- Reactiescore
- 3.716
Promoot je Account x Clustercontest!
Het heeft even geduurd, maar hier is ‘ie dan!
De Promoot je Account en Clustercontest mash up!
Het doel
Het doel van deze contest is heel simpel! Overtuig de jury en de rest van het forum dat jouw account het beste account is. Hoe je dat doet? Dat mag je helemaal zelf weten. Schrijf een verhaal, een gedicht, de keuze is aan jou!
De Beoordeling
De beoordeling bestaat in dit geval uit twee onderdelen; je literatuurgedeelte, en je cluster.
Voor het literatuurgedeelte kun je 60 punten verdienen, die als volgt zijn verdeeld:
Inhoud (45 punten)
Leesbaarheid (5 punten)
Voor je cluster kun je nog eens 40 punten verdienen, die iets versimpeld zijn:
Ik denk dat alles wel voor zich spreekt – met originaliteit/creativiteit bedoel ik: wat voor creatief iets kun je doen met de vorm van je cluster? Is het een maan, kun je er een poppetje of een pokemon van maken? Met een beetje paint kom je heel ver! Ook hiervoor geldt weer: creativiteit is key!
In je afbeelding moet het volgende te zien zijn:
De deadline voor inzenden wordt 22 februari 21:59!
Na de deadline komt er een enquete online die drie dagen open zal blijven.
In die enquete kunnen jullie stemmen op jullie favoriete inzendingen, en iedere stem zal gelijkstaan aan 1 punt die bij de beoordeling opgeteld zal worden.
De prijzenpot:
Op dit moment zijn er 800 pp’s te verdienen!
Sponsors:
1e prijs: 300 premiumpunten
2e prijs: 225 premiumpunten
3e prijs: 125 premiumpunten
Winnaar enquete: 150 premiumpunten
De jury:
Ik ben op zoek naar een jury van drie mensen!
De enige voorwaarde voor jureren is dat je als jurylid niet op een account mag spelen dat meedoet aan de contest. Als jij jureert mag je co dus ook niet namens jullie meedoen!
1. Hopeful
2.
3.
Tot slot wil ik zeggen dat opmerkingen over inzendingen in dit topic kunnen, zodat het hier overzichtelijk blijft. Ik zal hier dan ook iets strenger op modereren dan normaal
Ik hoop dat jullie er net als ik zin in hebben - laat de posts maar komen!
Het heeft even geduurd, maar hier is ‘ie dan!
De Promoot je Account en Clustercontest mash up!
Het doel
Het doel van deze contest is heel simpel! Overtuig de jury en de rest van het forum dat jouw account het beste account is. Hoe je dat doet? Dat mag je helemaal zelf weten. Schrijf een verhaal, een gedicht, de keuze is aan jou!
De Beoordeling
De beoordeling bestaat in dit geval uit twee onderdelen; je literatuurgedeelte, en je cluster.
Voor het literatuurgedeelte kun je 60 punten verdienen, die als volgt zijn verdeeld:
Inhoud (45 punten)
- Dit is by far het belangrijkste van je post - je kan er immers bijna de helft van je punten mee verdienen! Het gaat hier om de overtuigingskracht van je post. Is het sterk, is het vermakelijk, zit er goede humor in, of is het P&P heel sterk?
- Hoe ziet de post eruit? Ben je creatief geweest met lettertype en kleurtjes, of heb je misschien wel plaatjes toegevoegd? Creativiteit wordt beloond!
Leesbaarheid (5 punten)
- Dit gaat simpelweg om taalvaardigheid. Zitten er geen taalfouten in, zijn je zinnen niet te lang, of juist te kort.. hoe goed is het te lezen?
Voor je cluster kun je nog eens 40 punten verdienen, die iets versimpeld zijn:
- Vorm/compactheid (10 punten)
- Verhouding safe t.o.v. vijand (10 punten)
- Toekomstperspectief (10 punten)
- Originaliteit/Creativiteit (10 punten)
Ik denk dat alles wel voor zich spreekt – met originaliteit/creativiteit bedoel ik: wat voor creatief iets kun je doen met de vorm van je cluster? Is het een maan, kun je er een poppetje of een pokemon van maken? Met een beetje paint kom je heel ver! Ook hiervoor geldt weer: creativiteit is key!
In je afbeelding moet het volgende te zien zijn:
- In het blauw je stam
- In het wit je eigen cluster
- In het geel bondgenoten die het noemen waard zijn
- In het rood belangrijke vijanden
De deadline voor inzenden wordt 22 februari 21:59!
Na de deadline komt er een enquete online die drie dagen open zal blijven.
In die enquete kunnen jullie stemmen op jullie favoriete inzendingen, en iedere stem zal gelijkstaan aan 1 punt die bij de beoordeling opgeteld zal worden.
De prijzenpot:
Op dit moment zijn er 800 pp’s te verdienen!
Sponsors:
- Hopeful: 300 pp
- Inno: 500 pp
1e prijs: 300 premiumpunten
2e prijs: 225 premiumpunten
3e prijs: 125 premiumpunten
Winnaar enquete: 150 premiumpunten
De jury:
Ik ben op zoek naar een jury van drie mensen!
De enige voorwaarde voor jureren is dat je als jurylid niet op een account mag spelen dat meedoet aan de contest. Als jij jureert mag je co dus ook niet namens jullie meedoen!
1. Hopeful
2.
3.
Tot slot wil ik zeggen dat opmerkingen over inzendingen in dit topic kunnen, zodat het hier overzichtelijk blijft. Ik zal hier dan ook iets strenger op modereren dan normaal
Ik hoop dat jullie er net als ik zin in hebben - laat de posts maar komen!