Nls #5

DeletedUser657

Guest
bwoah, je durft de uitdaging gewoon niet aan om je als individu te laten gelden, jammer...dan is het aan de andere spelers.

durf het wel aan, maar geen pa punten hieraan verspillen, is zonde van mijn pa punten voor een speed war je niet leuk speeld!
 

DeletedUser657

Guest
de 2 grootste kemphanen van vorige speeds rennen nu als chickens weg...wel humor om te zien...

je klaagde zelf al dat er zo weinig weerstand was in de vorige speeds, vind het dan wel beetje sneu dat je nu gaat lopen klagen als we proberen dit te verhelpen door je deels te verplichten tegen de andere goede spelers te strijden ipv in 1 stammetje te zitten...heel jammerlijk, en beetje zielig, maar dan spelen jullie toch niet, de rest zal jullie denk ik dan niet missen...mijn laatste woord erover, standpunt is duidelijk;)

lol nymf,


laagste opkomst ooit op een speed word dit.


wegrennen,


ikspeel speeds voor me lol. en hier kan ik geen lol aanbeleven. ik wil met crea in de stam, en wat vrienden that's it!
 

DeletedUser976

Guest
ik vecht niet tegen mijn vrienden.

ook dit zal je wss krijgen, en dan zal je veel GROTERE stammen krijgen, omdat je je eige stam niet eens mag aanvallen. Wat een onzin zeg. Dan kan je de stammen regelementair klein houden, maar in de praktijk niet. Ik kan je nu al vertellen dat crea spoonk niet gaat aanvallen en andersom... en zo zijn er veel en veel meer die bij dit pact willen en gaan aansluiten

stierenballen regels!
 

DeletedUser657

Guest
ook dit zal je wss krijgen, en dan zal je veel GROTERE stammen krijgen, omdat je je eige stam niet eens mag aanvallen. Wat een onzin zeg. Dan kan je de stammen regelementair klein houden, maar in de praktijk niet. Ik kan je nu al vertellen dat crea spoonk niet gaat aanvallen en andersom... en zo zijn er veel en veel meer die bij dit pact willen en gaan aansluiten

stierenballen regels!

ja gewoon afsluiten met je vrienden, zorg je dat stamleden je supporten en dan laat je je vrienden snel hun dorpen nemen. zo krijg je al je stamleden aan de rim. en dan hou je er 10 over. en ga je samen op chat de rest neerhalen!
 

DeletedUser

Guest
ook dit zal je wss krijgen, en dan zal je veel GROTERE stammen krijgen, omdat je je eige stam niet eens mag aanvallen. Wat een onzin zeg. Dan kan je de stammen regelementair klein houden, maar in de praktijk niet. Ik kan je nu al vertellen dat crea spoonk niet gaat aanvallen en andersom... en zo zijn er veel en veel meer die bij dit pact willen en gaan aansluiten

stierenballen regels!

ook daarvoor is een regel eringezet dat ze op den duur wel moeten omdat ze anders niet meer kunnen groeien xD
 

DeletedUser

Guest
Verhoudingsprotectie: het is niet mogelijk spelers aantevallen als de aanvaller of verdediger minder als 10% van de punten van de andere speler heeft. Deze protectie verdwijnt als beide spelers al langer als 3 dagen spelen. (als je geedeld bent of opnieuw begint, begint dit weer opnieuw te tellen)
 

DeletedUser657

Guest
Verhoudingsprotectie: het is niet mogelijk spelers aantevallen als de aanvaller of verdediger minder als 10% van de punten van de andere speler heeft. Deze protectie verdwijnt als beide spelers al langer als 3 dagen spelen. (als je geedeld bent of opnieuw begint, begint dit weer opnieuw te tellen)

dan w8ten we toch 3 dagen, in die tijd staan we top rank 1 tot 10. so no problemo!
 

DeletedUser

Guest
allemaal leuk en aardig

ik vindt alleen niet datje spelers kan verbieden in een stam te zitten verder vindt ik het wel leuk klinken maar het spel is op stammen gebaseerd en op deezen manier werkt het niet

wie bepaalt wie de dukes en barons zijn?
wie bepaalt wat en met wie er gevochten wordt?

wordt dit ook allemaal geplant door het team?

dit zou een leuk idee zijn als je met teams zou werken laaten we zeggen 3 spelers die vante vooren zeggen met welken andere spelers ze willen spelen en in welken tribe dit zou een stuk leuker geweest zijn dan deezen methode

-Scarge ( wouw eigenlijk meedeelen aan dezen speed maar speel tog maar niet )
 

DeletedUser

Guest
nymf.

Waarom speel jij dit spel?
- om met vrienden/spelers groot te worden?
- om je eigen krachten te delen met anderen?


Als het zou moeten zou ik individueel spelen,
en al mijn dorpen aan spoonk geven, word die toch wel eerste,
en als het zo moet trommel ik alsnog 10 leden op dit gaan starten.
ik betaal de premium punten wel.
ik ga even naar de bieb bel 10x en ik heb mijn 10 premium punten,
genoeg spelers die willen spelen, spelen zowiso 3 dagen.
en geven alles aan mij of aan spoonk.

