Muntkost op W11

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Niet deze week neem ik aan. De stemming heeft geen eind datum dus neem aan dat die deze week stopt. Verder kan het nog gemakkelijk paar weekjes duren voor munten verlaging ingaat. Maar dat die komt is alvast zeker. ;)
 

DeletedUser24823

Guest
Ik neem aan dat de stemming duurt tot de vakanties over zijn, want er staan veel accounts onder vv en daarmee kan niet gestemd worden.
 

DeletedUser24963

Guest
Niet deze week neem ik aan. De stemming heeft geen eind datum dus neem aan dat die deze week stopt. Verder kan het nog gemakkelijk paar weekjes duren voor munten verlaging ingaat. Maar dat die komt is alvast zeker. ;)

we hadden maar een week voor te stemmen dus dacht dat het vandaag wel in orde was kijk maar


Tribal Wars Team op 08.08. om 23:38 uur
Beste spelers,

Onder instellingen -> rondvragen (enquêtes) is nu een stemming te vinden om de prijzen van goudmunten/pakketjes te halveren en tevens het onmogelijk te maken om te herstarten op deze wereld.

Deze wereldinstelling zal pas gewijzigd worden na een 2/3de meerderheid van stemmen. Jullie hebben 1 week om je stem uit te brengen.

Met vriendelijke groeten,
Community-Management TribalWars.nl
 

DeletedUser54652

Guest
Om 23:33 vandaag zou de stemming gestop zijn.
Dit is nog niet het geval zie ik!!??
 

DeletedUser55506

Guest
zag ik ook...
maar de 2/3 is wel goed bereikt :)
dus nu snel de instellingen veranderen :D
 

DeletedUser

Guest
mooi

Wij zitten met de overmacht van 53-54 procent op hou de huidige instellingen dus toppie voor ons :)

mvg w12 speler

Moet je daar niet 2/3 van percentage hebben? :O

___________________
W5 - Ronlord - ATR
W11 - Yamaguchi - ~FFC~.
W19
- Drakologist - SS.
 

DeletedUser

Guest
Hij bedoelt, dat 53,6% van de stemmers op W12 heeft gestemd op 'behoud huidige instellingen'.

Aangezien er dus geen 66% van de stemmers op 'wijzig instellingen' heeft gestemd blijven de instellingen op W12 hetzelfde (gelukkig).
 

DeletedUser

Guest
Dat changen is voor niets goed ;)

Op w11 wel, er zijn heel veel edels tekort.
De oorlogen kunnen soms gewoon niet doorgaan, omdat er geen edels zijn! >.<

wat betreft w12, daar kan ik niks over zeggen heb daar nooit gespeeld ^^

___________________
W5 - Ronlord - ATR
W11 - Yamaguchi - ~FFC~.
W19
- Drakologist - SS.
 

DeletedUser27685

Guest
De bouwtijden op W12 zijn wel 2x zo snel, dus daar heeft dat een veel grotere impact lijkt me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan