Petitechou

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Haal je kop eens uit het zand struisvogel. Er hebben meerdere spelers gesolliciteerd omdat FOG in huidige staat een zinkend schip is en het gewoon aflegt tegen VIB. (valt toch moeilijk te ontkennen) Wij hoeven niet voor te kauwen wie het geweest zijn, wij hebben ze afgewezen. Je kunt zelf vast wel een inschatting maken welke spelers een kans dachten te maken bij VIB....

door jullie lak aan bewijzen igm kom je zeer zwak over..., je moet hier niet weer groot gaan doen als een klein kind van , he kijk wat we hier weer hebben over FOG...

Toon het igm en ik zwijg hier.
 

DeletedUser16768

Guest
door jullie lak aan bewijzen igm kom je zeer zwak over..., je moet hier niet weer groot gaan doen als een klein kind van , he kijk wat we hier weer hebben over FOG...

Toon het igm en ik zwijg hier.

Voor altijd?:rolleyes:
 

DeletedUser15937

Guest
door jullie lak aan bewijzen igm kom je zeer zwak over..., je moet hier niet weer groot gaan doen als een klein kind van , he kijk wat we hier weer hebben over FOG...

Toon het igm en ik zwijg hier.

Ik ga integer om met mijn sollicitaties als de persoon in kwestie die solliciteerd bij Vib dit ook doet. Ik zal dus nooit de personen in kwestie op ons forum gooien als de persoon zelf ook binnen de grensen blijft ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga integer om met mijn sollicitaties als de persoon in kwestie die solliciteerd bij Vib dit ook doet. Ik zal dus nooit de personen in kwestie op ons forum gooien als de persoon zelf ook binnen de grensen blijft ;)

MaW harde bewijzen heb je niet...
je zoekt enkel een uitvlucht ferdy...
 

DeletedUser25273

Guest
MaW harde bewijzen heb je niet...
je zoekt enkel een uitvlucht ferdy...

Kerel, als jij nou je stamgenoten even hetzelfde respect geeft als wat Ferdy ze geeft, dan zijn we al een heel stuk verder. Discretie komt zeker niet in jouw vocabulaire voor?
 

DeletedUser

Guest
Kerel, als jij nou je stamgenoten even hetzelfde respect geeft als wat Ferdy ze geeft, dan zijn we al een heel stuk verder. Discretie komt zeker niet in jouw vocabulaire voor?

Tuurlijk, stamverraders moeten respect hebben, applaus voor demo...
 

DeletedUser

Guest
*klap* *klap* *klap*



Verder maakt het me vrij weinig uit dat jullie beste vrienden zijn. Maakt me ook vrij weinig uit wie er van jullie beter is. Wat mij wel uitmaakt is dat jullie beiden zonder iets bereikt te hebben hier op het forum denken te kunnen praten alsof jullie koning zijn.
Een muur waar we niet doorheen komen?
Side 1:
Tribes: ViB
Players:

Side 2:
Tribes: FORT FENIKS
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 134
Kant 2: 51
Verschil: 83

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,253,033
Kant 2: 500,867
Verschil: 752,166

image.php

Je moet FORT en feniks niet over dezelfde kam gooien..

dit is wat je krijgt als je FORT tegenover VIB plaatst:

Side 1:
Tribes: FORT
Players:

Side 2:
Tribes: ViB
Players:

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 36
Kant 2: 24
Verschil: 12

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 351,550
Kant 2: 224,433
Verschil: 127,117

image.php


dus eigelijk is het feniks die al die dorpen verliest, en niet fort
 

DeletedUser

Guest
en verder ging het hier over petitechou,(die trouwens intussen een nieuwe stam heeft opgericht ;) ) en niet over FOG; daar zijn al genoeg topics rond..
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het over respect aan mensen geven, in het algemeen, schijn jij niet op te kunnen brengen.

tuurlijk, jij zou respect geven als je nu es wist wat voor een grote verrader er in ViB zit;-)
yeah right, ik denk als ie uitkomt dat alle ViBbers op de eerste lijn zullen staan op hem te pakken;-)
maar toch, het is zijn goed recht om te doen wat ie wil, niet?
 

DeletedUser25273

Guest
tuurlijk, jij zou respect geven als je nu es wist wat voor een grote verrader er in ViB zit;-)
yeah right, ik denk als ie uitkomt dat alle ViBbers op de eerste lijn zullen staan op hem te pakken;-)
maar toch, het is zijn goed recht om te doen wat ie wil, niet?

Verraders krijgen natuurlijk hun verdiende loon, maar dat betekent nog altijd niet dat je geen respect hoeft te hebben naar de mens achter de speler.
 

DeletedUser

Guest
Verraders krijgen natuurlijk hun verdiende loon, maar dat betekent nog altijd niet dat je geen respect hoeft te hebben naar de mens achter de speler.

heb ik ooit gezegd dat ik geen respect heb voor de mens achter de speler?
euhm, not, als ferdy zo'n die harde bewijzen heeft, wel, dan zie ik niet in waarom hij dan ze niet sturen kan.
wat zal er gebeuren, niets.
ik zal hierover niets laten uitlekken, moet alleen weten wie, opdat die afgeschermd kan worden...
daar heb je men woord op.
 

DeletedUser15937

Guest
heb ik ooit gezegd dat ik geen respect heb voor de mens achter de speler?
euhm, not, als ferdy zo'n die harde bewijzen heeft, wel, dan zie ik niet in waarom hij dan ze niet sturen kan.
wat zal er gebeuren, niets.
ik zal hierover niets laten uitlekken, moet alleen weten wie, opdat die afgeschermd kan worden...
daar heb je men woord op.

Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Je was toch geen leider?
 

DeletedUser

Guest
Hij steekt energie in het belang van zijn stamleden.. Wou je toch zo graag zien?
 

DeletedUser15937

Guest
Hij steekt energie in het belang van zijn stamleden.. Wou je toch zo graag zien?

uuhm tja, natuurlijk is initiatief goed. Echter als iedereen dingen gaat doen wat je beter over kan laten aan de leiding van een stam, dan krijg je wildgroei en eilandjes in de stam. Tenzij de nieuwe leiding van FOG nu al verzaakt, dan is het goed Careless dat je idd zelf erachter aan gaat.

Greetz Ferdy
 

DeletedUser

Guest
uuhm tja, natuurlijk is initiatief goed. Echter als iedereen dingen gaat doen wat je beter over kan laten aan de leiding van een stam, dan krijg je wildgroei en eilandjes in de stam. Tenzij de nieuwe leiding van FOG nu al verzaakt, dan is het goed Careless dat je idd zelf erachter aan gaat.

Greetz Ferdy

ik ben een persoon die zich evenveel inzet voor de stam als de leiding, van men tijd op tw ben ik 75 bezig met de stam.
20 procent met TAB( eigen stam) en 5 procent met men eigen acc;-)
 

DeletedUser

Guest
Je moet FORT en feniks niet over dezelfde kam gooien..

dit is wat je krijgt als je FORT tegenover VIB plaatst:

Side 1:
Tribes: FORT
Players:

Side 2:
Tribes: ViB
Players:

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 36
Kant 2: 24
Verschil: 12

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 351,550
Kant 2: 224,433
Verschil: 127,117

image.php


dus eigelijk is het feniks die al die dorpen verliest, en niet fort


Serieus jullie nemen dorpen van een intern accountje
Wij zien jullie als edelvoer en gaan jullie pas edelen wanneer jullie in de weg komen te liggen zo simpel is dat, je weet zelf dat als we afkomen jullie eraan zijn voor de moeite ^^.Ik bedoel Fort is een nog zwakker aftreksel als Slaigth in der tijd ... :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan