NL vs DE

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Ze zeggen allemaal, het niveau van .nl is zo slecht, blablabla.
Nou mij leek het wel eens leuk om dat te gaan testen.
Mijn idee is als volgt:

Een strijd van spelers van .nl tegen .de
Het is nog afwachten hoeveel spelers er zijn die mee willen doen.
Eerst wil ik hier op het forum kijken hoeveel het zien zitten.
Als er genoeg positieve reacties zijn gaan we proberen om Duitsland ook enthousiast te maken en met geluk gaat het dan door.

Met hulp van een aantal anderen hebben we over een aantal dingen nagedacht.
Hieronder vind je een lijstje:

Speed.
Taal: Engels
Niet mogelijk overnieuw te kunnen beginnen.
Duur: ong 1 tot 4 maanden
Aantal spelers: nog onbekend
Mogelijkheid tot deelnemen: op inschrijving.
PA mogelijk, halveren niet.
Speed 8
Stammen: Zelf aan te maken, op stamprofiel moet duidelijk zichtbaar staan of het om NL gaat of DE.

Deze dingen staan natuurlijk nog niet vast, we hebben er gewoon over na gedacht hoe het ongeveer moet zijn.

Ik hoop jullie hiermee enthousiast gekregen te hebben :D
Laat je reactie achter want daarmee help je het plan uit te komen.
 

DeletedUser26928

Guest
Count me in!

Goed voorstel, ik wil die duitsers met alle plezier inmaken, denk dat genoeg spelers op w4 wel gek kan krijgen om een groepje te vormen op 1 account om tegen de duitsers te strijden.

Dit is zeker goed idee en zal dit volgen!
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me ook wel een leuk en vet idee, die Duitsers eens inmaken en laten zien dat de Nederlanders domineren over TW :p

Ik wil alleen ff weten hoe je ziet wie Duits en Nederlands/Belgisch is. En hoe we moeten samenwerken met stammen.

Het is een mooi idee, maar het moet wel nog goed uitgewerkt worden :cool:

Goed bedacht ;)
 

DeletedUser2492

Guest
Haha wel een cool idee

Groetjes MMS-Projects founder Marlinc.
 

DeletedUser53642

Guest
Maida :D:D
Sowieso een top idee als het van Maida komt!!!!
 

DeletedUser

Guest
het gaat hier dan niet zo zeer daarom of je wil mee doen met de wereld/speed. Dat is voor later.

Hoe ziet de planning er uit? Hoe wil je de mensen van .nl selecteren? Hoe wil je de spelers van .de bereiken?
Hoe wil je zeker zijn, dat het niveau van de .nl spelers en de .de spelers te vergelijken is (want anders is zo een wereld zinloos). Het is niet de bedoeling de .nl pr0s tegen de .de n00bs te laten spelen. want dat is onzin...
 

DeletedUser

Guest
Hoe ziet de planning er uit? Hoe wil je de mensen van .nl selecteren? Hoe wil je de spelers van .de bereiken?
Hoe wil je zeker zijn, dat het niveau van de .nl spelers en de .de spelers te vergelijken is (want anders is zo een wereld zinloos). Het is niet de bedoeling de .nl pr0s tegen de .de n00bs te laten spelen. want dat is onzin...

dat is quasi onmogelijk om perfect evenwichtige kanten te krijgen
 

DeletedUser53642

Guest
is het niet handig om dit idee ook op het .de forum te zetten om te kijken hoe hun erover denken :eek:
 

DeletedUser

Guest
eerst is het makkelijker hier.
Als het idee nog niet af is hebben zij daar geen zin in lijkt me om hun tijd en energie in te steken.
 

DeletedUser56384

Guest
En weer een idee dat ik al eens aangedragen had... maar dan wijder en inmiddels verwijderd door een overijverige moderator, die wat spam wilde verwijderen en maar een gelijk paar bladzijden wiste.

Niks NL vs. DE. Gewoon een (EU) kampioenschap houden. Landelijke rondes van ca. 6 maanden... dan tegen elkaar... max. vier landen op 1 server, elk een richting en knallen maar..

Elke 4 jaar een eindronde met de beste 4. Of gehost op een internationale server of steeds een organiserend land.. net als bij WK's en EK's e.d.

Dan is er eindelijk weer iets dat de toppers kan boeien.

P.S. : En dit is iets wat ik best wil uitwerken tot een echt plan.
 

DeletedUser

Guest
Dat is nog veeeeel uitgebreider.
ook goed maar dat is ingewikkelder.
En als dit er komt en het verloopt goed dan kan dat hopelijk ook eens georganiseerd worden :D
 

DeletedUser

Guest
haha, dat is niet te hopen dat er 3de wereldoorlog van komt :O

Maar beste spelers selecteren is ook een beetje lullig.
Zowiezo, de beste spelers die het echt een uitdaging vinden zouden natuurlijk mee willen doen.
Als iedereen die wil gewoon mag en kan dan is er geen probleem.
Zwakkeren worden vanzelf opgeruimd aan beide kanten.
 

DeletedUser52821

Guest
Dit lijkt me een heel strak plan! En uiteraard gaat NL winnen!
 

DeletedUser54057

Guest
mij lijkt het beste dat je gewoon, net als nu, op die wereld kan starten.
dat iedereen die het leuk vindt kan meedoen, tot een bepaald limiet.

qua kiezen welke taal jij bent, je krijgt die keuze bij het (eventueel) kiezen van de windrichting.
bereiken van spelers zou het makkelijkst via cm's van beide landen kunnen.

dat van goede verdeling
in iedere wereld zijn er andere pro's en noobs. dat is bij deze wereld dan hetzelfde. pro's en noobs komen tevoorschijn tijdens het spelen

mijn ideeën hierover in het kort
 

DeletedUser

Guest
Leuk initiatief, maar zoals Kaneel ook al aan geeft, hoe zorg je ervoor dat zo'n wereld eerlijk verloopt?

Echter zullen er in Duitsland ook wel mensen enthousiast gemaakt worden voor dit idee, dat zal het probleem niet zijn. Maar hoe verdeel je het? Bv. 150 .nl en 150 .de spelers?

En de stammen? Is het de bedoeling dat .nl in één stam zit en .de in één stam? Want als dit het geval is, moet er ook nog een oplossing gezocht worden met de ligging van de spelers in deze wereld.

Maar ik ben er wel voor te vinden, zeker aangezien dit TW wel leuk maakt, aangezien dan alle .nl spelers hetzelfde doel voor ogen hebben en er dus ook minder gebackstabbed zal worden op deze wereld.
 
Bovenaan