Petitechou

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser26137

Guest
Als Iedereen Nou eens meer Edelde En Weiniger Praat hier op Af dan zou het tenminste nog ergens heengaan met W8
 

DeletedUser

Guest
*klap* *klap* *klap*

Zeer succesvol dat woordje Nou of niet? Je hebt een nieuw record gevestigd qua dat woord gebruiken in 1 tekst. Ik heb het even voor je vetgedrukt, kan je daar de volgende keer aan gaan werken.
Verder ben je ook zeer goed in woorden verzinnen, ik kan hem af, mijkomen. Pff ik mag dan woordenschat hebben, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.
Nou zal ik dan even inhoudelijk reageren?:rolleyes:

Ik ben mezelf eruit aan het praten? Ik geef feitelijk aan wat er is gebeurd destijds. Ik heb de vv enkele dagen gehad, nadat Emuk dorpen heeft verloren. Ik neem de vv, verover wat dorpen en ga een weekend weg. Vv dus niet meer in mijn handen, dat is niet jezelf eruit praten. Dat is feitelijk beargumenteren waarom je niet de vv had tijdens de probleemtijden van dat account.

Verder maakt het me vrij weinig uit dat jullie beste vrienden zijn. Maakt me ook vrij weinig uit wie er van jullie beter is. Wat mij wel uitmaakt is dat jullie beiden zonder iets bereikt te hebben hier op het forum denken te kunnen praten alsof jullie koning zijn.
Een muur waar we niet doorheen komen?
Side 1:
Tribes: ViB
Players:

Side 2:
Tribes: FORT FENIKS
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 134
Kant 2: 51
Verschil: 83

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,253,033
Kant 2: 500,867
Verschil: 752,166

image.php


Ja inderdaad een muur waar we niet doorheen komen:rolleyes:. Kijk elke stam heeft wel problemen binnenin zijn stam. Dit was bij ons destijds Emuk. Nu is dat account volledig onder controle en is het bezig waarmee het hoort bezig te zijn. Edelen:


Kleine selectie van overnames. Ga dus niet zeuren over een ondoordringbare muur. Met een klein beetje activiteit heb je geen eens skills nodig om door die muur heen te banjeren.

Jullie elite zijn bij ons de mindere spelers. Misschien zelfs dat niet. Ik heb nog geen enkele goed georganiseerde aanval vanuit Fort/Feniks gezien. En ook nog geen perfecte timing.

Mooi veroverd kan ik ook niet zeggen tegen Chipszor, omdat het niet mooi veroverd is. Dorpen overnemen van een account waar niemand destijds op zat is niet zo moeilijk. Ik gok dat zelfs jij en voodoos dat kan. Verder praat je weer over het "afkunnen". Nah geloof me, ik kan jouw en Chipszor makkelijk "af". Ik ben bereid toe te geven als mensen goed georganiseerd en mooi aangevallen dorpen overnemen. Met dit soort n00b overnames kan ik geen respect tonen voor de aanval, simpel omdat het niet goed aangevallen is maar slecht verdedigd.

Verder als je volgende keer meningen geeft, probeer er wat feiten tussen te stoppen. Met dit soort taalgebruik kom je niet zo ver in een discussie.


Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou ,

Jé neemt hier het statistiekje "voor altijd".

nou, ik weet toevallig dat wss 140 van die dorpen die ViB daar veroverd heeft komen van 2 spelers die KNALmiddenin Biv gebied lagen van ons, dan vind ik het nog vrij logisch dat dit gebeurd niet waar?

Hou het even tot EMUK, en niet uitbreiden jij ;)
 

DeletedUser

Guest
bappos zei:
Waarom het nog hebben over verliezen die al bepraat zijn? Laten we het dan over heden hebben.

bappos zei:
Dit lukt bij ViB wel, stammen als CK of Fog gaan vooral om hun eigen heen en krijgen de andere spelers niet naar de top waardoor ze zullen falen.

Waarom altijd terug naar naar een andere stam (en dan meestal nog Fog ook)? We hadden het over Feniks en Vib dacht ik?
Je lokt nu de reactie van Careless uit...


bappos zei:
Ik geef hiermee aan dat het account weer in goede handen is en alles weer gebeurt hoe het zou moeten gebeuren. De "muur" is doorbroken en het echte werk is al begonnen daar.

Onderschatting :confused::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Waarom altijd terug naar naar een andere stam (en dan meestal nog Fog ook)? We hadden het over Feniks en Vib dacht ik?
Je lokt nu de reactie van Careless uit...

Inderdaad, waarom altijd vergelijken. Je staat zo denegrarend ten opzichte van, IEDEREEN. je voelt je wel wat bapposje
 

DeletedUser

Guest
Ik of een andere arrogante speler die niet verslagen wordt:p

hmm er zullen vast wel wat arrogante spelers zijn, ik kan er niet zo goed over oordelen maar denk dat ferdy dan beter is of andere.
 

DeletedUser

Guest
hmm er zullen vast wel wat arrogante spelers zijn, ik kan er niet zo goed over oordelen maar denk dat ferdy dan beter is of andere.

Ik ben nog niet verslagen. das omda ze mij ook niet aanvallen, en dat vin ik spijtig!
 

DeletedUser

Guest
En over Chipszor, ik wil graag weten wie dat was dan;). Want bij mij is 10 sec voor 4 edelmannen 9 sec te veel.


lol, jij timet ook niet altijd in 1 sec bappos, met 2 mag ik al content zijn van je...

Ik heb ten eerste geen idee wie "Bappie" is. Maar ik reageer maar voor hem.
Ik verschuif niks, ik geef alleen een verklaring voor de verliezen. Voor deze verliezen doe ik dat nu al voor de 10de keer, aangezien deze situatie steeds weer naar voren komt. Waarom het nog hebben over verliezen die al bepraat zijn? Laten we het dan over het heden hebben.

en toch raar dat die verklaring bij ViB altijd inactiviteit is ed...
nooit es een wat minder moment van een speler, en al zeker niet dat er een speler zit in ViB met wat minder skills...


Verder heeft elke stam mindere spelers, alleen is het aan de stam om ze naar de top te krijgen. Dit lukt bij ViB wel, stammen als CK of Fog gaan vooral om hun eigen heen en krijgen de andere spelers niet naar de top waardoor ze zullen falen.

Tuurlijk, haal er weer FOG bij.
voor een stam et slechts 17 leden staan ze wel erg hoog niet?...


@ janno.
hij doet dit omdat ie anders zich dodelijk verveelt, de godganse dag achter de pc.
geef hem vlug een lolly en hij zwijgt wel weer...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tuurlijk, haal er weer FOG bij.
voor een stam et slechts 17 leden staan ze wel erg hoog niet?...



daar heb je gelijk.

jullie hebben 68 mil toch?
 

DeletedUser

Guest
Fog doet het heel goed . We krijgen dagelijks een sollicitatie van hun binnen :)
 

DeletedUser

Guest
Fog doet het heel goed . We krijgen dagelijks een sollicitatie van hun binnen :)

1, en dat is die van Djock...
naab
even vermelden dat ViB meer dan de helft van FOG niet eens waard is.
In Fog vechten ze voor het plezier, en velen blinken er ook vaak in uit.
onderhand zijn er in FOG al veel veranderingen doorgevoerd en is er een nieuwe verfrissende leiding aangestald.
ViB zal dit wel voelen...
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk, haal er weer FOG bij.
voor een stam et slechts 17 leden staan ze wel erg hoog niet?...



daar heb je gelijk.

jullie hebben 68 mil toch?

Euh ons punten gem ligt 600 000 hoger.
Zo goed vind ik dat ook niet.
Een waardige 3-5de
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan