Olympische Spelen - Rio 2016

DeletedUser

Guest
Dit maakt mijn avond wel weer redelijk goed. Weer zeer onverwachts.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik voel overigens wel een quote van mijzelf aankomen waarin ik heb gezegd dat de Belgen kansloos waren :D
 

DeletedUser40402

Guest
Tuurlijk niet. Althans niet meer. België heeft ondertussen gewoon een team die dicht tegen de wereldtop zit. Nederland blijft nog altijd favoriet maar dat België wint is absoluut geen verrasing.
 

DeletedUser73803

Guest
Naah normaal gesproken zijn de belgen ook altijd kansloos

Nee joh, een aantal jaar geleden heeft België de weg omhoog ingezet (o.l.v. Marc Lammers) en al op het WK van 2014 stonden ze dicht tegen de wereldtop aan. Dat proces is gewoon doorgezet na het vertrek van Lammers en België staat nu al helemaal dicht tegen de top aan. Dat hebben ze gisteren ook gewoon bewezen, ook al was Nederland niet op zijn best.
 
Reactiescore
770
ja ma die pelguh kunnen tog eeeegtt nie foetballe hee
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Gefeliciteerd hockey belgjes en nu GOUD PAKKEN !!!
 

DeletedUser38451

Guest
Als Nederland en België het goud voor de vrouwen en de mannen mee naar huis nemen, vind ik alles goed.
 

DeletedUser

Guest
Ze moeten gewoon verlengen dan komt het uit op uithoudingsvermogen. Dit is gewoon een beetje geluk hebben die je uiteraard afdwingt met een goede keeper. Heeft niet zo veel met sport te maken vind ik.
 

DeletedUser40402

Guest
Wat een stomme sport is dat taekwonde 95% van de tijd zeg :x. Staan ze daar een beetje met hun benen in de lucht te zwaaien.
 

DeletedUser67517

Guest
Zilver voor TeamNL. Dafne Schippers op de 200m! Dafne was een beetje boos op haar zelf, omdat ze geen goud voor haar land had gehaald. Wij zijn in ieder geval trots!
 
Bovenaan