Petitechou

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wat denken jullie dat die gaat doen voor een nieuwe stam nu dat het niet meer botert tussen haar en de leiding van Feniks?
 

DeletedUser

Guest
Kappen met TW -> Kappen met zijn leven -> Opnieuw beginnen in de hemel..

Haar leven..;)


Stuurde haar een Pm:

Petit zei:
nou dat zit er dik in dat ik nergens meer naar toe ga, wat denkt iedereen wel, dat ik alles zomaar slik, dat is niet zo en zal nooit niet gebeuren

We zien wel, we zullen het wel zien..

Wist trouwens niet dat je weer actief was Appiegt, fijn weer is wat van je te horen!
 

DeletedUser

Guest
Laat Jerry even met rust, naaiers als Feniks hoeft ze niet.
Appiegt je hebt toch geen ruzie met haar? Je moet je moeder gehoorzamen!
 

DeletedUser

Guest
Lol, ik denk dat je nu zelf beter af bent in Ktula..

Maar ik zou denken dat ze Fort zou joinen, samen met Elbedwerg. Maar je weet het nooit
 

DeletedUser

Guest
OOEEH HIER WEET IK HET EEN EN HET ANDER OVER.


Nou in feniks is het soms een puinhoop; Petit is een eenzaat, soms maar soms ook niet. Ze heeft vaak gelijk maar echter, shit happens, shit is overal. En hier is er soms ook zeker genoeg. daarbij is ze weg

voor vragen IGM Jappe
 

DeletedUser

Guest
kdenk niet dat FORT een thuishaven is voor haar ;p
en dan nog, zal ze mss een nieuwe stam oprichten, en terug samen gaan met appiegt en elbe.. het clubje die al zeer lang samenwerkt.. :)
 

DeletedUser

Guest
kdenk niet dat FORT een thuishaven is voor haar ;p
en dan nog, zal ze mss een nieuwe stam oprichten, en terug samen gaan met appiegt en elbe.. het clubje die al zeer lang samenwerkt.. :)

Nog niet aan gedacht.. Nats rebirth, begint dat gezeur weer :(
 

DeletedUser

Guest
Nog niet aan gedacht.. Nats rebirth, begint dat gezeur weer :(

Maar als het een NAT-rebirth geeft staat het wel op een iets sterker front met eenperfecte cluster? niet de overschot van nuubs die weggeedeld werd hé ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan