Nls #5

DeletedUser

Guest
ik hoop dat er een wereld komt

zo als dit
maar dan met meer stammen (stuk of 20)

of eentje zonder stammen (dan speel je echt alleen)
maar wel zoals een normale speed

dan speel je nog steeds niet alleen.
 

DeletedUser

Guest
idd krijg je toch weer groepjes die elkaar gaan helpen natuurlijk.
 

DeletedUser12324

Guest
lol ik heb 1dorpje van hem gepakt op het laats en ze kregen hem niet trug genobeld vond ik wel grappig

nee duhu... je ging 10 sec nadat je het dorp had in slaapmodus, en tegen de tijd dat jij terug was was ik al gestopt op de speedXD van de 5 mensen waren er 2 die een dorpje kregen, en 10 min daarna had ik van 1 van hen, monji, alweer een dorpje terug...
 

DeletedUser

Guest
het is denk ik verstandiger om eerst een aanmelding te doen voor de amins die accepteren dan de mensen die voldoen aan de eisen en dan word het openbaar gemaakt wie mogen meedoen en dan mag iedereen stemmen op degene die hij het beste vind (en dan niet op jezelf stemmen:p) en dan degene'n met de meeste stemmen wint
 

DeletedUser657

Guest
het is denk ik verstandiger om eerst een aanmelding te doen voor de amins die accepteren dan de mensen die voldoen aan de eisen en dan word het openbaar gemaakt wie mogen meedoen en dan mag iedereen stemmen op degene die hij het beste vind (en dan niet op jezelf stemmen:p) en dan degene'n met de meeste stemmen wint

kan maar ik denk:


Er moet menu komen. waar je om 2 uur kan aanmelden tot 4 uur.

worden 20 stamleiders aangewezen(van te vooren aanvragen)

En die mogen 30 man invite(de gene moeten wel zelf accepteren)

bijv: ik vraag huppelpup in me stam, dan moet hij het wel accepteren. daarvoor heb je 2 uur. na d ie 2 uur word het overige verdeeld over de stammen en kan je niet meer wisselen

dat zou chill zijn
 

DeletedUser

Guest
ja ok maar wat word dan hey daar is nog een ex re lid invite hem he en daar ook en dat was juist niet de bedoeling dan is het geen uitdaging meer ;)
 

DeletedUser

Guest
kan jij toch ook allemaal goede uitnodigen!

ja maar wie kent mij nou :p ik be niet echt bekend aangezien ik nooit op het forum was en nog nooit echt de top ben binnen gedrongen omdat ik nu nog maar ongeveer 8 maanden speel :p
 

DeletedUser657

Guest
ja maar wie kent mij nou :p ik be niet echt bekend aangezien ik nooit op het forum was en nog nooit echt de top ben binnen gedrongen omdat ik nu nog maar ongeveer 8 maanden speel :p

ik bentoch ook niet top, en ik speel pas 2 jaar!. en ik ben misschien wel bekend maar niet positieve!
 

DeletedUser

Guest
voor sommigen ben je heel erg top ;) ik zou bijna zeggen te :p maar voor sommigen die zijn mischien jaloers of ze hebben gelijk wie weet :p maar in ieder geval je bent bekend en voor een gedeelte ten goede en bijn niemand kent mij :p alleen als iemand die het forum volspamd :p
 

DeletedUser657

Guest
voor sommigen ben je heel erg top ;) ik zou bijna zeggen te :p maar voor sommigen die zijn mischien jaloers of ze hebben gelijk wie weet :p maar in ieder geval je bent bekend en voor een gedeelte ten goede en bijn niemand kent mij :p alleen als iemand die het forum volspamd :p

ik spamm ook alles op het forum. pro ben ik niet hoor, speel toch onder andere naam weer dus ander verhaal!
 

DeletedUser

Guest
nou geen pro :p ik ga voorlopig nog onder zelfde naam spelen maar ik denk dat ik nu aardig wat vijanden heb dus ga denk ik op w7 andere naam
 

DeletedUser9647

Guest
ja maar jij bent zo naief, je weet niet eens wat er allemaal is gebeurd.

justowning je was tegek. toppie hoor:p meer kan ik er niet over uit!


we gaan hier niet sarcastisch worden he:eek: anders geef ik je aan:mad:ssssst:p
 

DeletedUser

Guest
nee duhu... je ging 10 sec nadat je het dorp had in slaapmodus, en tegen de tijd dat jij terug was was ik al gestopt op de speedXD van de 5 mensen waren er 2 die een dorpje kregen, en 10 min daarna had ik van 1 van hen, monji, alweer een dorpje terug...

was een verplichte slaapmodus dus kon ik nisk aan doen en anders had ik 2dorpjes van je gehad als ik nog 5sec had gehad :D
 

DeletedUser12324

Guest
was een verplichte slaapmodus dus kon ik nisk aan doen en anders had ik 2dorpjes van je gehad als ik nog 5sec had gehad :D

niet, je had mazzel dat het dorp dat je aanviel net zen ondersteuning naar een ander dorp had gezonden. het andere dorp dat je aanviel werd nog op tijd ondersteund, daarop zou je alles zijn doodgelopen.

ja maar wie kent mij nou :p ik be niet echt bekend aangezien ik nooit op het forum was en nog nooit echt de top ben binnen gedrongen omdat ik nu nog maar ongeveer 8 maanden speel :p

ik speel nog geeneens 8 maanden volgens mij... ik denk dat dat niet zoveel uitmaakt.
 
Bovenaan