DeletedUser73673
Guest
Ja tis net alsof hij ruikt dat een stamgenoot hem heeft
Enkel door een spontane verandering van target, waarbij een miniem aantal spelers betrokken waren wist Finity Babe te verrassen. De resultaten sproken voor zich: met een nachtblitz wisten Sjondeertrekker en Ithyphallophobia Bravehart1969 op de knieën te dwingen. 97 dorpen verlies op enkele dagen tijd waren het resultaat.
ondertussen is alle schade weer ingelopen en staat Bravehart sterker dan ooit tevoren.
Ik geef je 100% gelijk dat spionnen inzetten zeer laffe praktijken zijn! Daarom wil ik mij daar ook eerst van distantiëren door te zeggen dat ik daarvan absoluut niet op de hoogte was! Ik speel al sinds redelijk in het begin op bravehart1969 en heb hier nooit iets van gemerkt. Hoewel ik vereerd ben om in je post vernoemd te worden wil ik toch even de situatie over de nachtblitz op brave even duidelijk schetsen.
De reden dat Sjondeertrekker en Ithyphallophobia zo door het account raasden was namelijk dat er al in geen zes weken meer deftig gelogd was op het bravehart account. Dit kwam doordat de co's plots gestopt waren zonder hiervan ook maar iets te laten weten. Het front was dus ook niet gestacked. Toen ik echter rond de middag verwittigd werd via skype dat er dorpen per tientallen op mijn account verdwenen besloot ik dan maar zelf eens in te loggen (ik verbleef toen lange tijd in het buitenland). Uiteraard was het reeds te laat voor een groot deel van de dorpen, dus koos ik ervoor om een lijn te trekken tot waar ik hen zou laten komen en die te stacken. Zo kon het account toch nog gered worden, ondertussen is alle schade weer ingelopen en staat Bravehart sterker dan ooit tevoren.
Het verlies van zoveel dorpen op slechts enkele dagen had dus niets te maken met het feit dat wij geen intel vergaard hadden over deze aanvallen via één of andere spion, maar lag gewoon aan een onbemand, niet voorbereid account. Hiermee wil ik dus nogmaals benadrukken dat wij niets met deze spionage praktijken te maken hadden en dat wij deze praktijken ten sterkste veroordelen.
Paar barbs en interns verder en het zit wel weer goed hè
Onzin, je verliest dorpen omdat je co's niet loggen?
1. Dat hoor je te merken.
2. Waar was je zelf?
Het is geen excuus dat er al 6 weken niet gelogd werd, dat heb je zelf in de hand. Hiernaast is allang bewezen dat er een spion/stabber/willem in Finity zat dus sowieso is je post sowieso nogal nutteloos.
De vorige keer dat Sjondeer aanviel, bakten ze er niet zoveel van.
Geen discussies over die stabpraktijken opwekken als het laatste woord erover is gezegd. Beide partijen hebben er weet van & zijn met beide partijen ook boven water gekomen. Raar dat ik dit moet lezen, zo opeens...
Enkele weken geleden kwam er inderdaad weer zo een massa op ons en ditmaal was de schade slechts drie dorpen, ik denk dat dit op zich al genoeg zegt...
Resultaat was inderdaad wat magertjes vorige keer, maar t was ook niet echt een massa te noemen Stuk of 150 van onze eigen clears ertegenaan gegooid, en gekeken of er wat leeg kwam. Ongeveer de helft van onze eigen clears dus, niets van de stam behalve wat fakes en half nonchalant wat zitten edelen Toegegeven, die nonchalance was onze eigen fout, maar vorige massa is dus niet echt een maatstaaf
Sinds wanneer is het geen massa als clears lang lopen? Althans 'ten tweede' suggereert een tweede argument.
Er is gewoon overal deff voor gegooid, en nog braken er een paar treinen door die deff heen waardoor er veel later nog recaps kwamen, niet goed aangevallen nee maar ook zeker niet goed gedeffed.
Er is gewoon overal deff voor gegooid, en nog braken er een paar treinen door die deff heen waardoor er veel later nog recaps kwamen, niet goed aangevallen nee maar ook zeker niet goed gedeffed.
ik zie niet in wat die meer kan doen?
als die deff heeft om te blocken, moet je nou ook niet onnodig gaan snipen of recappen?
Recappen is ook deffen...
Ik doel erop dat die WOU blocken en de stack niet groot genoeg was waardoor die nog moest recappen...