Olympische Spelen - Rio 2016

DeletedUser

Guest
Vanacht de wekker gezet voor Martina. Hij werd 5e en is blij. Die man is echt een voorbeeld voor alle sporters. Wat en man!
Toen nog even vrouwen volleybal gekeken. China was de bovenliggende partij helaas maar Nederland vocht zich goed terug. Ze liepen nog uit in de 3e set maar het mocht helaas niet baten.
 

DeletedUser72524

Guest
Vanacht de wekker gezet voor Martina. Hij werd 5e en is blij. Die man is echt een voorbeeld voor alle sporters. Wat en man!
Toen nog even vrouwen volleybal gekeken. China was de bovenliggende partij helaas maar Nederland vocht zich goed terug. Ze liepen nog uit in de 3e set maar het mocht helaas niet baten.

Niet mee eens, als topsporter moet je niet genoegen nemen met zilver. Tenzij je weet dat dat je top is.
 

DeletedUser

Guest
Vanacht de wekker gezet voor Martina. Hij werd 5e en is blij. Die man is echt een voorbeeld voor alle sporters. Wat en man!
Toen nog even vrouwen volleybal gekeken. China was de bovenliggende partij helaas maar Nederland vocht zich goed terug. Ze liepen nog uit in de 3e set maar het mocht helaas niet baten.
Toch zonde dat Martina het net niet 3e is geworden, het zit soms niet mee deze spelen.
Heb je 5 teamsporten in de halve finale red 1 team de finale, had eerlijk gezegd toch iets meer verwacht.
 

DeletedUser

Guest
Schoontje hoor die Nadja Pries. BMX-er die uitkomt voor Duitsland.

nadja2.jpg
 

DeletedUser

Guest
Niet mee eens, als topsporter moet je niet genoegen nemen met zilver. Tenzij je weet dat dat je top is.

Ken jij Martina wel?? En Jij denkt dat hij kan winnen van Usain Bolt???? XD
Hij is wereldkampioen (2016) en is dankbaar dat hij al 4 spelen (16 jaar) mee kan doen. En in de laatste 3 spelen in de finale staat. #ikbenblij

uuid=1d76b273-7bd5-4fd9-b614-f428a6e1cd10
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Echt een mooie kerel!
 

DeletedUser72524

Guest
Waarom weet jij altijd dat soort nieuwtjes Cona! En ik snap je punt, maar als ik op 1 honderdste een bronzen medaille niet win dan zal ik enorm balen zoals dafne bij goud deed!
 

DeletedUser40402

Guest
Toch wel opvallend hoe de Borlees laatste jaren individueel keer op keer falen maar geef hen een 4x400 en ze lopen als nooit tevoren :p
 

DeletedUser

Guest
Nederland verbrak zijn PR op de 4x400 met maar liefst 2 sec. En dan alsnog als 6e eindigen. :p
 
Bovenaan