Olympische Spelen - Rio 2016

DeletedUser

Guest
Zilver voor TeamNL. Dafne Schippers op de 200m! Dafne was een beetje boos op haar zelf, omdat ze geen goud voor haar land had gehaald. Wij zijn in ieder geval trots!

Ze is inderdaad veel te streng voor haarzelf. Ik gokte op brons vanwege haar recente blessure. Tweede worden is echt super knap!
 

DeletedUser16768

Guest
Tweede is geen goud en daar kwam ze voor. Teleurstellend toernooi van haar.
 

DeletedUser16768

Guest
Zeer jammer inderdaad.

We hebben wel een medaille met boksen. Schijnt dat als je de eerste partij wint je al een medaille hebt :D.
 

DeletedUser72524

Guest
Als je Schippers de laatste jaren zag lopen is minder dan goud eigenlijk teleurstellend ja. Jammer.

Wat lul je nou, ze focust haar zelf alleen op sprinten sinds vorige zomer, daarvoor was ze een meerkamper.
 

DeletedUser40402

Guest
In 2014 werd ze al EK op de 100 en 200 in tijden die nu al genoeg of toch heel dicht bij een medaille waren geweest, zeker op de 200. Sindsdien is het alleen maar sneller gegaan. Dus ja, geen goud op die 200 is teleurstellend.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik kan Schippers wel begrijpen zo gelijk naar de wedstrijd. Het besef van dat ze zilver gewonnen heeft komt nog wel.
Maar zoals Churandy Martina altijd zegt: BEN BLIJ MAN!!!
 

DeletedUser73803

Guest
Zilver is natuurlijk heel mooi, maar Dafne kwam hier voor goud en niets minder en op basis van haar resultaten het afgelopen jaar is dat een heel logisch doel, dan ben je gewoon niet blij met zilver, zelfde met Dumoulin natuurlijk. Over een tijdje zal ze hier trots op zijn, maar nu is het gewoon goud verliezen i.p.v. zilver winnen.
 

DeletedUser

Guest
Ze moeten echt gaan verlengen met een kwartier en daarna golden goal. Shoot outs is een lot uit de loterij en echt lame.
 

DeletedUser

Guest
Ik lees dat er een constructiefout in het olympisch bad is ontdekt. Er is stroming in het bad. De ene baan heeft op de heenweg stroming en andere banen op de terug weg.
 

DeletedUser40402

Guest
Wat een stomme sport is dat taekwonde 95% van de tijd zeg :x. Staan ze daar een beetje met hun benen in de lucht te zwaaien.
Nvm, die Belg van gisteren was gewoon kut :D. Nu ik Achab heb zien taekwondo'en vind ik het best leuk!
 

DeletedUser

Guest
Voor het eerst dat ik handbal zo goed gekeken heb, wat een pech 2 keer op de paal.
 

DeletedUser24685

Guest
Alles loopt uitstekend, er is (te) veel vertrouwen, ze komen op voorsprong en hups ineens lukt het van geen kanten meer en is het pompen of verzuipen. Red Lions zijn op stage geweest bij de Rode Duivels ofzo? Toch een typisch belgische mentaliteit...
 

DeletedUser73803

Guest
En brons erbij! Nu nog de volleybal vrouwen naar de finale a.u.b.!!
 
Bovenaan