NL vs DE

DeletedUser58159

Guest
idd allleen ben ik belg dus BELGEN FTW <3

Maar ik vind het gewoon speeds tegen andere landen van 4uur ofzo en wie wint komt in een soort register doe een stuk of 3 voorrondes en neem telkes de top 10 hoppa opgelost :)

Maar een wereld tegen een andere server? Dan klinkt nolife aangezien duitsers dikkke nolifers zijn :D
dus moeilijk van te winnen?

En verder top 50 van de wereld laat me niet lachen er zijn sommige mensen in de top 10 die nog geen treintje kunnen timen in 1 sec en in de top 50 vind je iedereen terug mensen die dat acc in het shoot geworpen krijgen of interners dus gewoon speeds lijkt me prima ;)


Top 50 vind ik niet eens nodig.

Ik vind eigenlijk dat iedereen die zich registreert mee mag doen, Mij lijkt het tenminste ook leuk om ervaring op de doen, en de noobjes (ik zelf dus ookXD) leren ook weer tactieken van de nederlanders en de duisters. En het moet niet te serieus dat alleen de beste mee mogen doen, gewoon lekker iedereen mee laten doen, en van welk land er het meeste in de top 5 staat heeft gewonnen. Dat lijkt mij leuk.
 

DeletedUser

Guest
Neen niet de meeste spelers in top vijf
De beste stam
op de duur zal Nederland een sterke stam en Duitsland ook
De sterkere zullen zich automatisch gaan samen zetten dat is tw maar geef iedereen de kans en dan zullen er ook minder bekende spelers zich aan de top zetten
 
Reactiescore
38
Iedereen kan registreren maar er zit een limiet op van x aantal spelers per server.
De eersten die inloggen kunnen deelnemen en dikke pech voor de rest.

De eindstand zal bepaald worden door de top 20 van .nl samen te tellen en te vergelijken met top 20 van .de, waardoor iedereen kan meedoen en eigenlijk toch alleen de top belangrijk is.
De noobs zijn blij omdat ze kunnen meedoen en de top is blij omdat het uiteindelijk toch alleen rond hen draait.

En die noobs moeten er sowieso zijn, anders zal het farmen enorm beperkt worden. ;)
 

DeletedUser

Guest
Als ik sommige hoor spreken, lijkt het alsof ze solo DE zullen verslaan :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Oke tof idee nu kunnen wij de Duitsers eens overnemen ipv andersom.
 

DeletedUser

Guest
anders een wereld van 2000 duizend spelers en alle nl ers en alle de ers bij elkaar in de stam dus maar 2 stammen en dan dikke oorlog ..
 
Bovenaan