Petitechou

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
deze topic wil ik sluiten, want de oorspronkelijke vraag, kent niemand al niet meer, jullie zijn alleen maar bezig met jullie eigen sores, en daar ging het niet over, maak dan liever een eigen topic, daar leen ik mijn naam niet aan

mvg. petite
 

DeletedUser

Guest
ik ben een persoon die zich evenveel inzet voor de stam als de leiding, van men tijd op tw ben ik 75 bezig met de stam.
20 procent met TAB( eigen stam) en 5 procent met men eigen acc;-)

:eek:
75% met de stam FOG
20% met de stam TAB (multi-account?)
5% eigen account

misschien beetje meer tijd steken in je eigen account en TAB zijn eigen ding laten doen?
 

DeletedUser

Guest
:eek:
75% met de stam FOG
20% met de stam TAB (multi-account?)
5% eigen account

misschien beetje meer tijd steken in je eigen account en TAB zijn eigen ding laten doen?

nee hoor;-)
ik speel enkel volgens de regels;-)
alleen woont men neef op 50 meter van me, dus zijn we vaak op 1 adres...
en TAB is een realisatie van me, samen met een vriendengroep, dusjah:p
en met men eigen acc gaat alles zeer goed ze...
 

DeletedUser

Guest
Serieus jullie nemen dorpen van een intern accountje
Wij zien jullie als edelvoer en gaan jullie pas edelen wanneer jullie in de weg komen te liggen zo simpel is dat, je weet zelf dat als we afkomen jullie eraan zijn voor de moeite ^^.Ik bedoel Fort is een nog zwakker aftreksel als Slaigth in der tijd ... :eek:


hmm, er zitten anders wel veel spelers bij die nooit in slaith hebben gezeten... :p
en euhm... een echt internaccount lijkt het anders wel niet hoor
http://nl.twstats.com/nl8/index.php?page=player&mode=conquers&id=129747
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Serieus jullie nemen dorpen van een intern accountje
Wij zien jullie als edelvoer en gaan jullie pas edelen wanneer jullie in de weg komen te liggen zo simpel is dat, je weet zelf dat als we afkomen jullie eraan zijn voor de moeite ^^.Ik bedoel Fort is een nog zwakker aftreksel als Slaigth in der tijd ...

Als je het anders bekijkt in scores.
Slaith heeft een maximum bereik van 32mil in punten, gaande met 40 leden.
Doch zit FORT, met 25 leden al aande 55mil.

wel echter, ja mss 10 ex slaith leden, maar de rest zijn de ander euit d ebuurt.

Ik weet het punten spelen niet, maar toch?
 

DeletedUser

Guest
Laten we hier wat drama opgraven....

bappos je hebt helemaal gelijk, ik ben gestopt vanwege jouw hete adem in mijn nek, je bent helemaal geweldig!!! De held van w8! Alleen heb je toch één kleine imperfectie: je gevoel voor humor.

Ik kom één keertje op het forum en roep voor de lol: "edelvoer!", wat voor jou genoeg is om gelijk een flame war te starten hoe "n00b" mijn hele stam wel niet is. Een beetje jammer als je het mij vraagt. Als je echt zo geweldig bent, behandel je anderen ook met respect namelijk. Oh wacht even, dat is imperfectie twee..... :confused:

Nouja, het maakt ook niet uit. Roep vooral dat ik, of de rest van de wereld wat mij betreft, allemaal slecht zijn en niets voorstellen. Als jij daar een stijve pik van krijgt, mij best. Nu weet ik weer waarom ik normaalgesproken niet op dit forum kijk.


Gr
Voodoo
 

DeletedUser16768

Guest
Laten we hier wat drama opgraven....

bappos je hebt helemaal gelijk, ik ben gestopt vanwege jouw hete adem in mijn nek, je bent helemaal geweldig!!! De held van w8! Alleen heb je toch één kleine imperfectie: je gevoel voor humor.

Ik kom één keertje op het forum en roep voor de lol: "edelvoer!", wat voor jou genoeg is om gelijk een flame war te starten hoe "n00b" mijn hele stam wel niet is. Een beetje jammer als je het mij vraagt. Als je echt zo geweldig bent, behandel je anderen ook met respect namelijk. Oh wacht even, dat is imperfectie twee..... :confused:

Nouja, het maakt ook niet uit. Roep vooral dat ik, of de rest van de wereld wat mij betreft, allemaal slecht zijn en niets voorstellen. Als jij daar een stijve pik van krijgt, mij best. Nu weet ik weer waarom ik normaalgesproken niet op dit forum kijk.


Gr
Voodoo

Bedankt he :)

Eventjes iemand citeren:
De trek is niet af voordat je er al naar luistert.
 

DeletedUser14331

Guest
Dit is een oud topic en is niet meer van toepassing. Ik heb al meerdermaals herhaald dat het bumpen van topics uit den boze is.

m.v.g.
Freek (dj freak)

ps: .closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan