Nls #5

DeletedUser

Guest
#5 NLS (Speed)
Snelheid: 120
Start: woensdag, 27-02-08 14:00
Einde: zondag, 02-03-08 18:00
  • Instellingen zoals Wereld 4

  • Toevallige stammen: je kan niet kiezen in welke stam je terecht kom en je kan de stam ook niet verlaten. Je kan stamleden niet aanvallen en enkel spelers binnen je stam ondersteunen. Details hierover volgen later.

  • Enkel 1 speler per account: Het is voor deze speedwereld niet toegestaan om met meerdere spelers op een account te spelen. (En het is uiteraard ook niet toegestaan om meerdere accounts te beheren)

  • Geen vakantievervanging.

  • Veranderde slaapmodus voor deze speedwereld: maximale wakker-tijd 24 uren, de minimale slaaptijd 8 uren en de maximale slaaptijd 12 uren.

  • Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint! (geen prijs)

  • Restricties: ondersteunen alleen binnen de stam mogelijk, stamleden aanvallen is niet mogelijk

  • Verhoudingsprotectie: het is niet mogelijk spelers aantevallen als de aanvaller of verdediger minder als 10% van de punten van de andere speler heeft. Deze protectie verdwijnt als beide spelers al langer als 3 dagen spelen. (als je geedeld bent of opnieuw begint, begint dit weer opnieuw te tellen)


Jullie tribalwars.nl team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
bleh! 1 speler per acount...
en nu komen er een hoop spionen die je niet kan kicken ...
jammer

verder snap ik niets van die stammen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser657

Guest
Crea + The king sin zijn niet van de partij, alleen maar vanwege de regel met stam!
 

DeletedUser

Guest
Halleluja!!! Prachtige instellingen. Kan het bijna niet geloven dat jullie dit durven, want zullen veel spelers gaan zeiken.
 

DeletedUser1008

Guest
Regels uitdagend en origineel..
Enige jammere hieraan is de datum voor mij.
 

DeletedUser3140

Guest
MasterofDoom doet niet mee omwille van staminstellingen
 

DeletedUser

Guest
maken we de speed JUIST uitdagend daardoor, gaan jullie klagen, terwijl er over de vorige geklaagd werd dat ze niet uitdagend genoeg waren;)

moeten jullie nu een keer je best doen ipv gewoon veel online zijn om te winnen, roepen jullie het af...nu kan je JUIST laten zien dat je individueel een echt goede speler ben en dat je minder goede spelers in je stam beter kan laten functioneren...
 

DeletedUser1380

Guest
ja wij doen niet mee!


noob server!

Deze post maakt het allemaal waard om die nls 5 met die instellingen te organiseren.
Mensen die hun opmerkingen zo moeten uiten, kunnnen we beter missen imo.
 

DeletedUser

Guest
zoals sdvp zegt, echt een mooie server lijkt het me om op te spelen..hier kan je je bewijzen wat je kan, ipb met een groepje te zijn waarvan je weet dat je te samen veel online kan zijn en daardoor het wel kan winnen.
 

DeletedUser657

Guest
maken we de speed JUIST uitdagend daardoor, gaan jullie klagen, terwijl er over de vorige geklaagd werd dat ze niet uitdagend genoeg waren;)

moeten jullie nu een keer je best doen ipv gewoon veel online zijn om te winnen, roepen jullie het af...nu kan je JUIST laten zien dat je individueel een echt goede speler ben en dat je minder goede spelers in je stam beter kan laten functioneren...


heeft toch geen zin jongen. je komt met 9 noobs in de stam, worden gerimmed sta je daar in je eentje. dit is tribalwars niet lonely wars zoals ik al zei. lage opkomst verwcht maar.


stel we spelen mee, dan ga ik gewoon samen spelen met crea. misschien niet supporten maar samen aanvallen! zorg ik wel dat hij zegt welke dorpen van teammaten slecht staan en andersom
 

DeletedUser

Guest
heeft toch geen zin jongen. je komt met 9 noobs in de stam, worden gerimmed sta je daar in je eentje. dit is tribalwars niet lonely wars zoals ik al zei. lage opkomst verwcht maar.


stel we spelen mee, dan ga ik gewoon samen spelen met crea. misschien niet supporten maar samen aanvallen! zorg ik wel dat hij zegt welke dorpen van teammaten slecht staan en andersom

en waarom kan je niet met die andere spelers goed samen spelen? Hier kan je dan laten zien dat jij echt zo goed bent, ipv met alle goede in 1 stam te gaan tegen de rest, en dus die mindere spelers beter laten spelen...dit zou juist de echte uitdaging moeten zijn op de speed als je zelf vind dat je er zo goed in bent;)
 

DeletedUser3630

Guest
Ben het eens met de rest, echt een achteruitgang :mad:
Stomme regels, ga zeker niet hier spelen!
 

DeletedUser1380

Guest
heeft toch geen zin jongen. je komt met 9 noobs in de stam, worden gerimmed sta je daar in je eentje. dit is tribalwars niet lonely wars zoals ik al zei. lage opkomst verwcht maar.


stel we spelen mee, dan ga ik gewoon samen spelen met crea. misschien niet supporten maar samen aanvallen! zorg ik wel dat hij zegt welke dorpen van teammaten slecht staan en andersom

Ik zie het probleem niet dat je met 'noobs' in een stam terecht komt, hetzelfde geldt voor de rest. Als je al schrik hebt om om deze reden gerimmed te worden zal je wel als speler niet veel voorstellen.

En dat je spied, tja daar moet je trots op zijn.
*hero*
 

DeletedUser

Guest
maargoed, tmoet niet...laat alleen denk ik wel zien dat jullie bang zijn je individueel te laten zien hoe goed jullie zijn, en om eens zelf naar de top te strijden
 
Bovenaan