Officiële oorlogsverklaring: Inquisitie vs Only

DeletedUser

Guest
Ik zou maar even dimmen want volgens mij zijn wij nog altijd dit:
45px-Kroon_der_Nederlanden.jpg

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
en jij
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dit
V
070917172440-drol.jpg.resized.0x48.jpg

Dat vond ik een goeie om te lezen :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
O crea- de super pro is boos! Nou crea- maken we meteen een boekje over jou open. De geweldige crea- leider van INS de stam die NOOOOOIT zulke noobdingen zou doen als recruiten, alleen maar aggresief zou spelen en een hoge oda wilt. Op alle punten is deze stam plus jij de levenloze nerd erachter gefaald. Leuk dat jij de beste nerd bent, maar ik denk na het zoveelste noobactie van jou en InS dat je niet hoog uit de lucht moet doen en maar moet accepteren dat InS niks meer is dan bijv. K32. In ieder geval heeft InS bij mij en bij vele mensen hun respect verloren. Het respect van een super stam te zijn die alleen maar aggresief speelt en samen aanvalt om zo iedereen te ownen.

Dus als ik het goed begrijp maakt recruteren/fuseren alle realisaties van een stam kapot? Dat vind ik wel een foute visie. Er is een verschil tussen het recruteren van bijvoorbeeld only en InS. Het curciale verschil: Only (Of vele andere voorbeelden) recruteerd omdat ze gebied/spelers verliezen. InS daarentegen groeit door zowel recrutering als verovering. :)
 

DeletedUser

Guest
*Proest*

Narcist.

Ach, Amunra is goed in het herhalen van inhoudloze dingen. Deze heb ik ook al te vaak voorbij zien komen.
Waar de frustratie van Brandende Miko vandaan komt weet ik eigenlijk ook niet :D

Maar ik vind wel dat Warrior een punt heeft, als het aan komt op capituleren. INQ viel Only op het meest beroerde moment aan (zoals bekend). Toen hebben ze aardig wat dorpen kunnen pakken, maar later zwakte dat weldegelijk af. Only leeft nog op een paar vluchters na en pakt ook dorpen van INQ..

Nu moeten INQ fuseren, omdat Amun moet stoppen op korte termijn en daarmee INQ een stuurloos schip wordt (?!)
 

DeletedUser

Guest
hopla, weeral een beschuldiging aan onze broek...
Gefrustreerd???:p
ik zat al te twijfelen aan mezelf,hoe ik het op moest vatten!!??D
maar goed:confused:weet het nog steeds niet!?

maar goed amunra ging niet in militaire dienst?:D
en er was geen BG/NAP tussen INQ en INS,ormazd en amuntje kunnen jullie niet gwn stoppen wnt niemand neemt jullie nu nog serieus,als ze dat al deden?
hoe vaak heb ik dat laatse wel niet naar voren gehaald,en maar ontkennen,bla,bla,bla,bla:eek::eek:

en wat blijkt nu!!

ach laat maar,maar ik hoop dat CREA (met wie ik nog geen aanvaring of maar ook enig contact gehad heb)een stuk diplomatieker en betere stand van zaken kan geven dan jullie:eek:
wat een stelletje blaaskaken zijn jullie zeg,

prettig 2009,
en doe de rest een lol en stop met dit spel
 

DeletedUser

Guest
hopla, weeral een beschuldiging aan onze broek...
Gefrustreerd???:p
Ik gaf jullie alleen als voorbeeld, omdat jullie zo werden gezien door meerdere AF lezers.

@amunra
Je bent net Hitler, gek en je visie op de wereld klopt niet. Maar hé ga de stoere militair uithangen in verweggiestan. Veel succes en ik hoop dat je een waardige vijand krijgt.
 

DeletedUser

Guest
Voordat we weer in een zinloze discussie belanden...Wat heb ik hier mee te maken? :confused:

nou,je zou de zo grote betekenende speler zijn die terug zou keren,met diplomatieke skills(die amuntje niet heeft),kortom met wie je normaal zou kunnen babbelen,heb er geen donder van gemerkt,om het zo maar uit te drukken!
en ook vanwege diverse aantijgingen die ik voordien nooit aan jou persoonlijk gedaan heb na de ormazd wissel!
maar ook dat maakt niet uit!!:confused::D
 

DeletedUser

Guest
Ik gaf jullie alleen als voorbeeld, omdat jullie zo werden gezien door meerdere AF lezers.

@amunra
Je bent net Hitler, gek en je visie op de wereld klopt niet. Maar hé ga de stoere militair uithangen in verweggiestan. Veel succes en ik hoop dat je een waardige vijand krijgt.

je doet je naam wel eer aan:p heel snel aangebrand jij :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik gaf jullie alleen als voorbeeld, omdat jullie zo werden gezien door meerdere AF lezers.

@amunra
Je bent net Hitler, gek en je visie op de wereld klopt niet. Maar hé ga de stoere militair uithangen in verweggiestan. Veel succes en ik hoop dat je een waardige vijand krijgt.

zou je me die aantijgingen ook kunnen laten zien,vriend!?
wnt volgens mij ben je idd een beetje aangebrand!?:p
 

DeletedUser

Guest
toch een nieuwe oorlog in de top stammen aanwezig, word weer leuk om het forum te bekijken ben benieuwt naar nieuw kaartjes etc..:D

veel succes en plezier voor beide stammen
 

DeletedUser

Guest
toch een nieuwe oorlog in de top stammen aanwezig, word weer leuk om het forum te bekijken ben benieuwt naar nieuw kaartjes etc..:D

veel succes en plezier voor beide stammen
welke topstammen bedoel je grappenmaker!?
 

DeletedUser14228

Guest
Och, ik dacht, nu mag hier wel even een slotje op :rolleyes:. Ik zou er niet echt om malen :p.
 
Bovenaan