Nls #5

DeletedUser

Guest
Waarom laten zien dat je de beste speler bent van TW als het gaat om de beste stam (= samenwerking, ooit van gehoord?)

Ik ben ook v/d partij als Re. 1ndo (ik geef alle dorpen weg)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gaan jullie straks alle dorpjes weggeven?
Dit zou de speedwereld echt verpesten.... :(
 

DeletedUser657

Guest
wel grappig, dat

de admin: nymfomaan ons uitdaagt:

en dan groundus vraagt of we niet mee doen!
 

DeletedUser

Guest
ik doe mee

re.nippel

geefi k mijn dorpjes mooi weg ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind het gewoon zwak van jullie als jullie dit zo doen, doe dan gewoon niet mee!
 

DeletedUser657

Guest
wel grappig doordat er maar 1 spelen op speed per account

the king sin : 3 speler.

dus

+ 3

Crea 3 speler

+ 3

etc, krijg je team van allemaal vrienden. slim bedacht:p
 

DeletedUser

Guest
wel grappig, dat

de admin: nymfomaan ons uitdaagt:

en dan groundus vraagt of we niet mee doen!

Ik heb niet gevraagd of jullie niet meedoen, ik moedig het van harte toe dat jullie meedoen, ik vraag alleen of jullie hem niet willen verpesten, door te doen wat je nu dus doet ...
 

DeletedUser

Guest
Verhoudingsprotectie: het is niet mogelijk spelers aantevallen als de aanvaller of verdediger minder als 10% van de punten van de andere speler heeft. Deze protectie verdwijnt als beide spelers al langer als 3 dagen spelen. (als je geedeld bent of opnieuw begint, begint dit weer opnieuw te tellen)

bedoelen ze hier nou mee dat als iemand 10000 punten heeft en een ander 8999 punten heeft dat ze elkaar niet kunnen aanvallen?
in dat geval kunnen alle spelers van re. strax niet zo gemakkelijk van hun dorpies afkomen.
 

DeletedUser

Guest
Verhoudingsprotectie: het is niet mogelijk spelers aantevallen als de aanvaller of verdediger minder als 10% van de punten van de andere speler heeft. Deze protectie verdwijnt als beide spelers al langer als 3 dagen spelen. (als je geedeld bent of opnieuw begint, begint dit weer opnieuw te tellen)

bedoelen ze hier nou mee dat als iemand 10000 punten heeft en een ander 8889 punten heeft dat ze elkaar niet kunnen aanvallen?
in dat geval kunnen alle spelers van re. strax niet zo gemakkelijk van hun dorpies afkomen.

Nee wat men bedoelt is:

ik heb 100.000 punten
10% van 100.000 punten = 10.000 punten
dus iemand van 9.999 punten kan ik niet aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
Verhoudingsprotectie: het is niet mogelijk spelers aantevallen als de aanvaller of verdediger minder als 10% van de punten van de andere speler heeft. Deze protectie verdwijnt als beide spelers al langer als 3 dagen spelen. (als je geedeld bent of opnieuw begint, begint dit weer opnieuw te tellen)

bedoelen ze hier nou mee dat als iemand 10000 punten heeft en een ander 8999 punten heeft dat ze elkaar niet kunnen aanvallen?
in dat geval kunnen alle spelers van re. strax niet zo gemakkelijk van hun dorpies afkomen.


dus dat gaat gemakkelijk, en daarbij zullen wij de eerste dag ook spelen ;)
en kan hij ons makkelijk edelen :) en zullen wij hem blijven beschermen :)
 
Bovenaan