Officiële oorlogsverklaring: Inquisitie vs Only

DeletedUser19486

Guest
Nou nou nou, niet overdrijven he. Van die 43 zijn er 30 door Rombanananana gepakt, dus van een grootschalige oorlog met gezamenlijke aanvallen kun je niet echt spreken. Je kunt hem maar beter erg dankbaar zijn voor het feit dat hij ervoor zorgt dat jullie stats nog een béétje fatsoenlijk lijken.

Edels sparen, kom op man, sinds ghanss hebben jullie geen één fatsoenlijke gezamenlijke aanval meer gedaan.

Wanneer verover jij weer eens een dorpje Amun? :eek:
 

DeletedUser14228

Guest
Naam Only blijft bestaan, ik denk het niet. Volgens mij valt die stam straks uit elkaar, of recruiten jullie er nog enkele :D.
 

DeletedUser

Guest
Ja we weten dat jullie InQ niet mogen en ja we weten dat jullie het niet leuk vinden dat we 3 spelers tegen jullie cluster aan hebben gerecruit. :eek:
Maar om de feiten te gaan ontkennen. ;) Dan verwijs ik je graag door naar deze pagina
En dan zie je ook spelers tussen zoals: Dafonce, Pumak, rietje2007, king szilard, Raymoloco, Lipozoom, a Foul, dimi 28 en artreides. Dus niet alleen Ghanss. ;)
En wat niet wordt geedeld wordt wel geveegd. ;) Daarvoor verwijs ik je graag door naar deze pagina of deze.
Maar goed we hebben al om al nog maar 1.806 dorpen te gaan. Als dat klaar is liggen er nog 2.211 dorpen in k63. Dus deze topic heeft nog een lange bestaansrecht. :p

Houden jullie nou bezig met Omerta. Want er loopt al voor de fusie een groot gat tussen jullie cluster. :p Of zijn ze te sterk voor jullie? En SPQR komen jullie ook niet echt doorheen he? Of hebben jullie daar een NAP mee. :rolleyes:

Kortom "De slechtste gewoonte die een mens kan hebben, is zich met de gewoonten van anderen te bemoeien."
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Arnuma, wanneer begrijp je het nu eens? Dat die drie spelers nu een ander etiketje krijgen betekent niet dat die verhoudingen nu ineens anders gaan liggen.

Desalniettemin gaat het inderdaad nog steeds goed in die oorlog, maar zoals TYNN hierboven ook al aangeeft, veel is te danken aan één speler..
 

DeletedUser

Guest
Desalniettemin gaat het inderdaad nog steeds goed in die oorlog, maar zoals TYNN hierboven ook al aangeeft, veel is te danken aan één speler..

Als jullie bij een stamaanval de hele stam door elkaar laat edelen is dat jullie tactiek. ;) Wij laten liever de hele stam clearen en 1 a 3 spelers in de buurt edelen, omdat we veel waarde hechten aan iemands zijn groei mogelijkheden. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Je moet toch gewoon edelen wat je edelen kunt? :rolleyes:

Feit blijft dat de grootschaligheid die aangekondigd was uitblijft. Of ik had gewoon te hoge verwachtingen van jullie. Dat kan natuurlijk ook ;)
 

DeletedUser

Guest
Arnuma, wanneer begrijp je het nu eens? Dat die drie spelers nu een ander etiketje krijgen betekent niet dat die verhoudingen nu ineens anders gaan liggen.

Desalniettemin gaat het inderdaad nog steeds goed in die oorlog, maar zoals TYNN hierboven ook al aangeeft, veel is te danken aan één speler..

Volgens mij ben ik nog altijd recordhouder in het veroveren van Only dorpjes... :p Maar Romba is aan een inhaalbeweging bezig :D
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft enkel de beer weer wakker geschud. :eek: We werden beetje in slaap gewiegeld, maar dat is nu gelijk over. :)

Wat hij doet verdiend zeker respect in mijn ogen, of hij nu een kans maakt of niet, blijven vechten. Dat is mijn mijn ogen de belangrijkste eigenschap van een topspeler; doorzettingsvermogen. Respect aan demo. :)
 

DeletedUser

Guest
Com...

Ziet wat er nu van is gekomen.
Sommigen zeiden dat Only zou vallen.
Wie is er nu gevallen?:rolleyes:
En demo leeft nog steeds....
En ik zie niet echt veel schade aan hem.
En hoe zit het nu met de oorlog trouwens?
 

DeletedUser

Guest
Ziet wat er nu van is gekomen.
Sommigen zeiden dat Only zou vallen.
Wie is er nu gevallen?:rolleyes:
En demo leeft nog steeds....
En ik zie niet echt veel schade aan hem.
En hoe zit het nu met de oorlog trouwens?

Oorlog wordt gewoon doorgezet. InQ is nog nooit verslagen geweest. Dit is nog pas het begin wat er komen gaat. Vroeger was K63 onbereikbaar gebied voor ons, maar nu met de stam InS kunnen we op alle flanken aanvallen. Geen dorp is meer veilig voor Only.
 

DeletedUser

Guest
Oorlog wordt gewoon doorgezet. InQ is nog nooit verslagen geweest. Dit is nog pas het begin wat er komen gaat. Vroeger was K63 onbereikbaar gebied voor ons, maar nu met de stam InS kunnen we op alle flanken aanvallen. Geen dorp is meer veilig voor Only.

klinkt een beetje als een overgave,amuntje!!
en nu wil je je eigen prestige doorzetten vanuit een andere stam?:eek:
is het niet gwn tijd voor je afscheid!?:confused:
 

DeletedUser

Guest
nja insomnia zal deze oorlog gewoon moeten overnemen.
We zullen het in ieder geval niet uit de weg gaan.

zie maar wat er met raymoloco gebeurd! :)
 

DeletedUser

Guest
O crea- de super pro is boos! Nou crea- maken we meteen een boekje over jou open. De geweldige crea- leider van INS de stam die NOOOOOIT zulke noobdingen zou doen als recruiten, alleen maar aggresief zou spelen en een hoge oda wilt. Op alle punten is deze stam plus jij de levenloze nerd erachter gefaald. Leuk dat jij de beste nerd bent, maar ik denk na het zoveelste noobactie van jou en InS dat je niet hoog uit de lucht moet doen en maar moet accepteren dat InS niks meer is dan bijv. K32. In ieder geval heeft InS bij mij en bij vele mensen hun respect verloren. Het respect van een super stam te zijn die alleen maar aggresief speelt en samen aanvalt om zo iedereen te ownen. Dit gebeurd nu in jou ogen nog wel, maar de resultaten zijn toch vrij zwak voor een stam die 1/10(of 1/4) van de wereld in hun handjes heeft. Nou crea- omdat je inhoudelijk net zoveel voorsteld als je voorganger amunra zul je wel weer over andere dingen beginnen en deze post totaal negeren. Doe dat vooral, laat zien wat voor een geweldige speler je bent! krik die ODA omhoog, want nu is het toch zwakjes. Je staat 19e van de wereld en als ODA sta je maar 21ste. Niet het super geweldige über resultaat wat je verwacht van de man achter de super duper stam InS.

Nou ga dus edelen grappige, goede, leuke, lieve, bla bla nerd.
Laat eens zien dat je ballen hebt, want volgens mij zijn die weer terug naar je buik gegaan.

hopla, weeral een beschuldiging aan onze broek...
Gefrustreerd???:p
 

DeletedUser

Guest
lezen? "ZIE"

niet gaan gokken en doen of je de leukste grappigste nerd bent die er rondloopt, want daar zijn we al lang overuit dat jij dat niet bent.

get a life.

ow,ow!!
maar in ieder geval succes met jullie nieuwe oorlog tegen ONLY,aan de ene kant straalt er zelfverzekerdheid af,andere kant heb me vraagtekens erbij?
zo aktief was die oorlog volgens mij niet meer,en ben ook benieuwd of INS hiermee geen intern gezeur gaat oplopen en/of de naam kan hooghouden met de nieuwe INQ leden aan boord?
 

DeletedUser

Guest
O crea- de super pro is boos! Nou crea- maken we meteen een boekje over jou open. De geweldige crea- leider van INS de stam die NOOOOOIT zulke noobdingen zou doen als recruiten, alleen maar aggresief zou spelen en een hoge oda wilt. Op alle punten is deze stam plus jij de levenloze nerd erachter gefaald. Leuk dat jij de beste nerd bent, maar ik denk na het zoveelste noobactie van jou en InS dat je niet hoog uit de lucht moet doen en maar moet accepteren dat InS niks meer is dan bijv. K32. In ieder geval heeft InS bij mij en bij vele mensen hun respect verloren. Het respect van een super stam te zijn die alleen maar aggresief speelt en samen aanvalt om zo iedereen te ownen. Dit gebeurd nu in jou ogen nog wel, maar de resultaten zijn toch vrij zwak voor een stam die 1/10(of 1/4) van de wereld in hun handjes heeft. Nou crea- omdat je inhoudelijk net zoveel voorsteld als je voorganger amunra zul je wel weer over andere dingen beginnen en deze post totaal negeren. Doe dat vooral, laat zien wat voor een geweldige speler je bent! krik die ODA omhoog, want nu is het toch zwakjes. Je staat 19e van de wereld en als ODA sta je maar 21ste. Niet het super geweldige über resultaat wat je verwacht van de man achter de super duper stam InS.

Nou ga dus edelen grappige, goede, leuke, lieve, bla bla nerd.
Laat eens zien dat je ballen hebt, want volgens mij zijn die weer terug naar je buik gegaan.

Ik zou maar even dimmen want volgens mij zijn wij nog altijd dit:
45px-Kroon_der_Nederlanden.jpg

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
en jij
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dit
V
070917172440-drol.jpg.resized.0x48.jpg
 
Bovenaan