Muntkost op W11

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
zijn er genoeg met 1 dorp xD als ze iedereén onder de 10 dorpen nou is verwijderen schiet het lekker op. ;)
 

DeletedUser

Guest
Maar dat is niet erg eerlijk tov die mensen. Ik zie het probleem niet, waarom kleine spelers eruit gooien als het helemaal niet nodig is?
 

DeletedUser25172

Guest
Maar dat is niet erg eerlijk tov die mensen. Ik zie het probleem niet, waarom kleine spelers eruit gooien als het helemaal niet nodig is?

Ik vermoed dat het een grap was..;) Zo niet, dan slaat het nergens op..:p
 

DeletedUser55506

Guest
pff nu begint het toch wel lang te duren...
ik maar wachten tot ze goedkoper worden, maar tw neemt zen tijd...

als de pa duurder word zijn ze wel sneller om het te veranderen he ;-)
 

DeletedUser2826

Guest
Voor zij die geïnteresseerd zijn: een kopietje van een pm van mezelf:
De halvering van de muntenprijzen op w11 is op dit moment nog 'in bewerking'. Dat bekent niet dat het er sowieso komt, maar dat er nog overlegd moet worden met andere partijen (bv mensen @InnoGames HQ oid). Meer specifieke info hierover zal jullie dus bereiken zodra die zaken achter de rug zijn.
Groetjes, BeNnOo
 

DeletedUser

Guest
Lekker zeg. Iedereén lekker blij maken. Komen ze met dat soort geklets. Dat duurt allicht weken.
 

DeletedUser2826

Guest
Lekker zeg. Iedereén lekker blij maken. Komen ze met dat soort geklets. Dat duurt allicht weken.

Zo'n zaken zijn geen dingetjes die je op 1..2..3 kan regelen. In tegendeel: het beïnvloedt het verdere verloop van de wereld zeer sterk en is dus wel degelijk iets dat met meerdere lagen (van InnoGames) besproken moet worden. Uiteraard duurt dat dan wat langer, maar liever een situatie vooraf goed analyseren dan eventueel later tot de conclusie komen dat we een fout zijn begaan, toch? :)
 

DeletedUser52179

Guest
Zo'n zaken zijn geen dingetjes die je op 1..2..3 kan regelen. In tegendeel: het beïnvloedt het verdere verloop van de wereld zeer sterk en is dus wel degelijk iets dat met meerdere lagen (van InnoGames) besproken moet worden. Uiteraard duurt dat dan wat langer, maar liever een situatie vooraf goed analyseren dan eventueel later tot de conclusie komen dat we een fout zijn begaan, toch? :)

En sowieso was het toch ook een enquête, wat dus niet direct betekent dat het ook daadwerkelijk uitkomt?
 

DeletedUser24963

Guest
Zo'n zaken zijn geen dingetjes die je op 1..2..3 kan regelen. In tegendeel: het beïnvloedt het verdere verloop van de wereld zeer sterk en is dus wel degelijk iets dat met meerdere lagen (van InnoGames) besproken moet worden. Uiteraard duurt dat dan wat langer, maar liever een situatie vooraf goed analyseren dan eventueel later tot de conclusie komen dat we een fout zijn begaan, toch? :)

eigelijk mogen jullie wel op schieten want nu moet ik echt elke dag wachten om goudmunten te slaan en zo zijn er wel maar en niet alleen ik.
dit is dus eigelijk niet meer plezant en denk dat het nog lang gaat duren met verlagen dat er meer en meer mensen zijn die stoppen omdat het allemaal zolang duurt vooral leer dat je edelenman kunt maken.
zie jullie zien maar wat jullie ermee doen ik hoop alleen dat het niet zolang meer gaat duren
 

DeletedUser

Guest
Heb je überhaupt gelezen wat hij schreef? Hij legt toch net uit waarom het nog niet kan?
 

DeletedUser52179

Guest
eigelijk mogen jullie wel op schieten want nu moet ik echt elke dag wachten om goudmunten te slaan en zo zijn er wel maar en niet alleen ik.
dit is dus eigelijk niet meer plezant en denk dat het nog lang gaat duren met verlagen dat er meer en meer mensen zijn die stoppen omdat het allemaal zolang duurt vooral leer dat je edelenman kunt maken.
zie jullie zien maar wat jullie ermee doen ik hoop alleen dat het niet zolang meer gaat duren

Je gaat toch w11 spelen omdat je de instellingen leuk vind? Als je vind dat het te langzaam gaat, moet je misschien een speed gaan spelen..., ow nee, doe toch maar niet, dan fail je te hard.
 

DeletedUser

Guest
Nog afgezien van het feit, dat de post pas van gisteren is.

En ga zeker niet mauwen, dat je geen munten kan slaan, want daar kies je zelf voor.
Anders stop je toch lekker? Is de wereld ook weer verlost van een jankerd.
 

DeletedUser55506

Guest
het is natuurlijk wel een feit dat er steeds meer mensen stoppen omdat het gewoon lang duurt tegen dat je edels kan maken.
de reden waardoor het wat langer duurt is natuurlijk wel aanvaardbaar
 

DeletedUser25172

Guest
het is natuurlijk wel een feit dat er steeds meer mensen stoppen omdat het gewoon lang duurt tegen dat je edels kan maken.
de reden waardoor het wat langer duurt is natuurlijk wel aanvaardbaar

Ik vind het wel mooi dat dat een feit is.. Waar haal je dat vandaan?
 

DeletedUser27685

Guest
Yep, [Citation needed].

Trouwens, de meesten stoppen om "privéredenen" - die hebben meestal edels zat op dat moment :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Is hier ook de ervaring. En tja we kozen hier voor toen we begonnen. Dus ja wees blij dat het veranderd nog.
 

DeletedUser24963

Guest
Je gaat toch w11 spelen omdat je de instellingen leuk vind? Als je vind dat het te langzaam gaat, moet je misschien een speed gaan spelen..., ow nee, doe toch maar niet, dan fail je te hard.

niet beginnen wenen he kimmeke.
en ik wil wel eens een uitdaging aan gaan tegen jouw mss dat je zelf wel dik failt ik denk dat niet ben er zeker van :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Hij speelt niet meer hier Ivan. In iedergeval niet meer op kikker of in zero. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan