Officiële oorlogsverklaring: Inquisitie vs Only

DeletedUser

Guest
Hierbij verklaart de Inquisitie officieel de oorlog aan Only

''DE OORLOG IS EEN GROTE, OVERRIJPE BLOEDZWEER VAN DE WERELD, DIE OP BEPAALDE TIJDEN OPENBARST; EEN NOODZAKELIJKE ZUIVERING, ZOALS IN DE NATUUR.''

Stammen

Inquisitie
user_image.php



Naam: Inquisitie
Tag: _InQ_
Aantal leden: 29
Punten van de 40 beste spelers: 63.024.785
Puntentotaal: 63.024.785
Puntengemiddelde: 2.173.268
Rang: 4

VS

Only Us!
user_image.php


Naam: Only Us!
Tag: Only
Aantal leden: 52
Punten van de 40 beste spelers: 72.669.470
Puntentotaal: 78.657.622
Puntengemiddelde: 1.512.646
Rang: 3

Kaart

foto20081006222453ei5.jpg

Statistieken

Side 1: _InQ_

Side 2: Only

Timeframe: Laatste 24 uur

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 0
Verschil: 8

Timeframe: Voor altijd

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 193
Kant 2: 45
Verschil: 148
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
GL both sides, hoewel ik denk dat onze ''nieuwkomer'' meer kans maakt.
 

DeletedUser

Guest
dat is wel moedig nu er 2 stoppen van die stam, toch van de grootste daar...echt stoertjes:D
 

DeletedUser

Guest
Lol, InQ zal idd wrs focussen op Nippel

Ormazd zal zn slag slaan denk ik
 

DeletedUser

Guest
dat is wel moedig nu er 2 stoppen van die stam, toch van de grootste daar...echt stoertjes:D

Sinds de eerste minuut dat Only bestond waren wij al vijanden tegen over elkaar. ;) Ik wil niet dat de oorlog zo eindigt zonder dat er nooit een officieel oorlogsverklaring is geweest want dan kan je de gewonnen oorlog ook niet opeisen. ;)

Ja hier is over nagedacht. :p
 

DeletedUser

Guest
Only is toch al wat geprikkeld geraakt nadat ik vrij gemakkelijk een dorp van demo73 had geedeld. Dus ze vragen er zelf om.

Wij waren er echter al tijden op voorbereid.
 

DeletedUser

Guest
Only is toch al wat geprikkeld geraakt nadat ik vrij gemakkelijk een dorp van demo73 had geedeld. Dus ze vragen er zelf om.

Wij waren er echter al tijden op voorbereid.

Romba, plaats dit even bij de grappige aanvallen oke. ;) Het is namelijk erg grappig haha. :D
 

DeletedUser

Guest
Only is toch al wat geprikkeld geraakt nadat ik vrij gemakkelijk een dorp van demo73 had geedeld. Dus ze vragen er zelf om.

Wij waren er echter al tijden op voorbereid.

Ach boeie, alsof het zo moeilijk is om dorpen van jullie te veroveren
 

DeletedUser11528

Guest
Och jee, nu komen alle stoeren mensen er. Ik denk dat ik misschien toch maar op Nippel ga spelen om deze stoeren binkies is een lesje te leren, ik heb iedereen wel mooi uit de tent gelokt gekregen :D.
 

DeletedUser

Guest
Aan de kaart te zien zou je zeggen dat Only dit makkelijk uithoudt en zelfs nu meteen in de tegenaanval kan gaan, zonder zelf frontdorpen hoeven inleveren.

Maar ja...
Nu Nippel en Dennemen ermee stoppen, zal _InQ_ als een mes door boter snijden @ K43. En heb t idee dat Only dan het bijltje erbij neer zal gooien.
Dit is dus zeer gunstig (gelukje??;)) voor _InQ_.

En uit voorgaande berichten heb ik afgelezen dat InQ hier al op ingesteld/voorbereid was en dus vanaf nu zeer snel een 'blitzkrieg' kan uitvoeren de komende dagen.

Veel suc6 aan beiden, maar net iets meer aan InQ. ;)
 

DeletedUser19731

Guest
ach ja erg bang hoeven ze niet te zijn voor _INQ_ .
heb al een aantal van hun leden zien aanvallen en ik moet zeggen dat ik me wel heb vermaakt om hun acties :p

mocht het ze toch lukken wil dit natuurlijk iets zeggen over Only en dat is niet positief dan :p
 

DeletedUser

Guest
Dat krijg je ervan als de beste spelers van een stam openlijk zulke drastische beslissingen nemen als het verwijderen van hun account, dan slaat de tegenstand keihard toe. Ik hoop dat ze nu wel beseffen dat het uitvoeren van hun eerdere plan niet meer verstandig is en ze alles bijdraaien zodat er nog een leuke oorlog ontstaat. Doen ze dit niet dan is Only er binnen de kortste keren slecht aan toe.

Gaat -TA- zich er ook officieel in mengen? Van twee kanten belaagd worden is geen pretje, sterker nog. _InQ_ lijkt me al in het voordeel en dat zou echt het verschil maken.

Op een lange en slopende oorlog :cool:
 

DeletedUser11528

Guest
Dat krijg je ervan als de beste spelers van een stam openlijk zulke drastische beslissingen nemen als het verwijderen van hun account, dan slaat de tegenstand keihard toe. Ik hoop dat ze nu wel beseffen dat het uitvoeren van hun eerdere plan niet meer verstandig is en ze alles bijdraaien zodat er nog een leuke oorlog ontstaat. Doen ze dit niet dan is Only er binnen de kortste keren slecht aan toe.

Gaat -TA- zich er ook officieel in mengen? Van twee kanten belaagd worden is geen pretje, sterker nog. _InQ_ lijkt me al in het voordeel en dat zou echt het verschil maken.

Op een lange en slopende oorlog :cool:

-TA- zal nu ook wel ineens durven hoor als de stam waar ze zo naar opkijken gaat vechten ;), -TA- geeft zelfs dorpjes aan InQ weg zodat ze naar de rim kunnen. :D
 
Bovenaan