Inzendingentopic Promoot je Account x Clustercontest

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487871837

Guest
Promoot je Account x Clustercontest!


Het heeft even geduurd, maar hier is ‘ie dan!
De Promoot je Account en Clustercontest mash up!


Het doel

Het doel van deze contest is heel simpel! Overtuig de jury en de rest van het forum dat jouw account het beste account is. Hoe je dat doet? Dat mag je helemaal zelf weten. Schrijf een verhaal, een gedicht, de keuze is aan jou!



De Beoordeling

De beoordeling bestaat in dit geval uit twee onderdelen; je literatuurgedeelte, en je cluster.
Voor het literatuurgedeelte kun je 60 punten verdienen, die als volgt zijn verdeeld:

Inhoud (45 punten)
  • Dit is by far het belangrijkste van je post - je kan er immers bijna de helft van je punten mee verdienen! Het gaat hier om de overtuigingskracht van je post. Is het sterk, is het vermakelijk, zit er goede humor in, of is het P&P heel sterk?
Opmaak (10 punten)
  • Hoe ziet de post eruit? Ben je creatief geweest met lettertype en kleurtjes, of heb je misschien wel plaatjes toegevoegd? Creativiteit wordt beloond!

Leesbaarheid (5 punten)

  • Dit gaat simpelweg om taalvaardigheid. Zitten er geen taalfouten in, zijn je zinnen niet te lang, of juist te kort.. hoe goed is het te lezen?

Voor je cluster kun je nog eens 40 punten verdienen, die iets versimpeld zijn:
  • Vorm/compactheid (10 punten)
  • Verhouding safe t.o.v. vijand (10 punten)
  • Toekomstperspectief (10 punten)
  • Originaliteit/Creativiteit (10 punten)

Ik denk dat alles wel voor zich spreekt – met originaliteit/creativiteit bedoel ik: wat voor creatief iets kun je doen met de vorm van je cluster? Is het een maan, kun je er een poppetje of een pokemon van maken? Met een beetje paint kom je heel ver! Ook hiervoor geldt weer: creativiteit is key!

In je afbeelding moet het volgende te zien zijn:
  • In het blauw je stam
  • In het wit je eigen cluster
  • In het geel bondgenoten die het noemen waard zijn
  • In het rood belangrijke vijanden


De deadline voor inzenden wordt 22 februari 21:59!

Na de deadline komt er een enquete online die drie dagen open zal blijven.
In die enquete kunnen jullie stemmen op jullie favoriete inzendingen, en iedere stem zal gelijkstaan aan 1 punt die bij de beoordeling opgeteld zal worden.


De prijzenpot:

Op dit moment zijn er 800 pp’s te verdienen!

Sponsors:
  • Hopeful: 300 pp
  • Inno: 500 pp

1e prijs: 300 premiumpunten
2e prijs: 225 premiumpunten
3e prijs: 125 premiumpunten

Winnaar enquete: 150 premiumpunten


De jury:

Ik ben op zoek naar een jury van drie mensen!
De enige voorwaarde voor jureren is dat je als jurylid niet op een account mag spelen dat meedoet aan de contest. Als jij jureert mag je co dus ook niet namens jullie meedoen!

1. Hopeful
2.
3.

Tot slot wil ik zeggen dat opmerkingen over inzendingen in dit topic kunnen, zodat het hier overzichtelijk blijft. Ik zal hier dan ook iets strenger op modereren dan normaal ;)

Ik hoop dat jullie er net als ik zin in hebben - laat de posts maar komen!
 

Deleted User - 487871837

Guest
De uitslag:

Hey all,

Sorry dat het zo ontzettend lang geduurd heeft, hier volgt een rijtje met excuses waar jullie niks aan hebben: ik was het vergeten, ik werd druk met school en m’n relatie en ik ben twee weken geleden heel ziek geworden.

Zo, nu dat uit de weg is ga ik eindelijk doen wat ik een maand geleden al had moeten doen: deze contest afsluiten.

Ten eerste wil ik @tears of a beauty. feliciteren met het winnen van de enquete! Die 150 pp zijn sowieso van jou!

Dan nu verder;

Op de derde plek, winnaar van 125 pp, is geëndigd: @Unlimited634

Op de tweede plek, winnaar van 225 pp, hebben we: @tears of a beauty.

En tot slot, de winnaar van deze contest is geworden..

*drum roll*

@Victorious.!

300 pp zijn voor jou!

Winnaars: stuur mij een PM met het aantal pp dat je gewonnen hebt en naar welk ingame casual 6 account het mag.

Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen en nogmaals excuses voor het lange wachten :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
273
dd47d0107117c9faebd6b1b8154db2ff.png

https://gyazo.com/dd47d0107117c9faebd6b1b8154db2ff

Gutendag Mensjes, ik zal mezelf even voorstellen voordat het serieus gaat worden.
De naam is Erwin. Zijn leeftijd is 24. Zijn hobby is motorrijden en strategiespellen. Al mag het eigenwijs zijn en bijdehand doen eigenlijk ook wel bij Hobby's. Waarom? Ik zal je het vertellen.
Tijdens het lezen van de OP viel het me al op, de OP'er lijkt korte zinnen en moeilijk lezende teksten zeer irritant te vinden. Wat doe ik..? Ja precies wat diegene niet wilt natuurlijk. That's me.

Begon 10 jaar geleden op W2 en W1 met dit spel. Sinds w2 niet meer gespeeld tot w47, en vanuit daar naar Casual 3 en uiteindelijk Casual 6 verhuisd. Phftt, 10 jaar geschiedenis in één zin.
Oh wacht, ik was vergeten dat ik over mijn account moest opscheppen...

Final 24, of beter gezegd: Always higher then Rank 24, hét account wat door iedereen gevreesd wordt. Logisch, want de inspiratie voor de naam kwam van een TV programma: Final 24 (Deathrow).
Op w47 (eerste wereld sinds w2) was het van w2 TBR naar w47 TBR. Een goed begin van een top account! Al snel stond ik daar hoog in de ranklijst (van _TBR_) en net voordat het echte werk begon stopte ik met spelen.
Okee, faal. Nja dan maar verhuizen naar Casual 3. Casual 3 met 106 edels begonnen en daar heb ik vrijwel alle stammen van binnen gezien. Na uiteindelijk een jaar gespeeld te hebben ben ik ook daar gestopt. Hoewel uiteindelijk toch weer terug gekomen en naar Hippo gegaan, was het nogmaals geen succes.
Okee... Nou gaat het toch écht gebeuren: Casual 6.

Als een echte pro begonnen met 1500 ish pakketjes. Gaf me een grote voorsprong, en totaal 50 edels. Om het eerlijk te houden voor de rest heb ik een lange tijd niet gefarmd, zodat andere een kans maakte om toch nog groter te worden mits voldoende activiteit. Nee, dit was geen excuus omdat ik lui zou zijn... Ik ben alles behalve lui. Dat kan mijn vriendin bevestigen terwijl ze dit bericht voor me typt.
En nu moet ik zelf verder typen helaas, ze vind dat ik te lui ben. IKR belachelijk!
Hoe dan ook, dit is al veel te veel tekst. Ik ga het snel afsluiten.

Om toch te laten zien dat ik écht niet lui ben, heb ik bovenaan een zelfportret van mijn cluster gemaakt.
Oh en lady's: Ik weet dat ik er goed uit zie, maar ik ben al bezet! Dus het heeft geen zin om met me af te spreken op mijn nummer: 0610778899

Groetjes,

Erwin
 
Reactiescore
127
@Final 24 Die witte blokjes die van je hoofd afvallen zijn dat je hersenen die tw niet meer aankunnen?:D:D
En je rechter oog is rood, dat lijkt me ook niet helemaal gezond.

Zelf ga ik dit weekend maar eens een leuk stuk schrijven.
 
Reactiescore
127
Hallo iedereen van casual6 met een noemenswaardig account en Erwin.
Welkom bij de Masterklas Promoot je account!

Mijn naam is Wouter en ik speel al een aantal jaar met het account Phuture Noize.
b8696509fdd5664903e88e86690a862c.png


Vandaag laat ik zien waarom Phuture Noize het beste account is van casual6. Hieronder een aantal actiepunten waarover ik het ga hebben.

· Cluster.

· Ervaring.

· Groeimogelijkheden.

· Gezellige stam.

· Genoeg front als de mensen niet op barbaar gaan.

