NL vs DE

DeletedUser

Guest
owner ^^ niet suffen omdat je met luigi speelt :p de eerste keer dat ik speelde was ik al in de top 10 dus het heeft er niets mee te maken hoor :p enigste wat je moet hebben is skills ;)
Blah ik stoef niet ik ben gewoon goed :p En jij bent nub ...

En ja sorry :p had topic vanvoor niet gelezen .. Maar een wereld .. Hmm dat doe je beter een classic .. Maar .de is beter als .nl hoor :) Een wereld van 5000 spelers, 2500 NL, 2500 DE. En dan gewoon op snelheid 0.000001 zetten, de admins 2 stammen maken en alles goed doen. En dan na 1 week ofzo laten starten. Dus lukt wel
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Blah ik stoef niet ik ben gewoon goed :p En jij bent nub ...

En ja sorry :p had topic vanvoor niet gelezen .. Maar een wereld .. Hmm dat doe je beter een classic .. Maar .de is beter als .nl hoor :) Een wereld van 5000 spelers, 2500 NL, 2500 DE. En dan gewoon op snelheid 0.000001 zetten, de admins 2 stammen maken en alles goed doen. En dan na 1 week ofzo laten starten. Dus lukt wel

Dat gewoon doen :)

Maar ik vind niet dat iedereen zich mag aanmelden, nederland moet wel haar betere spelers afleveren.
 

DeletedUser58159

Guest
Dat gewoon doen :)

Maar ik vind niet dat iedereen zich mag aanmelden, nederland moet wel haar betere spelers afleveren.




Maar wat zijn betere spelers? top 100 van elke wereld of top 50? top 20? top 10? top 5? of gewoon iedereen die 1e en 2e staat in een wereld. Ik zelf denk ik dan de top 100 goed genoeg is.
 
Reactiescore
38
Dat gewoon doen :)

Maar ik vind niet dat iedereen zich mag aanmelden, nederland moet wel haar betere spelers afleveren.

Dit vind ik dus niet...
Dit gaat gewoon te veel in de richting van een speed waar slechts een 200-tal spelers aan meedoen.
Het moet ook voor iedereen leuk blijven hé.
Trouwens, in de beginpost staat dat het een wereld van 1 - 4 maanden is met een snelheid van 8.
Als je alleen de betere spelers neemt, zul je er niet genoeg hebben om het een maand uit te houden.
Na 1 maand zal het spel gewoon al beslecht zijn omdat er gefarmd moet worden en er zeg maar 3/4 farmslachtoffer worden.
Dan blijven er amper spelers over.
Als de edels er dan komen zullen nog een heel pak afvallen omdat er geëdeld wordt.
En dan zitten de spelers nog maar aan hun 2de dorp... :rolleyes:
Vanaf dat iemand de 5 dorpen heeft bereikt zal je al bijna 100 % zeker kunnen zeggen wie er zal winnen.
Op snelheid 8 schat ik dat het amper een maandje zal duren.

Als jouw spelwereld er komt, vind ik dat het een speed moet worden.
Als het zoals de beginpost is, moet het met een groot aantal spelers worden waar de meesten van kunnen meegenieten.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Maar wat zijn betere spelers? top 100 van elke wereld of top 50? top 20? top 10? top 5? of gewoon iedereen die 1e en 2e staat in een wereld. Ik zelf denk ik dan de top 100 goed genoeg is.

Top 50.

Waarom beginnen we eerst niet met een NL vs BE. ? dat lijkt me makkelijker te realiseren en is ook erg leuk.
 

DeletedUser

Guest
Wat een mensen hier zeg, discussiëren over wie wel of niet mee mag doen maar zelfs als ze dat doen compleet niet nadenken.

top 50 zijn de betere spelers? denk het ook. top 50 is nog grotendeels noob.
Daarnaast, als iemand een hoge rang heeft maakt hem dat dan goed?
NEE, dat betekent dat hij veel dorpen heeft overgenomen, dat kan ook door middel van internen.

top 50 van elke wereld.
Daarnaast, top 50 van W2, top 50 van W23.
Kan je al niet met elkaar vergelijken, op nieuwere werelden zie je dat aardige of goede starters zijn maar kunnen net zo goed morgen van de wereld zijn geveegd.

Als je alleen de betere spelers mee zou willen laten doen kan dat alleen maar op een hele kromme manier waarvan je uiteindelijk totaal niet weet of die spelers wel goed zijn of niet.
 

DeletedUser

Guest
Top 50.

