Officiële oorlogsverklaring: Inquisitie vs Only

DeletedUser

Guest
Nadenken over eventuele medestanders van een partij die betrokken is bij dit conflict, of over enig ander aspect dat in nauw verband staat met deze oorlog praten, lijkt me toch geen kwaad kunnen. Ik vind het zo'n onzin dat oorlogstopics puur voor de rapportjes en statistieken zijn. Daar maak je geen levendig en interessant topic mee en de spelers van beide partijen hebben er ook weinig aan omdat ze met propaganda, provocaties insinuaties dan niets kunnen bereiken en dat nu eenmaal altijd een rol speelt. En dat moet ook, anders ontneem je een belangrijk facet in dit spelletje. Dit topic is een spreekbuis die kan worden gebruikt voor het uitvoeren van een bepaalde strategie en waar spelers hun emoties en frustraties de vrije loop kunnen laten. En dat maakt het voor de lezer wel zo leuk ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik denk dat het van doorslaggevend belang kan worden wat NAK gaat doen...
Die zouden toch ook door aanvallen van Inq overspoeld worden...? Ze zitten op een mogelijk strategisch punt en als ze niet alsnog die massa-aanvallen willen hebben, zouden ze only best wel eens een handje toe kunnen steken.

min eerste aanval is onderweg,al spreek in niet voor de stam!
maar het amunreli-kuch-kuch MOET GESTOPT WORDEN.:D
en ik maar denken dat ik arrogant over kon komen:)
is kijken of dit navolging krijgt van andere stammen,die de kans ruiken om INQ op de donder te geven,of lam te leggen.
 

DeletedUser

Guest
min eerste aanval is onderweg,al spreek in niet voor de stam!

Dan moet ik je bij deze toch spijtig mededelen, dat elke aanval op een lid van de Inquisitie de verantwoordelijke ten gronde gericht zal worden, want de schuldige wordt van speler op stamlid doorgegeven.
 

DeletedUser14201

Guest
Dan moet ik je bij deze toch spijtig mededelen, dat elke aanval op een lid van de Inquisitie de verantwoordelijke ten gronde gericht zal worden, want de schuldige wordt van speler op stamlid doorgegeven.

Zo staan er op het profiel ook nog wel een paar stukjes tekst die voor verbetering vatbaar zijn :) Het idee erachter is leuk, maar als je chique wilt praten komt het overtuigender over als de grammaticale vervoeging ook klopt. :ridder: :D
 

DeletedUser

Guest
min eerste aanval is onderweg,al spreek in niet voor de stam!
maar het amunreli-kuch-kuch MOET GESTOPT WORDEN.:D
en ik maar denken dat ik arrogant over kon komen:)
is kijken of dit navolging krijgt van andere stammen,die de kans ruiken om INQ op de donder te geven,of lam te leggen.

Spelers, die zo kunnen draaien en daar zelf blijkbaar blij mee zijn, blijven me verbazen!
Uit onenigheid over beslissingen die genomen werden over de toekomst van VOC ben jij onder andere weggegaan. Om vervolgens 180 graden te draaien en deze stam aan te vallen... Voelde je je zo erg ondergewaardeerd? Zoveel wrok jegens VOC :cool:

Succes me je opleving...

Enne...aan je dorpsnamen (nog steeds VOC :eek:) te zien waai je nu gewoon met alle winden mee, en staat ie nu recht tegenover InQ.
 

DeletedUser17372

Guest
De Zwarte legende van de Inquisitie

De Zwarte legende van de Inquisitie is het idee dat de Inquisitie zwaar wordt overdreven en helemaal nooit zo is geweest. Hoewel tegenstanders van deze lezing hebben beweerd dat de voorstanders de naam van de Kerk en Spanje wilden zuiveren, is het beeld van de Spaanse Inquisitie sterk bijgesteld nadat de archieven van de Inquisitie na de dood van Franco zijn opengesteld voor historisch onderzoek. De belangrijkste synthese over dit onderwerp is Henry Kamen's boek The Spanish Inquisition, dat stelt dat de jaren 1480-1520 inderdaad bloedig zijn geweest, maar dat de kerkelijke rechtbank gedurende de kleine drie eeuwen die erop volgden een redelijk humane instelling was.

Vanzelfsprekend wil dit niet zeggen dat de Spaanse Inquisitie nooit zou hebben bestaan. Haar bestaan is af te leiden uit de schilderijen en geschreven bronnen van die tijd. Ook zijn alle joodse en islamitische gebouwen veranderd in Rooms-katholieke, en zijn -zeker in de beginperiode- groepen gedwongen te verhuizen.

Elk verhaal kan een klucht zijn...
 

DeletedUser

Guest
Spelers, die zo kunnen draaien en daar zelf blijkbaar blij mee zijn, blijven me verbazen!
Uit onenigheid over beslissingen die genomen werden over de toekomst van VOC ben jij onder andere weggegaan. Om vervolgens 180 graden te draaien en deze stam aan te vallen... Voelde je je zo erg ondergewaardeerd? Zoveel wrok jegens VOC :cool:

Succes me je opleving...

Enne...aan je dorpsnamen (nog steeds VOC :eek:) te zien waai je nu gewoon met alle winden mee, en staat ie nu recht tegenover InQ.

Natuurlijk zal dat wrang overkomen, zeker nu dat op dit moment niet zo goed uitkomt. Maar ik begrijp het wel, wat moet hij dan? Amun had massa-aanvallen aangekondigd op deze mensen. Moeten ze wachten tot INQ klaar is met only (áls ze dat winnen) en het er veel minder rooskleurig voor ze uitziet?
Ik had in hun geval ook de aanval geopend. INQ moet dan op meerdere fronten tegelijk vechten en zowel NAK, als only kunnen daar misschien van profiteren.
 

DeletedUser

Guest
. INQ moet dan op meerdere fronten tegelijk vechten en zowel NAK, als only kunnen daar misschien van profiteren.

NAK kan je niet echt een stam noemen van 6 leden waarvan grote deel intern zijn en paar in fusie. Hun aandeel zal niet crusiale beslissing worden in de oorlog van Inquisitie vs Only.

Daarnaast denk ik dat jullie meer mogen afvragen wat -TA- gaat doen. ;) Dit zou dan wel weer een crusiale beslissing geven voor het verloop van de oorlog.
 

DeletedUser

Guest
NAK kan je niet echt een stam noemen van 6 leden waarvan grote deel intern zijn en paar in fusie. Hun aandeel zal niet crusiale beslissing worden in de oorlog van Inquisitie vs Only.

Daarnaast denk ik dat jullie meer mogen afvragen wat -TA- gaat doen. ;) Dit zou dan wel weer een crusiale beslissing geven voor het verloop van de oorlog.

Persoonlijk ben ik altijd aan de voorzichtige kant ipv mijn tegenstanders te onderschatten. De stamgenoten die jij daar nog in de buurt hebt, zullen absoluut niet blij zijn met de situatie. Betrokken spelers van NAK kennende zullen ze zwakke plekken binnen INQ weten te vinden (als ze die nog niet wisten). Ik denk dat ze welzeker een belangrijke rol in dit conflict zouden kunnen spelen. Jij als stamleider zou de laatste moeten zijn die zoiets over het hoofd ziet.
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk ben ik altijd aan de voorzichtige kant ipv mijn tegenstanders te onderschatten. De stamgenoten die jij daar nog in de buurt hebt, zullen absoluut niet blij zijn met de situatie. Betrokken spelers van NAK kennende zullen ze zwakke plekken binnen INQ weten te vinden (als ze die nog niet wisten). Ik denk dat ze welzeker een belangrijke rol in dit conflict zouden kunnen spelen. Jij als stamleider zou de laatste moeten zijn die zoiets over het hoofd ziet.

Wie ben jij om Arnuma terecht te wijzen en de les te lezen wat betreft het leiden van INQ?
 

DeletedUser

Guest
En de winnaar van deze oorlog is: InS.
Denk er maar eens over na.

Mvg,
Jack.
 

DeletedUser14228

Guest
Daarnaast denk ik dat jullie meer mogen afvragen wat -TA- gaat doen. ;) Dit zou dan wel weer een crusiale beslissing geven voor het verloop van de oorlog.

Hoh, wij vallen hen ook beetje bij beetje aan, maar niet om te zeggen dat dat onze prioriteit is op dit moment ;).
 

DeletedUser19486

Guest
Als je dat ruikt heb je het forum de afgelopen tijd toch niet goed genoeg gevolgd ;)
 
Bovenaan