We gaan meteen maar eens kijken naar het cluster want dat is toch het belangrijkste op een casual wereld.
Ik heb mijn kerken alvast aangegeven met de gele rondjes:D.
0c1c384c77f1d9dee3f190f296fa49fa.png

https://i.gyazo.com/df00b9a274ff6dd0ae0afec08a0cbcb2.png
Ja ja ja ik weet het.... de vijanden moesten in het rood aangegeven worden..... Hier heb ik dus niet voor gekozen bij mij zijn ze zwart.
Ik ben kleuren blind dus in dat geval is dan de hele wereld een vijand voor mij:D:D.

Als we naar het cluster kijken hebben wij een mooie ligging met Phuture Noize.
Rechts in het blauw ligt een mooie intern op mij te wachten. Op dat account (final 24) speelt een jongetje genaamd Erwin:engel:.
Phuture Noize heeft de mogelijkheid om naar de core en de rim toe te groeien, dus genoeg kansen om nummer 1 te worden deze wereld.
In het zwart heb ik een aantal noemenswaardige spelers om mij heen geselecteerd. Ik ben ze heel erg dankbaar dat ze zijn gaan spelen en vooral dat ze dorpen in mijn buurt aan het edelen zijn.
Dus als er nog meer mensen willen starten kom er gezellig bij ik zoek altijd meer dorpen uitbouwers:D.
De toekomst is voor iedereen onzeker, maar voor Phuture Noize staat de toekomst al vast. Het is niet voor niets het beste account van casual6.

Dus we hebben het cluster van Phuture Noize nu bekeken. Maar een van de belangrijkste aspecten van een goed account is de bespeler.
Na alle werelden die ik heb gespeeld is het nu tijd om het wat rustiger aan te doen. Gelukkig kwam casual6 optijd anders was ik gestopt na de winst van casual3.
Zoals hieronder te zien is kan het account prima farmen, wat overigens bijna de hele stam doet.
ddcfb4cd0aa97351c4f0103ad37b765f.png

Op casual3 was ik ook een van de beste aanvallers, en ik ga met diezelfde intentie deze wereld winnen.
Met een gezellige stam zal Phuture Noize in de top 3 eindigen en mijn ambitie is rang 1.

Op dit moment staat Phuture Noize op de 4e plek.
8e37f0c8f9c7ad48ca21792e1ed6fd35.png

Maar zoals hierboven al te zien is zijn Final24 en Schlemiel inactief en dus sta ik binnenkort alweer 2e.
Dan hebben we Crazybertje nog.... Tjah daar valt niet zoveel over te zeggen:p.
Dus ja ik schat mijn kansen hoog in om toch eerste te worden op casual6.

Ik hoop dat ik zo alles wel weer verteld heb over het account, want ik moet weer verder met mijn andere hobby bier drinken.
66b30efa9faf5a7a445192d040b51b37.png

Bedankt allemaal voor de aandacht en ik hoop nog meerdere leuke verhalen tegen te komen.

Met vriendelijke groet,
Wouter


Bovenstaande is volgens de © rechten verleend aan Wouter (Phuture Noize). Andere accounts die dezelfde stijl/aanpak gebruiken plegen plagiaat en zullen hiervoor gestraft worden door Wouter:engel:.
 

DeletedUser70435

Guest
106611_large

Ik ben niet iemand van de ellenlange verhalen over ervaring en vorige werelden e.d., het gaat hier om Casual 6 en waarom mijn account op deze wereld het beste is. Ik ga het dan ook (grotendeels) bij deze wereld houden.

Om te beginnen, ik had deze post beter een paar dagen geleden gestaan, aangezien ik toen nog eerste stond. Momenteel sta ik tweede, waar ik zeker niet ontevreden mee ben gezien ik met 'maar' ~650 pakketten hierheen ben gekomen, die mij een totaal van 48 edels gaven. Ik heb vanaf het moment dat ik op de wereld kwam, tot 2 dagen geleden, eerste gestaan. Alhoewel, niet direct, maar het kostte me maar een paar dagen om eerste te gaan staan.

9hcp7jH.png


Graag ga ik door naar mijn verdere rangen, buiten punten.

OD(A)
Op de ODA ranglijst ben ik, jawel, ook te vinden op de tweede plaats. En ja hoor, ook deze heb ik een tijd aangevoerd. Helaas valt er de laatste tijd nog maar weinig te clearen voor mij en loop ik nu dus achter.
vNFjDjo.png


ODD en ODO zijn niet noemswaardig, gezien ik de 59e plek heb op de ODD ranglijst, en de 195e plek op de ODO ranglijst.
Alle drie soorten verslagen eenheden geeft mij weer een tweede plaats.
j9x2x1l.png


In een dag
Bij de 'in een dag' ranglijsten ben ik op de eerste plaats te vinden bij het grondstoffen plunderen. Hier sta ik vanaf dag 1 (ongeveer..) al bovenaan.
8E5YEOC.png


Deze ranglijst brengt mij meteen tot het volgende onderwerp.

De farmkoning van Casual 6
Ik durf wel uit te spreken dat ik de farmkoning ben van Casual 6. Waarom? Welja, hierom:

q8bGhvp.png


De eerste 33 dagen nadat de rover award is gekomen, heb ik ze allemaal gehad. Tot eergisteren, die werd helaas van mij gestolen, evenals de rover van gisteren. Vandaag heb ik hem wel weer. Als we gaan kijken naar de totalen gefarmed, zie je aantallen die je bij niemand anders zal zien.

LZzXNg2.png


Deze awards laten zien hoeveel moeite ik, maar ook mijn medespeler Lander in het account steken. Wij zijn trots op wat we behaald hebben en gaan op dezelfde manier door. Op Casual 3 stond ik ook al bekend als farmkoning, ik haalde daar 63 dagen achter elkaar de rover!

Bij het farmen hoort natuurlijk ook het shapen, of in dit geval het afbreken van muren van de bb's. Ook hier een award waarbij ik waarschijnlijk de hoogte 'so far' heb.

mfaQU7C.png


Goed, op naar de ligging van het account.

Ligging

nlp6

Het account Schlemiel ligt in de core van de wereld. Hier is momenteel alleen nog groeiruimte wanneer er mensen op delete gaan, of wanneer de range zich uitbreidt. Daarom ben ik, zoals linksboven in het plaatje te zien, gaan jumpen naar de rim. Hier bouw ik in hoog tempo een 26p dorp op, om daar verder uit te breiden. Verder kan ik met mijn hoofdcluster in de core, een mooie strijd aan gaan met Rebels, die net ten oosten van mij liggen.



Uiteraard wil ik ook wat punten halen op basis van creativiteit, dus zie hier mijn vis-cluster.
WbRp95E.png


6BvMnVg.png


vis-tekenen-simpel-300x161.png

Marktkoning
Naast farmkoning hoop ik ook nog marktkoning te zijn.

x4SNyLP.png


Afsluiting
qVZBci4.png
 

DeletedUser78605

Guest
106611_large

Ik ben niet iemand van de ellenlange verhalen over ervaring en vorige werelden e.d., het gaat hier om Casual 6 en waarom mijn account op deze wereld het beste is. Ik ga het dan ook (grotendeels) bij deze wereld houden.

Om te beginnen, ik had deze post beter een paar dagen geleden gestaan, aangezien ik toen nog eerste stond. Momenteel sta ik tweede, waar ik zeker niet ontevreden mee ben gezien ik met 'maar' ~650 pakketten hierheen ben gekomen, die mij een totaal van 48 edels gaven. Ik heb vanaf het moment dat ik op de wereld kwam, tot 2 dagen geleden, eerste gestaan. Alhoewel, niet direct, maar het kostte me maar een paar dagen om eerste te gaan staan.

9hcp7jH.png


Graag ga ik door naar mijn verdere rangen, buiten punten.

OD(A)
Op de ODA ranglijst ben ik, jawel, ook te vinden op de tweede plaats. En ja hoor, ook deze heb ik een tijd aangevoerd. Helaas valt er de laatste tijd nog maar weinig te clearen voor mij en loop ik nu dus achter.
vNFjDjo.png


ODD en ODO zijn niet noemswaardig, gezien ik de 59e plek heb op de ODD ranglijst, en de 195e plek op de ODO ranglijst.
Alle drie soorten verslagen eenheden geeft mij weer een tweede plaats.
j9x2x1l.png


In een dag
Bij de 'in een dag' ranglijsten ben ik op de eerste plaats te vinden bij het grondstoffen plunderen. Hier sta ik vanaf dag 1 (ongeveer..) al bovenaan.
8E5YEOC.png


Deze ranglijst brengt mij meteen tot het volgende onderwerp.

