Nls #5

DeletedUser657

Guest
en waarom kan je niet met die andere spelers goed samen spelen? Hier kan je dan laten zien dat jij echt zo goed bent, ipv met alle goede in 1 stam te gaan tegen de rest, en dus die mindere spelers beter laten spelen...dit zou juist de echte uitdaging moeten zijn op de speed als je zelf vind dat je er zo goed in bent;)

ikkom standaard met 10 noobs in de stam, die niet eens weten hoe dit spel moet. zijn gratis ingekomen!
 

DeletedUser976

Guest
Zat me echt f*cking erg te verheugen op DEZE speed, en nu dit....... WAAAT ?

FLUT regels, en ik ben het niet vaak met spoonk eens, maar hoe kan je een stam ordenenen op deze manier? NIET

pestzooi, pestregels

stel dat, ik kom met spoonk in 1 stam, met voor de rest 8 noobs. DAT GAAT NIET

naar de andere regels ga ik niet eens kijken want dit is echt onzin
 

DeletedUser

Guest
maken we de speed JUIST uitdagend daardoor, gaan jullie klagen, terwijl er over de vorige geklaagd werd dat ze niet uitdagend genoeg waren;)

moeten jullie nu een keer je best doen ipv gewoon veel online zijn om te winnen, roepen jullie het af...nu kan je JUIST laten zien dat je individueel een echt goede speler ben en dat je minder goede spelers in je stam beter kan laten functioneren...


ALS STAM zeker niet.
je gaat toch geen groep uit elkaar halen,
IEDERE keer als er een speed is hoor ik dat ik gerimmed word.
is 1x gebeurd door nymf himself, waar nog heel wat vooraf is gegaan,
" ruzie met co etc. ".
en nu gaat TW het team beslissen?
hahaha, have fun, hier ga ik geen PA punten aan verspillen.
En dit haalt het tribal gevoel weg.
 

DeletedUser

Guest
change name even naar " Alone play "

nee dan zou ik mijn naam wel veranderen in iets dat goed engels is. Maar dan doen jullie niet mee, geen probleem.

Op deze speed zal de echte individuele klasse van spelers te zien zijn, ik kijk er al naar uit en zal de speed zeker goed volgen.
 

DeletedUser

Guest
nee dan zou ik mijn naam wel veranderen in iets dat goed engels is.

^^ CARE ^^...

waarom dan de benaming "tribal" wars.

Waarom moet je je in een speed gaan vertonen als een invidu?
dan krijg je strax 10 stammen...
die een bng hebben...

Hoe ga je uit de stam?
strax ben je in je 1tje met 10 leden onder je.
Leuk spelen.
het slaat gewoon nergens op nymf en dat weet je,


---

kunnen wel kijken of er op .net dan ook een speed is :)
 

DeletedUser

Guest
^^ CARE ^^...

waarom dan de benaming "tribal" wars.

Waarom moet je je in een speed gaan vertonen als een invidu?
dan krijg je strax 10 stammen...
die een bng hebben...

Hoe ga je uit de stam?
strax ben je in je 1tje met 10 leden onder je.
Leuk spelen.
het slaat gewoon nergens op nymf en dat weet je,


---

kunnen wel kijken of er op .net dan ook een speed is :)

Hier kan je als echt goede speler laten zien dat je andere spelers beter kan laten spelen met jou hulp, zonder met 10 goede spelers alle andere mindere spelers aan te gaan vallen..zoek de uitdaging eens man...nu jullie niet fijn met het groepje kunnen spelen dat elke keer wint, schijten jullie hem omdat jullie nu gedwongen worden tegen elkaar te gaan spelen en er dus mensen ingemaakt zullen worden en er mensen zullen overwinnen van de goede spelers...

juist DIE uitdaging die er mistte afgelopen speeds, komt er nu, mooier kan het niet, en jullie schijten em en gooien het maar op "kut instellingen".

Blijkbaar kunnen jullie het dus alleen maar zonder enige fatsoenlijke tegenstand, want de enige speed waar je tegenstand kreeg werd re. opgerolt...en bewijs dan nu maar eens in het spel, op speed nls5 dat je zoown goede speler bent en dat al die eer je toekomt, of speel gewoon niet, en kom ook niet klagen hier en dat je niet ga spelen.

kom je niet spelen, reageer dan gewoon niet erop.
 

DeletedUser

Guest
vrij land, dus mening mag.
noem het spel dan geen tribal wars.

zoals ik zij, mensen van Re. zal ik niet aanvallen. en zij mij niet.
dusja 1 channel maken, iedereen zit erin, en ik wil gewoon zonderstam spelen dan, is dat mogelijk?
dan winnen we wel als 10 inviduelen.

waarom MOET je in een stam zitten?
onze stam zal dan heten stam: GEEN.

dan kom je alsnog met 10 leden uit.
conclusie de regels slaan nergens op.
stel voor 3 leden van re. in stam 1.
3 van re. in stam 2.
3 van re. in stam 3.

1 2 3 vallen elkaar niet aan,
maar de spelers van re.
willen 1 2 3 verlaten, kan dat dan?
zodat ze zonder stam spelen?

zoals in speed 4, zitten er ook mensen zonder stam, wij zullen dan als 9 spelers zonder stam spelen,
easy toch?
 

DeletedUser

Guest
vrij land, dus mening mag.
noem het spel dan geen tribal wars.

zoals ik zij, mensen van Re. zal ik niet aanvallen. en zij mij niet.
dusja 1 channel maken, iedereen zit erin, en ik wil gewoon zonderstam spelen dan, is dat mogelijk?
dan winnen we wel als 10 inviduelen.

waarom MOET je in een stam zitten?
onze stam zal dan heten stam: GEEN.

dan kom je alsnog met 10 leden uit.
conclusie de regels slaan nergens op.
stel voor 3 leden van re. in stam 1.
3 van re. in stam 2.
3 van re. in stam 3.

1 2 3 vallen elkaar niet aan,
maar de spelers van re.
willen 1 2 3 verlaten, kan dat dan?
zodat ze zonder stam spelen?

zoals in speed 4, zitten er ook mensen zonder stam, wij zullen dan als 9 spelers zonder stam spelen,
easy toch?

nope, kan niet, je kan je stam niet verlaten, en ik hoop en ben bezig om het alsnog stamprestatie te laten worden ipv speler, dus dat beste stam, met meeste punten wint
 

DeletedUser657

Guest
en waarom kan je niet met die andere spelers goed samen spelen? Hier kan je dan laten zien dat jij echt zo goed bent, ipv met alle goede in 1 stam te gaan tegen de rest, en dus die mindere spelers beter laten spelen...dit zou juist de echte uitdaging moeten zijn op de speed als je zelf vind dat je er zo goed in bent;)

ikkom standaard met 10 noobs in de stam, die niet eens weten hoe dit spel moet. zijn gratis ingekomen!
 

DeletedUser

Guest
daar gaat me kleine voorbereiding was al aan paar mensen aan vragen voor samen een stam te maken :(
 

DeletedUser

Guest
ja en dus word je nu eens verplicht om tegen de andere goede spelers te strijden in plaats van met de goede tegen de minder goede...

durf je niet tegen de betere spelers te spelen? bang dat je onderuit gaat?

de 2 grootste kemphanen van de vorige speeds die zichzelf zo prijzen, durven niet die uitdaging aan te gaan? oftewel kunnen niks alleen? kom op man, bij de andere speeds zoown grote bek, laat het dan nu eens zien tegen elkaar en bepaal eens wie echt de beste speler is, die het met zijn team het verst kan schoppen
 

DeletedUser

Guest
de echte goede spelers zullen hier opstaan, en laten zien dat ze andere beter kunnen laten spelen en daardoor overwinning behalen dan steeds met de goede van de speed in 1 stammetje te gaan...

Ik probeerde het al in speed 3, die spanning te brengen, toen was er ook 2 dagen mooi gevecht....daarna, tjah:p
en nu krijg je juist de kans om echt, om een echt spannende speed te maken....
en rennen jullie...valt me persoonlijk toch van jullie tegen, had toch echt wel iets meer verwacht, zeker van jou spoonk...

maargoed...jullie mogen vinden wat je wil, maar het is zeker dat in deze speed de echt goede spelers zullen moeten opstaan om de speed te winnen.
 

DeletedUser657

Guest
#5 NLS (Speed)
Snelheid: 120
Start: woensdag, 27-02-08 14:00
Einde: zondag, 02-03-08 18:00
  • Instellingen zoals Wereld 4

  • Toevallige stammen: je kan niet kiezen in welke stam je terecht kom en je kan de stam ook niet verlaten. Je kan stamleden niet aanvallen en enkel spelers binnen je stam ondersteunen. Details hierover volgen later.

  • Enkel 1 speler per account: Het is voor deze speedwereld niet toegestaan om met meerdere spelers op een account te spelen. (En het is uiteraard ook niet toegestaan om meerdere accounts te beheren)

  • Geen vakantievervanging.

  • Veranderde slaapmodus voor deze speedwereld: maximale wakker-tijd 24 uren, de minimale slaaptijd 8 uren en de maximale slaaptijd 12 uren.

  • Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint! (geen prijs)

  • Restricties: ondersteunen alleen binnen de stam mogelijk, stamleden aanvallen is niet mogelijk

  • Verhoudingsprotectie: het is niet mogelijk spelers aantevallen als de aanvaller of verdediger minder als 10% van de punten van de andere speler heeft. Deze protectie verdwijnt als beide spelers al langer als 3 dagen spelen. (als je geedeld bent of opnieuw begint, begint dit weer opnieuw te tellen)


Jullie tribalwars.nl team



120 speed, volgens mij is er al gezegd dat 150 iets te traag was en nog trager:p


Denk dat er geen spelers boven de 1mill uitkomen, bij speed 4 kwamen we net boven 1mill uiten dat 150.


