1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Olympische Spelen - Rio 2016

Discussie in 'Vrij forum / Ditjes en datjes' gestart door .n0t0ri0us, 29. jul 2016.

Deel Deze Pagina

1. .n0t0ri0us

.n0t0ri0us

Lid geworden:
    29. jan 2012
    Leuk Bevonden:
    116

Rio 2016

In 2016 worden de Olympische Spelen en Paralympische Spelen gehouden in Rio de Janeiro. Het zal de 28e editie worden van de Zomerspelen, die voor het eerst in 1896 werden georganiseerd. Het is voor het eerst dat de evenementen plaatsvinden in Zuid-Amerika.

Olympische Spelen: 5-21 augustus 2016
    Paralympische Spelen: 7-18 september 2016​

2. glenn485

glenn485

Lid geworden:
    17. nov 2009
    Leuk Bevonden:
    487
    Zou Rio wel gebruikt mogen worden???

sander14 vindt dit leuk.
  3. Stalov

Stalov

Lid geworden:
    10. nov 2010
    Leuk Bevonden:
    605
    Mooi logo. Hopelijk halen de Belgen dit jaar eens een verdomde medaille.

4. glenn485

glenn485

Lid geworden:
    17. nov 2009
    Leuk Bevonden:
    487
    Denk dat er best wat kans is op Belgische medailles. Nergens topfavoriet, maar in verschillende sporttakken zijn we wel outsiders. En dan zou het wel moeten lukken dat het nergens lukt. Als alle Belgische zwemmers top zwemmen zit er zeker brons in in de 4x100. In het wielrennen hebben we 3 toppers in eendagswedstrijden die in een topdag kans maken op goud. Philip Milanov heeft zeker kans op een medaille in het discuswerpen. 4x400 mogen we normaal gezien blij zijn met finale, maar als de 3 Borlees echt top zijn kan er heel mss brons inzitten. Judo heb ik geen idee hoe ze tegenover de rest staan momenteel maar Charline van Snick is normaal gezien ook dicht tegen de wereldtop. Op de baan zie ik Jolien D'Hoore en Jasper de Buyst op een goede dag gewoon meedoen voor het goud in het omnium, beide hele grote talenten. Evi Van Acker is normaal gezien gewoon een garantie op top 5 in het zeilen, dan kan goud ook zomaar. Verder zullen er vast nog wel sporten tussen zitten die ik minder volg waar we ook nog kansjes hebben. Ik denk wel dat er meerdere medailles inzitten.

Stalov vindt dit leuk.
  5. psvforlife

psvforlife Guest

Amel Tuka neukt jullie allemaal de moeder.

Verder hoop ik op goud voor Poels!

6. oscar11

oscar11 Guest

Ik heb nog steeds de hoop op Tommeke.

7. .n0t0ri0us

.n0t0ri0us

Lid geworden:
    29. jan 2012
    Leuk Bevonden:
    116
    In de Zomer van 2016 worden de Spelen gehouden in Rio de Janeiro. Verschillende sporters gaan de Uitdaging aan een Prestatie te behalen. Zij doen namelijk een Poging een Medaille te behalen - Bronds, Zilver of zelfs Goud bij een Overwinning. Zo zorgen zij voor blije Sponsors.

8. dark-knight

dark-knight

Lid geworden:
    6. jul 2014
    Leuk Bevonden:
    151
    Nederland gaat lekker meedoen, met Schippers medailles op de 100 en 200 meter, Tom in de tijdrit, Vos/van der Breggen en Poels/Mollema in de wegrit, Kromowidjojo in het zwembad, Epke op het klimrek, mannen en vrouwen hockey en dan laat ik er nog een heleboel weg. Ik ben overtuigd van mooie spelen voor oranje!

sander14 vindt dit leuk.
  9. psvforlife

psvforlife Guest

de bulgaarse worstelmannen fascineren mij enorm en ik denk dat ze ook medaillees gaan scoren

10. Conabonita

Conabonita

Lid geworden:
    22. dec 2012
    Leuk Bevonden:
    981
    Kromo doet niet mee? Is geveld door rugblessure?

11. dark-knight

dark-knight

Lid geworden:
    6. jul 2014
    Leuk Bevonden:
    151
    Ik kan het nergens vinden? Eergisteren was nog in het nieuws dat ze geen kamer met haar vriend wou delen omdat ze allebei moesten presteren zelfs.

12. Conabonita

Conabonita

Lid geworden:
    22. dec 2012
    Leuk Bevonden:
    981
  13. dark-knight

dark-knight

Lid geworden:
    6. jul 2014
    Leuk Bevonden:
    151
    In ieder geval geen optimale voorbereiding in dat geval, hopen dat ze er niet al te veel last van heeft gehad!

14. dark-knight

dark-knight

Lid geworden:
    6. jul 2014
    Leuk Bevonden:
    151
    De Olympische Spelen pronostiek is overigens ook weer geopend op dit forum. De eerste deadline is woensdag en er zijn een aantal leuke prijzen te winnen!
    Hier kun je het forumdeel vinden.

15. calamus incendium

calamus incendium

Lid geworden:
    5. jan 2011
    Leuk Bevonden:
    196
    Mooien topic!

Misschien tijdschema in OP zetten?

16. Stalov

Stalov

Lid geworden:
    10. nov 2010
    Leuk Bevonden:
    605
    Muggen met hun zika

https://www.theguardian.com/world/2016/may/12/rio-olympics-zika-amir-attaran-public-health-threat

http://www.telegraph.co.uk/news/201...ve-rio-olympics-as-who-says-it-will-look-aga/

https://www.thestar.com/opinion/com...e-olympics-from-rios-dangerous-mosquitos.html

en niet echt proper water

http://www.stuff.co.nz/sport/olympics/82716235/expert-to-rio-athletes-dont-put-your-head-under-water

https://www.theguardian.com/sport/2016/aug/03/pollution-fears-taint-rio-bay-olympic-games

http://edition.cnn.com/2016/07/05/americas/rio-de-janeiro-super-bacteria/

Tja men vreesde al voor het WK in Brazilië te houden en nu nog eens de Olympische Spelen. Ze stelden Brazilië aan omdat het een economisch sterk groeiend land is, maar daar is zodanig veel corruptie dat het geld niet naar zijn bestemming gaat.

Voordeel is wel dat we niet bang moeten zijn dat de religie van de vrede ook zal 'meedoen' sinds het niet in Europa plaatsvindt.

17. psvforlife

psvforlife Guest

Jezus wat een kutreactie.

sander14 en glenn485 vinden dit leuk.
  18. Stalov

Stalov

Lid geworden:
    10. nov 2010
    Leuk Bevonden:
    605
    waarom dat nou weer?

19. glenn485

glenn485

Lid geworden:
    17. nov 2009
    Leuk Bevonden:
    487
    Niemand heeft zin 25000 links te openen als hij juist wil weten wat er staat.

20. Westkip

Westkip

Lid geworden:
    5. aug 2009
    Leuk Bevonden:
    693
    Ik klik niet meer op Stalov's links want hij steekt er soms vieze shit tussen.

sander14 vindt dit leuk.