De farmkoning van Casual 6
Ik durf wel uit te spreken dat ik de farmkoning ben van Casual 6. Waarom? Welja, hierom:

q8bGhvp.png


De eerste 33 dagen nadat de rover award is gekomen, heb ik ze allemaal gehad. Tot eergisteren, die werd helaas van mij gestolen, evenals de rover van gisteren. Vandaag heb ik hem wel weer. Als we gaan kijken naar de totalen gefarmed, zie je aantallen die je bij niemand anders zal zien.

LZzXNg2.png


Deze awards laten zien hoeveel moeite ik, maar ook mijn medespeler Lander in het account steken. Wij zijn trots op wat we behaald hebben en gaan op dezelfde manier door. Op Casual 3 stond ik ook al bekend als farmkoning, ik haalde daar 63 dagen achter elkaar de rover!

Bij het farmen hoort natuurlijk ook het shapen, of in dit geval het afbreken van muren van de bb's. Ook hier een award waarbij ik waarschijnlijk de hoogte 'so far' heb.

mfaQU7C.png


Goed, op naar de ligging van het account.

Ligging

nlp6

Het account Schlemiel ligt in de core van de wereld. Hier is momenteel alleen nog groeiruimte wanneer er mensen op delete gaan, of wanneer de range zich uitbreidt. Daarom ben ik, zoals linksboven in het plaatje te zien, gaan jumpen naar de rim. Hier bouw ik in hoog tempo een 26p dorp op, om daar verder uit te breiden. Verder kan ik met mijn hoofdcluster in de core, een mooie strijd aan gaan met Rebels, die net ten oosten van mij liggen.



Uiteraard wil ik ook wat punten halen op basis van creativiteit, dus zie hier mijn vis-cluster.
WbRp95E.png


6BvMnVg.png


vis-tekenen-simpel-300x161.png

Marktkoning
Naast farmkoning hoop ik ook nog marktkoning te zijn.

x4SNyLP.png


Afsluiting
qVZBci4.png
Je wordt nu langzaam wel overal overclassed door Crazybertje :$
Enkel het farmen win je, want ja.. wij zijn lui
 

DeletedUser70435

Guest
Je wordt nu langzaam wel overal overclassed door Crazybertje :$
Enkel het farmen win je, want ja.. wij zijn lui
Doordat crazybertje met 100+ edels begon. Daar zit het verschil, ik begon met minimaal 52 edels minder, maar zijn er nog een aantal meer zelfs volgens mij.

E: en btw. Overal? Alleen punten & OD voor zover ik weet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78605

Guest
Doordat crazybertje met 100+ edels begon. Daar zit het verschil, ik begon met minimaal 52 edels minder, maar zijn er nog een aantal meer zelfs volgens mij.

E: en btw. Overal? Alleen punten & OD voor zover ik weet.

Wij begonnen met 93 edels, dat klopt wel. Ook zijn we later begonnen.
Doelde inderdaad op punten, ODA, ondersteuner en totaal. Verder was mijn post best sarcastisch, want was niet meer dan logisch dat dit ging gebeuren :D
 

DeletedUser78605

Guest
Hello dears,

The history of Crazybertje,
Het verhaal van Crazybertje begon 4 jaar geleden op w39. Ik kwam op w39 om een vriend te helpen die onder aanval lag door op dat moment de nummer 1 stam. Hij kreeg aanvallen van slechts 2 spelers. Dit was een noobje genaamd meistershizzle en de nummer 1 van dat moment. het was in totaal een 4 miljoen punten tegen 600k. Al snel werden de verliezen om gezet in winsten voor ons en dit viel op bij het nummer 1 account. Die gaf aan te stoppen met het aanvallen van ons en liet het ons uitvechten met Meistershizzle. Uiteindelijk raakte we dusdanig in gesprek, dat er sprake was van een overstap naar het nummer 1 account.

Hier begon het team te vormen. We spelen nu actief met 3 man op het account Fourteen.
2zhfgxl.png

Hier pakte wij zo goed als elke dag de rover en plunderaar behalve als wij aanvielen, dan pakte wij de aanvaller en grootmacht. Het is dan ook niet meer dan logisch, dat wij nu het stokje van Schlemiel hier overnemen. Wij stonden hier met ruim een miljoen punten voor op de nummer 2 en nog 300 edels die we konden maken. Maar we besloten om te stoppen, de wereld was niet leuk meer.


Na w39 zijn we nog vele werelden begonnen en altijd als trio bij elkaar gebleven. Zijn perfect op elkaar ingespeeld en weten wat eenieder kan.
Na w45 zijn wij allen gestopt met Tribalwars, het was te makkelijk geworden. Op Casual 5 kwam het team weer voor het eerst terug op het account Dokter Snuggles

We zijn toen als team ook gaan helpen op Casual 3, op het account Crazybertje, dat eigendom was van 1 van ons 3. Met een dikke overwinning op zak, zijn we vanuit Casual 3 overgestapt naar casual 6 en hier zijn we nu.

Present,
Wij zijn iets na de officiele start begonnen op casual 6, dit hebben wij gedaan omdat we op 5 wel in de core zijn begonnen. Toen wij merkten dat dit maar een vrij kleine wereld bleef, zijn we toch maar begonnen. Ons eerste doel was om de wereld met een 2 mans stam proberen te winnen, maar we zagen dat erg veel oude stamgenoten een stam hadden gemaakt en tuurlijk kunnen wij dan niet ontbreken. Wij hadden de meeste pakketjes van iedereen op deze wereld en hadden bij de start iets meer dan 90 edels. Binnen no time hadden wij de meeste dorpen van alle spelers, enkel bleef ons punten gemiddelde laag. Nu is dit ook omhoog aan het gaan en hebben we rank 1 bereikt. In het begin hebben wij nooit gefarmt, dit om het andere spelers te gunnen. Nu zijn wij uitgedaagd door onze stamgenoot, die voor een maand lang alle rovers heeft gepakt en gaan wij kijken of wij dit ook kunnen.

Wij van Crazybertje wensen iedereen veel succes! En mocht je een babbeltje willen maken, kom gerust langs en willen mensen ook prima verder helpen en iets leren ;)

dxlrfd.png


6fw12v.png


Met een rank 1 qua aanvallen en ondersteunen, brengt dat ons ook gemiddeld op de eerste plek. Wij hebben dan gelukkig ook maar 10 deff dorpen en dat zijn natuurlijk de kerken :)
Wij farmen niet heel veel, eigenlijk maximaal maar 6 miljoen op een dag. Dit komt omdat wij best lui zijn en maar 4 of 5 runs doen op een dag. Dit doen we, omdat vaak niet meer nodig is om de rover met 1 of 2 milljoen verschil te pakken.

14ng60j.png



Hier is ons mooie cluster. Een dicht cluster in de "core" en werken onze weg omhoog naar de rim toe. Weinig aan toe te voegen. Het is het cluster van de speler met de meeste dorpen, de meeste punten en een heel actief team ;)

 

DeletedUser74880

Guest
Geachte lezers,
Los van dat ik een speler ben met niet veel punten en niet een goed persoon ben voor dit soort berichten.
Wil ik er toch voor zorgen dat inzenden niet direct winnen betekend.

Op dit moment speel ik alleen nog op het account, en dat zal voorlopig ook zo blijven :p
Want ik merk de nadelen er nog niet echt van.
Maar ik ben wel bekend om in een team te werken.

Screenshot 2018-02-25 at 14.32.50.png

Wit = TheGreenBomb (ik)
Geel = .BackToReality
Blauw = Stam Lions

Zoals je ziet zit er een klein gat tussen mijn stam en ik.
Wat lijkt op een nadeel maar samen met mijn bondgenoot .BackToReality zijn we onverslaanbaar.
Dit valt te zien in mijn OD.

Screenshot 2018-02-25 at 14.43.06.png

Voor een rang 79 speler lijkt mij een rang 39 op OD niet verkeerd.
Door deze OD heb ik "maar" 1 award naar binnen kunnen slepen.

Screenshot 2018-02-25 at 14.43.00.png

Wat overigens 2 konden zijn als je keek naar het gemiddelde van Aanvaller van de dag.

Screenshot 2018-02-25 at 14.48.48.png
Screenshot 2018-02-25 at 14.48.51.png

Verder ben ik deze wereld zonder pakketjes en een 3k dorpje begonnen.
Dus liep ik al ver op achterstand. Daarbij ben ik 3 weken geleden pas begonnen met actief zijn.
Met volle snelheid begin ik al wat terug te komen, en kan je me verklaren als onverslaanbaar. :p

Screenshot 2018-02-25 at 14.34.18.png

OVERIGE PRESENTATIE:
Screenshot 2018-02-25 at 14.56.18.png

Ik hoop dat je genoten hebt van het lezen over mijn account. :)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan