Overwinnings voorwaarden W65

Reactiescore
3.457
Als je W61 had gespeeld kon ik je het uitleggen.
Of wellicht kan je nog ergens opzoeken hoe W61 ten einde is gekomen
er staan bij de voorwaardes van w61 toch niet dat de wereld minstens 1 jaar moet bestaan(geen dominatie)
Hoe wil je die 2 dan vergelijken?
Heeft niks te maken met of ik die wereld had moeten spelen of niet,je hebt te maken met voorwaardes en die zijn totaal anders op w65/w61.
 

DeletedUser69389

Guest
Je doet hetzelfde als Ajax met het tijdrekken.... Tegen een muur aanlopen...
 
Reactiescore
1.367
slotje!!!!
 
Reactiescore
634
Heeft niks te maken met of ik die wereld had moeten spelen of niet,je hebt te maken met voorwaardes en die zijn totaal anders op w65/w61.

W61 was ook inactief geraakt na 6 maanden zoals W65 nu het geval.
Enkel doordat voorwaarden Rune dorpen waren kon wereld uitgespeeld worden.

Met de vergelijking wilde ik enkel aangeven dat 6 maanden niet te kort hoeft te zijn en dat W61 7 maanden had geduurd
 
Reactiescore
3.457
W61 was ook inactief geraakt na 6 maanden zoals W65 nu het geval.
Enkel doordat voorwaarden Rune dorpen waren kon wereld uitgespeeld worden.

Met de vergelijking wilde ik enkel aangeven dat 6 maanden niet te kort hoeft te zijn en dat W61 7 maanden had geduurd
Speel maar lekker w65 uit en succes met het edelen van bb dorpen,doei
 
Reactiescore
634
Dankzij de zeer waardevolle posten van zeer waardevolle spelers zijn we er nu achter gekomen dat Einde Wereld Fase gewoonweg het edelen in BB zee betekent.

Of hier ooit een oplossing voor gevonden kan worden zullen we dus ook niet achter kunnen komen, doordat sommige "waardevolle" spelers enkel hier typen om wat getypt te hebben
 
Reactiescore
3.457
Succes ermee! Nog maar een dikke 20% :biggrin:
 
Reactiescore
634
Succes ermee! Nog maar een dikke 20% :biggrin:

Wederom wat een waardevolle post Inge.
Ga je nu trots jouw 4228ste nutteloze post vieren of ga je nog inhoudelijk wat proberen te typen.

Weet je waar ik nog steeds naar benieuwd ben,
- Welke mod enkel jou ging benaderen om een wereld te sluiten.
- W62, waarom jullie een speler die op AF poste dat hij onterechte ban had gekregen, gelijk de grond hadden geboord.
Terwijl speler in kwestie gewoonweg gelijk had. De screen van zijn dorp die zogenaamd ter koop was aangeboden was vals.
Durf je hier wel openlijk over te chatten, of ben je bang dat je daardoor de naam van de Mod moet noemen die via Skype chat Ban had gezet :)
 
Reactiescore
3.457
W62, waarom jullie een speler die op AF poste dat hij onterechte ban had gekregen, gelijk de grond hadden geboord.
Terwijl speler in kwestie gewoonweg gelijk had. De screen van zijn dorp die zogenaamd ter koop was aangeboden was vals.
Durf je hier wel openlijk over te chatten, of ben je bang dat je daardoor de naam van de Mod moet noemen die via Skype chat Ban had gezet :)

Dat was w63 flapdrol,nog meer?
( waar ik niet speelde dus snap niet dat je mij aanhaalt )
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
( waar ik niet speelde dus snap niet dat je mij aanhaalt )

Omdat jij een van de posters was waardoor speler in kwestie gestopt was met posten en de hele kwestie snel in doofpot werd gestopt.
Terwijl het een Game Mod betreft die al geen zuivere verleden heeft en tijdens zijn Game Mod periode ook een "nieuwe" speler flink had benadeeld
 
Reactiescore
3.457
Omdat jij een van de posters was waardoor speler in kwestie gestopt was met posten en de hele kwestie snel in doofpot werd gestopt.
Terwijl het een Game Mod betreft die al geen zuivere verleden heeft en tijdens zijn Game Mod periode ook een "nieuwe" speler flink had benadeeld
Ten eerste bedankt voor je excuus !
Ten tweede citeer mij maar even welke vreselijke post ik heb gemaakt dat de speler heeft doen besluiten om te stoppen.
Eerste rea -Spannund
Tweede rea-dat ik Benji naar de aa zou gaan sturen

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/de-grootste-naaistreek-van-w63-is-een-feit.202293/

Ben je nu klaar met je fantasietjes of wat?
Je zet jezelf nogal voor schut namelijk.
 

DeletedUser79415

Guest
Wat een irritant gesprek hier, aub slotje ... Inge beter join je game over en strijd je tegen ima, Martijn beter join je game over en .... nevermind dan run je weer.

Jullie kunnen beter eventjes iets doen wat jullie goed kunnen, oh wacht ga maar door met zinloze discussies en forum post.

#Im out

Slotje aub..

Ps antwoord op Mark is duidelijk.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Je bent toch niet serieus of wel? Bellum is een gevallen stam terwijl Ima haar wereld wel aan het winnen is. Grapjas

tuurlijk ben ik serieus, lolbroek...

Situatie is totaal niet vergelijkbaar, hier waren er nog 10 kleine stammen, en wij gingen er van uit dat de wereld gewonnen was in een week of 2. Toen stopten vervolgens bepaalde accounts die voor meer front bij anderen zorgden en had de vijand in 1x een goede organisatie + actieve spelers, terwijl wij de helft kwijt waren.
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Juist, en ik vind als een stam nog actief doorzet in de fases waar t minder spannend is, zeker een pluspunt. Nu hoor ik niet bepaald bij dit gedeelte maar de rest van Ima blijft keurig zijn account op orde houden en zo worden kleine problemen / dreigingen ook geen grote problemen.
 
Reactiescore
1.367
Juist, en ik vind als een stam nog actief doorzet in de fases waar t minder spannend is, zeker een pluspunt. Nu hoor ik niet bepaald bij dit gedeelte maar de rest van Ima blijft keurig zijn account op orde houden en zo worden kleine problemen / dreigingen ook geen grote problemen.

Ja, dat hebben jullie goed gedaan, maar daarom is ima ook een veel betere stam, gewoon lekker op eigen kracht (bijna) en gewoon phalanxen.
 
Bovenaan