Wow wat. Ik ben sinds het eind van W43 niet meer actief op TW maar wilde uit nieuwsgierigheid eens dit forum checken, en nu lees ik dit...
Zie dat er tot nu toe (voor zover ik me de usernames en de mensen die erachter zitten nog herinner) voornamelijk ex-Finity leden hier verbolgen reageren, en terecht. Willem en Alex hebben jullie ferm genaaid. Niet enkel jullie trouwens, ook ons bij Babe/Daap die niks met die smerigheid te maken hebben. Als iemand die er prat op gaat steeds volgens de regels en gemaakte afspraken gespeeld te hebben in mijn TW-tijd vind ik het feit dat die twee nu in het TW-team zitten belachelijk, en compleet onaanvaardbaar.
Tweede kansen
@Duckje , die verdient iedereen indien de feiten uiteindelijk niet té zwaar wegen. Deze spelers hebben een volledige, interessante wereld naar de knoppen geholpen. OK, de Daap-Finity oorlog was ook tof en spannend, maar bij velen was het spelplezier eruit door die stab en een aantal spelers zijn gewoon gestopt, naast het feit dat de kaarten plots volledig anders lagen. Hoe je mensen die het spel ZO achterbaks spelen een tweede kans geeft ontgaat me. Maar dat je ook nog een machtspositie geeft aan mensen die er duidelijk niet voor terugdeinzen die te misbruiken, ontgaat me en is op z'n zachtst gezegd onverantwoord.
RIP TW.NL.
Teleurstellend dit. Echt teleurstellend.
Op voorhand gecondoleerd aan alle spelers die door die twee hun toedoen nog genaaid zullen worden op huidige of toekomstige werelden.
Cas
.Psycho Killer.
Ex-leiding Daap.