Smerige Spelletjes op Spelwereld 43

DeletedUser76874

Guest
Ik geef je 100% gelijk dat spionnen inzetten zeer laffe praktijken zijn! Daarom wil ik mij daar ook eerst van distantiëren door te zeggen dat ik daarvan absoluut niet op de hoogte was! Ik speel al sinds redelijk in het begin op bravehart1969 en heb hier nooit iets van gemerkt. Hoewel ik vereerd ben om in je post vernoemd te worden wil ik toch even de situatie over de nachtblitz op brave even duidelijk schetsen.

Enkel door een spontane verandering van target, waarbij een miniem aantal spelers betrokken waren wist Finity Babe te verrassen. De resultaten sproken voor zich: met een nachtblitz wisten Sjondeertrekker en Ithyphallophobia Bravehart1969 op de knieën te dwingen. 97 dorpen verlies op enkele dagen tijd waren het resultaat.

De reden dat Sjondeertrekker en Ithyphallophobia zo door het account raasden was namelijk dat er al in geen zes weken meer deftig gelogd was op het bravehart account. Dit kwam doordat de co's plots gestopt waren zonder hiervan ook maar iets te laten weten. Het front was dus ook niet gestacked. Toen ik echter rond de middag verwittigd werd via skype dat er dorpen per tientallen op mijn account verdwenen besloot ik dan maar zelf eens in te loggen (ik verbleef toen lange tijd in het buitenland). Uiteraard was het reeds te laat voor een groot deel van de dorpen, dus koos ik ervoor om een lijn te trekken tot waar ik hen zou laten komen en die te stacken. Zo kon het account toch nog gered worden, ondertussen is alle schade weer ingelopen en staat Bravehart sterker dan ooit tevoren.

Het verlies van zoveel dorpen op slechts enkele dagen had dus niets te maken met het feit dat wij geen intel vergaard hadden over deze aanvallen via één of andere spion, maar lag gewoon aan een onbemand, niet voorbereid account. Hiermee wil ik dus nogmaals benadrukken dat wij niets met deze spionage praktijken te maken hadden en dat wij deze praktijken ten sterkste veroordelen.
 

DeletedUser63354

Guest
De vorige keer dat Sjondeer aanviel, bakten ze er niet zoveel van.
 
Reactiescore
853
Ik geef je 100% gelijk dat spionnen inzetten zeer laffe praktijken zijn! Daarom wil ik mij daar ook eerst van distantiëren door te zeggen dat ik daarvan absoluut niet op de hoogte was! Ik speel al sinds redelijk in het begin op bravehart1969 en heb hier nooit iets van gemerkt. Hoewel ik vereerd ben om in je post vernoemd te worden wil ik toch even de situatie over de nachtblitz op brave even duidelijk schetsen.



De reden dat Sjondeertrekker en Ithyphallophobia zo door het account raasden was namelijk dat er al in geen zes weken meer deftig gelogd was op het bravehart account. Dit kwam doordat de co's plots gestopt waren zonder hiervan ook maar iets te laten weten. Het front was dus ook niet gestacked. Toen ik echter rond de middag verwittigd werd via skype dat er dorpen per tientallen op mijn account verdwenen besloot ik dan maar zelf eens in te loggen (ik verbleef toen lange tijd in het buitenland). Uiteraard was het reeds te laat voor een groot deel van de dorpen, dus koos ik ervoor om een lijn te trekken tot waar ik hen zou laten komen en die te stacken. Zo kon het account toch nog gered worden, ondertussen is alle schade weer ingelopen en staat Bravehart sterker dan ooit tevoren.

Het verlies van zoveel dorpen op slechts enkele dagen had dus niets te maken met het feit dat wij geen intel vergaard hadden over deze aanvallen via één of andere spion, maar lag gewoon aan een onbemand, niet voorbereid account. Hiermee wil ik dus nogmaals benadrukken dat wij niets met deze spionage praktijken te maken hadden en dat wij deze praktijken ten sterkste veroordelen.

Onzin, je verliest dorpen omdat je co's niet loggen?

1. Dat hoor je te merken.

2. Waar was je zelf?

Het is geen excuus dat er al 6 weken niet gelogd werd, dat heb je zelf in de hand. Hiernaast is allang bewezen dat er een spion/stabber/willem in Finity zat dus sowieso is je post sowieso nogal nutteloos.
 

DeletedUser75798

Guest
Geen discussies over die stabpraktijken opwekken als het laatste woord erover is gezegd. Beide partijen hebben er weet van & zijn met beide partijen ook boven water gekomen. Raar dat ik dit moet lezen, zo opeens...
 

DeletedUser76874

Guest
Paar barbs en interns verder en het zit wel weer goed hè

Ik bedoel niet qua dorpen, ik bedoel qua activiteit en spelers op het account hier!

Onzin, je verliest dorpen omdat je co's niet loggen?

1. Dat hoor je te merken.

2. Waar was je zelf?

Het is geen excuus dat er al 6 weken niet gelogd werd, dat heb je zelf in de hand. Hiernaast is allang bewezen dat er een spion/stabber/willem in Finity zat dus sowieso is je post sowieso nogal nutteloos.

Ik zeg toch duidelijk in mijn post dat ik toen lange tijd in het buitenland verbleef, tijd voor tw zat er toen niet in!

De vorige keer dat Sjondeer aanviel, bakten ze er niet zoveel van.

