Olympische Spelen - Rio 2016

DeletedUser

Guest
Ik kan hier een discussie aan gaan. Maar ik kan beter zeggen dat jij een geweldige kijk op het leven hebt, maar jammer genoeg hebben de meeste die niet en vinden zoals ik inderdaad de 100ste minder mooi/bijzonder!

Ik ben het wel eens met Bappos in deze. Je moet elke prestatie los van elkaar zien. Dus als iemand mis grijpt kan ik daar van balen / meeleven met de atleet. De atleet heeft ook niet zo iets van; ach ik ben 4e met boogschieten maar Sanne Wevers heeft goud op de balk. Daar heeft de atleet geen boodschap aan, die heeft 4 jaar van zijn of haar leven gegeven voor deze spelen. Natuurlijk mag je dan wel trots zijn op iemand zijn prestatie. Zoals met Handbal, als je van te voren had gezegd dat de dames op hun eerste spelen 4e zouden worden hadden ze daar meteen voor getekend.

Bij mij voelt het ook best wel zuur als ik van een team/atleet hoge verwachtingen heb en deze het niet waar maken. Ik vond het dus echt zonde van Epke en de Hockey dames. Terwijl ze gewoon goed gepresteerd hebben. En aan de andere kant ben ik weer super blij dat een vrouw voor het eerst in de geschiedenis mee deed met Romeins worstelen ondanks dat ze in de eerste ronde naar huis werd gestuurd. Dat kunnen bij mij echt uitersten zijn. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73803

Guest
+Epke, en dan zal ik er nog wel een paar vergeten zijn.

Ja dan heb je bijvoorbeeld ook nog Martina die 5e werd op 1 honderdste van de 3e plek. Volgens mij heb ik me daar wel bozer over gemaakt dan Martina zelf :D
 

DeletedUser67517

Guest
Wat te denken van Sjefke de handboogschietman. Die knul werd zo zenuwachtig dat hij alleen nog maar 6jes en 7tjes gooide. Ik voelde gewoon zijn nervositeit door mijn lichaam heen stromen. Man, wat had ik het te doen met die gozer! Misschien wel het de wedstrijden waar ik het meest mee geleefd heb. En dat met fokkin handboogschieten, alleen golf en curling is saaier!
 
Bovenaan