Overwinnings voorwaarden W65

Reactiescore
634
Nogmaals, vraag dat dan gewoon wanneer je 60-65 hebt en niet wanneer je 41 hebt. De mods doen nu absoluut geen moeite zoals je merkt.

Daar heb je een punt, maar jij mist een volgende punt hierdoor.
W65 is niet de enige wereld nu met zo een probleem.

Na mijn weten is dit telkens terug komende geklaag sinds W54.
W54 kregen we trouwens wel muntenkosten halvering.
Zoals je terug kan lezen kreeg W62 ook een eerdere sluiting.

Waarom kaarten de Mods dit probleem niet aan bij de CM en gaan ze geen oplossing zoeken voor zulke zaken.
Elke wereld zelfde probleem aankaarten vanuit de community en een Mod team die enkel voor de Sier er zit gaan we ook niet veel opschieten.

Je kan mij nu veel wijs maken, maar CM leest enkel wat de Mods zeggen en hetgeen vanuit de Community wordt enken gelezen als er pagina;s over geklaagd gaat worden.
 
Reactiescore
338
Zoals Inge aangaf gebeurde dit ook pas bij het net niet bereiken van de voorwaarden.
Dus als jij gewoon geduldig wacht tot jij ook bijna aan de voorwaarden voldoet, dan zullen ze wel de tijd nemen om alles te bekijken.
 
Reactiescore
2.508
Hele gedoe is dat iedereen het altijd beter weet en dat zelfs Mods een eigen mening hebben zonder de posten normaal te lezen.


Dat een Mod zulke uitspraak doet is gewoonweg DOM in mijn ogen.
Ik d8 dat Mods er juist voor moesten zorgen dat AF actief gebruikt gaat worden en spelers met vragen geholpen gaan worden.

Nu een hele discussie gehad te hebben over wat wel en wat niet mogelijk is.
Even de zaken opnieuw aanhalen

Er zijn meerdere werelden waarbij er is afgeweken van de vooraf aangekondigde "wereldinstellingen" .
Dit doordat spelers aangaven dat wereld gespeeld was.

Dus waarom wordt er nu een hele drama gemaakt van mij post met een verzoek en een vraag

Hou alsjeblieft op om appels met peren te vergelijken ;) Jij roept dat niemand zich goed inleest. Zorg dan dat je zelf tenminste de feiten op orde hebt.

Ik ga er overigens op in, omdat je stelt dat ik niet mee denk met de community. Volgens mij ben ik juist één van de fanatiekste betogers binnen het Team om meer naar de community te luisteren. Ik vind het dus oprecht vervelt dat je deze uitspraak doet. Puur omdat ik in deze situatie(!) niet met je eens bent. Ik zeg intern wat ik vind, dus ik zeg ook op het forum wat ik vind. 99% van de tijd is mijn mening in samenspraak of in het belang van de community.

Dus nogmaals; de weg om wereldinstellingen te veranderen is via Support. Zij gaan erover. De Gamemods (ofwel support) volgen het wereldforum niet. Dus deze discussie heeft totaal geen doel. Je geeft zelf aan dat support (Gamemod > schakel voor veranderen wereldinstellingen) de wereldinstellingen in deze fase nog niet willen veranderen. Jullie zitten immers nog te ver (25%) van de vereiste overwinningsvoorwaarde af. Steek je tijd dan niet in een discussie op het forum, maar in het farmen. Dan krijg je meer edels en kun je de wereld toch eerder sluiten. Want deze discussie en dit topic leidt nu tot niks.

Als je de 65% hebt betoog ik overigens met je mee en zal ik Duckje intern aanspreken, maar nu is het nog veel te vroeg om je er druk over te maken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
Hou alsjeblieft op om appels met peren te vergelijken ;) Jij roept dat niemand zich goed inleest. Zorg dan dat je zelf tenminste de feiten op orde hebt.

Ik ga er overigens op in, omdat je stelt dat ik niet mee denk met de community. Volgens mij ben ik juist één van de fanatiekste betogers binnen het Team om meer naar de community te luisteren. Ik vind het dus oprecht vervelt dat je deze uitspraak doet. Puur omdat ik in deze situatie(!) niet met je eens bent. Ik zeg intern wat ik vind, dus ik zeg ook op het forum wat ik vind. 99% van de tijd is mijn mening in samenspraak of in het belang van de community.

Dus nogmaals; de weg om wereldinstellingen te veranderen is via Support. Zij gaan erover. De Gamemods (ofwel support) volgen het wereldforum niet. Dus deze discussie heeft totaal geen doel. Je geeft zelf aan dat support (Gamemod > beslissers wereldinstellingen) de wereldinstellingen in deze fase nog niet willen veranderen. Jullie zitten immers nog te ver 30% van de vereiste overwinningsvoorwaarde af. Steek je tijd dan niet in een discussie op het forum, maar in het farmen. Dan krijg je meer edels en kun je de wereld toch eerder sluiten. Want deze discussie en dit topic leidt tot niks.

Als jij zoals jij beweert meedenkt met de Community dan kan je op zijn minst toch normaal reageren ?
W62 had zelfde soort problemen en nu zal W65 ook zelfde soort problemen meemaken.
Waarom kan jij dan niet typen dat er na de Overwinningschecklist Wereld leeftijd gekeken moet worden in het algemeen ?

Dat sommige werelden wel muntenkosten verlaging hebben gekregen en W65 er geen zal krijgen, kunnen wij mee leven.
Notabene gaan de 60 dagen VV toch opraken en tegenstanders zullen dan grijs worden.

Maar waarom dan opnieuw bij 60% dominantie gaan posten over Overwinningschecklist Wereld leeftijd
 
Reactiescore
2.508
Check ff mijn bewerkte post ;)
 
Reactiescore
634
Als je de 65% hebt betoog ik overigens met je mee en zal ik Duckje intern aanspreken, maar nu is het nog veel te vroeg om je er druk over te maken.

Kijk nu mag ik je weer :).

Even een andere vraagje:

W62 had ook zelfde probleem en W61 die ik zelf had gespeeld ook.
Kunnen jullie niet Duckje erop aanspreken dat Overwinningschecklist Wereld leeftijd beter soepeler genomen kan worden en dat Dominantie een leidend rol moet hebben in dit geheel ?

Reden voor mijn vraag is, het is verdomd demotiverend om te zien dat wereld onnodig open gehouden gaat worden door hele gedoe over Overwinningschecklist Wereld leeftijd en dat er nu meerdere werelden zijn geweest waar hiervan afgeweken is geworden doordat Dominantie veel eerder behaald is geworden
 
Reactiescore
3.457
Je gaat toch akkoord met de voorwaardes als je voor het eerst inlogged?
En dan nu mekkeren ,stop gewoon met spelen en stop met azijnzeiken
 
Reactiescore
634
Je gaat toch akkoord met de voorwaardes als je voor het eerst inlogged?
En dan nu mekkeren ,stop gewoon met spelen en stop met azijnzeiken

Waarom ben jij dan gaan zeiken over W62 ?
Jij was toch ook akkoord gegaan met de wereld instelling toen jij besloot om W62 te gaan spelen ?

Beetje nutteloos post vindt je niet Inge ?
 
Reactiescore
3.457
W62 had zelfde soort problemen
Nou nee,niemand van de spelers daar heeft zich daar druk om gemaakt of support gestuurd!
Een mod sprak mij aan en vroeg hoe of ik erin zou staan om de wereld eerder te sluiten,dat heet nog eens bekommeren om de spelers.
Ik betwijfel of hij jou zou aanspreken tzt ..
 
Reactiescore
3.457
Waarom ben jij dan gaan zeiken over W62 ?
Jij was toch ook akkoord gegaan met de wereld instelling toen jij besloot om W62 te gaan spelen ?

Beetje nutteloos post vindt je niet Inge ?
Miss beter lezen!
Ik heb namelijk werkelijk waar nergens zitten zeiken over w62!
Maar he,ik ben Mark,ik lees overal dingen die er niet staan.
 
Reactiescore
634
Een mod sprak mij aan en vroeg hoe of ik erin zou staan om de wereld eerder te sluiten,dat heet nog eens bekommeren om de spelers.
Ik betwijfel of hij jou zou aanspreken tzt ..

Mocht die Mod mij erop aanspreken, zal ik hem/haar als eerste vragen waarom die het niet al eerder kenbaar had gemaakt bij de CM dat Overwinningschecklist Wereld leeftijd niet werkt.
En hoezo hij/zij in persoon naar een mening van Inge wereld gaat laten sluiten ;)
 
Reactiescore
3.457
Mocht die Mod mij erop aanspreken, zal ik hem/haar als eerste vragen waarom die het niet al eerder kenbaar had gemaakt bij de CM dat Overwinningschecklist Wereld leeftijd niet werkt.
Zucht,ik heb medelijden met je stamgenoten die nog een half jaar zitten opgescheept met je.
 
Reactiescore
634
Als je de 65% hebt betoog ik overigens met je mee en zal ik Duckje intern aanspreken, maar nu is het nog veel te vroeg om je er druk over te maken.

Nee hoor, ik heb gekregen wat wilde en staat zwart op wit !
Dus de stamgenoten hebben het ook gekregen :)
 
Reactiescore
634
Beste mede W65 genoten,

Hierbij een vraag en tevens een verzoek aan @Duckje

W65 heeft 2 Overwinningschecklist
Ene Wereld leeftijd
Andere Top dominantie

Verzoek aan CM is of het mogelijk gaat zijn om W65 uit te spelen zodra de gevraagde Dominantie van 65% behaald gaat zijn, zonder te hoeven te wachten op Wereld leeftijd.

Vraag
aan CM is of W65 ook muntenkosten verlaging gaat krijgen bij een bepaalde Dominantie, indien wel, bij hoeveel Dominantie gaat er muntenkosten verlaging komen.

@Lunatic Ace

Zou jij dit aub kunnen doorspelen aan de CM en huidige situatie van W65 willen toelichten.

Als je de 65% hebt betoog ik overigens met je mee en zal ik Duckje intern aanspreken, maar nu is het nog veel te vroeg om je er druk over te maken.

Nu is buiten de bovengenoemde verzoek en vraag aan de CM, de vraag aan mede TW spelers hoe dit probleem op te lossen.

We zijn er hopelijk allemaal of meeste mee eens dat de werelden te snel op eindfase komen, doordat de tegenstander te snel opgeeft en werelden eigenlijk al gespeeld zijn, ver voordat er aan de Overwinnings voorwaarden voldaan is geworden.

Nu W65 niet de enige wereld is en elke keer via Support en AF erover te hoeven te klagen, kunnen we wellicht samen iets bedenken om dit aan te kunnen pakken.

- Wellicht kan de CM voortaan tijdens de wereld aankondiging aangeven of er een muntenkosten verlaging gaat komen, zodat achteraf niemand daarover hoeft te klagen
- Ook kan de CM voortaan tijdens de wereld aankondiging of dat de Dominantie lijdend gaat zijn voor wereldwinst of alle overwinningsvoorwaarden voldaan moeten worden. (dus zoals W65, gaat 65% dominantie voldoende zijn of gaat er nog gewacht worden op 360 dagen)

Wellicht heeft nog iemand anders goede punten :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
Je hebt spelers die posten om enkel gepost te hebben en je hebt er gelukkig ook enkele tussen zitten die posten om iets op te kunnen lossen.

Maar even iets over die 6 maanden.
W65 is een snelle wereld en is al 6 maanden aan de gang

W61 was een langzame wereld en was ook snel klaar.
Had W61 volgens de redenatie van enkele ook minimaal een Jaar moeten duren ?
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/wereld-61-gewonnen-door-raad.200249/
 
Reactiescore
3.457
Je hebt spelers die posten om enkel gepost te hebben en je hebt er gelukkig ook enkele tussen zitten die posten om iets op te kunnen lossen.

Maar even iets over die 6 maanden.
W65 is een snelle wereld en is al 6 maanden aan de gang

W61 was een langzame wereld en was ook snel klaar.
Had W61 volgens de redenatie van enkele ook minimaal een Jaar moeten duren ?
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/wereld-61-gewonnen-door-raad.200249/

w 65-Stam & Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie, 65% bezitten en voor 14 dagen houden.


w61-Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Runedorpen
- Ledenlimiet Stam: 15
- Vlaggen: Actief
- Rooftochten: Actief


Snap uberhaupt niet dat je deze twee werelden met elkaar vergelijkt
 
Bovenaan