Overwinnings voorwaarden W65

Reactiescore
634
Beste mede W65 genoten,

Hierbij een vraag en tevens een verzoek aan @Duckje

W65 heeft 2 Overwinningschecklist
Ene Wereld leeftijd
Andere Top dominantie

Verzoek aan CM is of het mogelijk gaat zijn om W65 uit te spelen zodra de gevraagde Dominantie van 65% behaald gaat zijn, zonder te hoeven te wachten op Wereld leeftijd.

Vraag
aan CM is of W65 ook muntenkosten verlaging gaat krijgen bij een bepaalde Dominantie, indien wel, bij hoeveel Dominantie gaat er muntenkosten verlaging komen.

@Lunatic Ace

Zou jij dit aub kunnen doorspelen aan de CM en huidige situatie van W65 willen toelichten.
 
Reactiescore
3.457
Wereld bestaat een half jaar ?
 

DeletedUser79415

Guest
Wereld bestaat een half jaar ?

zo goed als gespeeld. AM loopt wel door, zo nu en dan clears gooien front edels smijten saaie bende begint het te worden. (bijna)alle tegenstanders runners...
 

DeletedUser13822

Guest
En graag ook de wereld afsluiten voor nieuwe spelers en herstarten niet meer mogelijk maken.
Kunnen we het aantal spelers nog wat uitdunnen in die laatste rechte lijn naar de eindoverwinning.
 

DeletedUser79458

Guest
Lijkt me goed plan. Huidige dominantie is al 40% en niemand op deze wereld heeft zich kunnen meten aan het niveau van Ima. Raar eigenlijk wel dat een wereld met wereldsnelheid 2 zn lange tijd openstaat, wereld is al lange tijd bepaald.
 
Reactiescore
1.367
Lijkt me goed plan. Huidige dominantie is al 40% en niemand op deze wereld heeft zich kunnen meten aan het niveau van Ima. Raar eigenlijk wel dat een wereld met wereldsnelheid 2 zn lange tijd openstaat, wereld is al lange tijd bepaald.
dachten we op w63 ook :p
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Ik speelde aan de andere kant. :( Geloof me.

Bij ons ging een 10m stam op delete, die veruit nummer 2 was, er kan van alles gebeuren :p
 
Reactiescore
3.457
Lijkt me goed plan. Huidige dominantie is al 40% en niemand op deze wereld heeft zich kunnen meten aan het niveau van Ima. Raar eigenlijk wel dat een wereld met wereldsnelheid 2 zn lange tijd openstaat, wereld is al lange tijd bepaald.

W62 kregen wij rond 60% dominantie pas de goedkeuring om de wereld 1 maand eerder te sluiten:p
 

DeletedUser69389

Guest
Ik vind 40 ook echt te weinig inderdaad. Niet wenen en groeien. Of we zorgen misschien nog wel voor een actieve tegenstand. :oops::D:rolleyes:
 

DeletedUser80845

Guest
40 % is inderdaad veel teweinig ^^

Ik wil nog zitten deffen hoor ;)
 
Reactiescore
634
Beste mede W65 genoten,

Hierbij een vraag en tevens een verzoek aan @Duckje

W65 heeft 2 Overwinningschecklist
Ene Wereld leeftijd
Andere Top dominantie

Verzoek aan CM is of het mogelijk gaat zijn om W65 uit te spelen zodra de gevraagde Dominantie van 65% behaald gaat zijn, zonder te hoeven te wachten op Wereld leeftijd.

Vraag
aan CM is of W65 ook muntenkosten verlaging gaat krijgen bij een bepaalde Dominantie, indien wel, bij hoeveel Dominantie gaat er muntenkosten verlaging komen.

@Lunatic Ace

Zou jij dit aub kunnen doorspelen aan de CM en huidige situatie van W65 willen toelichten.

Volgens mij dwalen sommige nu flink af.
W65 kent een Wereld leeftijd van 360 dagen als voorwaarde.
Dus mijn verzoek zoals in mijn eerste post aan de CM is, gaat hiervan afgeweken worden indien de benodigde Dominantie behaald gaat worden.

Vraag over dominantie gaat erom of W65 ook muntenkosten verlaging gaat krijgen bij behaalde percentage Dominantie.

Ook dat Ima momenteel 40% dominantie in handen heeft is niet echt juist.
Ima samen met aanhang zal al dik rond de 45% Dominantie zitten.
Ook zullen er bij de tegenstander zeer snel veel GRIJS worden doordat zij de 60 dagen VV op zullen hebben.

Vraag mij nog steeds wel af waarom onze forum mod niks van zich laat horen, terwijl die aan levendig forum wilt hebben @Lunatic Ace
CM @Duckje jij mag trouwens ook iets aangeven, zodat de Ima leden iets meer over hun toekomst te weten gaan komen of Juist dat zij de 360 dagen vol moeten maken ook al zou 65% Dominantie eerder binnen zijn
 
Reactiescore
3.457
Dat moet je via support doen ig
Die nemen het in behandeling en via een poll ig kan iedereen stemmen of ze het er mee eens zijn
 
Bovenaan