NL vs DE

Reactiescore
35
Ik had net volgende IGM:

sangu is geen goede stam,de spelers zijn goed omdat ze samenwerken,niet om hun skills dat is het enige wat ik nog te zeggen heb :D

Mijn antwoord:

helft van sangu zijn core spelers he; spelers die van dorp 1 begonnen zijn en nu nog altijd spelen. de concurentie was toen veel groter dan nu nog het geval is, je zou dus mogen verwachten dat die er iets van kunnen.

en het enige dat ik nog te zeggen heb is:
dit is TRIBALwars. zolang jullie dit niet doorhebben blijven al jullie stammen even zwak.
er is op het af een idee om NL vs DE te doen. met al de egocentrische spelers hier heb ik maar 1 woord voor NL: kansloos.
 

DeletedUser55405

Guest
Met Damn! erbij niet heur. :cool:

Op 8x wel. Dat is te sloom voor meeste Damn-leden. Bovendien ligt het er ook beetje aan hoeveel spelers er mee mogen doen. De top van NL valt best mee namelijk, maar de subtop is gewoon ontzettend slecht.
 

DeletedUser

Guest
idd je hebt gelijk jeroen, al ben ik zelf nog wat nub :( maar misschien limiet van elk land 500 spelers verdeelt in 2 vakken?
 

DeletedUser

Guest
idd je hebt gelijk jeroen, al ben ik zelf nog wat nub :( maar misschien limiet van elk land 500 spelers verdeelt in 2 vakken?

Jaja 500 fatsoenlijke spelers haal je nooit bij een als je nou maar net aan de 100 gratis spelers komt op een normale speed.
 

DeletedUser59494

Guest
je kan toch gewoon van de gesloten werelden te top 40 ofzo pakken. dan weet je zeker dat je wel ervaren spelers hebt denk ik
 

DeletedUser

Guest
Leuk idee, maar hoe het juist aangepakt moet worden, lijkt toch nog niet echt duidelijk.
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt me een leuk idee om in praktijk uit te brengen.
Als dit idee tot in de puntjes wordt uitgewerkt dan zie ik het nog wel eens komen ook.

Mij lijkt het leuk om mee te doen!
 

DeletedUser

Guest
leuk idee dan heb ik er een idee bij dat we met alle nederlands alle duisters gaan aanvallen ofzo dat alle ml in een stam zitten en alle de in een stam ?
 

Deleted User - 44652

Guest
Liever gewoon meerdere NL stammen, anders wordt het zo onoverzichtelijk, maar dan wel dat de NL' ers BG's van elkaar zijn ;) Maar nogmaals: De NL & DE moeten wel door elkaar liggen, anders stomp je de edelmogelijkheden nogal af.
 

DeletedUser59496

Guest
lijkt me leuk.. ik zou ook wel mee doen...
heb vroeger ook op de duitse servers gespeeld.. xD
 
Bovenaan