Geen vv, niet nodig...
want het slaat nergens op.
zet je nachtmodus in voor 12 uur. en je kan next dat weer verder spelen,
wow aleen defenden tegen sommige spelers kan niet.
haha nja dan val je toch die speler aan die juist je vriend pakt?

deze regels slaan gewoon nergens op.
stammen zijn er om gemaakt te worden.
denk dat je hierdoor meer ruzie's gaat krijgen dan teamplay.

heb vanaf speed 1 tm 4. gemerkt dat er wel eens een dorpje voor iemand werd afgenomen.
dikke ruzie, is er geen leider aanwezig, dan zullen die 2 elkaar heel de speed niet meer mogen, en zit je met een speler in de stam die je niet mag "LEUK "
deze regels komen echt in het "niet leuk speel spelletjesregeltjes boek terrecht"

Dus hoe je het ook went of keert, dit zal veel mensen zeer tegenvallen.
Daarbij.. zeg jij..
nu kan je je als invidu waarmaken... HAHA..
dus je speelt met een stam, maar je maakt je waar als invidu, snap ik niet helemaal.
+ stel voor er doen 73 mensen mee aan de speed.
heeft dan 1 stam 3 spelers ?,,
" echt leuk, mocht je een stam fight krijgen ".

hier word gewoon het spel totaal verkl**t.

---

en even terug te komen op speed 3.
als jij geen leden van Re. in je stam nam, had je het dik verloren.
 

DeletedUser5690

Guest
Ik vind random stammen niet zo leuk, dan liever vaste stammen...Nu komen er 100 mensen gratis binnen die eens kijken en na een dag stoppen. En wat dan? :p

Ik denk dat er idd groepjes gaan gevormd worden en dat ze elkaars stam gaan uitmoorden :p
 
Reactiescore
2.490
We hebben inmiddels al jullie klachten omtrent deze speed-server gehoord en ontvangen...
Het is absoluut niet nodig om hier zelf 100 posts over te maken, want dit zal niets veranderen aan de huidige instellingen van NLS#5.

Als je dan toch niet tevreden bent met de instellingen van NLS#5, sure fine, 1x zeggen is genoeg, hou daarna er maar over op en wacht vol ongeduld op NLS#6.

Wij zijn met het team deze instellingen overeen gekomen, dit om even iedereen eens een kans te geven en ook eens wat variatie in het spel te brengen.

De volgende speed-server zal weer anders worden, net als de speed-server daarop.

NET zoals ook de snelheid van deze speed-server zal veranderen.
Dat jij liever no-lifer speelt en op speed 500 cruised betekent niet dat al de rest dit ook graagdoet.
Varierende snelheden, varierende tijd, varierende instellingen...

Hey, ik zeg niet dat deze wereld een succes wordt, het kan een grote flop worden, maar zo leren wij als team weer wat bij waar we kunnen tweaken en fixen.
ER zal altijd wel iemand zijn die het leuk vindt. (Deze statement zal ik intrekken indien het aantal spelers op de speed onder de 100 ligt...)

We hebben deze server nu, en we zullen ook alles eens met tijd en stond testen.
Don't like it, don't play it.
 

DeletedUser976

Guest
NET zoals ook de snelheid van deze speed-server zal veranderen.
Dat jij liever no-lifer speelt en op speed 500 cruised betekent niet dat al de rest dit ook graagdoet.
Varierende snelheden, varierende tijd, varierende instellingen....

je bent pas een no lifer als je in je eentje met lucifers tussen je ogen 36 uur achter elkaar wakker blijft om nu op die nummer 1 plek te komen.
 

DeletedUser

Guest
We hebben inmiddels al jullie klachten omtrent deze speed-server gehoord en ontvangen...
Het is absoluut niet nodig om hier zelf 100 posts over te maken, want dit zal niets veranderen aan de huidige instellingen van NLS#5.

Als je dan toch niet tevreden bent met de instellingen van NLS#5, sure fine, 1x zeggen is genoeg, hou daarna er maar over op en wacht vol ongeduld op NLS#6.

Wij zijn met het team deze instellingen overeen gekomen, dit om even iedereen eens een kans te geven en ook eens wat variatie in het spel te brengen.

De volgende speed-server zal weer anders worden, net als de speed-server daarop.

NET zoals ook de snelheid van deze speed-server zal veranderen.
Dat jij liever no-lifer speelt en op speed 500 cruised betekent niet dat al de rest dit ook graagdoet.
Varierende snelheden, varierende tijd, varierende instellingen...

Hey, ik zeg niet dat deze wereld een succes wordt, het kan een grote flop worden, maar zo leren wij als team weer wat bij waar we kunnen tweaken en fixen.
ER zal altijd wel iemand zijn die het leuk vindt. (Deze statement zal ik intrekken indien het aantal spelers op de speed onder de 100 ligt...)

We hebben deze server nu, en we zullen ook alles eens met tijd en stond testen.
Don't like it, don't play it.

Aan de 100 kom je wel, eerste 100 plaatsen zijn vrij.

Ik bied me alvast aan als moraal breker van iemand, geef mijn eerste 20 dorpen weg.
 

DeletedUser657

Guest
lol, kom we gaan met all onze vriendjes spelen crea,


eerste onze stamgenoten laten afslachten,


bijvoorbeeld door support te vragen waardoor hun zwak staan en dan massaal aantevallen. ga zo allemaal langs en je kan met zijn 10en spelen
 
Bovenaan