Regels van de stam? wat een bull****. ik speel tribalwars. geen Lonelywars. daarnaast, gaat het bij speed om de groep. ik zit met Re. in en groep waar iedereen met elkaar om kan gaan en elkaar aardig vind. straks kom je bij een paar sukkels en is het ook niet leuk.


1 speler op speed, wat heb je eraan?

sander + dennis komen jullie bij mij slapen 7 dagen. gaan we gewoon hele dag speeden beetje chillen.


geen vv: niet nodig!


verandering slaap modus, volgens mij is het chilste van de speed. lekker om 3 uur 's nachts erachter zitten de eerste nacht. beetje drank + chips. beetje msn. dat is wel het leukste, word nu weg gehaald. daar naast max 8 uur vv. weer iets waar ik niks aan heb.! vond het al erg als je maar 36 uur achter elkaar mogt. liever spelen we 24/7. weer dingen in nadeel


Conclusie, schat dat de 100 gratis plaatsen niet een volkomen, want deze speed is nu al verpest!
 

DeletedUser976

Guest
nymf, erg realistisch is het niet.... Als je nagaat dat er mensen ALTIJD na 1 of 2 dagen stoppen, daarnaast de n00bs die mee doen. Laten we er van uitgaan dat 60 procent (10% erbij gesmokkelt:)) van de TW spelers slechter is dan wat ik zelf ben. Stel dat er weer 10 man bij je in de stam komt, 60 procent is al (veel) slechter dan wat je zelf ben. Er zit daarnaast nog een ervaren speler bij, enkel is hij vrij jong, laten we 13 jaar nemen, en moet voor 11 uur op bed ligen, en de 2 overgebleven plaatsen stoppen ermee want ze vinden het geen leuke speed. Dat schiet niet op!

natuurlijk zullen er met meer geluk zijn, maar zeker met nog minder! Ik vaker dorpen gezien op de speed die op 26 punten blijven hangen. Dat is echt niet leuk om als stamgenoot te hebben!
 

DeletedUser657

Guest
de echte goede spelers zullen hier opstaan, en laten zien dat ze andere beter kunnen laten spelen en daardoor overwinning behalen dan steeds met de goede van de speed in 1 stammetje te gaan...

Ik probeerde het al in speed 3, die spanning te brengen, toen was er ook 2 dagen mooi gevecht....daarna, tjah:p
en nu krijg je juist de kans om echt, om een echt spannende speed te maken....
en rennen jullie...valt me persoonlijk toch van jullie tegen, had toch echt wel iets meer verwacht, zeker van jou spoonk...

maargoed...jullie mogen vinden wat je wil, maar het is zeker dat in deze speed de echt goede spelers zullen moeten opstaan om de speed te winnen.


ik vecht niet tegen mijn vrienden. we kunnen net zo goed afspreken iedereen van elkaar speed afslachen, dan zit je in je eentje in speed. en spelen we met zijn 10en vs iedereen. hebben we alsnog een stam, alleen we kunnen niet supporten.


Ga niet praten over individueel, heb me genoeg bewezern op de vorige speeds dat ik het alleen wel red!
 

DeletedUser

Guest
bwoah, je durft de uitdaging gewoon niet aan om je als individu te laten gelden, jammer...dan is het aan de andere spelers.
 

DeletedUser657

Guest
bwoah, je durft de uitdaging gewoon niet aan om je als individu te laten gelden, jammer...dan is het aan de andere spelers.

kenny, we gaan gewoon spelen. slachten we iedereen van elkaar's stam af. en an gaan we gewoon op chat samen spelen om de rest afteslachten/


TRIBALWARS!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
de 2 grootste kemphanen van vorige speeds rennen nu als chickens weg...wel humor om te zien...

je klaagde zelf al dat er zo weinig weerstand was in de vorige speeds, vind het dan wel beetje sneu dat je nu gaat lopen klagen als we proberen dit te verhelpen door je deels te verplichten tegen de andere goede spelers te strijden ipv in 1 stammetje te gaan zitten...heel jammerlijk, en beetje zielig, maar dan spelen jullie toch niet, de rest zal jullie denk ik dan niet missen...mijn laatste woord erover, standpunt is duidelijk;)

bang om een keer een echte strijd aan te gaan op de speed? 2 keer simpel gewonnen, 1 keer roemloos afgemaakt...krijg je de mogelijkheid tot echte strijd, en weg zijn ze.

dus ik heb er verder niks aan toe te voegen..weltrusten, en nog veel plezier met te klagen kippies van me:)
 
Bovenaan