Enkele weken geleden kwam er inderdaad weer zo een massa op ons en ditmaal was de schade slechts drie dorpen, ik denk dat dit op zich al genoeg zegt...

Geen discussies over die stabpraktijken opwekken als het laatste woord erover is gezegd. Beide partijen hebben er weet van & zijn met beide partijen ook boven water gekomen. Raar dat ik dit moet lezen, zo opeens...

Ik beweer niet dat het niet waar is, ik zeg dat er op dit account geen weet van was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Enkele weken geleden kwam er inderdaad weer zo een massa op ons en ditmaal was de schade slechts drie dorpen, ik denk dat dit op zich al genoeg zegt...

Resultaat was inderdaad wat magertjes vorige keer, maar t was ook niet echt een massa te noemen :p Stuk of 150 van onze eigen clears ertegenaan gegooid, en gekeken of er wat leeg kwam. Ongeveer de helft van onze eigen clears dus, niets van de stam behalve wat fakes en half nonchalant wat zitten edelen :p Toegegeven, die nonchalance was onze eigen fout, maar vorige massa is dus niet echt een maatstaaf :)
 

DeletedUser63354

Guest
Resultaat was inderdaad wat magertjes vorige keer, maar t was ook niet echt een massa te noemen :p Stuk of 150 van onze eigen clears ertegenaan gegooid, en gekeken of er wat leeg kwam. Ongeveer de helft van onze eigen clears dus, niets van de stam behalve wat fakes en half nonchalant wat zitten edelen :p Toegegeven, die nonchalance was onze eigen fout, maar vorige massa is dus niet echt een maatstaaf :)

Ja, gewoon blind treinen gooien was niet zo'n slim idee :p
 

DeletedUser71655

Guest
Wil niet lullig doen, maar er was wel degelijk iemand op bravehart, dus een excuus gebruiken dat het acc niet goed bemand was, trek ik toch wel in twijfel.
Alle 3 de dagen in de ochtend, zijn er enkele snipes/dodges gedaan, dus dat is echt de grootste bullshit, het is de schuld van de bespelers zelf geweest dat ze gefaald hebben, en ik moet dus stiekem toch wel lachen dat je hier nu zo leuk komt doen.

Maar goed, de toekomst zal wel uitwijzen wat jullie in huis hebben zeker?;)

De vorige keer was het geen massa te noemen, want ten eerste stuurde sjondeer alleen, en ten tweede liepen de meeste clears van Sjon zolang dat je die makkelijk kon opmerken, dat je uberhaupt dorpen bent verloren met die aanval vind ik al wel grappig.
 

DeletedUser63354

Guest
Sinds wanneer is het geen massa als clears lang lopen? Althans 'ten tweede' suggereert een tweede argument.
 

DeletedUser71655

Guest
Sinds wanneer is het geen massa als clears lang lopen? Althans 'ten tweede' suggereert een tweede argument.

Geen massa omdat het maar een klein aantal clears bedroeg natuurlijk, geen idee waar ik zeg dat het geen massa is omdat clears lang lopen? Normaal lopen bij een massa de clears juist lang?:confused:

Ja, dat slaat toch op het feit dat de weinige incomings die er kwamen, vrij makkelijk te deffen waren. Helemaal doordat sommigen nog erg lang liepen en er dus een lange voorbereidingstijd was.
Daarom is het wel grappig om te zien dat hij zo trots is.

Maja, dat was mijn hele punt niet eens, ik vind het alleen een beetje opmerkelijk dat hij zegt dat er niemand was, maar dat we tijdens de actie toch een flink aantal keren teken van leven gezien hebben.
 

DeletedUser63354

Guest
Ja ik snap ook wel dat jij denkt lol what the fuck kijk die boy trots zijn terwijl we nog niks hebben uitgevoerd, maargoed, wakker worden, incomings zien, 3 dorpen kwijt & vervolgens toch nog (ik neem credits!:mad:) 60-70 edels killen. Is toch wel een signaaltje dat het niet meer zo is als in Babe natuurlijk :) En dan hoeft het niet zozeer opschepperij te zijn, want uiteraard, ik zag ook wel dat Sjondeer nonchalant af was.
 
Reactiescore
117
Er is gewoon overal deff voor gegooid, en nog braken er een paar treinen door die deff heen waardoor er veel later nog recaps kwamen, niet goed aangevallen nee maar ook zeker niet goed gedeffed.
 
Reactiescore
661
Er is gewoon overal deff voor gegooid, en nog braken er een paar treinen door die deff heen waardoor er veel later nog recaps kwamen, niet goed aangevallen nee maar ook zeker niet goed gedeffed.

Goed toch? Moet ook allemaal niet zo perfect zijn hoor. Beetje aanvallen, beetje verdedigen. En klaar.
 
Reactiescore
1.075
Er is gewoon overal deff voor gegooid, en nog braken er een paar treinen door die deff heen waardoor er veel later nog recaps kwamen, niet goed aangevallen nee maar ook zeker niet goed gedeffed.

ik zie niet in wat die meer kan doen?
als die deff heeft om te blocken, moet je nou ook niet onnodig gaan snipen of recappen?
 
Reactiescore
117
ik zie niet in wat die meer kan doen?
als die deff heeft om te blocken, moet je nou ook niet onnodig gaan snipen of recappen?

Het was dus net niet genoeg waardoor die nog moest recappen bedoel ik meer :p
 
Reactiescore
117
Bovenaan