Muntkost op W11

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser25172

Guest
Ten eerste in er een quote knop, dan hoef je niet zo onhandig te klungelen met kopieren en plakken.

Bovendien heeft Vision inderdaad een dictatoriaal regime. Wij toleren geen tegenspraak en zoals je het zo mooi formuleerde gooien we iedereen per direct op straat zonder enige waarschuwing. Want wat wil je met een dictator als Gompio? :)
Vision is een heel onredelijke stam en de leiding is al helemaal corrupt, want iedereen die 100 PA punten per maand geeft wordt voorgetrokken boven de rest. Hoe flamezzz er ook nog altijd in zit zonder PA te betalen weet ik ook niet..:p

Man.. Je gelooft het zelf toch niet eens? :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ahh boze ex lid dus. En tja weet van me ex run! medestamgenoten. Dat Vision een leiding heeft die graag alles strak willen houden. Maar ik denk dat door dit ook vision over het algemeen zo voor een buitenstaander te zien. Goede stabiele stam lijkt :)
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste in er een quote knop, dan hoef je niet zo onhandig te klungelen met kopieren en plakken.

Bovendien heeft Vision inderdaad een dictatoriaal regime. Wij toleren geen tegenspraak en zoals je het zo mooi formuleerde gooien we iedereen per direct op straat zonder enige waarschuwing. Want wat wil je met een dictator als Gompio? :)
Vision is een heel onredelijke stam en de leiding is al helemaal corrupt, want iedereen die 100 PA punten per maand geeft wordt voorgetrokken boven de rest. Hoe flamezzz er ook nog altijd in zit zonder PA te betalen weet ik ook niet..:p

Man.. Je gelooft het zelf toch niet eens? :eek:

Nauw je het zegt! Persoonlijk vind ik gomp ook een tikkeltje bitchie;) Maar zonder gekheid, vision en daarmee de leiding kenmerkt zich in:

- kwaliteit
- fairplay
- teamplay
- redelijkheid

Wij daarentegen zijn een tikkeltje frivoler/minder strak.
 

DeletedUser50794

Guest
Nauw je het zegt! Persoonlijk vind ik gomp ook een tikkeltje bitchie;) Maar zonder gekheid, vision en daarmee de leiding kenmerkt zich in:

- kwaliteit
- fairplay
- teamplay
- redelijkheid

Wij daarentegen zijn een tikkeltje frivoler/minder strak.

Wij daarentegen hebben:

- Kwantiteit
- Backstab gedrag
- Free for All
- Onverbiddelijk

Man.. Je gelooft het zelf toch niet eens? :eek:
 

DeletedUser27685

Guest
ahh boze ex lid dus. En tja weet van me ex run! medestamgenoten. Dat Vision een leiding heeft die graag alles strak willen houden. Maar ik denk dat door dit ook vision over het algemeen zo voor een buitenstaander te zien. Goede stabiele stam lijkt :)

Het enige boze ex lid dat we hebben is Luvaza, en dat is zelf een enorme backstabber en leugenaar die er niet van schrikt om zich voor te doen als iemand anders om zijn eigen gedrag goed te praten en anderen zwart te maken met leugens. Hoe die kerel met zichzelf kan leven weet ik ook niet. Nuja, dat hele verhaal is hier ooit eens op het AF geweest, 't is een oude koe en ik ben niet helemaal zeker of dit Luvaza is. 't Is in ieder geval een zuurpruim :)
 

DeletedUser27685

Guest
Als je goed las, zei ik juist dat ik dit niet zeker was. Maar door jouw reactie ben ik dat nu wel. Jij bent tot nog toe de grootste vuillak die ik in TW heb gezien. Openlijk leugens zitten verkopen over anderen - hen op je profiel van zaken beschuldigen die zelfs technisch niet mogelijk zijn. Backstabben. Je als een zielepoot voordoen als de lieve dame die je voormalige co was om anderen zwart te praten, ruzie te stoken en jezelf te verheerlijken. Dat ontkennen terwijl IP addressen keiharde bewijzen geven. Ik ken geen enkele backstabber die zich zo erg verlaagd heeft om de reputatie van een onschuldige persoon te misbruiken voor zijn eigen perverse doeleinden.

Jouw antwoord is exact hetgene ik van een valsaard als Luvaza verwacht. Daar hij de enige is die intern problemen had met Vision, moet jij dat wel zijn. Tenzij je een zielige troll bent die van niks weet en gewoon de boel wat opstookt natuurlijk. In ieder geval vlieg je op m'n negeer lijst (dank aan Imperium Augustus daarvoor!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je goed las, zei ik juist dat ik dit niet zeker was. Maar door jouw reactie ben ik dat nu wel. Jij bent tot nog toe de grootste vuillak die ik in TW heb gezien. Openlijk leugens zitten verkopen over anderen - hen op je profiel van zaken beschuldigen die zelfs technisch niet mogelijk zijn. Backstabben. Je als een zielepoot voordoen als de lieve dame die je voormalige co was om anderen zwart te praten, ruzie te stoken en jezelf te verheerlijken. Dat ontkennen terwijl IP addressen keiharde bewijzen geven. Ik ken geen enkele backstabber die zich zo erg verlaagd heeft om de reputatie van een onschuldige persoon te misbruiken voor zijn eigen perverse doeleinden.

Jouw antwoord is exact hetgene ik van een valsaard als Luvaza verwacht. Daar hij de enige is die intern problemen had met Vision, moet jij dat wel zijn. Tenzij je een zielige troll bent die van niks weet en gewoon de boel wat opstookt natuurlijk. In ieder geval vlieg je op m'n negeer lijst (dank aan Imperium Augustus daarvoor!)

Gewoon negeren. Is toch geen hond die oelakaba serieus neemt;)
 

DeletedUser25172

Guest
Maar waarom na al die tijd (ik heb het inmiddels wel achter me gelaten) kom je nu weer hier terug? Je kan hier toch zelf ook geen lol aan beleven? Ik hoop voor je dat je jezelf over dit soort dingen heen kan zetten, for your own good.
 

DeletedUser27685

Guest
Sorry Gent, was toch nog even benieuwd wat die loser te zeggen had :)

Als jullie dan de perfecte stam zijn waarom loopt dan veel leden weg bij jullie zoals bellaqueen,sirwil, en zo zijn er nog wel een paar waar nu andere spelers op zitten.
De oude sir wil had geen tijd meer, als die kwaad was dan had die op delete gedrukt en niet zijn WW afgegeven. Bellaqueen wilde bij wat vrienden spelen in de rim. Zwakke poging.

En nee ik ben geen vuilak maar als er stamleden zijn van jullie die mij belagen over de ziekte van mijn vrouw ja wie is er dan ziek in zijn kop...
Men zei dat men medelijden had met je vrouw omdat jij je blijkbaar liever hier als je co voordeed om mensen zwart te maken dan je om je vrouw te bekommeren. Wie houdt zich daar nu mee bezig als z'n vrouw hem zo hard nodig heeft?

En een leugenaar dat maken jullie ervan maar het feit is wel dat er een vriendje van jullie op een acc. kwam en waar ik daar in de buurt lag en hij eeb groter cluster wou hebben wat ik moest inleveren..Ja en dat wilde ik niet dus ik was de boeman.
Mooi gepoogd. Als ik me nog heel goed herinner zei die net dat jij bepaalde dorpen van hem mocht hebben omdat ze binnen jouw edellijnen lagen. Jij wou die niet en besloot daar zo'n spel over te maken en iedereen uit te schelden die tegen jou zei om even redelijk te zijn. Je kreeg gratis dorpen.

Toen je merkte dat men alleen maar kwader op je werd als je hen uitschold en van dingen verweet die niet waar zijn, ben je je als je voormalige co gaan voordoen om ruzie te stoken in de stam en ondertussen jezelf te verheerlijken.

Maar ja zogaat dat bij jullie één grote vriendjes politiek en dan zo snel mogelijk andere eruit werken.
Je werkte gewoon jezelf uit de stam met je grof en vals gedrag. Je bent niet in staat je over bepaalde dingen heen te zetten, je bent niet in staat water bij de wijn te doen, terwijl Revrun dat wel was. Je bent gewoon één grote haatmachine die maar niet kan lossen - jouw post na al die maanden bewijst dit nogmaals.

Maar een troost voor je dat ik niet degene was die er toen nog op speelde alleen er toen nog wat pa op zetten.
Alweer een leugen. Jij was degene die je profiel vol plakte met beschuldigingen van dubbel accounts (al dan niet met VV), wat gewoon onmogelijk is.

Maar het is altijd makkelijk om maar één persoon aantewijzen als je zelf je fouten niet in ziet.
Leuk te horen dat je nog steeds zo'n grote hypocriet bent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als jullie dan de perfecte stam zijn waarom loopt dan veel leden weg bij jullie zoals bellaqueen,sirwil, en zo zijn er nog wel een paar waar nu andere spelers op zitten.

En nee ik ben geen vuilak maar als er stamleden zijn van jullie die mij belagen over de ziekte van mijn vrouw ja wie is er dan ziek in zijn kop...

En een leugenaar dat maken jullie ervan maar het feit is wel dat er een vriendje van jullie op een acc. kwam en waar ik daar in de buurt lag en hij eeb groter cluster wou hebben wat ik moest inleveren..Ja en dat wilde ik niet dus ik was de boeman.

Maar ja zogaat dat bij jullie één grote vriendjes politiek en dan zo snel mogelijk andere eruit werken.

Maar een troost voor je dat ik niet degene was die er toen nog op speelde alleen er toen nog wat pa op zetten.

Na dat ik die aanvallen had verstuurt op die revrun heb ik gelijk mijn ww weggeven aan iemand en die heeft later de vv doorgegeven.

Maar het is altijd makkelijk om maar één persoon aantewijzen als je zelf je fouten niet in ziet.


:) Luvazaatje toch, nog steeds dezelfde zo te zien.

Wat een stelletje gemenerds zijn we toch. Ojee, stoppen er spelers in onze stam? Dat heb ik inderdaad nog nooit gezien bij andere stammen :rolleyes:. Hint: misschien gewoon omdat ze geen tijd/zin meer hadden in tw? Misschien he, maar beweer/geloof gerust dat het was omdat ze mijn dictatoriale smoel niet meer konden zien.

Dan zal ik daartegenover stellen dat jij 1 van de slechts 3 bent die we er werkelijk hebben uitgestampt vanuit de leiding (en daarbij gesteund door nagenoeg alle leden): jij, echoes en 300 spartaan. Jij en echoes omdat jullie in een discussie wat grof in de mond werden en die daarna niet met zeep wilden wassen, integendeel steeds verder gingen en niet meer voor rede vatbaar. 300 spartaan wegens accountverwaarlozing en onbereidwilligheid om (ons) er wat aan te (laten) doen tijdens een kritieke situatie. 3 stuks, dat vind ik best een cleane record voor een stam die toch al een hele poos bestaat intussen.

En een leugenaar, dat ben je ja. Of hoe noem je anders iemand die zich tijdens de ruzie op de stamchat voor zijn ex-co komt uitgeven om jou zogezegd goed te praten, maar pijnlijk werd ontmaskerd door het commando :lastnick ? Dat is zelfs erger dan een leugenaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25172

Guest
hahahaha lezen moeten jullie..


Heerlijk dit......

Ik lees een hele hoop hier. Maar alleen dat van Gompio en Obliterator is samenhangend. Jij claimt jouw kant van het verhaal te willen weergeven. En je claimt niet begrepen te zijn toentertijd en nu dus nog steeds onterecht te worden beschuldigd.

Volgens mij ken ik het verhaal behoorlijk goed, gezien het feit dat ik de enige was die op een gegeven moment nog met jou wilde overleggen. Maar mocht ik toen iets over het hoofd hebben gezien dan zou ik het graag van je willen horen. Dus bewijs ons nou eens dat we fout zitten en vertel je verhaal op een normale manier.
 

DeletedUser27685

Guest
En een leugenaar, dat ben je ja. Of hoe noem je anders iemand die zich tijdens de ruzie op de stamchat voor zijn ex-co komt uitgeven om jou zogezegd goed te praten, maar pijnlijk werd ontmaskerd door het commando :lastnick ? Dat is zelfs erger dan een leugenaar.

Haha ja, grappig hoe die dat zelfs hardnekkig probeerde te ontkennen terwijl de IP addressen krak hetzelfde waren. 't Is zo zwakzinnig droevig dat je er moet om lachen :)

Ik lees een hele hoop hier. Maar alleen dat van Gompio en Obliterator is samenhangend. Jij claimt jouw kant van het verhaal te willen weergeven. En je claimt niet begrepen te zijn toentertijd en nu dus nog steeds onterecht te worden beschuldigd.

Veel beblaat en weinig wol. Zo kennen we hem wel.
Dan gaat ie nu weer op de negeerlijst. Ik heb me genoeg uitgeleefd en hij heeft toch niks nuttigs te zeggen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja dat is makkelijk praten nu.

Mijn acc. op w11 is weg dus ook alle pm die daar stonden waar alles in stond.(of zou dat soms ook weer een leugen zijn want dat is wat jullie zeggen als ik iets zegt).

Nou, als je het echt wilt, sommige mensen van ons hebben nog wat conversaties van jou zitten, zo te zien. Die conversaties zijn alleen een beetje pijnlijk voor jou, geloof ik. Je capslock stond toen ook aan zie ik.