Waarom beginnen we eerst niet met een NL vs BE. ? dat lijkt me makkelijker te realiseren en is ook erg leuk.

Lijkt mij ook leuk, daar hebben we dan geen mensen van buitenaf en andere site enzo die we moetne overtuigen.

Ik zeg gewoon een open wereld waar je ongeveer een week lang kan beginnen.

De Noobs vallen vanzelf af, dus dat lijkt me het probleem niet. Bij het beginnen van de wereld kies je gewoon je nationaliteit.
Er zullen meer nederlanders zijn,denk ik, maar dat is niet erg, want het is maar een experiment. Tijdens het spel, komt er voor je spelersnaam gewoon een vlaggetje. OOk op de ranglijst en ook op de kaart. Overal waar je de spelrs naam of spelersdorp ziet.

Verder gewoon dat Nederlanders bij Nederlanders in de stam zitten en Belgen bij Belgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
nederlandse speeders zijn vind ik één van de beste '.'
hoevaak dat ik 's avonds laat vaak speeds speel, op bv die russische tw, eindig ik toch altijd hoog.
als ik serieus speel tenminste.

Het niveau is niet laag, maar hoog zelfs..
Niet veel landen, kunnen aan onze speeders tippen!

Hoera voor de speeders! :)
 
Reactiescore
38
Zelf ik raak op buitenlandse speed redelijk hoog terwijl ik geen enkele speedervaring heb.
Ik speelde gewoon vroeger 5 speeds en telkens stond ik lekker hoog zonder ooit een bedreigd te worden door een ander.
Iedere keer gaat het lekker simpel...
Één van de makkelijkste servers vind ik nog Frankrijk t.o.v. het land.
Frankrijk is zoveel groter dan België en Nederland samen en je kan ook niet zeggen dat ze minder technologie in de maatschappij hebben.
Toch ligt het spelniveau daar ongelooflijk veel lager.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Zelf ik raak op buitenlandse speed redelijk hoog terwijl ik geen enkele speedervaring heb.
Ik speelde gewoon vroeger 5 speeds en telkens stond ik lekker hoog zonder ooit een bedreigd te worden door een ander.
Iedere keer gaat het lekker simpel...
Één van de makkelijkste servers vind ik nog Frankrijk t.o.v. het land.
Frankrijk is zoveel groter dan België en Nederland samen en je kan ook niet zeggen dat ze minder technologie in de maatschappij hebben.
Toch ligt het spelniveau daar ongelooflijk veel lager.

Nederlanders zijn meer no life.
 

DeletedUser

Guest
Als dit er werkelijk komt, dan doe ik zeker mee.. mits een (of meer) goede co's natuurlijk.. want snelheid 8 is volgens mij te snel. Ik zou snelheid 3, maximum 5 doen.
 

DeletedUser

Guest
Blah ik stoef niet ik ben gewoon goed :p En jij bent nub ...

En ja sorry :p had topic vanvoor niet gelezen .. Maar een wereld .. Hmm dat doe je beter een classic .. Maar .de is beter als .nl hoor :) Een wereld van 5000 spelers, 2500 NL, 2500 DE. En dan gewoon op snelheid 0.000001 zetten, de admins 2 stammen maken en alles goed doen. En dan na 1 week ofzo laten starten. Dus lukt wel

jonge in speeds zijn wij wel beter hoor ...
 
Reactiescore
76
nederlandse speeders zijn vind ik één van de beste '.'
hoevaak dat ik 's avonds laat vaak speeds speel, op bv die russische tw, eindig ik toch altijd hoog.
als ik serieus speel tenminste.

Het niveau is niet laag, maar hoog zelfs..
Niet veel landen, kunnen aan onze speeders tippen!

Hoera voor de speeders! :)


idd allleen ben ik belg dus BELGEN FTW <3

Maar ik vind het gewoon speeds tegen andere landen van 4uur ofzo en wie wint komt in een soort register doe een stuk of 3 voorrondes en neem telkes de top 10 hoppa opgelost :)

Maar een wereld tegen een andere server? Dan klinkt nolife aangezien duitsers dikkke nolifers zijn :D
dus moeilijk van te winnen?

En verder top 50 van de wereld laat me niet lachen er zijn sommige mensen in de top 10 die nog geen treintje kunnen timen in 1 sec en in de top 50 vind je iedereen terug mensen die dat acc in het shoot geworpen krijgen of interners dus gewoon speeds lijkt me prima ;)
 
Bovenaan