Officiële oorlogsverklaring: Inquisitie vs Only

DeletedUser13801

Guest
Als het allemaal interns zijn heeft het weinig zin. ;) Dorpen gaan van Only naar Only. Dus je wint en verliest niks.

Maar omdat wij in oorlog zijn winnen wij dorpen. Dus uiteindelijk lopen ze verlies. + hun clusters worden kleiner en dan heb je nog het mentale gedeelte. ;)

Ik betwijfel of ze alleen maar intern edelen, dan zou Only op het beging ongeveer 6286 spelers hebben gehad... IMPOSSIBLE!! :p
 

DeletedUser20783

Guest
ja geluk aan beide dit word een lange oorlog :p
als elke week zo is als deze week zal het wel klaar zijn over 1 tot 2 jaar LOL
 

DeletedUser

Guest
Ach, zo lang gaat dat niet duren vermoed ik. Orb! is ineens uit het niets ontsproten in K42. Allemaal ex-only leden. Valt only uit elkaar?? :edelman::edelman::edelman::edelman:
 

DeletedUser

Guest
relevante informatie:

+TFC+ zei:
Demo73 op 21.10. om 09:33 uur
Onze BG, [ally]+TFC+[/ally] gaat ons ondersteunen in de strijd tegen [ally]_InQ_[/ally]. Ik heb zelf een aantal kritieke dorpen die ik zal laten ondersteunen, maar ik wil graag via PM van iedereen die denkt permanente preventieve OS nodig te hebben horen hoeveel en op welk dorp. De voorraad troepen is niet onuitputtelijk, reken op max 5 defdorpen per lid van [ally]+TFC+[/ally], welke we moeten verdelen over de risicogebieden aan de grens met [ally]_InQ_[/ally]. Ik denk dat we in ons handjes mogen knijpen met een BG als [ally]+TFC+[/ally]. Graag zsm reactie, de troepen lopen er nogal lang over. :)

MVG [player]Demo73[/player]
 

DeletedUser

Guest
Bericht is al van ff geleden. Maar de stats wijzen nu wel terug in hun voordeel.

Side 1: Only

Side 2: _InQ_

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10
Kant 2: 3
Verschil: 7

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 97,279
Kant 2: 29,535
Verschil: 67,744

image.php
 

DeletedUser

Guest
Gemiddeld 5 verdedigende dorpen per lid van +TFC+? Wat een vriendschap :eek: Totale zelfopoffering. Mogen ze nog blij zijn dat +TFC+ zoveel leden heeft :p Je kan wel merken dat ze niet alles op alles zetten, Demo73 schijnt er desondanks vrij mee in zijn sas te zijn. En in hun situatie kan ik dat ook wel begrijpen. Het is natuurlijk altijd nog afwachten hoeveel troepen er daadwerkelijk zullen aankomen bij Only. Misschien is het een loze belofte geweest. Het front is hoe dan ook behoorlijk groot dus _InQ_ zal het al met al kunnen omzeilen, met wat geluk.

Orb! is ontstaan uit Only leden? Dat is zeker een teken dat het wat minder gaat daar. Krakje, de speler die Only in het begin een enorme boost heeft gegeven door met zijn stam .IMP. over te komen is opgestapt en zoekt zijn heil ergens anders. En hij heeft me nogal wat fantasie aan hun profiel te zien.

Eigenschappen
Naam: Orbis Unum !
Tag: Orb!
Aantal leden: 5
Punten van de 40 beste spelers: 11.906.538
Puntentotaal: 11.906.538
Puntengemiddelde: 2.381.307
Rang: 49
Homepage:


Omschrijving
Orb!

Een elite stam, voor een klein aantal mensen met een sterke ervaring en groeilust. En een stam om K42 te domineren!

Heel K42? Dat is me nogal wat, zeker omdat -TA- daar met 17,38 Mio punten de dienst uitmaakt.


Arnuma, ik neem aan dat ik dit mag betrekken in dit topic? Lijkt me toch wel relevant op de betrekkingen tussen _InQ_ en Only. Hoe staan jullie tegenover Orb!? Vijandig? Of zijn jullie allang blij dat ze de naam Only niet meer dragen en beschouwen jullie ze daarmee als ongevaarlijk en negeren jullie ze voorlopig? Geloof niet dat ze aan jullie grenzen, maar wat denkt -TA- ervan?
 

DeletedUser

Guest
Gemiddeld 5 verdedigende dorpen per lid van +TFC+? Wat een vriendschap :eek: Totale zelfopoffering. Mogen ze nog blij zijn dat +TFC+ zoveel leden heeft :p Je kan wel merken dat ze niet alles op alles zetten, Demo73 schijnt er desondanks vrij mee in zijn sas te zijn. En in hun situatie kan ik dat ook wel begrijpen. Het is natuurlijk altijd nog afwachten hoeveel troepen er daadwerkelijk zullen aankomen bij Only. Misschien is het een loze belofte geweest. Het front is hoe dan ook behoorlijk groot dus _InQ_ zal het al met al kunnen omzeilen, met wat geluk.

Orb! is ontstaan uit Only leden? Dat is zeker een teken dat het wat minder gaat daar. Krakje, de speler die Only in het begin een enorme boost heeft gegeven door met zijn stam .IMP. over te komen is opgestapt en zoekt zijn heil ergens anders. En hij heeft me nogal wat fantasie aan hun profiel te zien.






Heel K42? Dat is me nogal wat, zeker omdat -TA- daar met 17,38 Mio punten de dienst uitmaakt.


Arnuma, ik neem aan dat ik dit mag betrekken in dit topic? Lijkt me toch wel relevant op de betrekkingen tussen _InQ_ en Only. Hoe staan jullie tegenover Orb!? Vijandig? Of zijn jullie allang blij dat ze de naam Only niet meer dragen en beschouwen jullie ze daarmee als ongevaarlijk en negeren jullie ze voorlopig? Geloof niet dat ze aan jullie grenzen, maar wat denkt -TA- ervan?


Aangezien het gaat om een schatting van de gemiddelde ondersteuning vind ik het niet niks. Dat zou betekenen dat er +/- 200 dorpen extra ondersteund zouden kunnen worden. Als je de reisafstand bekijkt vind ik het klasse, zoiets heb ik persoonlijk nog niet meegemaakt van een bondgenoot, jij wel?
Heb je trouwens reden te twijfelen aan het woord van +TFC+?

Wat Orb betreft, daar zal _InQ_ wel de helft uit proberen te recruteren, dat lijkt me duidelijk.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien het gaat om een schatting van de gemiddelde ondersteuning vind ik het niet niks. Dat zou betekenen dat er +/- 200 dorpen extra ondersteund zouden kunnen worden. Als je de reisafstand bekijkt vind ik het klasse, zoiets heb ik persoonlijk nog niet meegemaakt van een bondgenoot, jij wel?
Heb je trouwens reden te twijfelen aan het woord van +TFC+?

Wat Orb betreft, daar zal _InQ_ wel de helft uit proberen te recruteren, dat lijkt me duidelijk.

Mwha zoals je ziet ligt alles op straat. ;) Wie weet heb ik ook een lijst over welke dorpen het gaat?
Alles is door te breken. Als de fronten vol staan dan pakken we de dorpen erachter. Of we maken Kata's en slopen de boerderijen. ;)

Niks houd ons tegen! Echter vraag ik me af waarom TFC zo op hun knieën zijn gegaan om een stam als Only te helpen.

Ik denk dat het openbaar al meerdere malen bekent is gemaakt dat er geen samenwerking binnen Only is noch een kans om deze oorlog te winnen.

Klinkt misschien overmoedig, maar als een stam overal lekken heeft, je kan je eigen leden niet meer vertrouwen en er wordt zelfs gemuit. (zie de stam Orb!) Dan mag ik toch wel concluderen dat het snel afgelopen is.

Na mijn mening is deze BG alleen gedaan om de gevoelens dat zij hebben tegenover Inquisitie. Puur om ons een blok voor te zetten.

Jarl..
Onze stam staat neutraal tegenover Orb! maar dit geeft geen vrijstelling dat wij ze nooit als vijand zullen zien. Echter liggen ze op een onmogelijke edelafstand dus wat er met die stam gebeurt laat ik aan -TA- over.

Misschien dat ze anti-Only worden en aanvallen op hun gaan uitvoeren. Maar dat zijn speculaties.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14228

Guest
Even ter vermelding dat -TA- ook nog altijd bezig is met aan Only te knabbelen :p:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 50
Kant 2: 0
Verschil: 50


image.php


Ik weet dat het topic _InQ_ Vs Only is maar jah, wij hebben er deze week al meer overgenomen dan _InQ_ :eek:.
 

DeletedUser

Guest
Even ter vermelding dat -TA- ook nog altijd bezig is met aan Only te knabbelen :p:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 50
Kant 2: 0
Verschil: 50


Ik weet dat het _InQ_ Vs Only is maar jah, wij hebben er deze week al meer overgenomen dan _InQ_ :eek:.

Dat is waar. We kunnen voorzichtig ook zeggen dat -TA- ook mee doet. Maar voor alle duidelijkheid er is geen Bondgenootschap.

Alles wat -TA- of InQuisitie doet, dat wordt onafhankelijk bepaald en gevoerd.

Maar dit is even ter aanduiding dat ook zeker -TA- een aandeel heeft in het ondergang van Only. Mocht dat gaan gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
Dat is waar. We kunnen voorzichtig ook zeggen dat -TA- ook mee doet. Maar voor alle duidelijkheid er is geen Bondgenootschap.

Alles wat -TA- of InQuisitie doet, dat wordt onafhankelijk bepaald en gevoerd.

Maar dit is even ter aanduiding dat ook zeker -TA- een aandeel heeft in het ondergang van Only. Mocht dat gaan gebeuren.


AchillisHeero, das iemand van _InQ_ toch...?:D
 

DeletedUser

Guest
Aangezien het gaat om een schatting van de gemiddelde ondersteuning vind ik het niet niks. Dat zou betekenen dat er +/- 200 dorpen extra ondersteund zouden kunnen worden. Als je de reisafstand bekijkt vind ik het klasse, zoiets heb ik persoonlijk nog niet meegemaakt van een bondgenoot, jij wel?
Heb je trouwens reden te twijfelen aan het woord van +TFC+?

Ach, het is een leuk en attent gebaar van +TFC+ als alles volgens het plan van Demo73 verloopt maar het zal het tij niet keren en dat maakt het uiteindelijk een bijna zinloze onderneming. Ik sta hier in ieder geval niet versteld van, het lijkt mij de normaalste zaak van de wereld dat een trouwe bondgenoot bereid is zijn troepen te mobiliseren om een bevriende stam te helpen.

Ik twijfel niet aan +TFC+, maar aan bepaalde individuen die zich van deze afspraak zullen onthouden. Daarbij wil het nog wel eens zo zijn dat mensen zich dingen mooier voorstellen dan dat ze zijn, waarmee ik maar bedoel te zeggen dat de uiteindelijke opkomst in de praktijk veel lager kan uitvallen.

-TA- is inderdaad ook flink aan de gang met Only, maar xtraxion, hoe staan jullie tegen over Orb! Ze beloven immers K42 te gaan "domineren". Zien jullie ze niet als een directe bedreiging? Of laten jullie ze net als _InQ_ met rust in de hoop dat ze Only zullen aanvallen? Vindt het altijd wat minder leuk om te zien dat vluchters er zonder kleerscheuren van af kunnen komen :eek:

Iemand enig idee waarom ze zijn weggegaan bij Only?
 

DeletedUser14228

Guest
-TA- is inderdaad ook flink aan de gang met Only, maar xtraxion, hoe staan jullie tegen over Orb! Ze beloven immers K42 te gaan "domineren". Zien jullie ze niet als een directe bedreiging? Of laten jullie ze net als _InQ_ met rust in de hoop dat ze Only zullen aanvallen? Vindt het altijd wat minder leuk om te zien dat vluchters er zonder kleerscheuren van af kunnen komen :eek:

Iemand enig idee waarom ze zijn weggegaan bij Only?

Voorlopig houden we de info over Orb! etc. nog liever bij ons, maar je hoort mss nog van ons ;). Je begrijpt zelf wel dat je sommige zaken nog even bij jezelf wil houden :p. Op die manier wek ik jouw nieuwsgiergigheid nog wat op, met veel plezier trouwens :rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
Momenteel gaan we daar nog geen uitspraak over doen. Misschien dat we er later vandaag meer over kunnen zeggen :).

Edit: Ow, lol. Jij was me voor Xtrax ;).
 

DeletedUser

Guest
Ach, het is een leuk en attent gebaar van +TFC+ als alles volgens het plan van Demo73 verloopt maar het zal het tij niet keren en dat maakt het uiteindelijk een bijna zinloze onderneming. Ik sta hier in ieder geval niet versteld van, het lijkt mij de normaalste zaak van de wereld dat een trouwe bondgenoot bereid is zijn troepen te mobiliseren om een bevriende stam te helpen.

Ik twijfel niet aan +TFC+, maar aan bepaalde individuen die zich van deze afspraak zullen onthouden. Daarbij wil het nog wel eens zo zijn dat mensen zich dingen mooier voorstellen dan dat ze zijn, waarmee ik maar bedoel te zeggen dat de uiteindelijke opkomst in de praktijk veel lager kan uitvallen.

-TA- is inderdaad ook flink aan de gang met Only, maar xtraxion, hoe staan jullie tegen over Orb! Ze beloven immers K42 te gaan "domineren". Zien jullie ze niet als een directe bedreiging? Of laten jullie ze net als _InQ_ met rust in de hoop dat ze Only zullen aanvallen? Vindt het altijd wat minder leuk om te zien dat vluchters er zonder kleerscheuren van af kunnen komen :eek:

Iemand enig idee waarom ze zijn weggegaan bij Only?

Mogelijk dat je gelijk hebt, tot nu toe zijn er zelfs mensen teleurgesteld dat ze nog geen dorpen ter ondersteuning aangewezen hebben gekregen.
Demo73 is trouwens zelf aardig bezig de laatste dagen. Natuurlijk zal er wel weersnel een staatje van de hele laatste week worden geplaatst, feit is dat de veroverde dorpen van de iig afgelopen twee dagen in dit conflict op conto van only komen.
Ondersteunen van een bondgenoot vind ik ook normaal, maar meestal gaat het dan om enkele gevallen en niet op zo'n schaal. Op de huidige schaal heb ik het tenminste nog niet meegemaakt, maar dat zegt natuurlijk ook niet alles. Aan ondersteuning wordt nu eenmaal veel minder ruchtbaarheid gegeven dan aan verovering.
 

DeletedUser

Guest
Hmm TA is ook lekker bezig, ook wel een goede stam daar aan de rim.
 
Bovenaan