Maarja, je kan dan altijd ontkennen dat je die dingen ooit geschreven hebt he ;)
 

DeletedUser27685

Guest
Wat WC lectuur, voor wie graag concreet bewijs ziet :)

Luvaza:
2011-03-23 20:28:16.923 | luvaza!webchat@063-133-045-xxx.dynamic.caiway.nl | dat staat het hier gauw op delete
2011-03-23 20:28:39.409 | luvaza!webchat@063-133-045-xxx.dynamic.caiway.nl | dan kan hij nog meer edelen
2011-03-23 20:28:52.29 | luvaza!webchat@063-133-045-xxx.dynamic.caiway.nl | oke is goed.
2011-03-23 20:28:58.477 | luvaza!webchat@063-133-045-xxx.dynamic.caiway.nl | mzzl allemaal
2011-03-23 20:29:32.409 | luvaza!webchat@063-133-045-xxx.dynamic.caiway.nl | Quit: Page closed

"Caremum":
2011-03-24 11:39:11.955 | caremum!webchat@063-133-045-xxx.dynamic.caiway.nl | hello
2011-03-24 11:39:37.849 | caremum!webchat@063-133-045-xxx.dynamic.caiway.nl | wat is er allemaal aan de hand met luvaza
2011-03-24 11:39:50.562 | caremum!webchat@063-133-045-xxx.dynamic.caiway.nl | heb een email van hem gehad
2011-03-24 11:40:36.996 | caremum!webchat@063-133-045-xxx.dynamic.caiway.nl | Hij gooit zijn aac. op delete begreep ik uit zijn email
2011-03-24 11:41:02.397 | caremum!webchat@063-133-045-xxx.dynamic.caiway.nl | ruzie??? toch wer niet over die dorpen

"Caremum" vanuit Vodaphone NL:
2011-03-24 20:08:24.284 | caremum!webchat@109.32.234.xxx | Mijn echte reden dat ik stopte was niet dat ik geen tijd meer had hoor.
2011-03-24 20:10:07.697 | caremum!webchat@109.32.234.xxx | Maar begrijp me goed wij hebben toen dingen willen oplossen met sirwil maar hij was toen niet voor rede vatbaar

De echte Caremum:
2011-02-09 19:08:16.169 | Caremum!webchat@178-116-xxxxx.access.telenet.be | thuis heb ik sowieso n iet veel tijd
2011-02-09 19:08:34.384 | Caremum!webchat@178-116-xxxxx.access.telenet.be | maar dat was niet erg want luvaza speelt 's avonds
2011-02-09 19:09:47.492 | Caremum!webchat@178-116-xxxxx.access.telenet.be | nu kan ik even een kwartiertje maar moet dan weer weg
2011-02-09 19:13:03.875 | Caremum!webchat@178-116-xxxxx.access.telenet.be | ja heb ik gelezen
2011-02-09 19:13:25.776 | Caremum!webchat@178-116-xxxxx.access.telenet.be | ik zal een afscheidsbrief schrijven op het forum
2011-02-09 19:13:33.743 | Caremum!webchat@178-116-xxxxx.access.telenet.be | snik
2011-02-09 19:14:24.973 | Caremum!webchat@178-116-xxxxx.access.telenet.be | misschien kom ik wel nog af en toe online maar dat zal echt wel niet genoeg zijn om dit account te runnen
2011-02-09 19:14:56.692 | Caremum!webchat@178-116-xxxxx.access.telenet.be | ik kan maar een paar keer per week 's avonds
2011-02-09 19:23:37.31 | Caremum!webchat@178-116-xxxxx.access.telenet.be | Quit: Page closed

Bij de IP adressen heb ik de laatste cijfers weggehaald om de privacy te respecteren (zelfs van lage figuren). 't Zijn trouwens monologen omdat ik bij het zoeken in de logs op Caremum heb gefilterd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ook weer een prachtige illustratie van een leugen in dat stukje (naast het flagrante naamsmisbruik):

- De echte Caremum die met spijt in het hart afscheid nam wegens te weinig tijd.
- De Luvaza-Caremum die op het moment van de ruzie plots nog eens komt opdagen en beweren dat ze niet was gestopt vanwege te weinig tijd (en lees tussen haken: maar net als Luvaza zelf ook door onenigheid).


Dus Luvaza, aan jou of je hierin wil verdergaan en je reputatie hier op het AF ook helemaal om zeep wil zien gaan (voor zover je daar de afgelopen uren al niet in geslaagd bent). We hebben nog genoeg smeuïge details in de archieven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach ik kan dat best achter me laten hoor.

Maar een verhaal heeft altijd 2 kanten ook al zal dat moeilijk zijn om mijn verhaal te doen omdat het is ik tegen vision maar als er geen woordt van mij komt denken ze alleen maar dat alles zo perfect is en dat is niet zo.

Al die tijd heb ik niks gezegd zelf van het tw weekblad vroegen ze me om een stuk te schrijven wat ik niet heb gedaan maar eens moet het er toch van komen..

lol, dat is nog eens originele dt-fout :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan