Officiële oorlogsverklaring: Inquisitie vs Only

DeletedUser

Guest
AchillisHeero, das iemand van _InQ_ toch...?:D

Hij zat eerst in Only en nu in InQ,
ik ken hem een beetje van wereld 9 best vriendelijke kerel ;)
Mij maakt het niet uit dat die is overgestapt iedereen zijn eigen keus.
 

DeletedUser

Guest
Hij zat eerst in Only en nu in InQ,
ik ken hem een beetje van wereld 9 best vriendelijke kerel ;)
Mij maakt het niet uit dat die is overgestapt iedereen zijn eigen keus.


Ik liet zijn naam alleen even vallen omdat hij zo te zien aardig dorpen verloor/verliest aan demo73...;)
 

DeletedUser

Guest
Mwha zoals je ziet ligt alles op straat. ;) Wie weet heb ik ook een lijst over welke dorpen het gaat?
Alles is door te breken. Als de fronten vol staan dan pakken we de dorpen erachter. Of we maken Kata's en slopen de boerderijen. ;)

Niks houd ons tegen! Echter vraag ik me af waarom TFC zo op hun knieën zijn gegaan om een stam als Only te helpen.

Ik denk dat het openbaar al meerdere malen bekent is gemaakt dat er geen samenwerking binnen Only is noch een kans om deze oorlog te winnen.

Klinkt misschien overmoedig, maar als een stam overal lekken heeft, je kan je eigen leden niet meer vertrouwen en er wordt zelfs gemuit. (zie de stam Orb!) Dan mag ik toch wel concluderen dat het snel afgelopen is.

Na mijn mening is deze BG alleen gedaan om de gevoelens dat zij hebben tegenover Inquisitie. Puur om ons een blok voor te zetten.

Jarl..
Onze stam staat neutraal tegenover Orb! maar dit geeft geen vrijstelling dat wij ze nooit als vijand zullen zien. Echter liggen ze op een onmogelijke edelafstand dus wat er met die stam gebeurt laat ik aan -TA- over.

Misschien dat ze anti-Only worden en aanvallen op hun gaan uitvoeren. Maar dat zijn speculaties.

[late reactie] Dat zou harstikke handig zijn joh, een lijstje van dorpen die graag ondersteuning willen. Maar wat schiet je daar mee op? Weet je dan hoeveel er staat, wat er staat etc...? Je zal dus alsnog de keuze moeten maken tussen blind aanvallen of scouten...

Ghehe, hallo, ik ben niets...:D:D:D (niets houd ons tegen...)
Maar als jij zegt over zoveel info te beschikken, dan moet je je bronnetjes maar eens aanboren. Het is nl helemaal niet zo dat +TFC+ door de knieën gaat voor only. Het is wél zo dat er met die stam normaal en op een prettige manier gecommuniceerd kan worden.
Persoonlijk help ik bg's graag...
 

DeletedUser

Guest
Side 1: _InQ_

Side 2: Only

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 347
Kant 2: 333
Verschil: 14

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 105
Kant 2: 2
Verschil: 103

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 3,311,712
Kant 2: 3,238,987
Verschil: 72,725

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,048,564
Kant 2: 18,403
Verschil: 1,030,161

image.php




ik vind de totale overname per week ook meer op gelijke hoogte komen dus nog meer in ons voordeel.
 

DeletedUser16768

Guest
Hieruit valt duidelijk te zien dat _InQ_ zich focust op het vernietigen van de stam Only.

Only lijkt er niet bestand tegen te zijn en groeit een andere richting op.
 

DeletedUser

Guest
_InQ_ Is inderdaad goed bezig. Maar ook TA slaan hun slag:

Side 1: -TA-

Side 2: Only

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 315
Kant 2: 333
Verschil: 18

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 50
Kant 2: 10
Verschil: 40

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 2,876,385
Kant 2: 3,238,987
Verschil: 362,602

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 486,663
Kant 2: 97,643
Verschil: 389,020

image.php
 

DeletedUser

Guest
Wat me vooral verbaast is dat de totale overnames van InQ en Only nihil is.

Terwijl zij 37 leden hebben en InQ 29 leden. Dit geld voor het zelfde met TA. Dus je kan wel concluderen dat ook in de cijfers te zien is dat Only echt aan het afslanken is. Toekomst ziet er niet rooskleurig uit. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wat me vooral verbaast is dat de totale overnames van InQ en Only nihil is.

Terwijl zij 37 leden hebben en InQ 29 leden. Dit geld voor het zelfde met TA. Dus je kan wel concluderen dat ook in de cijfers te zien is dat Only echt aan het afslanken is. Toekomst ziet er niet rooskleurig uit. :eek:

Jammer dat TWStats de 15 dorpen die -TA- van Orb! over heeft genomen er net niet bij tellen (vorige week woensdag) ;)
 

DeletedUser

Guest
Mooie stats van vooral InQ deze week. Erg goed werk. Ook complimenten voor TA uiteraard.
 

DeletedUser

Guest
Ook dat is winst, terrein winst welliswaar en daar gaat het om.
 

DeletedUser

Guest
Om Dit topic weer wat leven in te gooien...

de reus slaapt niet

Verdediger: Raymoloco
Dorp: 528 InQuisitie | Ormazd (359|447) K43

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Troepen van de verdediger die onderweg zijn

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Buit: 0/8300
Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald van 18 naar -7

Verdediger: Raymoloco
Dorp: 527 InQuisitie | Ormazd (358|467) K43

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Troepen van de verdediger die onderweg zijn

0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Buit: 0/5000
Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald van 24 naar -4
 

DeletedUser

Guest
De reus slaapt zeker niet. :eek: We gaan nog steeds onverbindend hard door.
 

DeletedUser

Guest
Denk dat demo de enige is waar ze moeite voor moeten doen

Dan heb je dat verkeerd. ;) Voor elke speler die we hebben geplet. Hebben we zeker moeite voor hoeven doen. ;)

Het is niet zo dat het ons is aan komen waaien. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Laten we de oorlog niet vergeten. :) We edelen meer dorpen van Only + We edelen meer dorpen in zijn totaliteit dan Only. Dus je kan wel zeggen dat de InQuisitie de oorlog naar hun hand hebben getrokken. Wij zijn nu degene die de touwtjes in handen hebben. Echter ben ik van mening dat de naam Only blijft bestaan tot hun laatste dorp is veroverd. Dus het is niet zo dat de InQuisitie achterover kan gaan leunen in hun zetel.

En dat maakt dit een prachtige oorlog. Beiden stammen hoe zwaar ze ook onder druk liggen zullen nooit capituleren. Hun naam blijft bestaan tot hun laatste dorp. Daarom dat er in deze oorlog maar plek is voor 1 winnaar.

Side 1: _InQ_

Side 2: Only

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 458
Kant 2: 265
Verschil: 193

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 43
Kant 2: 9
Verschil: 34

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 4,382,386
Kant 2: 2,595,673
Verschil: 1,786,713

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 417,915
Kant 2: 87,976
Verschil: 329,939

image.php



Zoals je ziet zijn wij nu beetje onze troepen aan het opbouwen en edels aan het sparen. :eek: Afgelopen week een drukke week gehad dus voor Only Prepare!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan