Overwinnings voorwaarden W65

Reactiescore
634
Kon pas aangevraagd worden rond de 60% dominantie,logisch ook.
Plus de wereld bestond een tijdje langer dan w65

Hoe zou ik dit te weten zijn kunnen worden als er geen AF post was geweest ?
Of W65 het ook toegepast gaat worden bij 60% of helemaal niet dat zien we dan wel.

Maar dankzij jouw post hebben we iets om aan te kunnen dat het wel bij W62 werd toegepast, (dus los van bij hoeveel %)
 
Reactiescore
634
Ja ook qua grammatica zal je slagen als mod /o

Daarom ben jij ook maar een persoon die enkel aanwezig om discussie aan te gaan zonder te lezen :)
Succes met het verbeteren van andermans grammatica, zal je sieren !
 
Reactiescore
3.457
Daarom ben jij ook maar een persoon die enkel aanwezig om discussie aan te gaan zonder te lezen :)
Succes met het verbeteren van andermans grammatica, zal je sieren !
Dank u,fijn dat het gewaardeerd wordt!!
Dankzij mijn discussie ben je weer een stukje wijzer
 
Reactiescore
634
Jawel, Inge heeft ons stuk wijzer gemaakt dankzij haar aangeven weten we dat het W62 ook was toegepast :)
Ook kaart Inge aan dat ik veel grammatica fouten aan het typen ben en hierdoor geschikte Mod zou kunnen worden als ik ook verstand van hacken zou hebben


https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/coma-afzetten.202439/page-2#post-6305370
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/discussietopic-mods.202015/page-2
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/stab-losing-our-religion.201991/
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/stab-bad-attitude.202221/

Gaat om een speler die Mod is geworden terwijl hij in zijn verleden al hacks heeft gedaan op spelers accounts.
Zelfde speler is ook bevriend met Axfire, die een Ban kreeg doordat hij gehackt zou hebben.
 
Reactiescore
3.457
Jawel, Inge heeft ons stuk wijzer gemaakt dankzij haar aangeven weten we dat het W62 ook was toegepast :)
Ook kaart Inge aan dat ik veel grammatica fouten aan het typen ben en hierdoor geschikte Mod zou kunnen worden als ik ook verstand van hacken zou hebben


https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/coma-afzetten.202439/page-2#post-6305370
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/discussietopic-mods.202015/page-2
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/stab-losing-our-religion.201991/
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/stab-bad-attitude.202221/

Gaat om een speler die Mod is geworden terwijl hij in zijn verleden al hacks heeft gedaan op spelers accounts.
Zelfde speler is ook bevriend met Axfire, die een Ban kreeg doordat hij gehackt zou hebben.
Off-topic ,MODS!!
 
Reactiescore
2.507
Ik heb ook "bijna" altijd gelijk, dus dat zou goed passen.
Maar nu even ontopic en zonder gezeiks.

W62 is het toegepast en waarom dus W65 niet ? @The Minion , kan jij anders de maten eens op AF posten die er zijn ?

W62 was echt een heel ander verhaal. Zij hadden met MB al 90% in handen. De wereld was alleen te jong.

Maar nogmaals je mag doen wat je wilt met proberen je zin door te drijven;) is alleen tijdsverspilling. Dus bij deze besteed ik er verder ook geen tijd meer aan.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik snap zelf ook niet waar de discussie over gaat. Inge en Jeremy wijzen denk ik gewoon terecht op het feit dat het tegenwoordig minder gebeurt.
Muntenkosten verlagen gebeurt nu minder, enkel op de werelden met die instellingen (geheimen, runen meen ik) waaronder Mark z'n wereld W61.

Je kunt het altijd proberen bij de CM, het antwoord is nu duidelijk. Gewoon even die dominantie binnenhalen en bij 50% weer proberen en anders bij 60% weer. Veel meer kun je niet doen. Ben zeker een voorstander van werelden sneller afsluiten als het echt gespeeld is. Maar dit is nu eenmaal hoe t zit. W53 was ook een pain in the ass bv. Duurde de fase als deze driekwart jaar zowat. Werd ook weinig mee gedaan.
 
Reactiescore
634
Hele gedoe is dat iedereen het altijd beter weet en dat zelfs Mods een eigen mening hebben zonder de posten normaal te lezen.
W62 was echt een heel ander verhaal. Zij hadden met MB al 90% in handen. De wereld was alleen te jong.

Maar nogmaals je mag doen wat je wilt met proberen je zin door te drijven;) is alleen tijdsverspilling. Dus bij deze besteed ik er verder ook geen tijd meer aan.

Dat een Mod zulke uitspraak doet is gewoonweg DOM in mijn ogen.
Ik d8 dat Mods er juist voor moesten zorgen dat AF actief gebruikt gaat worden en spelers met vragen geholpen gaan worden.

Nu een hele discussie gehad te hebben over wat wel en wat niet mogelijk is.
Even de zaken opnieuw aanhalen

Er zijn meerdere werelden waarbij er is afgeweken van de vooraf aangekondigde "wereldinstellingen" .
Dit doordat spelers aangaven dat wereld gespeeld was.

Dus waarom wordt er nu een hele drama gemaakt van mij post met een verzoek en een vraag
 

DeletedUser69389

Guest
Hele gedoe is dat iedereen het altijd beter weet en dat zelfs Mods een eigen mening hebben zonder de posten normaal te lezen.


Dat een Mod zulke uitspraak doet is gewoonweg DOM in mijn ogen.
Ik d8 dat Mods er juist voor moesten zorgen dat AF actief gebruikt gaat worden en spelers met vragen geholpen gaan worden.

Nu een hele discussie gehad te hebben over wat wel en wat niet mogelijk is.
Even de zaken opnieuw aanhalen

Er zijn meerdere werelden waarbij er is afgeweken van de vooraf aangekondigde "wereldinstellingen" .
Dit doordat spelers aangaven dat wereld gespeeld was.

Dus waarom wordt er nu een hele drama gemaakt van mij post met een verzoek en een vraag
In een veel latere fase van het spel. Je zaagt door op iets waar je allang een antwoord voor hebt. Het is alleen iets wat je niet zint en daarom dat je maar door gaat drammen.
 
Reactiescore
338
Je vraagt iets die nog een eind zal duren, je moet nog 25%. Zoals iedereen wel weet zijn er al nog stammen gesneuveld die zo ver stonden.

Je kan evengoed nu al regeringseisen op tafel leggen voor over 20 jaar.
 
Reactiescore
1.478
In een veel latere fase van het spel. Je zaagt door op iets waar je allang een antwoord voor hebt. Het is alleen iets wat je niet zint en daarom dat je maar door gaat drammen.
Je vraagt iets die nog een eind zal duren, je moet nog 25%. Zoals iedereen wel weet zijn er al nog stammen gesneuveld die zo ver stonden.

Je kan evengoed nu al regeringseisen op tafel leggen voor over 20 jaar.
Jullie hebben allemaal niet deze wereld gespeeld of wel? Ten eerste is het een speed 2 wereld, deze wereld zit al lang in de eindfase. Daarnaast zei Mark duidelijk ALS het spel op 65% dominantie zit. Nu kunnen jullie allemaal doorzagen dat dat 'nog lang niet' het geval is, maar de kwaliteit op deze wereld is erg laag, en er staan meerdere spelerloze accounts al een tijd onder vv. Die zijn gedoemd om op delete te gaan, waardoor de dominantie toeneemt.
 
Reactiescore
634
Jullie hebben allemaal niet deze wereld gespeeld of wel? Ten eerste is het een speed 2 wereld, deze wereld zit al lang in de eindfase. Daarnaast zei Mark duidelijk ALS het spel op 65% dominantie zit. Nu kunnen jullie allemaal doorzagen dat dat 'nog lang niet' het geval is, maar de kwaliteit op deze wereld is erg laag, en er staan meerdere spelerloze accounts al een tijd onder vv. Die zijn gedoemd om op delete te gaan, waardoor de dominantie toeneemt.

Als eerste wil ik je bedanken en jij toont hierbij aan dat je een waardige tegenstander was !

Beste mede W65 genoten,

Hierbij een vraag en tevens een verzoek aan @Duckje

W65 heeft 2 Overwinningschecklist
Ene Wereld leeftijd
Andere Top dominantie

Verzoek aan CM is of het mogelijk gaat zijn om W65 uit te spelen zodra de gevraagde Dominantie van 65% behaald gaat zijn, zonder te hoeven te wachten op Wereld leeftijd.

Vraag
aan CM is of W65 ook muntenkosten verlaging gaat krijgen bij een bepaalde Dominantie, indien wel, bij hoeveel Dominantie gaat er muntenkosten verlaging komen.

@Lunatic Ace

Zou jij dit aub kunnen doorspelen aan de CM en huidige situatie van W65 willen toelichten.

Voor de andere Noobs,
Heb nu toch al vaak genoeg getypt dat er eerst beter gelezen moet worden, worden en niet met onzin komen aanzetten.

Ima zelf heeft nu 40.9% dominantie, met de MB;s en spelers waar we contact met hebben zitten we al tegen de 50%

De tegenstanders staan onder VV en hebben afgelopen weken buiten @potje (happyniss) geen enkel actie ondernomen tegen Ima.
Zodra de 60 dagen VV op zijn, zal er versneld grijs verschijnen en zal 65% dominantie binnen zijn.

Wat daarna ?
gaat W65 nog 180 open gehouden worden om de 360 dagen vol te maken ?
 
Reactiescore
338
Nogmaals, vraag dat dan gewoon wanneer je 60-65 hebt en niet wanneer je 41 hebt. De mods doen nu absoluut geen moeite zoals je merkt.
 
Bovenaan